Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

Tali Yoldan Çıkan Araba %100 Kusursuz

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    mahkemede itiraz edin, o jandarma hakkında da şikayetçi olun. var mı böyle bir rapor şekli.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    1. O an şikayetçi olmadığınızı beyan etmiş olmanız sonradan şikayetçi olma hakkınızı elinizden almıyor.
    2. Jandarmanın %100 taraflı ve hatalı tuttuğu tutanakta olay eşit şartlara sahip bir kavşakta olmuş gibi anlatılmış ancak orası tali yol kavşağı ve sonraki eklediğiniz fotoğrafta da net olarak görüldüğü üzere DUR tabelası mevcut. Yani oradan ana yola girecek olan araç yavaşlayamaz, araç tamamen durağan hale gelene kadar durması gerekiyor, yolu kontrol edip, kimsenin gelmediğinden emin olduktan sonra ancak yola giriş yapabilir, ki kazanın oluş şekli bunu yapmadığını net bir şekilde ortaya koyuyor. %100 karşı taraf hatalı.
    3. Kesinlikle karşı taraf hakkında şikayetçi ol, hakkını ara. Bu kazada sen veya eşin veya ikiniz birden ölebilirdiniz, ciddi şekilde sakat kalabilirdiniz. Kesinlikle şikayetçi olun. Aradığını bulmanı temenni ederim ancak bu yargı sistemi ile işin gerçekten çok zor.
    4. Her şeyin ötesinde kanunen haklı olmanız hayatta olmanızı temin etmiyor. 2 teker sürücüsü olarak her olasılığı önceden düşünmek gerekir. Fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla bu tali yol kavşağının görünürlüğü oldukça iyi. Yani oradan yola çıkacak olan aracı çok daha önceden görüp ona göre önlemini almış olman gerekirdi diye düşünüyorum ama dediğim gibi, kısıtlı resim açısından görebildiğim kadarıyla bu yorumu yapıyorum. Yine de hiçbir zaman defansif sürüşten taviz vermemek gerekir.
    5. Benim de bir zamanlar ilk motorum olan GV250 kullandığınızı gördüm, motorun haline de üzüldüm, ama ikinizin de sağ ve bu kazaya göre sağlıklı olmanız sevindirici. Umarım hak ettiğinizi elde edebilirsiniz.
    Geçmiş olsun.

  3. #23
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    Jandarma veya polis amca "yav bu şüfer hızlı gitmiş, sonracıma diğer arabaya toslamış" deme ve karar verme hakkına sahip değildir.
    HIZ NEDENİYLE CEZA YAZILABİLMESİ İÇİN HIZIN ÖLÇÜLMÜŞ ve KAYDEDİLMİŞ OLMASI gerekir. Radar veya kamera kaydı yoksa hızlı olduğunuz iddiası geçersizdir.
    Oradaki trafik levhasına göre 54 km/h hızla gitseniz bile %10 sınırını aşmadığınız için hız sınırını ihlal etmiş olmuyorsunuz. Ama 55 km/h olunca ihlal etmiş oluyorsunuz.
    Avukatınız bu ayrıntıyı bilmiyor veya saklıyor olabilir.
    yamtareroglu bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    21 Şubat 2018
    Şehir
    Çeşme
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. O an şikayetçi olmadığınızı beyan etmiş olmanız sonradan şikayetçi olma hakkınızı elinizden almıyor.
    2. Jandarmanın %100 taraflı ve hatalı tuttuğu tutanakta olay eşit şartlara sahip bir kavşakta olmuş gibi anlatılmış ancak orası tali yol kavşağı ve sonraki eklediğiniz fotoğrafta da net olarak görüldüğü üzere DUR tabelası mevcut. Yani oradan ana yola girecek olan araç yavaşlayamaz, araç tamamen durağan hale gelene kadar durması gerekiyor, yolu kontrol edip, kimsenin gelmediğinden emin olduktan sonra ancak yola giriş yapabilir, ki kazanın oluş şekli bunu yapmadığını net bir şekilde ortaya koyuyor. %100 karşı taraf hatalı.
    3. Kesinlikle karşı taraf hakkında şikayetçi ol, hakkını ara. Bu kazada sen veya eşin veya ikiniz birden ölebilirdiniz, ciddi şekilde sakat kalabilirdiniz. Kesinlikle şikayetçi olun. Aradığını bulmanı temenni ederim ancak bu yargı sistemi ile işin gerçekten çok zor.
    4. Her şeyin ötesinde kanunen haklı olmanız hayatta olmanızı temin etmiyor. 2 teker sürücüsü olarak her olasılığı önceden düşünmek gerekir. Fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla bu tali yol kavşağının görünürlüğü oldukça iyi. Yani oradan yola çıkacak olan aracı çok daha önceden görüp ona göre önlemini almış olman gerekirdi diye düşünüyorum ama dediğim gibi, kısıtlı resim açısından görebildiğim kadarıyla bu yorumu yapıyorum. Yine de hiçbir zaman defansif sürüşten taviz vermemek gerekir.
    5. Benim de bir zamanlar ilk motorum olan GV250 kullandığınızı gördüm, motorun haline de üzüldüm, ama ikinizin de sağ ve bu kazaya göre sağlıklı olmanız sevindirici. Umarım hak ettiğinizi elde edebilirsiniz.
    Geçmiş olsun.
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    Önümü görmediğim yoldan kontrolsüz çıkmam asla, arabayı da geçtim çoluk çocuk insan olur ki onlar bile olmasa yolda taş bile olsa ciddi hasar bırakır. Az önce gittim tekrar içimde kaldı, çektim cekebildigim kadar fotoğraf.

