Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Heryer Kan, Parçalar..., Ağlamalar....,

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen demedin mi ss olarak cbr 125 alcam diye
    ip adresini tespit ettim seni bulucam :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Hangi yol olursa olsun, illa ki maximum hızda değil, durabileceğimiz hızlarda sürelim.

    Son pişmanlık fayda etmiyor maalesef.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  3. #23

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Hız adaptasyonu cidden problemli bir konu. Çok yüksek hızları geçtim, 130-140kmh ile 20-30dk gittikten sonra bile bir anda 20kmh'ye düşüp bir kavşak dönmek gerektiğinde ambale oluyor beyin.
    Bu arada 4-5sn'de 180kmh'den 0'a inmez R25, ya da herhangi bir motor. Önemli bir konu değil de, süreleri analiz etmek ileride işe yarayabilir diye belirteyim dedim.
    doghouse bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    OTOBAN MI?

    Daha bir ay olmadı otobanda çok yakın bir arkadaşımızı kaybettik.
    Üstelik tecrübesi de iyiydi...

    Allah rahmet eylesin vefat edenleri.

  5. #25

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Hızı otobanda yapalım!.. Ne güzel öğüt vermişsin!..
    Bu ülkede her yıl otobanda insanlar kıyma olur. Daha 15-20 gün önce Bursa'da iki genç kıyma oldu. Haberin var mı?
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    Motor har türlü tehlikeli sağ elimize sahip çıkalım ama malesef hız olmasa bile arkadan gelip çıkışı kaçırmak üzere olan bir 4 tekerleklinin dokunmasıyla bile ölümkü kaza olabiliyor.

    Esasında motorun üstündeyken hiç ölmeyecekmiş gibi hissediyoruz ama gerçek malesef öyle değil...

  7. #27
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Yalnız burada tek suçlu motosiklet kullanan arkadaş değil. O yolda yaya üst geçidini kullanmayan yaya da da suç var.

    Az önce televizyonda kazayı görenlerden birisinin söylemi yaya üst geçidini kullanmamış merhûme.

    Bariyerlere de bakılırsa bir üst geçit olma olasılığı yüksek

  8. #28
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Arkadaşlar,gerçek dünyayı bilmiyor, motor kullanmıyor gibi tepkiler veriyorsunuz. Verin bir lafım yok fakat su gerçekleri göz önünde bulundurun,100-110 da motor için çok yuksek hızlar. Motor alan tüm biniciler 100-140 ları mutlaka yapıyor. Ayrıca SS sınıfı, super naked, adventure enduro,naked'ı birçok motor rahatlıkla 200 ve uzeri hızlara çıkıyor. Mt 09 lar, mr 07 ler , gs1200 ler benim gördüğüm hepsi otobanda 150 km ve üzeri sürüyor ( keza şehirici). Arabaları soylemiyorum bile audi s6 lar m3 ler porsche lar , uçuyor hepsi. Diyorim ki ve benim gibi yszanlar, bu hızlar yapılıyor, yıllardır kazalar olmasına rağmen ve yapılmaya devam edecek,hiç olmazsa kara yollarında buna daha uygun yollarda yapılsın. Bu daha gerçekçi bir öneridir. Diğeri uygulamada hayat bulacak bir öneri degil. Hiz yapmayın, 90 km yi gecmeyin. Almanya örneğini vereceğim, bazı otobanlarda hız sınırı yok,bende ulkeler arasında dağlar kadar fark olduğunu biliyorum.

    Gerçekçi bir öneri,hiç olmazsa yanlışlar içinde daha doğru olanı.
    crxforever bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    O yolda karsidan karsiya gecendemi suc , Motorla hiz yapanda mi yoksa oraya bir alt yada üst gecit yapmayan devlettemi? Yoksa her ücündemi?

