Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2015 Subaru Outback 3.6R AWD - Exterior and Interior Walkaround - 2014 LA Auto Show

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv


    Bu yeni 2015 Subaru Outback 3.6R Sınırlı aracın garip bir tür. Kötü bir araç - Subaru kabinde bazı açık-tahıl ahşap kaplamalar sokmak başardı, bu yüzden bile bir kaç lüks burada ve orada dokunur vardır - ama garip bir.

    Temel uzun çatı oranları vardır, ama görünüşte her yönde birkaç santim daha büyük. Bizim ilk sürücüye bakarak uzun kuyruk vb burun, daha fazla baş mesafesi, daha geniş bir kabin, büyük ölçüde yetiştirilen tek şey tavan yüksekliği gibi görünüyor - o önemli 2.2 inç kadar gitti. Peki, bu ve kabin hacmi; kolçak kol dayama daha fazla oda araba kendisi selefinden çok daha geniş olmasa da, var.

    Neyse, ben bu noktada Outback bir vagon aramakta tereddüt ediyorum. Bu bir segment icat etmek, bir yüksek sürme Wagony crossover daha var. Ve ben gerçekten belki daha pahalı Audi Allroad dışında karşılaştırır başka bir şey düşünemiyorum.

    Ama sonra, ben Allroad sürücü daha eğlenceli olduğunu söylemek gerekir; Outback yol ya da bir şey üzerinde dolaşırken değil, ama onun CVT - emin olmak için, hattı kapalı atlar, ama onun tür ... hızında sıkıcı. Işık direksiyon ve yumuşak frenler o yollar kadar oyma için inşa değil demek.

    Fiyat (daha pahalı WRX STI mükemmel mantıklı garip) bir Subaru için bana yüksek görünüyor, ama ben cesur pazarlık satın alır gibi otomobil teklifleri görmeye alışkınım çünkü bu olduğunu düşünüyorum. XV Crosstrek, benim açıklanamaz bir favori, bu otomobilin 37.000 $ yaklaşık 20.000 $ için bulunabilmektedir. Yine de, daha küçük ve Outback lüks dokunuşlar yoksun; malzeme kalitesi de düşüktür.

    Subaru son zamanlarda araba bir sürü hareket ediyor, bu yüzden hepsi anladım Outback satış tarafı var kabul edeceğiz. Eğer bir Outback alıcı çapraz-shop ne olabilir baktığımızda Ve - bir kaslı SUV gibi davranarak büyük olasılıkla başka bir yekpare van - Bu vagon-on-steroid gerçekten belli bir anlam ifade etmez. Bunu sevdim; Eğer, çok olabilir.

    Ben Subaru vagonlar gibi, ve bu yeni 2015 Outback 3.6R Limited güzel biridir. Ben, o olsa emin görünüyor okundu ve giden biri gibi davranır buydu, çünkü ben yeni söylüyorlar. Burada bu hakkın belki evrimsel tanımıdır. Belki sanırım biraz daha şık var.

    O sürücüler yolu ile aynı; gibi, iyi, bir Outback. Sessizce ve güvenle onun iş hakkında gider. Bu keyifli. Biraz daha sessiz ve daha rafine görünüyor olsa hiçbir şey, olağanüstü veya kötü olarak dışarı atlar.

    CVT? 'Em alışın, onlar kalmak için buradayız. Bu kişinin Tamam - büyük değil, kötü değil. Sadece bir.

    3.6-litrelik altı silindirli boxer çok Tamam. Outback elbette bir yarış arabası değil, ama genel araba geri kalanı gibi, temelde yapılan iş alır. Biraz tırmalamakta, ama CVT suçlama.

    Outback'ın kabin bol ferah ve güzel inşa edilmiş ve iyilik Subaru nihayet normal büyüklükte başparmak ve parmaklar için yeterli olan radyo kontrolleri büyük hale teşekkür ederim.

    Yaklaşık $ 37K etiket gasp yapmak olabilir, ama sonra, ben istiyorum ya zaten burada değil gerekiyordu şey gerçekten var düşünün. Dolu oluyor. Genel olarak, bu kar uçar nerede yaşamak, özellikle büyük bir yıl boyunca araba yapmak istiyorum.

    Biraz - Renk beni etkiledi. Outback'ın iç ışık ve havadar, tasarımı basit ve yakışıklı. Onun deri koltuklar gerçek güzel hissediyorum. Onun navigasyon sistemi ben Legacy buldum ben geri birkaç ay sürdü, ancak, büyük çabuk ya da hatırladım gibi çabuk değil. Klima düpedüz Kederli - Los Angeles Eylül ayında, yaşanıyor bu harika sıcak hava dalgası nedeniyle, ben New Hampshire buz balıkçılığı kulüpler gibi hissediyorum yapmak için herhangi bir araç için bir irrasyonel bir talep var.

    O çok Legacy daha zekalı hissediyor: biraz daha az besteledi, kesinlikle daha fazla kamyon gibi. Süspansiyon sallar ve titreşir. Direksiyon off-road duygusuz, size garanti geçersiz kılabilir bir hızda bazı gnarly günlük yolda gidiyoruz zaman için tüm yumuşak. Oturma kelimenin tam anlamıyla trafik (ve diğer Outback sürücüler) aşağı küçümseyen oluncaya kadar, gökdelen yükseklikleri yükseltilebilir. Bu X-Mode ve tepe inişi ve bazı Deve Trophy iz ve zemin gaz adresinde fırsat kolladığını işaret ve bilgisayarların tüm anlamaya izin off-road ve modern markası için iddia gerekli düğmeler var.

    Özünde, bu şey tam üzerinde kamyon, bebek olduğunu. Ve bu Subaru olarak sınıflandırır tam olarak ne. Biz severek Eski vagon hatırlamak iki kuşak yaşadım ve asla geri gelmeyecek. Forester hala nispeten ucuz, ve XV Crosstrek daha çok. SVX ölü daha deader olduğu için, tüm mantıklı: Subaru nihayet, muzaffer, lüks amiral gemisi haline Outback dönüştürebilirsiniz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    yahu arkadaş madem bizzat çeviremiyorsun şu yazıyı neden konu açıp google çeviri ile eziyet ediyorsun millete? bu konuyu bu şekilde açmak çok büyük bir marifet mi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)