    Alıntı Osm@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jandarma veya polis amca "yav bu şüfer hızlı gitmiş, sonracıma diğer arabaya toslamış" deme ve karar verme hakkına sahip değildir.
    HIZ NEDENİYLE CEZA YAZILABİLMESİ İÇİN HIZIN ÖLÇÜLMÜŞ ve KAYDEDİLMİŞ OLMASI gerekir. Radar veya kamera kaydı yoksa hızlı olduğunuz iddiası geçersizdir.
    Oradaki trafik levhasına göre 54 km/h hızla gitseniz bile %10 sınırını aşmadığınız için hız sınırını ihlal etmiş olmuyorsunuz. Ama 55 km/h olunca ihlal etmiş oluyorsunuz.
    Avukatınız bu ayrıntıyı bilmiyor veya saklıyor olabilir.
    Avukatım sigorta şirketine dava açacağını söylüyor.
    Karayolları trafik hukuku ile ilgili kendine güvenen "Ben bunu çözerim rahat ol" diyebilecek avukat bulmak çok zor.

    Az önce gittim tekrar inceledim ortalığı, avukata sunabileceğim kadar cok şey sunmaya çalışıyorum. Fren izini buldum (sanırım, doğru izse), kabaca ölçtüm 4 metre ya var ya yok.
    Dikkatimi çeken şey tepenin aşağı başlangıcında 30 km tabelasi var, üst başlangıcında ise karşı şeridinde 50 km tabelasi var.
    30 km hız tabelasini uzaktan yakina doğru çektim. Aracin bulunduğu pozisyondan görüş açısını cektim, görüntünün yeri belli olması açısından çöp kovasını da aldım ucundan, karanlıkta çektim fırsat bulursam aydınlıkta da alırım.

    Bunlar aşağıdan yukarıya çektiklerim.




    Bu da yukarıdan aşağıya:


  5. #25

    Üyelik
    05 Temmuz 2019
    Öncelikle kaza yapmış olduğunuz motosiklet L1, L2 ve L6 cinsi bir motorlu bisiklet değil ise hız sınırı 30 değil sokakta 50km/h dir(aksini belirten tabela yoksa).
    Tutulan raporda kaza yerinden 40m önce 30km/h hız sınırı tabelası olduğu belirtilmiş. Diğer şartlar incelendiğinde yol tipi olarak düşey güzergah 4 numara yani tepe üstü seçilmiş bu tip yollarda hız azaltılmalı ve kontrollü geçiş sağlanmalıdır. Suçun size yüklenilmesi tutanakta en altta yazan ifadeden kaynaklanmakta. Sizin "dikkatsiz" olarak adlandırılmanız suçu size yüklemiş. Yani bu demek oluyor ki araç yola çıkmıştı fakat siz yola bakmadığınız için vurdunuz eğer yola baksaydınız vurmazdınız. Zaten 6m gibi bir fren izi çıkmış saatte 30km/h hızla gitmesi gereken bir motorsikletin 6m frende durması gerekirdi veya vursa bile bu şiddet ile vurmaması gerekirdi. Tutanağa itiraz edebilirsiniz suçun tamamı büyük ihtimalle size yüklenmeyecektir. İtirazda ve mahkeme sürecinde kullanacağınız kelimeleri özenle seçiniz. Dediğim gibi tek kelime ile "dikkatsiz" olarak adlandırılmışsınız buda sizi kusurlu yapmış.

    Çok geçmiş olsun eşinizede sizede umarım en kötü kazanız bu olur bir daha yaşamamanız dileğiyle.

    //Sonradan eklediğiniz fotoğrafları gördüm. Hız sınırı tabelası sanırım kaza yerinden sonra. Bu pekte fark ettirmez lakin sizin anayolda, aracın ise tali yolda dur tabelası ile uyarılmış durumda olması karşı tarafı suçlu kılar. Siz hız sınırını aşmış olsanız dahi kusurun 8 de 1'i size yüklenir. Avukata verdi iseniz dosyayı deliller ve fotoğraflar ile gerisini halledecektir. Ayrıca ifadenizde dalgın olmadığınızı mutlaka belirtin. Hakimler KGM kurallarına hakimler gerekeni yapacaklardır.

  6. #26

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Kardeşim hakkını aramakdan asla vazgeçme allah yar ve yardımcın olsun.malesef ülkemizin adalet sistemi torpilden ibaret.size ve yengeye geçmiş olsun diyorum sonucu mutlaka bildir

  7. #27

    Üyelik
    23 Ocak 2015
    Şehir
    Eskişehir - Kütahya
    Motosikleti
    Suzuki M800
    Merhaba, çok çok geçmiş olsun, önemli olan sağlıklı olmanız.

    Benzeri bir şey daha önce başıma geldiği için yazıyorum, benim durumumda konum "kontrolsüz kavşak" olarak geçiyordu ancak hız ile ilgili şunu söyleyebilirim; hızınızı etkilemeksizin ana yola kontrolsüz giren sürücü hatası daha yüksektir.
    Ben karşı tarafla bir şekilde tanışık çıktığım için rapor vb tutturmamıştım, daha sonra masraflar yüksek gelip ücreti karşılamak istemedikleri için asliye mahkemesinde dava açtım, bilir kişi incelemeleri yapıldı hata oranları ve hasar tespiti gibi, hata oranlarıyla ilgili bilirkişi raporundan direkt alıntıdır, hızım yüksek olmamasına rağmen (40 civarından çarpışma anına kadar 20lere düşürebilmiştim) "... geçiş yol hakkı motosiklet sürücüsüne ait olsa da sınırsız bir hak olmayıp kontrolsüz kavşakta hızını düşürmediği için 25% oranında kusurlu bulunmuştur" yani karşı taraf 75% oranında kusurlu bulundu. Burada eğer gerçekten bir haksızlık olduğundan eminsen zaman geçirmeden itirazlarını yapman gerekiyor, zaman geçtikçe hata ve hasar tespitleri güçleşecektir diye düşünüyorum. Gerekli hukuki desteği alabileceğin bir yer varsa daha iyi olacaktır yol göstermesi açısından. Benim davam 5 ay gibi bir sürede 2.celsede sonuçlanmıştı.
    Umarım kısa sürede gerek psikolojik gerek fiziksel sağlığınıza kavuşur, haksızlık varsa çözüme kavuşturursunuz.
    Psikolojik olarak da zorlayıcı olabiliyor bu tür süreçler.

    Geçmiş olsun tekrar

  8. #28
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    "aşırı hız" iddiasına itiraz edin.
    kafasına göre kimse motosiklet hızlıydı diyemez. kanıtlaması lazım.

  9. #29

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Fren izi varmış işte ?

  10. #30

    Üyelik
    21 Şubat 2018
    Şehir
    Çeşme
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fren izi varmış işte ?
    Fren izinden hız tespiti yapılması mümkün olan bir şey değil, frenledikten sonraki durma mesafesi yol durumuna, lastik durumuna, fren balatalarına hatta sıcaklığa bile bağlı bir durum. Ki o ize baktım bulabildiğim benim lastik boyutuna uygun tek iz 3 metreyi ya geçiyor ya geçmiyor, 6 metrelik bir fren izi de yok ortalıkta.

    Alıntı matrim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, çok çok geçmiş olsun, önemli olan sağlıklı olmanız.

    Benzeri bir şey daha önce başıma geldiği için yazıyorum, benim durumumda konum "kontrolsüz kavşak" olarak geçiyordu ancak hız ile ilgili şunu söyleyebilirim; hızınızı etkilemeksizin ana yola kontrolsüz giren sürücü hatası daha yüksektir.
    Ben karşı tarafla bir şekilde tanışık çıktığım için rapor vb tutturmamıştım, daha sonra masraflar yüksek gelip ücreti karşılamak istemedikleri için asliye mahkemesinde dava açtım, bilir kişi incelemeleri yapıldı hata oranları ve hasar tespiti gibi, hata oranlarıyla ilgili bilirkişi raporundan direkt alıntıdır, hızım yüksek olmamasına rağmen (40 civarından çarpışma anına kadar 20lere düşürebilmiştim) "... geçiş yol hakkı motosiklet sürücüsüne ait olsa da sınırsız bir hak olmayıp kontrolsüz kavşakta hızını düşürmediği için 25% oranında kusurlu bulunmuştur" yani karşı taraf 75% oranında kusurlu bulundu. Burada eğer gerçekten bir haksızlık olduğundan eminsen zaman geçirmeden itirazlarını yapman gerekiyor, zaman geçtikçe hata ve hasar tespitleri güçleşecektir diye düşünüyorum. Gerekli hukuki desteği alabileceğin bir yer varsa daha iyi olacaktır yol göstermesi açısından. Benim davam 5 ay gibi bir sürede 2.celsede sonuçlanmıştı.
    Umarım kısa sürede gerek psikolojik gerek fiziksel sağlığınıza kavuşur, haksızlık varsa çözüme kavuşturursunuz.
    Psikolojik olarak da zorlayıcı olabiliyor bu tür süreçler.

    Geçmiş olsun tekrar
    Teşekkürler yorumunuz için. Şimdiye kadar yaptıklarımı ve başvurduğum yolları devamlı olarak aktaracağım buraya ki başka insanlara da faydalı olsun.
    Kaza raporunu avukatıma göndermiştim ancak herhangi bir işlem yapmamakta ısrarcı halen, avukatlar fark ettiğim kadarıyla pek ilgisiz nedense trafik konularına karşı.
    Bir kaza raporu kopyası daha alarak, kaza fotoğrafını, Dur tabelasının fotoğrafını da ekleyerek Adliye'de Sulh Ceza Hakimliğine olayı anlatır bir dilekçe yazarak başvurdum. Bir hafta içerisinde, bu kazada yediğim hız cezası silindi sanırım hiçbir yerde göremiyorum yok. Sonuçlandı mı acaba diye adliyeyi arayıp sorduğumda kararın yazılıp tebligat gönderildiğini öğrendim ancak bana ulaşmadı, sigortama ulaşmış ama sorguladığımda görünüyor. Ama kusur oranı halen aynı gözüküyor. Ben de eDevlet üzerinden Hazine ve Maliye Bakanlığının 'Sigortacılık Şikayet Başvuru ve Takip' sistemi üzerinden olayı anlatarak başvurdum. Ertesi gün sigorta şirketim beni arayarak birkac soru sordu, raporun yanlış olduğunu söyleyerek kusur oranımı sistemlerinde %25 olarak duzelttiklerini söylediler, bana da bununla ilgili bir belge gönderdiler karşı tarafın sigorta şirketine gondermem adına (e-devletteki poliçe ve hasar sorgulamada hala %100 görünüyor nedense..). Şimdi motorum Motomania'da sağolsun çok ilgililer, dosya açacaklar hasarla alakalı.

    Karşı sigorta revize edilen kusur oranını kabul etmezse yine adliyeye başvurmam gerekecek sanırım. Ama şu anda merak ettiğim şey şu ki acaba diğer kaza raporu iptal mi oldu ki benim cezam silindiyse, iptal olduysa ortada bir rapor yok demektir. Yeniden bir rapor çıkarmak için başvurmam gerekir mi diye düşünüyorum bilirkişi talebi vs gerekiyorsa da nereye yapacağım bunu onu düşünüyorum.

  11. #31

    Üyelik
    20 Ağustos 2017
    Anayol - tali yol demissiniz ancak ulkemizde daha genis olan ve daha cok trafik akan her yola anayol denmesi gibi bir hata var. Eger anayol diye tabir ettiginiz yolda anayol isaret levhasi yoksa , bu iki yol trafik kanununa gore eşit statüdedir. Ve sagdan gelene yol verilmesi gerekir. Bu yuzden ve kavsaga girerken ki yuksek hiziniz dolayisi ile hatali bulunmussunuz. İtiraz etsenizde bir sonuc alamazsiniz. Eger anayol diye tabir ettiginiz yol bölünmüş yol olsaydi o zaman hakli olurdunuz. Trafik kanununa gore bir yolun anayol olarak nitelendiribilmesi icin , anayol levhasi bulunmasi gerekir. Diger sokagin cikisindada yol ver levhasi olmasi gerekir.. Daha fazla trafigin aktigi veya daha genis yol olmasi anayol oldugu anlamina gelmiyor... eger arabanin cikis yaptigi yer bir sokak degilde bir fabrika, kurum, ev vs gibi bir binanin cikis noktasi olsaydi o zaman siz hakliydiniz.. gecmis olsun. Herkesin kulaginada küpe olmali, gittiginiz yol daha genis veya daha fazla trafik var diye anayol olmuyor. Bunun bilincinde sürüş yapilmali..

  12. #32

    Üyelik
    21 Şubat 2018
    Şehir
    Çeşme
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı spectre222 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anayol - tali yol demissiniz ancak ulkemizde daha genis olan ve daha cok trafik akan her yola anayol denmesi gibi bir hata var. Eger anayol diye tabir ettiginiz yolda anayol isaret levhasi yoksa , bu iki yol trafik kanununa gore eşit statüdedir. Ve sagdan gelene yol verilmesi gerekir. Bu yuzden ve kavsaga girerken ki yuksek hiziniz dolayisi ile hatali bulunmussunuz. İtiraz etsenizde bir sonuc alamazsiniz. Eger anayol diye tabir ettiginiz yol bölünmüş yol olsaydi o zaman hakli olurdunuz. Trafik kanununa gore bir yolun anayol olarak nitelendiribilmesi icin , anayol levhasi bulunmasi gerekir. Diger sokagin cikisindada yol ver levhasi olmasi gerekir.. Daha fazla trafigin aktigi veya daha genis yol olmasi anayol oldugu anlamina gelmiyor... eger arabanin cikis yaptigi yer bir sokak degilde bir fabrika, kurum, ev vs gibi bir binanin cikis noktasi olsaydi o zaman siz hakliydiniz.. gecmis olsun. Herkesin kulaginada küpe olmali, gittiginiz yol daha genis veya daha fazla trafik var diye anayol olmuyor. Bunun bilincinde sürüş yapilmali..
    Yorumunuz icin teşekkürler. Konunun devamını okumanızın faydalı olacağını düşünüyorum. Karşı tarafın çıktığı yolun çıkışında Dur tabelasi bulunmakta. Jandarma tarafından tutulan kaza raporunda da anayol olduğu belirtiliyor.

