Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

19 Nisan günü yaptığım yağmurdan kaynaklı kaza

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Geçen sene Rx3i ile mermer su oluğunda ön tekeri kaptırıp düşmüştüm. karşımda ters şeritten hızla gelen arabadan kaçayım derken oluğu farketmeden ön tekeri kaptırmamla düşmem bir oldu geçmiş olsun size bir şey olmasın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı şeylerin doğal sonuçları var tabii. Islak zemin kayar. Kar kayar.
    Uygun lastiğiniz yoksa düşersiniz.
    Arabada zincir yoksa kayar.
    Şerit çizgisi kaygan olur, yatık veya açılı yakalanırsan düşersin.

    Tramvay rayları kaygandır ama her üstünden geçen düşmez. Düşünce de, raylar yüzünden düştüm denmez
    tran raylarında ben düşmedim ama kayma sonucu bir defa yan oturan anam düştü motosikletten yaw motor da bi hafiflik oldu aa bi baktım anam yerde oturuyor
    tommygun bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #23

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 100 SFC Snappy xi
    Geçmiş olsun.

  4. #24
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl ilk defa duyuyorsunuz. Yerlerin ıslak olması sebebiyle pek çok kez kaza olmuştur. İki teker üzerinde giden bir alet bu. Yola tutunamayınca kayıp devriliyor. Fren mesafeside uzuyor. Yağmur pek ala kaza sebebi olabilir.
    Ne yazıkki yağmur kendiliğinden bir kaza sebebi değildir, Yağışlı bir sürüşte sürüş stili tamamen minimum güç ve yola göre davranışla kolaylıkla absörde edilebilir. Bunu yola dökülen yağ içinde söyleyebiliriz, Yağı farketmemek bir sürüş hatasıdır, yol üzerindeki engel ve renk değişikliklerine tepki verememek sürücü hatasındadır. Velhasıl tüm motorlu araçların karıştığı kazalar için insan faktörü tek nedendir. Sevgilerle.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  5. #25
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Benim aklıma gelen 2 şey var .
    1 motosiklet cbr abs yok ön fren
    2 ilk yağan yolu tam ıslatmayan ama kuruda olmayan durum .

    İkisinin birleşimi müthiş olur.

    Geçmiş olsun

  6. #26

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    michellin lastiklerini severim ama bizde hep giriş sınıfı serileri olan city girip , pilot street gibi seriler satılıyor kötümü değil bu lastiklerde orta şekerin bir tık üstü lastikler ama o fiyatlara muadil markalarda daha üst kalite lastik olabiliyor..
    Michellinde gerçekten kaliteli bir lastik alıcaksan power5 road 6 serisi falan kesenin ağzını açıcaksın ..

  7. #27
    oquz55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    MT-25
    Aynı model lastiklere sahibim. Bende memnun değilim bu lastiklerden. Kuru ıslak zemin farketmiyor. 15000 km kullandım kesinlikle parasının malı değil. Yeni lastikleri Mitas almayı düşünüyorum.

  8. #28
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı oquz55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı model lastiklere sahibim. Bende memnun değilim bu lastiklerden. Kuru ıslak zemin farketmiyor. 15000 km kullandım kesinlikle parasının malı değil. Yeni lastikleri Mitas almayı düşünüyorum.
    Mitas MC50 kullandım. İlk başta güzel lastik. Fakat 6.000 km kadar sonra lastiğin ortası sertleşti.
    Söküp tekrar Winter Gripe geriye dönmüştüm.

    6.000 km kadar sonra lastiğin sertleşip kaydırmaya başlaması durumunu forumda bir iki kişi kullanıcı daha tecrübe etmişti.

  9. #29
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mitas MC50 kullandım. İlk başta güzel lastik. Fakat 6.000 km kadar sonra lastiğin ortası sertleşti.
    Söküp tekrar Winter Gripe geriye dönmüştüm.

    6.000 km kadar sonra lastiğin sertleşip kaydırmaya başlaması durumunu forumda bir iki kişi kullanıcı daha tecrübe etmişti.
    Eski motorumda Mitas Mc50 kullanırken bende de o düzleşme olmuştu. Gerçi 6000'de olmadı ama daha sonra oldu.

  10. #30
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski motorumda Mitas Mc50 kullanırken bende de o düzleşme olmuştu. Gerçi 6000'de olmadı ama daha sonra oldu.
    Yaklaşık kaç kmde o düzleşmenin olduğunu hatırlıyor musun?

  11. #31
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık kaç kmde o düzleşmenin olduğunu hatırlıyor musun?
    Ben Mc50 M-Racer'dan 2 set kullandım. İlkini 17000 km kullandım ki 3-4000 km önce düzleşme olmuştur, ötekisini 11500 km kullanıp çöpe atmışım yaz vakti.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler