Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kaza Sonrası Başıma Gelen Talihsizlikler

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    İş yaptığım insanlar, 8-10 cümlelik bir konuşmada ikide bir Allahın izniyle kardeşim, inşallah, maaşallah kelimelerini aşırı kullanıyorsa bu insanlar beni hep kazıklamışlardır.
    atilla_hakan bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Vay Arkadaş bir tane yardimci olacsk birisi çıkmadı .

  3. #23
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hondabeat > cbf150 > twsapache > cbf150 > NC700 >
    bazı arkadaşlar dinle imanla bu işleri karıştırmayın diyor.
    hocam hafızım
    medresede okudum
    imam hatipi bi iki sınıf okudum
    35 senelik ömrümde hemen bütün cemaatlerin içinde bulundum
    her türlü ticari ortamda vakit geçirdim
    çıkarttığım sonuç; birisi alışveriş sırasında size dinden, imandan, abdestten, kurandan bahsediyorsa
    ayaklarınız kafanıza değecek şekilde koşarak oradan uzaklaşın.

    sen şimdi diyeceksin ki
    aha bu lavuk ta bıy bıy konuştu bi yardımcı olmadı
    öyle düşünme tecrübe yediğimiz kazıklardan bize kalan tek kar.

  4. #24
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Elinde hiçbir belge yokken bi şey çıkmaz..
    Bende karşımdakine güvenip kendi elimle 2.300 TL verdim. Sonrasında mal gelmedi gelmediği gibi telefonlara cvp yok. Ardından numara iptal ve adam kayıp.
    Telefon görüşme ve arama kayıtlarını delil olarak kullanıp savcılığa suç duyurusunda bulunup ifade verdim şikayetçi oldum.
    Elimde sadece adamın kullandığı telefon numarası, sesi, ve ismi var.
    Ne oldu ?
    Hiçbir şey..
    Dava halen kağıt üzerinde sürüyor.
    Dolandırıldım. Bu tecrübeye sahip olabilmek için 2.300 TL ödedim.
    Kısaca tecrübe satın aldım. Hemde peşin ve TIK para ile.

    Sonra bir 2.300 TL daha verip alamadığım malzemeyi başka yerden aldım bana 2 katına mâl oldu.

    Kimseye iyi niyet göstermeyeceksin.
    Karşındaki insanı kendin gibi zannetmeyeceksin. Neticede çiğ süt emmiş insanoğlu.

    Velhasılı ikimize de GEÇMİŞ olsun ki zaten iyi geçmiş sana da bana da..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)