Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

yüz bin bütçe ile audi a3 mü audi a4 mü

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mazda 6 nin muadili Audi A5 veya A6 dir.
    A6 mid-size bir araç, Mazda 6 gibi, E serisi gibi, 5 serisi gibi, Toyota Camry gibi .

    A4 ise compact, 3 serisi gibi, C serisi gibi, Corolla gibi.

    A8 full-size, S serisi gibi, 7 serisi gibi, Toyota Avalon gibi.

    En azından Amerika'daki klasifikasyon böyle.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    A3 sportback. Üst segmentlerde yaş ilerledikçe can sıkan birçok problem oluşuyor.

  3. #23
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu dışı olacak ama birşey sorsam,

    25 tane araba neden alıp-sattınız, özel bir sebebi yok ise ? Çok merak ediyorum bu tarz insanları, hep anlatırlar şu kadar araba aldım sattım diye ama sebebini hiç sormak aklıma gelmedi. Hazır bulmuşken sorayım bari.

    bu arada arkadaşın sorusuna cevap verecek olursam audi audi'dir
    valla sorunuza ben farklı açıdan cevap vereyim kullandığım 37. motosiklet süper tenere yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. zırt pırt motosiklet alıp satan biri değilim ama şartlar ve ihtiyaclar zaman zaman değişebiliyor. Bu nedenle fazla araç değiştirmiş olabilir.

  4. #24

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı MahmutBiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla sorunuza ben farklı açıdan cevap vereyim kullandığım 37. motosiklet süper tenere yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. zırt pırt motosiklet alıp satan biri değilim ama şartlar ve ihtiyaclar zaman zaman değişebiliyor. Bu nedenle fazla araç değiştirmiş olabilir.
    bu nasıl bir ihtiyaç abi, 37 motor neyse

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahibi okarak ilk motosikletimi 93 de ilk arabamı da 97 de aldım. Sonra az daha koy ybr al mantığıyla ;) az daha koyup model yükselttim. Sonra bi daha bida. Bi araba bi motosiklet derken motosiklet sayısıda o sayıya yaklaştı.
    Ama soru şu neden?
    Sanırım zevk meselesi,merak,hobi diyerek geçiştireceğim yaptığım aptallığı.
    Zamanında iyi bir arabam ve motosikletim varken kaşınmayıp yenilerine yönelmeseydim,ileriyi görseydim,karşıma çıkan fırsatları elimin tersiyle itmeseydim şimdi apartmanım vardı. Abartmıyorum vardı.
    Şu kadarını söyleyeyim 2003 yılında pendik sahilde 15 bin istenen evi almayıp 17500 e doblo alan ben,muallşm köyle 20 bine arsa alıp şimdi 1,5 milyona satmayan yine ben,bütün bu aptallıkları yapn ben.
    Ne yapıcam arsayı patates soğan mı ekicem bak arabaya biniyor geziyorum işimi görünüyorum arsa ne işime yarayacak diyen ben bu günleri birazcık öngörseydim vaa geçtim bir değil iki apartmanım vardı.
    İster inanın ister inanmayın ama gerçek bu. Siz bu hatalara düşmeyin
    Yatırım yapın.
    Şu söz çok güzel...
    İhtiyacınız olmayan şeyleri almaya devam ederseniz,gün gelir ihtiyacınız olan bişeyi satmak zorunda kalırsınız.
    Aynen evime eşya almak için geçen hafta aracımı satan ve yaya kalan ben gibi.
    yıl 2000 veya 2001 olması lazım.

    bir akrabamız 13 milyara honda civic aldı.
    diğer akraba ise 15 milyara beylikdüzünden daire.

    civic yine aynı civic, ama daire kaç para oldu bilmiyorum

    90'lı yıllar şu zamana göre gerçekten fırsat yıllarıymış, çok şanslıymışsınız.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    A6 mid-size bir araç, Mazda 6 gibi, E serisi gibi, 5 serisi gibi, Toyota Camry gibi .

    A4 ise compact, 3 serisi gibi, C serisi gibi, Corolla gibi.

    A8 full-size, S serisi gibi, 7 serisi gibi, Toyota Avalon gibi.

    En azından Amerika'daki klasifikasyon böyle.
    yok hocam o boyutlandırma sınıf olarak değil ebat olarak belirtmişler.amerikalılarda zaten boy takıntısı var herşeyin xxxl olması gerekiyor ondan öyle bir kategori yapmışlardır.ama doğru tabi a4 320 de olsa sanmıyorumki mazda 6 dan büyük olsun ebat olarak a6 ve 520ye yakındır.

  6. #26

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    xmax 400 momo abs 2014 peugeot django 150
    Eşimin abisinde 2012 dizel otomatik a4, var uzun km ler kullandım bir araba da aradığınız herşey var. Uzun yolda 1.6 araçlarla aynı yakıyor şehir içi biraz fazla ama abartılacak kadar değil uzun yol 6 litrelerde şehir içi 7 lerde 170 beygir araba vites geçişleri hissettirmiyor. 178000 km de kaportası dışında iç aksamda hiç yıpranma yok motor keza.geçmişi belli motoru temiz dizel otomatik a4 derim ben bakımı yaptırdıktan sonra sorunsuz binilir

  7. #27
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    A6 mid-size bir araç, Mazda 6 gibi, E serisi gibi, 5 serisi gibi, Toyota Camry gibi .

