LG Televizyon Ölü Piksel - Garanti Karmaşası
-
Öncelikle herkese merhaba, hayırlı günler... Başlıktanda anlayacağınız gibi, pazar günü Adana Optimum AVM media markt dan, LG 42LS5600 bir LED tv aldım.. Servisin getirip kurmasını istedim... Tam iftar vakti koşuşturmacada aradılar evdeyseniz kurulumu yapalım diye, buyrun dedik geldiler..Dün kurulumu yapıp gittiler.. Gittikten sonra inceledim televizyonun tam ortasına gelecek şekilde bir tane ölü bir nokta var.. Ekran canlıyken bir sorun yok, ama arka planda koyu bir renk belirdiği zaman fıstık yeşili nokta kendini belli ediyor... Media markt müşteri hizmetlerini aradım ölü nokta 5 adet olduğu takdirde servise gerek duymadan değiştireceklerini, sayı 5 ten az olduğu zaman servisin tutacağı raporla değiştirebileceklerini söylediler... Servisi aradım durumu anlattım gelip bakalım ondan sonra karar veririz dediler.Gelmelerini bekliyorum şu an...Nedir ne değildir anlamadım gitti... Herkes başından savmaya bakıyor. Oturup 1 saat izlemişliğim yok televizyonu. Neymiş efendim 5 noktada ölü alan olacakmışta servis raporlayacakmışta... Herşey ürünü satana kadar maalesef ülkemizde, ondan sonra ne yaparsan yap.. Paranla rezil oluyorsun... Eğer sizlerinde başından böyle bir olay geçtiyse nasıl bir yol izlediniz, paylaşırsanız çok makbule geçer... Herkese çok teşekkürler şimdiden. Kazasız keyifli sürüşler.
Reklamlar
-
Servisin eline düşmüş bulunmaktasınız
Servisten gelen adamlara ne kadar dil dökerseniz dökün kendi bildiklerini okurlar
Benim 22 inc monitöre her tarafı çizilmiş diye rapor tuttular iade değişim yapmazlardı kanımca ama bir sorun çıkmadığı için fazla üstelemedim
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
1 ölü pikselli lcd'yi mümkün değil değiştirmezler, bunlar ekonomik üretim ürünler, her ne kadar yinede bir dünya para verseniz de uygun fiyatlı olmalarının sebebi ufak kusurları fabrikada görmezden gelmeleridir adamlar 1 ölü pikseli olan paneli atsalar üretim maliyetleri en az yüzde 20-30 artar. Ayrıca lcd'lerdeki ölü pikseller zamanla düzelebilir yada hiç ölü piksel yokken ölü piksel oluşabilir, kullanım ömrü boyunca çeşitli yerlerinde ölü pikseller görülebilir. Bazı pasif ölü pikseller şoklama ile canlandırılabilir, bunun için özel programlar vardır ekrana hızla farklı renkte görüntüler gönderip pikselleri canlandırmaya çalışır.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
1 ölü pikselli lcd'yi mümkün değil değiştirmezler, bunlar ekonomik üretim ürünler, her ne kadar yinede bir dünya para verseniz de uygun fiyatlı olmalarının sebebi ufak kusurları fabrikada görmezden gelmeleridir adamlar 1 ölü pikseli olan paneli atsalar üretim maliyetleri en az yüzde 20-30 artar. Ayrıca lcd'lerdeki ölü pikseller zamanla düzelebilir yada hiç ölü piksel yokken ölü piksel oluşabilir, kullanım ömrü boyunca çeşitli yerlerinde ölü pikseller görülebilir. Bazı pasif ölü pikseller şoklama ile canlandırılabilir, bunun için özel programlar vardır ekrana hızla farklı renkte görüntüler gönderip pikselleri canlandırmaya çalışır.
Evet zamanla düzeldiğini duymuştum.. Araştırdım bir takım programlarla sorun çözülebiliyormuş ihtimal biraz azda olsa, eğer olumsuz olursa onları deneyeceğim. Sağolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
kanmix_x adlı üyeden alıntı
Servisin eline düşmüş bulunmaktasınız
Servisten gelen adamlara ne kadar dil dökerseniz dökün kendi bildiklerini okurlar
Benim 22 inc monitöre her tarafı çizilmiş diye rapor tuttular iade değişim yapmazlardı kanımca ama bir sorun çıkmadığı için fazla üstelemedim
Dediğiniz gibi servisin eline düşmüş bulunmaktayım hayırlısı artık..
