MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com

Yeni kimlikle ilgili bir sorum olucak

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor RX9
  1. #1
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    Mondial 150Mash
    Merhaba abilerim Ve ablalarım.
    Ufak çaplı bir sorum olucak.Öncelikle yeni eğliyete yazılıcakdım ama kimliğimde fotorafım olmadiği için yazılamadım bana o kimliğe fotoraf koyamayız size çipli vericez dediler bende mecbur kabül ettim.1 hafdadır 2 mesaj harici bir ses çıkmadı ben elden alamıyormuşum şuan adres olarakda eski adresim var.Adresimi değişdirsem işin uzar dediler bana şimdi bende balıkesire gidicem eğliyet de ucuz diye orda yazılıcakdım.Geçici kimlik işini görür dediler ama bu seferde geçici kimlikde bende diye çipliyi alamasın dediler e çipliyi alamasam eğliyetimi çipliye yazdırıyorlarmış çipli olmasa eğliyette olmuyor.Dağa fazla tatilim olmadiği için istanbulda kalamiyorum şimdi benim annem istanbulda acaba geçici kimliğin fotokobisini çeksem diğer belgelerde onda eski kimliğim felan da annemde ben olmasam o teslim alabiliyormu ?
    Abiler,ablalar bana bi yardım bir yol gösteriverin.
    4 Teker Güven 2 Teker Heycan Verir


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #2
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    yeni kimliğini senden başka kimseye vermezler.

    postaneyle bi görüş. veriyorlar mı bi sor bakalım. belki verirler. postacıların insiyatifinde olan bir şey.

  3. #3
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    Mondial 150Mash
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni kimliğini senden başka kimseye vermezler.

    postaneyle bi görüş. veriyorlar mı bi sor bakalım. belki verirler. postacıların insiyatifinde olan bir şey.
    Peki abi eyer alamazsam ki muhtamelen alamicam dağa sonra alabiliyormuyum yani geldiler şehir dışındayım 20 gün sonra istesem ?

  4. #4
    kaldera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul / KARTAL
    Motosikleti
    KAWASAKİ KLR 650 - YAMAHA YZF R1 1000
    Adresinde bulunmadiginda bagli bulundugun nufus mudurlugune teslim ediliyor.daha sonra gidip elden alabilirsin..
    Yeni kimlikler icin islem asamasinda teslim alabilecek ikinci kisi soruluyor.
    Orada belirtebilirsin.

  5. #5
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    Mondial 150Mash
    Teşekürler abiler ben geçici kimlik kaĝıdıyla yarı kursa bi gidiyim duruma göre bakıcam hereze teşekürler.

  6. #6

    Üyelik
    07 Mart 2014
    Kardeşim 18 yaşındasın profilinde öğrenci yazıyor okumayı yeni sökmüş çocuk türkçeyi senden daha iyi kullanıyordur.
    espresso ve Metehan07-70 bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    Ehliyeti boşver ilkokula yazıl, faydası olur.

    Eğliyet nedir?
    Metehan07-70 bunu beğendi.


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)