    A4 ise compact, 3 serisi gibi, C serisi gibi, Corolla gibi.

    A8 full-size, S serisi gibi, 7 serisi gibi, Toyota Avalon gibi.

    En azından Amerika'daki klasifikasyon böyle.
    A3 : C segment,Compact Car,Alt orta sınıf.(Renault Megane,BMW 1 serisi,Mercedes A Class,Citroen C4,Seat Leon,VW Golf,Mazda 3 vb...)
    A4 : D segment,Large family car,Orta sınıf.Amerika'da mid-size car(VW Passat,Mercedes C Class,BMW 3 Serisi,Mazda 6 vb...)
    A6 : E segment,Full-size car,orta üst sınıf,Amerika'da Mid-size luxury car.(BMW 5 serisi,Mercedes E Class,Jaguar XF vb...)
    A8 : F segment,Full-size luxury car,Üst sınıf,Lüks sınıf. (BMW 7 serisi,Mercedes S Class,vb....)

    Motosikletin yanında birazcık araba manyaklığı da var bende.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    A3 : C segment,Compact Car,Alt orta sınıf.(Renault Megane,BMW 1 serisi,Mercedes A Class,Citroen C4,Seat Leon,VW Golf,Mazda 3 vb...)
    A4 : D segment,Large family car,Orta sınıf.Amerika'da mid-size car(VW Passat,Mercedes C Class,BMW 3 Serisi,Mazda 6 vb...)
    A6 : E segment,Full-size car,orta üst sınıf,Amerika'da Mid-size luxury car.(BMW 5 serisi,Mercedes E Class,Jaguar XF vb...)
    A8 : F segment,Full-size luxury car,Üst sınıf,Lüks sınıf. (BMW 7 serisi,Mercedes S Class,vb....)

    Motosikletin yanında birazcık araba manyaklığı da var bende.
    Siz böyle yazınca Wikipedia'ya baktım, şöyle geçiyor:

    Compact executive car: Audi A4, Mercedes-Benz C-Class

    Mid-size luxury car: Audi A6,*BMW 5, Mercedes-Benz E-Class

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Car_classification

  9. #29
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz böyle yazınca Wikipedia'ya baktım, şöyle geçiyor:

    Compact executive car: Audi A4, Mercedes-Benz C-Class

    Mid-size luxury car: Audi A6,*BMW 5, Mercedes-Benz E-Class

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Car_classification
    Amerika'daki sınıf isimlerini bende merak edip Wikipedia dan buldum.Avrupadaki sınıf isimleri ile Amerikadaki sınıfı isimlerine bakarsak Amerika'da boyutlar bir beden büyükten gidiyor.Avrupa'da full-size denilen araca Amerika'da mid-size luxury deniyor.Ama A,B,C,D diye giden segmentler bütün dünya da standart.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika'daki sınıf isimlerini bende merak edip Wikipedia dan buldum.Avrupadaki sınıf isimleri ile Amerikadaki sınıfı isimlerine bakarsak Amerika'da boyutlar bir beden büyükten gidiyor.Avrupa'da full-size denilen araca Amerika'da mid-size luxury deniyor.Ama A,B,C,D diye giden segmentler bütün dünya da standart.
    Burada segment olayı hiç yok. Boyuta göre sınıflandırılıyor. Zaten küçük araba da aşırı lüks, büyük araba da tamtakır olmuyor genelde. Çünkü boyut ta rahatın ve lüksün önemli bir parçası.

    Avrupa da boyutlar biraz daha farklı. Ama bir BMW 3, Audi A4 ve Mercedes C serisi de Amerika'daki tipik orta sınıf araçlardan (Honda Accord, Toyota Camry, Nissan Altima, Mazda 6) bariz küçükler. Arabanın içinde değil de üstünde oturuyor gibisiniz. Camlara ve dış dünyaya çok yakın bir hisse sahip. Orta sınıf arabalar böyle değil. Arabanın içine gömülüyorsunuz. Çevrenizde rahat bir boşluk var. Dış dünya daha dışarıda.

    Full size araçlarda bu his daha da fazla. Ama onlarin da boyutları bayağı büyük. Ancak 3 gün boyunca Lincoln Towncar kullandıktan sonra Honda Accord'a bindiğimde oyuncağa binmiş gibi hissetmiştim kendimi... Velhasil her sey goreceli.

    Bir de Türkiye'deki kafadar bir yakınıma telefonda "senin araba kompak" diyorum acaip bozuluyo. gerçi benim arabam daha da küçük ama olsun. Türkiye'de daha bi önemli araba olayı sanki. Amerika'da lüks araba aşırı rağbet gören bir şey değil. Çünkü standart markalar, lüks araçları aratmayacak konforu sunuyorlar genelde. Yukarida saydigim orta sinif araclarin sifir fiyati $25000 civari. Fazlasiyla da yeterli. 2 kati verip bir Mercedes E, BMW 5, veya A6 almam sahsen. Cogu insan da almiyor zaten.