-
peki bahsettiğin alışveriş merkezinde memnun kalmadığınız ürünü filanca gün içinde iade edebilirsiniz filan gibi bişey yokmu???
adamlar dondurulmuş gıdayı bile pişirdikten sonra beğenmedim deyince geri alıyorlar...bi denemelisiniz bunu..sanırım daha 2 gün olmuş..iade alırlar gibime geliyor...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
peki bahsettiğin alışveriş merkezinde memnun kalmadığınız ürünü filanca gün içinde iade edebilirsiniz filan gibi bişey yokmu???
adamlar dondurulmuş gıdayı bile pişirdikten sonra beğenmedim deyince geri alıyorlar...bi denemelisiniz bunu..sanırım daha 2 gün olmuş..iade alırlar gibime geliyor...
Var fakat kutusu açılıp kurulum yapılmadığı sürece geçerli denildi bana... Dediğiniz gibi dondurulmuş gıda pişirildikten sonra bile değiştiriliyorken, böyle birşeyin değiştirilmemesi çok komik.. Servistende olumlu yanıt almazsam aldığım yere gider, hatta aldığım görevliyi bulurum gerekirse sesimide yükseltirim.. Dediğinizi deneyeceğim teşekkürler
-
üretim hatalı bu deyip aldığınız yerin en azından birabir aynı ürünle değişimini yapması için üsteleyin...
kutu açılmadan arıyayı nasıl anlayayım müneccim ... mi yedim deyin...gerekirce mağazayı tüketici haklarına vereceğinizi söyleyin..kısa sürede bastırırsanız kazanırsınız..bu tür işlerde belli süre mağaza ilgilenir..misal 15 gün..sonrasında ise servise yönlendirirler...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
üretim hatalı bu deyip aldığınız yerin en azından birabir aynı ürünle değişimini yapması için üsteleyin...
kutu açılmadan arıyayı nasıl anlayayım müneccim ... mi yedim deyin...gerekirce mağazayı tüketici haklarına vereceğinizi söyleyin..kısa sürede bastırırsanız kazanırsınız..bu tür işlerde belli süre mağaza ilgilenir..misal 15 gün..sonrasında ise servise yönlendirirler...
Evet çok haklısınız üstlerine gitmezsek bu iş olmaz.. Sallıyorlar çünkü ilgilenmiyorlar.
-
LG Türkiyede zaten batık durumda. Değiştirebilirseniz markayı değiştirin muhakkak...
-
31 Temmuz 2012, 21:38
#10
Markaya göre değişmekle beraber ve bazı modellerde sundukları sıfır ölü piksel garantisi haricinde 3-5 piksele kadar ürün arızalı sayılmaz. Satın aldığınız mağazanın da arızalı olmayan bir ürünü geri alma/değiştirme zorunluluğu yoktur. Bazı firmalar genelde satın aldıktan 3-15 gün arasında değişen koşulsuz iade garantisi sunabiliyor. Üründe hiç bir kusur olmasa da zarar görmemiş ve orjinal ambalajı duran bir şeyi sadece beğenmedim diyerek iade edebiliyorsunuz ama yasal olarak hiç bir firma buna mecbur değil. Kısacası yasal olarak bir dayanağınız yok iş servisin insiyatifinde ve servisin 1 piksel için değişim yapacağını pek sanmam.
-
31 Temmuz 2012, 22:19
#11
Sırf bu yüzden geçen hafta eve led tv almaktan vazgeçtim. Philips mi Samsung mu diye düşünürken Philipste DTS desteği olmadığından vazgeçtim. Alacağım samsungları da araştırırken %30una yakın bir kısmının ne yazıkki bulutlanma ve ışık sızması problemiyle boğuştuğunu forumlardan okudum. Sonuç: almıyorum led falan , kışa doğru tekrar düşünürüm. Millet 2000-3000tl bayıldıkları televizyonları kullanmamalarına rağmen garantiyle boğuşuyor. Varsın olmasın böyle teknoloji.