  10. #30
    TlntS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2017
    Alıntı hknsaritas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otobanda yapın hızı önünüze kamyonun birinden kopan bir lastik parçası gelirse hiç değilse sadece kendiniz ölürsünüz.
    Adam bir haftadır motor sürüyor, daha yeni ölümlü kaza görmüş hala hız yapalım derdinde helal valla

    yok hic almayalim motor gidelim tank gibi sapa saglam sahinlerde doblolarda geberelim. yahu sizin gibi adamlae ulasamadigindanmi 600+1000 cclere kotuluyor. yoksa zoraki motor kullandigindanmi? eminim yeni kasa 1000rr ve yahut r1 felan olsa 1-2 ayda king oldum diyip gaza geleceklerden birisisindir. kamyondan kopan lastigi goremiyirsan veya 250 ile giderken kurtaracak mesafede onu goremiyorsan yada gorup carpiyorsan zaten araba bile kullanma sen hatta evden cikma. isiklarda duran 4 kisilik ailenin ustune yanlarina gelen trin dirsesi dusupte tum aile oluyor.

    bu arkadasimizin hatasi 3 saniye aynasina bakmakmis. o hizda aynaya saniyelik bakardin 250 civari bakmazsin serit degismezsin oldu degismen lazim sinyali onceden cakarsin yavasca degisirsin olur 250 ustu bir motor yanasiyordur vs. benim 10 kusur buyuk motor kullanan arkadas abi ve kardedlerim cok sukur 10 senedir cok ufak olaylar disinda bise olmadi olumdu sskat kalmaydi zaten dengesiz gereksiz hiz ve makas yapanlari uyariyoruz devam etmeleri durumunda yollarimizi ayiriyoruz. simdi sen bursa. aydin. sakarya ankara otobanlarinda da basmicaksan motoru heleki buyuk motoru neden aliyorsun?..

    3 cesit motorcu vardir.
    1 motorun ruhuna isledigi insanlar.
    2 motorla kiz tavlicagini zannettigi icin motor alan aptallar. motorla kiz tavlanmaz zaten bir cok kiz motora binmekten cekinir. he dusurursunde sundanda emil ol motorsuz daha kolay dusurursun...
    3 ekmek parasi icin mecbur olan arkadaslar...

    hiza karsi iseniz 100 gecmeyi sakat goruyorsaniz ya 2, secenek yada 3 secenek size uygundur.


    bu arada 1 haftalik arkadas bu hizlara tam hakim olmadan cikma ve asla aynana takili kalma anlik bak gec 1 saniye daha takili olsan belki senin helvanda yeniliyordu simdi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:43 ----------

    Alıntı korkmazunal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rahmet eylesin ancak benim merak ettiğim bişey var. Aklım almıyor benim. 600 cclik bir racing ya da 1000 cclik bir racing motora neden ihtiyaç duyulur şaka yapmıyorum gayet ciddiyim bu sorumda. 250 cc bile 180 km hızla gidebilirken 300 görebilen bir makineye neden ihtiyaç duyulur. Tamam virajı çok iyi olabilir eyvallah ona lafım yok ama heryerde de viraj yok ki. Düşünün ankara eskişehir arasını. Yol çok iyi değil tamam ama o yolda 200 ile gitmenin mantığı nedir. Hastan mı var? Karın mı doğum yapıyor? Öyle bir durum varsa da alternatifin var. Uçak tren vs.ki daha ucuza gelecektir diye tahmin ediyorum. Özellikle şehiriçinde 600lük 1000lik motor ihtiyacını anlayamıyorum ben kafam almıyor. Sesi güzel görüntüsü güzel falan.
    250 cc 180 yapiyor.
    600 cc 270-280.
    1000cc 300 vs

    1- frena basinca hangisi daha cabuk duruyor 1000cc sonra 600 sonra 250 abs olmasina vs kanma. 1000cc her zaman daha kisa mesafede durur.
    2- hangisinin aerodinamigi daha iyi? yine 1000cc
    3- hangisi yolu daha iyi kavriyor? hangisi standartta daha iyi ve genis tekerlerle geliyor yine 1000cc.
    4- oldu trafikte ters birseyler var ve acilen o noktan uzaklasmak durmaktan cok daha guvenli hangi mskina seni kurtarir? yine 1000-600-250 diye gider.
    5- trafikte arac tacizine maruz kaldin 250 cc ile hizlanicam aractan uzaklascam diyene kadar adam arkadan dokundurdu bide ustunden gecti noldu öldün. durcam dedin saga kacamadan yanindan vin diye gecip dusurdu adam seni. olmaz deme bura tr.

