Kaybedilen Kargo - Sürat Pişkinliği
-
05 Ağustos 2015, 12:39
#1
Wrüth balata temizleyicisini n11 üzerinden sipariş ettim - geçen hafta.Sürat kargo personeli öğle vakti arayıp nereye teslim edelim dedi ancak akşama doğru arayıp kaybettiklerini söyledi. Fiyatını sordular, bir kaç ahm umh ıhm etti personel sonrasında kapattı.Bugün acaba ne yaptılar diye sistemlerine baktım "şubede teslim edildi" yazıyor. Hani kayıp durumunda böylemi yapılır bilemem ama 15 liralık değilde bin liralık bir malzeme olsa ne olacaktı diye aklımdan geçmedi değil.Nasıl bir kargoculuk anlayışıymış bu ? Süratle çalışan hiç bir yerden bir şey almama yemini ettirdiler.
Reklamlar
-
05 Ağustos 2015, 13:25
#2
Siteye bildirseydin durumu
-
05 Ağustos 2015, 13:55
#3
Bildirdim - halledecekler bakalım.
-
05 Ağustos 2015, 15:37
#4
Bu konuyu görünce, 9 ay önce 450 TL. değerindeki kaybettikleri paketimi hatırladım. Tekrar aradım yine üçün birini aldım.
-
05 Ağustos 2015, 15:46
#5
Sürat kargo kadar özverisiz çalışan başka kargo şirketi yoktur sanırım.Kapıya gelmezler şubeye bırakırlar,sorduğunuzda evde yoktunuz derler.
Kapıya getirirler yukarı çıkmazlar aşağıdan telefon açıp inip almamızı isterler.Düzgün muhatap yok her şeyi sorun.Ben o yüzden asla sürat kargoyla iş yapmam,yapılmayacağını çok iyi öğrettiler.Ben yurt içi kargo dışında kargo kullanmıyorum.
-
05 Ağustos 2015, 17:03
#6
Sorun bende saniyordum demekki herkese yapiyorlarmis
-
05 Ağustos 2015, 17:51
#7
Mecbur kalmadıkça ben de Sürat Kargo'yu tercih etmem. Geçen haftaki bir siparişimde daha ben paketi alırken kaçıyordu eleman. Dur dedim "ürün hasarlı çıkarsa tutanak tutacaksın." "Benim öyle bir yetkim yok" dedi. Halbuki taşıyan personelin üzerine zimmetlenir paketler. Neyse kutuyu bir açtım, parçalanmış paketler, patlamış saçılmış ambalajlar. Bayağı bir azarladım belki de suçlusu kendisi olmamasına rağmen. Neyse ki ürünlerde hasar yoktu. Taşıdığı hasarlı paketleri eline tutuşturup bunu şube müdürüne göster dedim ama muhtemelen atmıştır onları.
Bir keresinde de kargom Türkiye'yi dolaşıp 17 günde bana ulaşmıştı. Yanlış adres diye Van'a, oradan Samsun'a, sonra İzmir'e, en son da İstanbul'a gelmişti. Paketin halini siz düşünün. Neyse ki t-shirt almıştım, hasar görecek bir ürün değildi. Kargo takipten her sorgulamada dumura uğruyordum. Hatta ilk anormalliği yakaladığımda telefon ettim dağıtım yapan şubeye. "Bizim dağıtım merkezindekilerin salaklığı yea" diye laubali bir cevap aldım. Sonuçta İstanbul'dan İstanbul'a 17 günde siparişi ulaştırdılar. Güler misin, ağlar mısın...
Velhasıl, Sürat Kargo'yu tercih etmemeye gayret gösteriyorum çünkü ya geç getiriyorlar, ya kaybediyorlar, ya da taşımada özensiz davranıyorlar. Bu zamana kadar gelen her siparişimde istisnasız sorun yaşattılar. Maalesef bazı satıcılar anlaştıkları firmalar dışındaki kargo firmalarıyla gönderi yapmıyorlar. Ben yine de gittigidiyor ve benzeri sitelerden alışveriş yaparken yazarım Aras veya MNG ile gönderme şansınız varsa gönderin diye.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
06 Ağustos 2015, 15:54
#8
Bir animi anlatayim madem.