  13. #33

    Üyelik
    20 Ağustos 2017
    Baktim ama ben goremedim. 6000.sk uzerinde diye geciyor tutanakta.. bu arada dur tabelasi tali yol - anayol ayrimina yolacmaz.. tali yol oldugunu belirten tali yol isaret levhasi, veya yine tali yol oldugunu belirten yol ver levhasi olmasi gerekir.. aksi isaret ve levhalarla belirtilmedigi surece tum yollar esittir kanunda.. eger bu levhalar yoksa jandarmanin ne yazdigininda bir onemi yok.. eger ben gozden kacirdiysam affedin , ama ben goremedim...

  14. #34

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    peugeot django 150
    Cok gecmis olsun .Dur levhasında durmayıp yolu kontrol etmeden çıkan araç asli kusurludur. Kavşağa hızlı gelen tali kusurlu.Son güncelleme ile polis kaza raporunda sadece kusur maddesini yazıyor.yani asli tali diye yorum yapmıyor.Kusur oranını tramer belirler ki genelde böyle durumlarda %25 siz karşı tarafa 75 gibi oran veriyorlar.Yolda mıcır var demissiniz göremedim acaba o gün mu vardı. Mıcır var ise beledeyiye de kusur verilmeliydi.Uyarici levha olmadığı için.

  15. #35
    yamtareroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Suzuki VStrom 650
    Araca çarpış yeri orta veya arka kısım olsaydı aracın sizden önce yola çıktığı farz edilebilirdi, fakat siz direkt ön far kısmına vurmuşsunuz bu da sizin düz yolunuzda giderken tali yoldan ani çıkış yapıldığı anlamına gelir. Yerinizde olsam bu tutanağa itiraz eder dava açardım. Bir diğer husus, buradaki konu sizin hızınızdan dolayı meydana gelmiş kaza değil, tali yoldan kontrolsüz olarak ana yola çıkan araç yüzünden oluşan kaza; Yol hakkı size ait. Avukatınızın bunu dikkate alarak alması yeterli olur. Kazanın asli sebebi yüksek sürat değil, kaza sizin şeridinizde ve düz yolda olmuş.. bu çok önemli.

  16. #36

    Üyelik
    21 Şubat 2018
    Şehir
    Çeşme
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Süreç hakkında bilgi vereyim.

    Motosiklet hâlâ kazalı olarak duruyor, İzmir Motomania'ya bırakmıştım ancak Ankara'ya gelmem gerektiğinden ötürü motoru Ankara'da tamirciye getirmek durumunda kaldım sağolsunlar Motomania yardımcı oldu her konuda.

    Mahkemeye başvurmuştum kaza raporunun iptali için sonuçlanmış ancak tebligat bana ulaşmadı, alamadım. Kaza raporunda yazan trafik cezam silinmiş bir de edevletten sigorta poliçemdeki hasar durumuna baktığımda kusur oranı %100'ken %0 olarak değişmiş, ne olduğu hakkında bir fikrim yok tebligatı almak için Çeşme'ye gitmem gerek ancak ona fırsat da bulamadım bir türlü. Ayrıca avukatım aracılığıyla arabulucuk dosyası açtırdım karşı tarafın sigortasıyla, beklemedeyim şu an. Motomania binbir uğraş ile hasar dosyamı açtırmıştı Ağustos'ta ancak reddedilmişti, şimdi kontrol ettiğimde gördüğüm kadarıyla tekrar açılmış dosya ve Arabuluculuk Sürecinde yazıyor açıklamada. Tramer'de de tek kazam olduğu halde ayni kaza 2 kez eklenmis ayni fiyat farkli tarih (biri karşı tarafın dosyayı açtırdığı tarih biri benim dosyanın açıldığı tarih) onu nasıl düzelteceğimi araştırıyorum...

    Tecrübeli ve yol gösterebilecek arkadaşların hala fikirlerine açığım. Başkalarına da sürecinde fikir vermesi adına sürekli olarak güncellemeleri paylaşacağım burdan.
    Sevgiler
    drtayfun bunu beğendi.


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)