    he sen 600 cc al yine 120 ile git. merak etme gaz actikcs gaz istiyorsun diye birsey yok ben 250 ile 170-180 gormeme ragmen ilk 600 cc motorum olan 600rr aldiktan sonra 1 sene 150 gormedim bile. birde motora hakim olup bi otobandada 240-250 denemeyi dusunmuyorsan araba al gem daha guvenli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:57 ----------

    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de aynı düşüncedeyim piste girip içindeki zehiri atacak ekonomin yoksa ss motorlara binenleri lüks caddelerde jipe binen züppelerden farklı görmüyorum. Özellikle R6 falan görünce yazık diyorum. Düşünsene R6 gibi bi makinan var fakat caddede hız yaparken hem param parça olup hemde param parça edip motorun asıl zevkini de yaşayamadan ölüp gideceksin ne olduğunu bilmeden...
    hangi 2 tekeri kullaniyorsun bilmiyorum ama seni goren araba soforude senin r6 icin dudunduklerini senin icin dusunuyor. yani o araba soforu seni nasil ankayamazsa sende 600-1000 supersportu anlayamazsin bosa yorma kendini.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------

    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son cümle özetliyor konuyu. Otobanda hız yaparsan otobanda kaza yaparsın fark eder mi? 180 az geliyor demiş bir de, 180 ile kaza yapsan bundan farkın kalır mı? ders alınmamış belli ki.
    kirmizi isikta duran 4 kisilik ailenin ustune trin dorsesi dustu. arabaya biniyorsaniz ders almamissiniz demekki..
    he burada baska anlayip milleti hiza sevkediyorum diye yuklenmeyede calismayin. hiz motor hakimiyetine ve yerine gore yapilir. zaten yeni yetmelere uygun degil en azindan 5-6 senelik tecrube ve hondanin dedigi gibi tam kontrol olmali. bunun disindakilere motoru birak ehliyet bile vermeyeceksin.

  11. #31
    Ali Sungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Regal Raptor 125 cc
    180 den nasıl düşebildin sıfır a 5 saniye de?...

  12. #32
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Hepimiz scooter alalım 50 yi geçmeyelim.. Pisti kapatalım, parası olan piste çıksın olmayan cub alsın..Motor zengin işi olsun
    Ereğli yolunda hız yapmak ne kadar yanlışsa,yola göre hızı ayarlayamamak ne kadar yanlışsa ayranım dökülmesin tadındaki o yorumlar da o kadar yanlıştır..

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı korkmazunal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rahmet eylesin ancak benim merak ettiğim bişey var. Aklım almıyor benim. 600 cclik bir racing ya da 1000 cclik bir racing motora neden ihtiyaç duyulur şaka yapmıyorum gayet ciddiyim bu sorumda. 250 cc bile 180 km hızla gidebilirken 300 görebilen bir makineye neden ihtiyaç duyulur. Tamam virajı çok iyi olabilir eyvallah ona lafım yok ama heryerde de viraj yok ki. Düşünün ankara eskişehir arasını. Yol çok iyi değil tamam ama o yolda 200 ile gitmenin mantığı nedir. Hastan mı var? Karın mı doğum yapıyor? Öyle bir durum varsa da alternatifin var. Uçak tren vs.ki daha ucuza gelecektir diye tahmin ediyorum. Özellikle şehiriçinde 600lük 1000lik motor ihtiyacını anlayamıyorum ben kafam almıyor. Sesi güzel görüntüsü güzel falan.
    Motosiklet bir ihtiyac degil bence. Zevk. Ne kadar heyecan verici, o kadar zevkli. 250cc makina ile mi daha cok zevk verir, 1000cc mi? No name suspansiyon mu zevk verir, Ohlins mi? Tambur fren mu zevk verir, 4 piston Brembo mu?

    Geriye alalim. Motosiklete kim niye ihtiyac duyar araba varken? 30 kat daha fazla tehlike aliyoruz. Gece ayri tehlike, yagis ayri tehlike. Sacma degil mi?

    Peki bu kaza yuksek cc makina yuzunden mi oldu? Yoksa yuksek hiz yuzunden mi? Ya da kural disi yoldan gecmeye calisan biri yuzunden mi? Aynisi daha dusuk bir cc makina ile olamaz miydi? Konuyu acan arkadas daha yeni aldigi 250cc motosikletle 180'i zorladigini yazmis.