Forumdan bir arkadasimizdan ls2 370 cene acilir kask almistim. Kargo 2 gune geldi sisteme baktim bayide yaziyordu gittim bende kamyonu aradilar taradilar paketim yok. Iceriye bakiyorlar telefonla soruyorlar falan yine yok. Yahu diyorum alt tarafi bir kask. Kare bir kutunun icindedir gidiyorlar posetlere bakiyorlar falan. Neyse dayanamadim aldigim arkadasi uyandirip sordum sen nasil bir kutuya koydun diye surat kargonun kendi ozel kutusuna koymus. Calisan arkadas birde baktiki ayaginin ucundaki kutu birde dalga gecer gibi 'aa burdaymis' demesi beni cileden cikartti. Aras kargoda ayni sekilde 5 gunde elime ulastirdilar eve getirmeden telefon actilar kargonuz bekliyo almazsaniz cope atariz gibisinden.
-
06 Ağustos 2015, 17:44
#9
Sürat kargo ile bir şey getirtmeyin pişman olursunuz.
-
06 Ağustos 2015, 21:24
#10
geçen hafta bir ürün siipariş verdik sürat kargo ile gelicekti 3 gün önce mesaj geldi kargonuz yüklendi 05-08-2015 tarihinde teslim edilecek diye. bugun gittim kargoya daha firmadan teslim almamıslar firma bu akşam kargo çıkısı yapıcakmıs o yuzden kargom gelmemiş olay güzell yani
-
06 Ağustos 2015, 21:41
#11
n11 den bir alışveriş daha yaptım ve buda sürat çıktı. aradım firmayı tembihledim verirken kaybetmeden getirsinler diye - kız şaşırdı tabii. inanılmaz ama 2 günde elime ulaştı bu defa. "abi kusura bakma kaybolan için" dedi arkadaş, bir acele kargoyu verdi kaçtı. sürekli aceleleri var gibi sanırım. olabilir bilmiyorum.
-
07 Ağustos 2015, 01:16
#12
geeklanx adlı üyeden alıntı
n11 den bir alışveriş daha yaptım ve buda sürat çıktı. aradım firmayı tembihledim verirken kaybetmeden getirsinler diye - kız şaşırdı tabii. inanılmaz ama 2 günde elime ulaştı bu defa. "abi kusura bakma kaybolan için" dedi arkadaş, bir acele kargoyu verdi kaçtı. sürekli aceleleri var gibi sanırım. olabilir bilmiyorum.
Hahahaha iyimiş bu. İşim düşerse ben de deneyeceğim. (((:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
07 Ağustos 2015, 01:34
#13
Bir sürat kargo iki ptt kargo abi anadolu yakasından avrupa yakasına bir ürün 1ayda gelmez mi gelmedi.Adamlar yurtdışından bir haftada kapıma getiriyor bunlar umurunda değil.
-
07 Ağustos 2015, 01:53
#14
İstanbul'dan Ankara'ya 5 işgününde paket teslim etmişlerdi, o gün bugündür sürat kargoyu tercih etmem.
-
07 Ağustos 2015, 13:15
#15
Geçmiş olsun.
Sürat aras yurtiçi mng, fark etmez. hepsı birbirinden beter. ptt ise onlardan da beter....
-
07 Ağustos 2015, 16:56
#16
Ben yurtiçinde hiç sorun yaşamadım.O yüzden onu tercih etmeye çalışıyorum.
-
10 Ağustos 2015, 16:32
#17
Surat kargoda 1 sene kadar çalıştım. Ve cidden kargo gönderilecek yada alınacak yer değil. Kaybolan ürün için teslimat nüshası isteyin. Onlar arşiv yapmak zorundalar. Teslim edildi falan diyolarsa teslimat nüshasında adınız soyadınız kimlik numaranız ve imzaniz olmak zorunda. Bolge mudurlugunu arayın durumu bildirin. Teslimat nushasi yok ellerinde bana kargoyu da vermediler diye belirtin. Bölge nushayi şubeden ister. Eğer yoksa ellerinde urun bedeli tarafınıza verilir. Peşini bırakmayın. Şube yöneticiliği yaptım dayanamadım. Personeller gerçekten rezalet durumdalar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Ayrıca wruth un ürünleri direk oradan çıkıyor. Şubeye falan gitmiyor. Nokta dediğimiz sistemde müşterinin işyerine sistem kurulur oradan çıkış yapılır. Wruth noktanın kargo yetkilisi de size yardımcı olacaktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)