Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Bu gün benim doğum günüm.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Öncelikle herkeze iyi günler.Bu gün 18 yaşım girmiş bulunmaktayım.Bir iki sorum olucak.
    Eğliyet kursuyla görüşmüşdümde 450/500 arası A2 için fiyat verdiler benim için güzel fiyat sürücü kursusahibi abi müşterim çıktı yani biraz torpili.
    Benden istediği herşey elimde sadece Diplomam yok bu sorun olurmu ?
    Yarın direke sağlık raporu alabiliyormuyum yoksa 11'ini beklemek zorundamıyım ?
    Birde herşey hăl olursa eğliyeti kaç ay da alırım ?
    Son olarak bana ne gibi tavsiyeleriniz olur ?

    Doğum günümü yazmasa bile içinden nice 18 lere diyen herkeze teşekürler.
    4 Teker Güven 2 Teker Heycan Verir


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    Adana
    Yazım hatalarının altını çizen Türkçe öğretmeni gibi hissediyorum daha fazla konuşamayacağım
    pea ve GT250rAlanya bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    Tavsiyem ilkokulu tekrar okuman yönünde olur, sorularını da müşterine sorabilirsin.
    pea bunu beğendi.

  4. #4
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

    doğum günün kutlu olsun

  5. #5
    vişneçürüğü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2017
    Motosikleti
    piaggio beverly 300
    Doğum günün kutlu olsun, umarım ehliyetini bir an önce alırsın.)

  6. #6
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    hayırlı eğliyet almalar.

  7. #7
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Multistrada 1200S
    Dil anlatım dersi görmedin mi yavrum sen?

  8. #8
    blacktulip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    az kaçar,çok yakar.
    İği ki doğdün umarım eğliyetini alirsin

  9. #9
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Nice mutlu-sağlıklı mutlu yıllara kardeşim. Ama etrafımda çok gördüm, 18 ine giripte çok şey değişeceğini sanan, böyle herşeyi bilirim, yaparım edasında gençler, hatta belki biz de öyleydik te, o iş öyle olmuyor, kendini bil yani.
    Sorularına gelince, fiyat fena değil, diplomasız olmaz, sağlık raporu için 11 ne alaka anlamadım.
    Ehliyet almada sıkıntı yok, ama eğliyet nasıl alınıyor pek bir bilgim yok.

  10. #10
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Ya beni en sevdiğim eylencem olan bu forumdan soğutan insanlara sesleniyorum.Sizlere artık büyük yerine koyup abi bile demiyeceğim,ben buraya doğum günü sevincimi en azından bir iki iyi söz duyarım diye sizlerle paylaşıyorum.Aldığım cevaplara bak ya yazıklar olsun sizlere.

    Doğum günümü kutlayan sizlere ise çok teşekürler.Diploma olmasada halederiz biz dediler,sağlık belgemi aldım kurs ise yarını bekleyi ver dediler.Yanlız sağ gözde biraz sıkıntı varmış doktor eğliyeten sonra git baktır dedi.


    Umarım bende artık korkusuzca sürebilicem bu motorumu belki sizlerle uzun yolara felan giderim

  11. #11
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Nice mutlu senelere diyelim de en azından şu ehliyet kelimesinin doğrusunu yazsanız.

    "Eğliyet" olarak okumaya çalıştım ağzım gözüm yamuldu.

  12. #12
    ragnarokkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2017
    Motosikleti
    Fazer 8
    Daha kendi anadilinden bihaber olan ve ısrarla bunu devam ettiren bu genç kardeşimiz, altına bir motosiklet alıp trafiğe katılacak öyle mi? Umarım motosiklet sürmeye, yazmaktan daha cok özen gösterirsin.. Bu arada motosiklet eğitimi almadan önce temel dil anlatım dersi almanı tavsiye ederim.
    pea bunu beğendi.

  13. #13
    alasehirli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2016
    Şehir
    Manisa Alaşehir - Denizli
    Motosikleti
    ARORA AR-125/43
    Gerçekten yaklaşık 11 aydır bu forumdayım 18imi doldurmam için 3 ayım var böyle yazım hatası yapmadım ilkokuldan tekrar başlaman dileği ile nice mutlu senelere
    Benim ehliyetim var ama eğliyet nasıl alınıyor bilmiyorum

  14. #14
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Bu forumu 2,3 aydır kulanıyorum hırsızı savunana bile bu kadar kötü şeyler düşünmemişdim.Yazım ve imla hatalarım evet kötü ve özensiz kabul ediyorum.Ama o yazımı okuyupda anlayamıyorsanız gerçekden üzülerek söylüyorumki benim yazım hatalarımdan dağa büyük sorunlarınız var sizlerin.Yada sadece nice seneler yerine dur bir iki laf sokayımda beni burda birey,insan,kişi yerine koysunlar diye uğraşıyorsunuz.Sizler toplumda yer edinemeyip burda başka bir sanal platforumda benlik kazanmaya çalışıyorsunuz.Muhatmelen benim hatalarımla uğraşma sebiniz akşamları evde sıkıldığınız için veya sevmediğiniz işleri zorla yaptığızdan yada dağa kötüsü dağa anne babasından para alıp akşama kadar Televizyon,bilgisayar la ömrünüzü geçiriyorsunuz bu yüzden benim morelimi bozmak sizlere en azından tek canı skılan ben değilim demek istiyorsunuz sadece ama size artık acımaya başladım sonuçda sizlerinde bir şekilde bir yer edinmeniz lazım.Sizlere tavsiyem benim öğretim hayatımı düşünmek yerine biraz sosyaleşip dost edinmeye çalışın hayat böyle devam edemez.Yada en azından bir yaşam koçu veya spor bir aktivite yapın.Umarım hayatan keyif alırsınızda aşkaların keyfini kaçırmasazsınız.

  15. #15
    blacktulip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    az kaçar,çok yakar.
    Bu yeni nesil de cok alıngan canım.

  16. #16
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Alıntı blacktulip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yeni nesil de cok alıngan canım.
    Abim be vallahi sadece iyi niyetimle yazdığım bir yazıydı.Açsınlar bi konu sanal ortamda Türkçe kulanımı diye yerden yere vursalan en ufak ses çıkarmam ama bunun yeri burası deyil.Sadece kırıcı oluyorlar.

  17. #17
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Bunun motosiklet forumu ile alakası yok. Temelinde doğru iletişim var. Basit gördüğünüz noktalama işaretleri yüzünden yanlış anlaşılmalara ve cinayetlere şahit olunmuş bir ülke burası.

    Ayrıca bir tane Türkçe var. Ona da sahip çıkmazsak asimile olur gideriz. En azından kelimeleri doğru yazmaya gayret etmeni tavsiye ederim. Emin ol bir şey kaybetmezsin. Aksine çok şey kazanırsın.

    Ehliyetin ve motosiklet hayatın da şimdiden hayırlı olsun Kazasız belasız ve keyifli sürüşler.

  18. #18

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Doğum günün kutlu olsun. Paylaştığın evraklardaki kişisel bilgilerini silersen iyi olur kanımca.
    pea bunu beğendi.

  19. #19
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun motosiklet forumu ile alakası yok. Temelinde doğru iletişim var. Basit gördüğünüz noktalama işaretleri yüzünden yanlış anlaşılmalara ve cinayetlere şahit olunmuş bir ülke burası.

    Ayrıca bir tane Türkçe var. Ona da sahip çıkmazsak asimile olur gideriz. En azından kelimeleri doğru yazmaya gayret etmeni tavsiye ederim. Emin ol bir şey kaybetmezsin. Aksine çok şey kazanırsın.

    Ehliyetin ve motosiklet hayatın da şimdiden hayırlı olsun Kazasız belasız ve keyifli sürüşler.
    Sağolasın abim.
    Ya her konuyu alakasız bir şey yazmak cidden tuhaf geliyor.Yardım isteyen adamlada aynılar bi sevincini paylaşmak isteyenede.Anlaşılmayacak kadar kötüyse cidden özür dilerim ama yok yani o kadar deyil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

    Alıntı VECİHİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğum günün kutlu olsun. Paylaştığın evraklardaki kişisel bilgilerini silersen iyi olur kanımca.
    Teşekür ederim.
    Yok be hocam birşey olucağını sanmam.


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)