    Sahsen sehir ici binek aracim 180 beygir, 1300cc bir motosiklet. Isim 15 dakika uzaklikta ve onunla gidiyorum. Arada uzun yola gezmeye de cikiyorum ama ender. Her bindigimde zevk aliyorum. Gazi kapatip yavaslamasi bile zevkli. Ancak aldigimdan beri 180'i gectigimi zannetmiyorum. Hatta 160'i da gecmemis olabilirim. Hizli gitmeye calismadim hic.

    E peki 180 beygire ne gerek var?

    Tabii ki hizlanirken. Bazen yagmur modunda unutuyorum, ve motosiklet kendini 100 beygir ile sinirliyor. Normal suruste farketmiyor ama otoyol girisinde direk anlasiliyor.

    Bir de malesef kaliteli aksam kucuk cc motosikletlerde olmuyor. En guzel suspansiyonu, en guzel freni, en guzel saseyi yuksek cc'li motosiklete koyuyorlar haliyle. Onun icin en zevkli ve guven verici surus te onda oluyor.
    Salurbey, Potenza, KTMADDICTED ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #34
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Hasmet çok güzel yazmış,eline sağlık.

  15. #35
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    65 yaşında bilinçsiz birisi yüzünden öl, insanlar seni suçlasın.

    Kusura bakmayın ama sağına soluna baktığında, gelen aracın hızını algılayamayıp yola atlayan insana üzülmem.
    Bok yoluna giden motorcu kardeşime üzülürüm.

  16. #36
    KTMADDICTED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    KTM 990 SMT & WR250R
    ah su acemi r25 cilerin son hiz meraki

    motorunuz da abs dahi yok hala yuksek hiz pesindesiniz.egitim desen bi cogunuzun ne oldugundan haberi yok.bol sans diliyorum size, cunku cok ihtiyaciniz var.

  17. #37
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet bir ihtiyac degil bence. Zevk.
    Motosiklet yerine yüksek cc dicektin herhal haşmet reis

  18. #38

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Motosiklet kullanımı ile ilgili tüm ileri sürüş tekniklerinde;

    - 4S'in ilk S ile olan Security (Güvenlik) sorgulamasının yapılması gerekir ve ASLA Güvenlikten vazgeçilmez. Örneğin 180 km hız gerekli mi? yada bu motor bu yol için mi üretilmiş?

    - Beynini 5 sn sonrasına götüremediğin yere motorunu götürme [Bence çok önemli bir kavram. herşeyi özetliyor. Göremiyorsa, bilgi alamıyorsa, hızını konumunu vitesini ona göre ayarlamalısın.]

    Bence her kullanıcının mutlaka ileri sürüş eğitimleri alaması gerekir. Ben toplamda 12 bin km'dir motoru kullanıyorum. Bunun 7-8 bin km'sini Eğitim sürüşü ile geçirdim. Adac'tan kapalı alan eğitimleri, Honda GS2 & GS3 aldım. Artık neredeyse tüm sürüşümü eğitim sürüşü tadında geçiriyorum.

    Bilinçsiz yetersizden, bilinçli yeterliliğe geçerek ögrenmeyi pekiştirmek lazım.

    Kazasız & belasız sürüşler.
    Salurbey ve zekeriyaimam bunu beğendiler.

  19. #39

    Üyelik
    03 Aralık 2016
    Alıntı TlntS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok hic almayalim motor gidelim tank gibi sapa saglam sahinlerde doblolarda geberelim. yahu sizin gibi adamlae ulasamadigindanmi 600+1000 cclere kotuluyor. yoksa zoraki motor kullandigindanmi? eminim yeni kasa 1000rr ve yahut r1 felan olsa 1-2 ayda king oldum diyip gaza geleceklerden birisisindir. kamyondan kopan lastigi goremiyirsan veya 250 ile giderken kurtaracak mesafede onu goremiyorsan yada gorup carpiyorsan zaten araba bile kullanma sen hatta evden cikma. isiklarda duran 4 kisilik ailenin ustune yanlarina gelen trin dirsesi dusupte tum aile oluyor.

    bu arkadasimizin hatasi 3 saniye aynasina bakmakmis. o hizda aynaya saniyelik bakardin 250 civari bakmazsin serit degismezsin oldu degismen lazim sinyali onceden cakarsin yavasca degisirsin olur 250 ustu bir motor yanasiyordur vs. benim 10 kusur buyuk motor kullanan arkadas abi ve kardedlerim cok sukur 10 senedir cok ufak olaylar disinda bise olmadi olumdu sskat kalmaydi zaten dengesiz gereksiz hiz ve makas yapanlari uyariyoruz devam etmeleri durumunda yollarimizi ayiriyoruz. simdi sen bursa. aydin. sakarya ankara otobanlarinda da basmicaksan motoru heleki buyuk motoru neden aliyorsun?..