-
31 Temmuz 2012, 22:39
#12
bende pc ye lcd monitör aldığımda 1 kaç tane vardı değştirmedi şarapsızlar öyle kullanıyorum bunlarla uğraşılmaz
-
31 Temmuz 2012, 23:52
#13
ero__ adlı üyeden alıntı
LG Türkiyede zaten batık durumda. Değiştirebilirseniz markayı değiştirin muhakkak...
Markayla alakası yok bu işin. Her markada ölü piksel çıkabilir. Tersine örnek, 42 inç LG lcd tv ve 22 inç LG lcd tv var evde. Hiç sorun yaşamadım 3 senede.
Konuyla ilgili olarak Media Markt'la ilgili internette ölü piksel çıkınca değişim yapmadıkları hakkında pek çok şikayet var. İş işten geçmiş ama ileride pahalı bir ürün alırken, mağazayla ilgili şikayet var mı yok mu diye google'dan aratmanızı tavsiye ederim.
Ayrıca değiştirme yapmazlarsa gidip sikayetvar.com vs. gibi sitelerde yazı yazın. Yine değiştirmemekte ısrar ederlerse, size en yakın tüketici hakları derneklerinden birine gidip yardım ve bilgi alabilirsiniz. Sonrasında ilçenizdeki Tüketici Hakları Hakem Heyeti'ne dilekçe yazarak şikayette bulunun. Uzun bir süreç ama sonunda haklı çıkarsınız ve değişimi yaparlar. Ben de bu süreci Digiturk denen aşağılık firma sayesinde öğrendim .
-
01 Ağustos 2012, 00:07
#14
Yasal olarak dayanak olması adına bence kargo ile internet üzerinden almakta fayda var. İade hakkınız tüketici haklarına göre var.
LG ile şöyle alakası var ben LG kötü demedim, LG batık dedim. Adamlara Digicom haciz getirtti. Hem de tüm dünya çapında. Bu yüzden Türkiye LG'nin gözünden düşmüş durumda. Yoksa ben de LG plazma almayı çok düşünüyordum. Ama artık asla!
-
01 Ağustos 2012, 14:00
#15
Evet servis dün geldi inceledi ve verdiği cevap ben buna 5 adet ölü piksel olmadığı sürece değişim raporu yazmam... Yazmaya hakkım var ama yazmıyorum dedi.. Neden diye sorduğumda.. Ben yazmasına yazarım, sizde gider yenisini alırsınız getirir tekrar kurarız.. Ama kayıtlarda 1 ölü piksel için değişim görüldüğünde de tepedekiler benim başıma kalkıyorlar dedi.. Ne kadar diretsemde o raporu bir türlü alamadık... Kalktım üşenmedim dün akşam saat 9 da media markt a gittim... Orda ki görevlilere durumu anlattım kendileride aynı prosedürden bahsetti.. Ben LG servisinden memnun olmadığımı, alalı 2 gün olduğunu ve ürünün birebir değişimini talep ettim.. Görevli gitti mağaza müdürüyle beraber geri geldi.. Sağolsun lafımı bölmeden onca insanın tekrarladığı şeyleri tekrarlamadan beni dinledi... Herhalde insaflı tarafına geldik, yarın getirin yenisiyle değişim yapalım, bu sizin hakkınız dedi.. Hayret ettim açıkcası.. Ürünü 1 saat önce teslim ettim.. Yenisini servis gelip kuracak gün içerisinde.. Keşke böyle bir davranış heryerde olsa.. Lafımı ikiletmeden prosedürleri saymadan onayladı.. Kendisine teşekkür ediyorum... Umarım kimsenin başına böyle bir olay gelmez, gelse bile olumlu sonuçlanır..
Herkese çok teşekkür ederim... Kazasız, keyifli sürüşler .
-
01 Ağustos 2012, 15:57
#16
hadi gözün aydın...olması gereken olmuş...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
01 Ağustos 2012, 16:19
#17
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
hadi gözün aydın...olması gereken olmuş...
Çok teşekkür ederim, sağolun.