  11. #31
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    2 seçenek arasında a3, extra tavsiyem insignia.

  12. #32

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Audi de aktarma olarak multitronic var sanirim. O aktarmanin da en az dsg kadar sorunlu oldugunu soylemek lazim.

    Diger arkafaslarin onerdigi 2.0 mazda , honda vb araclar maalesef atmosferik motorlar. Hem cok yakar hem az giderler.

    Eger bulabilirseniz temiz bir E90 3.20d, A4 den de A3 den de hemen her jonuda ustundur. Hele ki sorunsuz ZF aktarmasi, 184hp ve 380nm torku perf acisindan sinifinda rakipsizdir. Ustelik bu perf a ragmen sakin kullanimda cok rahat 5lt leri gorebilirsiniz.

  13. #33

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Sayın üyleler verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim üye arkadaşlarımızın dediği gibi amaç lüks araba ve ben ford kurye ile ortalama 6.7 yakıyorum agresif kullanıyorum biraz.Önerilerinizi bekliyorum

  14. #34

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Ustte de yazdigim gibi 3.20d. En agresif haliyle bile olsa s.ici max 7.5-8lt leri gorursunuz.

    Ic tasarim olarak A4 daha cafcafli gorunse de. Plastik soyulmasi , trim sesi vb konularda ileride sizi uzecektir. Oysa ki iyi bakilmis bir e90 tabiri caizse hem icte hem dista ok gibi aractir.

    Arkadan itis eglencesi de bonus olur

  15. #35
    murattatoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2018
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Aprilla RS660
    Hocam C segment ile D segment kıyaslıyorsunuz. Tabi ki A4 aynı temizlikte aynı yıl ve km lerde aynı fiyata bulmanız imkansız . a3 kasaları uygun olan fiyatlar ancak kesinlikle önermem hem içerisi dar hemde konforu düşük. Ben kendim 2017 model passat kullanıyorum. Passatı a4 ile kıyaslayabilirim, a3 kendi denkleri değil.

    Bu yüzden sadece bu 2 model arasında kararsız kaldıysanız a4 kesinlikle öneririm. Ancak farklı model düşünüyorsanız geniş konfor ve kalite olarak passat önerebilirim.

    DSG sorunlarına aldırış etmeyin hocam , emin olun her araç arıza problem vermesi normaldir. Passatın bu sorunu daha fazla göze batıyor'du ( yağlı şanzıman serisine kadar ) çünkü D segmente piyasanın en çok satan aracı olmayı başaran bir marka. C segmentlerle bile kıyaslandığında ilk 3 de yer alıyor. Yani örnek olarak yılda 2 bin adet satan araç ile yılda bin adet satan araç arasında problemler tabi ki daha fazla göze çarpa bilir.

    Bu dediğimiz sorunda hatalı kullanımlarda 7 ileri kuru şanzımanlarda geçerliydi şu ankiler yağlı olarak canavar gibi.

  16. #36

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Sayın üye arkadaşlar size ekstra bir sorum olacaktı 2006 2.7 range rovermı almakmı mantıklı yoksa 2013 kasa a3 veya a4 vergisi yakıtı vs hesaplayınca.Amaç farklı görünmek.

  17. #37

    Üyelik
    17 Aralık 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Alıntı beko3441 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın üye arkadaşlar size ekstra bir sorum olacaktı 2006 2.7 range rovermı almakmı mantıklı yoksa 2013 kasa a3 veya a4 vergisi yakıtı vs hesaplayınca.Amaç farklı görünmek.
    Cüzdanın kalınsa range alabilirsin 12 yaşında araba arıza çıkarma ihtimali daha yüksek. Yakıtı daha yüksek parça fiyatı daha yüksek. Trafikte kullanımı daha zor. Eline bi kağıt al kağıdın bi tarafına audi nin artılarını eksilerini yaz diğer tarafına range nin artılarını eksilerini yaz. Kendi durumuna göre karar ver

  18. #38

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Abladigim kadariyla prestijli bir arac ariyorsunuz. Bu tur araclar sadece almakla bitmiyor. Isletme maliyetlerini hesaba katmak lazim. Yakiti, vergisi ve en onemlisi de bakimi. Bu araclar yan sanayi, cikma parca vs seven araclar degil maalesef.

    Kararinizi verirken bunu da hesaba katmak gerek

  19. #39
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    o para arabaya verilmez bence gidip bi triump xc explorer alınır kalanı ile de 10 15 yaş arası corsa

  20. #40

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Sayın üye kardeşlerim verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.Şu ani modeller bmw 116 audi a3 ve mercedes a amg üç model arasındayız birde dizel almakmı daha mantıklı yoksa benzinli alıp lpg taktırmakmıdır.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)