    3 cesit motorcu vardir.
    1 motorun ruhuna isledigi insanlar.
    2 motorla kiz tavlicagini zannettigi icin motor alan aptallar. motorla kiz tavlanmaz zaten bir cok kiz motora binmekten cekinir. he dusurursunde sundanda emil ol motorsuz daha kolay dusurursun...
    3 ekmek parasi icin mecbur olan arkadaslar...

    hiza karsi iseniz 100 gecmeyi sakat goruyorsaniz ya 2, secenek yada 3 secenek size uygundur.


    bu arada 1 haftalik arkadas bu hizlara tam hakim olmadan cikma ve asla aynana takili kalma anlik bak gec 1 saniye daha takili olsan belki senin helvanda yeniliyordu simdi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:43 ----------



    250 cc 180 yapiyor.
    600 cc 270-280.
    1000cc 300 vs

    1- frena basinca hangisi daha cabuk duruyor 1000cc sonra 600 sonra 250 abs olmasina vs kanma. 1000cc her zaman daha kisa mesafede durur.
    2- hangisinin aerodinamigi daha iyi? yine 1000cc
    3- hangisi yolu daha iyi kavriyor? hangisi standartta daha iyi ve genis tekerlerle geliyor yine 1000cc.
    4- oldu trafikte ters birseyler var ve acilen o noktan uzaklasmak durmaktan cok daha guvenli hangi mskina seni kurtarir? yine 1000-600-250 diye gider.
    5- trafikte arac tacizine maruz kaldin 250 cc ile hizlanicam aractan uzaklascam diyene kadar adam arkadan dokundurdu bide ustunden gecti noldu öldün. durcam dedin saga kacamadan yanindan vin diye gecip dusurdu adam seni. olmaz deme bura tr.

    he sen 600 cc al yine 120 ile git. merak etme gaz actikcs gaz istiyorsun diye birsey yok ben 250 ile 170-180 gormeme ragmen ilk 600 cc motorum olan 600rr aldiktan sonra 1 sene 150 gormedim bile. birde motora hakim olup bi otobandada 240-250 denemeyi dusunmuyorsan araba al gem daha guvenli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:57 ----------



    hangi 2 tekeri kullaniyorsun bilmiyorum ama seni goren araba soforude senin r6 icin dudunduklerini senin icin dusunuyor. yani o araba soforu seni nasil ankayamazsa sende 600-1000 supersportu anlayamazsin bosa yorma kendini.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------



    kirmizi isikta duran 4 kisilik ailenin ustune trin dorsesi dustu. arabaya biniyorsaniz ders almamissiniz demekki..
    he burada baska anlayip milleti hiza sevkediyorum diye yuklenmeyede calismayin. hiz motor hakimiyetine ve yerine gore yapilir. zaten yeni yetmelere uygun degil en azindan 5-6 senelik tecrube ve hondanin dedigi gibi tam kontrol olmali. bunun disindakilere motoru birak ehliyet bile vermeyeceksin.

    Sen insaları hızlara göremi grupluyorsun adam 100 üstüne çıkmıyor diye kız peşindemi oluyor ? Cruiser tip motor kullananlar daha çok 120 gidiyorlar onlar şimdi motor kullanmıyormu? Olay hız değil arkadaşım...

  20. #40
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Onurhan D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor nasıl 700 metre sürüklenmiş böyle birşeyin mümkünatı yok
    Munkunatı yok yok
    Kazadan sonra 1000 mt civarı dengede gidip devrilen motorlar var
    En azından kaza raporları öyle
    Motor carpma yerinden 1000 mt civarı ilerde bulunmuş pek çok kaza raporu var.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)