-
01 Ağustos 2012, 16:43
#18
hsn01 adlı üyeden alıntı
Evet servis dün geldi inceledi ve verdiği cevap ben buna 5 adet ölü piksel olmadığı sürece değişim raporu yazmam... Yazmaya hakkım var ama yazmıyorum dedi.. Neden diye sorduğumda.. Ben yazmasına yazarım, sizde gider yenisini alırsınız getirir tekrar kurarız.. Ama kayıtlarda 1 ölü piksel için değişim görüldüğünde de tepedekiler benim başıma kalkıyorlar dedi.. Ne kadar diretsemde o raporu bir türlü alamadık... Kalktım üşenmedim dün akşam saat 9 da media markt a gittim... Orda ki görevlilere durumu anlattım kendileride aynı prosedürden bahsetti.. Ben LG servisinden memnun olmadığımı, alalı 2 gün olduğunu ve ürünün birebir değişimini talep ettim.. Görevli gitti mağaza müdürüyle beraber geri geldi.. Sağolsun lafımı bölmeden onca insanın tekrarladığı şeyleri tekrarlamadan beni dinledi... Herhalde insaflı tarafına geldik, yarın getirin yenisiyle değişim yapalım, bu sizin hakkınız dedi.. Hayret ettim açıkcası.. Ürünü 1 saat önce teslim ettim.. Yenisini servis gelip kuracak gün içerisinde.. Keşke böyle bir davranış heryerde olsa.. Lafımı ikiletmeden prosedürleri saymadan onayladı.. Kendisine teşekkür ediyorum... Umarım kimsenin başına böyle bir olay gelmez, gelse bile olumlu sonuçlanır..
Herkese çok teşekkür ederim... Kazasız, keyifli sürüşler .
şimdi oturup yeni gelecek tv de ölü piksel çıkmaması için dua etmelisin bence
-
01 Ağustos 2012, 16:47
#19
Benim arkadaşımın Samsung marka LED Tv sinde 3 adet ölü nokta çıkmıştı. Aldığımız yere kutu içinde bıraktık. dert anlatıp bastık gittik. Değiştirdiler.
Bende bundan 1.5 sene önce 24" benq led monitör almıştım. 1 tane ölü piksel vardı. 5 taneye kadar muhabbeti yaptılar. Bende müşteri memnuniyeti ürünü geri iade ediyorum dedim.
Ölü piksele mi para verdik kardeşim. Korku filmlerinde atın zekerine kelebek konmuş gibi pırıl parlıyor dedim. Kadın anlamadı ama adamlar koptu. Ürünü servise gönderdiler.
Ya yapıldı ya değişti bilmiyorum ama şimdi daha mutluyum. umarım senin işinde çözülür. Sonuçta para veriyoruz. ben yeşil nokta görmek zorunda mıyım.
Bazıları için önemli değildir. Ama görselliğe önem veren biz titiz manyaklar için çekilmez çin işkencesi oluyor
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
01 Ağustos 2012, 17:24
#20
serdar60 adlı üyeden alıntı
şimdi oturup yeni gelecek tv de ölü piksel çıkmaması için dua etmelisin bence
Elektronik şans işi olabilir.. Ama olmaması ümidiyle
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Benim arkadaşımın Samsung marka LED Tv sinde 3 adet ölü nokta çıkmıştı. Aldığımız yere kutu içinde bıraktık.
dert anlatıp bastık gittik. Değiştirdiler.
Bende bundan 1.5 sene önce 24" benq led monitör almıştım. 1 tane ölü piksel vardı. 5 taneye kadar muhabbeti yaptılar. Bende müşteri memnuniyeti ürünü geri iade ediyorum dedim.
Ölü piksele mi para verdik kardeşim. Korku filmlerinde atın zekerine kelebek konmuş gibi pırıl parlıyor dedim. Kadın anlamadı ama adamlar koptu. Ürünü servise gönderdiler.
Ya yapıldı ya değişti bilmiyorum ama şimdi daha mutluyum. umarım senin işinde çözülür. Sonuçta para veriyoruz. ben yeşil nokta görmek zorunda mıyım.
Bazıları için önemli değildir. Ama görselliğe önem veren biz titiz manyaklar için çekilmez çin işkencesi oluyor
.. Ürün değişimi onaylandı... Dediğiniz gibi önemli bir husus titiz olanlar için .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)