herkeze mrb,
forumu uzun bir süredir takip etmekdeyim üye olmak bu güne nasip miş,
size yeni başıma gelen bir olayı aksettirmek istiyorum.
ilk motorum cub, yani yarı otomatik bir motorsiklet idi,
geçtiğimiz 2 hafta kadar önce lifan emisol a terfi ettim,
tabi devriyaj kontrolünü çözene kadar baya bi tehlike atladım,
allahdanki cub da 20bin den fazla km tecrübem vardı, yoksa kesin bir aracın altına girmişdim...
çünkü durduğum anda problemler başlıyordu kavramayı kalkışda bir türlü ayarlayamıyordum oda ansızın
istop edip yol çizgisine doğru savrulduğum oluyordu allah bir araç çarpmadı.. öyle eve kadar geldim işte,
gerçi şimdi çözdüm olayı bir sorun kalmadı ama..
eski cub in ön arka balata idi, sıktımmı kombineli sağa sola kaymaz hizasında gider kayar biraz ve dururdu,
şimdi bu yeni motorumun önü disk fren haliyle amortisör ayarıda yok, e tabi alışkanlık var, sıktımmı ön amortisör
içe doğru gömülüyor, ve fren aşırı sert hassasiyeti çok az.
evimin sokağına girdim, aradanda araç hızlıca yukarı çıkıyormuş, bende sokağa yeni döndüm tam gaz verdim
araç ansızın soldan aradan çıkı verdi, bende bu durumaz kesin çarparım yeni gaz verdim dedim ve
yüklendim ön frene ve arka frene sonuç olarak ön teker iyice çöktü amortisör sonuna kadar yaylandı,
ön teker sol doğru kaydı motor sola gitti ben sağa gitti, kafamda kask altta şort, asvalt bir güzel traşladı
ayaklarımı, akabinde amcam durduğu an aracı geri kaydırdı biraz, bende ona çarpmadım, o yoluna devam etti
ben yoldan kalkdım motoru kenara aldım biraz dinlenip devam ettim.
bu kaza sonucu, yan koruma barı, gidon, gidon topuzu ve çamurluk değişti, üstüne yaralanmamda cabası..
ucuz atladık, oysaki ben kışın tipisinde ilçelere gitmiş adamım.. )
buda durum raporu, ayak bileğimde simsiyah oldu kabuk bağladı iyileşme yolunda..