Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

renault 12 ile range rover in çarpışması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Yurt disinda eskibaraclardan alinan vergi 0km araclara gore cok daha yuksek. 0km araclarda sifir verfiye yakin tesvikler var.

    Bu tarz bir yontem izlenebilir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    avrupalının geliri ile bizimki birmi .. yüksek vergi işi olmaz .. o araçları zaten anadoludaki köylü çiftçi dar gelirli insanlar sürüyor.. zaten 5-10 bin liralık arabalara ne tür yüksek vergi uygulanabilir bu resmen o arabayı sürme demenin altından almanın kibarcası olur .. bu ülkede köylü çiftçi garibanada bir arabaları varsa çok görmeyin ne yapıcaklar yürüyerekmi gidicekler yada at arabasıylamı gidicekler.. zengin binsin aracına gariban dar gelirli köylü çiftçi esnaf araba bile fazla yürüsünler mi..
    hasmet bunu beğendi.

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metal yorgunluğu öyle bir şey değil yalnız öyle olsa 60-70 model amerikan araçları alman araçları kaya gibi olmazdı ağır büyük kazalarda bile ortadan ikiye bölünmüyor. metal yorgunluğu en çok yolcu uçaklarında olur yüksek irtifada metalin yapısı bozulur basınçdan uzar ve kısalır üstüne dolusu yağmuru yıldırımı her tür şiddete işkencee metal maruz kalır yani bir arabanın belki 50 yılda maruz kalıcağı işkenceye bir uçak bir yılda çeker ona rahmen binlerce kez o uçak uçar on yıllarca uçar ondan sonra emekliye ayırırlar.. kısaca metal yorgunluğu öyle bir şey değil..

    öyle olsa katetraller , tapınaklar var metal bloklardan yapıla 400-500 yıl önce belki hala hepsi dimdik ayakda ve kullanılıyor.. kısaca metal 20-30 yılda teneke gibi kağıt gibi yırtılmaz .. tabii metalin formülüyle oynanmamış içine bir şey katılmamışsa..

    yüksek ihtimal bu aracın şasesinde önceden işlem falan yapılmış.. ağır bir tamirat görmüş.
    Ek olarak celik kolay yorulan bir metal degil. Daha dogrusu, azar azar yipranma, celigi ve titanyumu yormuyor. Aluminyumu ve bakiri yoruyor ama.

    O yuzden ucak uzerindeki temel ana parcalarin hep belirli bir omru vardir. Vakti gelince yenilenir. Yolcu ucaklarinin her ucusta govdesinin kabin basincina maruz kalmasi bile yipranma faktoru.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    avrupalının geliri ile bizimki birmi .. yüksek vergi işi olmaz .. o araçları zaten anadoludaki köylü çiftçi dar gelirli insanlar sürüyor.. zaten 5-10 bin liralık arabalara ne tür yüksek vergi uygulanabilir bu resmen o arabayı sürme demenin altından almanın kibarcası olur .. bu ülkede köylü çiftçi garibanada bir arabaları varsa çok görmeyin ne yapıcaklar yürüyerekmi gidicekler yada at arabasıylamı gidicekler.. zengin binsin aracına gariban dar gelirli köylü çiftçi esnaf araba bile fazla yürüsünler mi..
    Bu onemli bir faktor, Amerika'da bile dikkate aliniyor. Mesela buyuk sehirlerde araclar senelik muayeneden geciyor (TuvTurk benzeri), ve emisyon bunun bir parcasi. Cunku buyuk sehirde cok arac oluyor, ve kirlilik ciddi boyutlara ulasabiliyor. Ancak kucuk yerlesim yerlerinde, insanlarin ciftcilik yaptigi yerlerde boyle bir zorunluluk yok. Ciftci, satsa $1000 etmeyecek 20 yasindaki pikup kamyonunu isini gordugu icin diledigi gibi kullaniyor. Ancak etrafta tarladan baska bir sey olmayan yerde o emisyonun zarari da tartisilir zaten.

  4. #24
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    bu kaza, bizim sanayi esnafı ile galerici esnafının geliştirdikleri süper tamir yöntemlerinin bir sonucu.
    1. arkası kazalı bir araba hurdası ile önü kazalı bir araba hurdası alınır
    2. hurdalar ortadan kesilir
    3. iki parça birbirine kaynakla yapıştırılır (abilerde öyle bir özgüven var ki, otomobil fabrikasında robotların yaptığı kaynak kalitesinde iş yapabileceklerini düşünüyorlar)
    4. galerici esnafı tarafından "vallahi orijinal, boya bile yok" yeminleri ile satılır.

    normal bir r12 ile aynı kaza yaşansa ezilir, yamulur, ağır hasar alır ama böyle ortadan ikiye ayrılmazdı.

    ibret alınsın, ders olsun. süper zeki esnafımız bu yöntemi öyle yaygınlaştırmış ve bilinçsiz kullanıcılar da öyle benimsemiş ki;
    insanlar daha ucuza daha saygın bir araba kullanmak uğruna perte çıkarılmış araba alıyor,
    aynı yöntemle (iki pert arabanın sağlam yarılarını birbirine yapıştırmak) araba yapıp, çoluk çocuğunun hayatını tehlikeye attığından habersiz, tatile çıkıyor.

  5. #25
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı ]-[@LuI{ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    böyle olması normal. bu gibi durumlara engel olmak için devletin 15 yaşında büyük bütün araçların hurdaya ayırması lazım. ki böyle bir kanunla toplunun en az %10 u arabasını hurdaya vermek zorunda kalacaktır.
    2002 Model 4.4 Range vogue aracım var.
    Piyasa da sıfır diye satılan passatın, corollanın içinden geçer.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)