90 km’nin altında hız yapan geçemeyecek!
-
19 Haziran 2013, 12:55
#1
Dünyanın en uzun ve geniş asma köprüsünün inşaatı tamamlandı!
Dünyanın en uzun ve geniş asma köprüsünün inşaatı Çin’in Shaoxing kentinde tamamlandı. 6 şeridi olan “Jiaxing-Shaoxing Sea Bridge” adlı köprünün son rötuşları pazartesi günü yapıldı.
227 metre yüksekliğindeki iki kulenin arasına kurulan köprü, Hangzhou Koyu’nun bir yakasındaki Jiaxing kentiyle diğer yakasındaki Shaoxing kenti arasındaki 10 kilometrelik mesafeyi birbirine bağlıyor.
Eni 780 metre olan köprü, saatte 90 kilometrenin üzerinde hız yapan araçlar için tasarlandı.
Saatte 72 kilometrenin altında hız yapan motosiklet, otomobil ve yayalar ise köprüden geçemeyecek. 90 km’nin altında hız yapan geçemeyecek...
Reklamlar
-
19 Haziran 2013, 13:11
#2
90km sınırının sebebi ne? 220km sürat yapabilen bir aracımla, 90km nin altına inersen ne olacak? rüzgarmı ki acaba sebep??
-
19 Haziran 2013, 13:14
#3
Motosiklet Eğitmeni
sbr adlı üyeden alıntı
90km sınırının sebebi ne? 220km sürat yapabilen bir aracımla, 90km nin altına inersen ne olacak? rüzgarmı ki acaba sebep??
sebep trafik akışı.
Aynı otobanlarda olduğu gibi.
-
19 Haziran 2013, 13:17
#4
Eni 780 metre değil de 78 metre olmasın ;)
nerdeyse boyunun 10 da biri... Eni boyu bir denecek ...
-
19 Haziran 2013, 13:39
#5
Saatte 72 kilometrenin altında hız yapan motosiklet, otomobil ve YAYALAR ise köprüden geçemeyecek.
Usain Bolt bile geçemiyor, böyle köprü mü olur
-
19 Haziran 2013, 13:43
#6
O 780 olayına ben de takıldım zaten sanırım 78 olsa gerek o ölçü. Bu arada Kaynak: http://www.haberturk.com/dunya/haber/853448-90-kmnin-altinda-hiz-yapan-gecemeyecek
-
19 Haziran 2013, 13:50
#7
Motosiklet Eğitmeni
Kaynak haberturk diye bastan soylesene be abicim!
Kopru gercekten varmi diye supheye dustum valla.
-
19 Haziran 2013, 13:56
#8
-
19 Haziran 2013, 14:17
#9
Üzerinde trafik durursa çökmesinden endişe ediliyor olsa gerek Made in china Gözünü sevdiğim boğaziçi köprüsü, ömrünü tamamladı ama hala hizmette. % Türk mühendisi ve işçisinin başarısı.
-
19 Haziran 2013, 14:55
#10
htmetin adlı üyeden alıntı
Üzerinde trafik durursa çökmesinden endişe ediliyor olsa gerek
Made in china Gözünü sevdiğim boğaziçi köprüsü, ömrünü tamamladı ama hala hizmette. % Türk mühendisi ve işçisinin başarısı.
maalesef japon mitsubishi heavy industry başarısı
edit:ingiliz ve japon başka şirketlerinde parmağı varmış
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
iki ayaklı asma köprülerde en uzun mesafe hala japon akashi köprüsünde
yapımı sırasında 2 ayak arasından geçen fay yüzünden 8,5 şiddetinde depremde ayaklar birbirinden 1 metre kadar uzaklaştı
japon patentli çelikten 2 kat ince 2 kat kalın farklı çelik alaşımı ve japon patentli tuzlu suya dayanaıklı beton kullanılarak yapıldı
-
19 Haziran 2013, 15:01
#11
initial-D adlı üyeden alıntı
maalesef japon mitsubishi heavy industry başarısı
edit:ingiliz ve japon başka şirketlerinde parmağı varmış
ek olarak alman firması. Bu dönemde bile kendi petrolünü çıkaramayan bir ülkenin o zamanlarda tek başına köprüyü yapması hayaldir herhalde.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
19 Haziran 2013, 15:02
#12
sbr adlı üyeden alıntı
90km sınırının sebebi ne? 220km sürat yapabilen bir aracımla, 90km nin altına inersen ne olacak? rüzgarmı ki acaba sebep??
Galiba yavaş akan trafikte oluşabilecek rezonans nedeniyle olabileceklerden korkuyorlar.
-
20 Haziran 2013, 01:41
#13
Türkiyede yapmıyorlarki Üstüne yatıp yarıssınlar,Ahh Ahhh.Max limit yoksa sorun yok yol düz bas babam bas..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)