Slwer and Sadobey vs Boğa part-1 :)

Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
Slwer and Sadobey vs Boga part-1 :)

can sıkıntısı nelere kadır :queen:

Aslında boganın bızımle bı sorunu yok sorun sanırım bızde :queen:

önce biraz rodeo:queen:






sonra baktıkkı boga bozulmus ee bozduk kardesım tamır etmemız gerekıyo dımı :queen:




:silent: beceremedık cekıcıde cok para ıstıyınce tabana kuvvet cekerek goturces :queen:



saka bı yana cok gusel bı geceydı yıne cok eglendık omer abımle :D (allahtan polis falan gormedı sapık dıye karakolda sabahlatırlardı:queen: )
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Boğa bizi çok yordu di mi Erman :queen:

Kadıköy Altıyol'da başıboş bir İspanyol boğası halk bizden hizmet bekler. Süper kahramanlık sırta pelerin takıp tayt üzerine pelerinle aynı renkte kilot giymekle olmuyor tabi. Öyle şekille süperlik olmuyor :queen:

Erman ne iş olum benim resimler çarpı çıkıyor seninkiler görünüyor. Sabotaj mı yaptın topike. :p
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Valla ne diyim. Takdir ettim. Hizmet anlayışı ve bilinçli vatandaş olmak böyle bir şey olsa gerek. Yalnız bir gariplik var. Tayt üzerine giyilen dondan görüneni siz kendinizde göstermeyip bizzatihi avuçlamışsınız. Radikal bir yaklaşım. Törkiş süper kahramanlık bunumu gerektiriyor.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
abı sen yanlıs anlamıssın onlar takımlar bız tamır edıyoduk onları :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadobey gülmekten yarıldım :)
nerden geldi aklınıza binmek üstüne millet bişi demedimi napıyorsun diye
kafa kıyaktı galiba :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Niceman nasıl oldu durumun iyileştin mi?

Ashes siz dün kaçta Bostancı beers taydınız sabah gordum topiği. Bilsek boğadan önce uğrardık Cenk ve Peril'de varmış herhalde :queen:

Vallahi bir damla alkol yok. Biz normalde dengesiziz. :queen:

Erman olum şu topiğin başlığını bir düzelt bakalım neden ben mesaj yazıldıgı halde ana sayfada göremiyorum bu topiği.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
yavas yavas abı bole ıste teker teker eserlerı gezces hedefımız ozgurluk anıtı :D onunda etegının altından bakcas :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Slwer' Alıntı:
yavas yavas abı bole ıste teker teker eserlerı gezces hedefımız ozgurluk anıtı :D onunda etegının altından bakcas :queen:

Dedim olum sana bacakları çarpık diye. Eğer yine de mutlaka görmem lazım dersen senin için bir daha bakarız. :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadobey pazar günü getirsene piknige boğayıda :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slwer' Alıntı:
getırces oralarda yayılcak :)
otlatcas onu
getirin getirin kürpe kürpe inekçikler var orda da...:queen: :wiinkk:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Boğa görevli Pazargünü. Ben de çalışıyorum pazar gündüz. :D Vali den izni alayım. Erman'la gönderirim. :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Paşa paşa yap bir organizasyon götür şu boğayı pikniğe. Araya hatırlı ki,şi falan sok halledersin sen bu işi :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la olm manyakmısınız.ne istiyonuz duran boğadan :queen: :queen: töbe töbe bide boğanın takımlardaki arızayı araştırıyo yawww:queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst