Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kawasaki kaza..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Çok geçmiş olsun.
    Yakın takip yaptığımız durumlarda sağda ve solda ani durumlarda kaçacak boşluk olmalı ve o boşluğa göre konumumuzu ayarlamalıyız.
    Böyle bir durumda kurtulmak nispeten kolay olur.
    Ancak herhangi bir kaçış alanı yoksa yakın takip yapmak çok çok tehlikeli.
    Aslında bir çoğumuzun bildiği gibi hiç bir durumda yakın takip yapmasak ve diğer tüm kurallara uyuyor olsak, kaza riskini minimuma indirmiş oluruz zaten.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Ekim 2015
    Şehir
    istanbul/Bakırköy
    Motosikleti
    Ninja 300 KRT ABS
    Alıntı Onur34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Giderken onddki araca biraz uzak gidebilirsin bu sana hem fren mesafesi kazandirir hemde aynaya bakacak vaktin olur .ondeki sacma bisey yapsa yada aniden durursa hemen ayna ya bakarsin bossa gecersin yan seride uzarsin.ben arabayla bile cok yapiyrm. Dip dibe gidince kendini de yoruyorsun hem surekli tetikte olman lazim ondeki frene basinca sende hemen basacaksin.bide gecen de bi kaza oldu onumde taksi biraz sert durdu motor da durdu arkadaki duramadi motora carpti.mesafe biraksa sert fren yapmiycakti hem yavas bir frenle durma sansi olacak hem kacma manevrasi olacakti ve arkadan gelen de cafpmiycakti.gecmis olsun umarim bi daha yasamazsin boyle bisy
    Teşekkür ederim. Takip mesafem vardı aslinda yakın takip yapmam hiç en çok dikkat ettiğim şey ama hızım biraz yüksek olunca mesafe yetmedi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------

    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun.
    Yakın takip yaptığımız durumlarda sağda ve solda ani durumlarda kaçacak boşluk olmalı ve o boşluğa göre konumumuzu ayarlamalıyız.
    Böyle bir durumda kurtulmak nispeten kolay olur.
    Ancak herhangi bir kaçış alanı yoksa yakın takip yapmak çok çok tehlikeli.
    Aslında bir çoğumuzun bildiği gibi hiç bir durumda yakın takip yapmasak ve diğer tüm kurallara uyuyor olsak, kaza riskini minimuma indirmiş oluruz zaten.
    Çok doğru. Takip mesafem vardı gerçi ama hızımdan dolayı yetmedi. Mesafe var, asfalt ılık, yol kuru, lastikler rosso2, motor kıvrak ve sağım solum bomboş. Ufacık bir kontrayla bile kurtulabilirim. Ben gittim frene asıldım. O kadar kızıyorum ki kendime bazen. Tecrübeli biri yapmazdı bu kazayı eminim. Neyse olan olmuş

  3. #23
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Büyük geçmiş olsun. Söylenmesi gereken herşey söylenmiş.Şunu hep aklımızda bulundurmalıyız. Kısa mesafe diye bişey yok. Kaza zaten tahmin edilebilir bişey olsaydı kimse yapmazdı.
    Depape bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    kardeşim geçmiş olsun.nasip işi basiret bağlanma işi.bir noktadan sonra ne kadar tecrübeli olursan ol...olacaksa oluyor.şimaher bile onlarca kaza yaptı...canını sıkma
    Depape bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Yamaha R25
    100 km/h ile kavşağa girmek geçmiş olsun

  6. #26
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    açıkçası ben asfaltın payının olduğunu da düşünüyorum. kaliteli asfaltta zank diye durabiliyorum. lâkin şu mermer gibi olan asfaltta - Aydın'ın çevre yolu öyledir- kesinlikle frenlerken korkuyorum. Tabi o asfaltta da bi arabayı yakından takip etmemek gerekiyor. geçmiş olsun kardeşim.
    Depape bunu beğendi.

  7. #27
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Çok geçmiş olsun.
    Depape bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Derbi ETX
    Geçmiş olsun, ne kadar mesafe vardı aranız da vururken kaç kmh ile vurdunuz tahmini ? boş yolda mı vurdun araca ?

  9. #29
    macremmm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul / Ümraniye
    Isiklarda yesil size yaniyor bile olsa bence her zaman hiz biraz daha dusurulmeli cunku isiklar her zaman risk tasiyor yesil bana yandi diye basip gitmek mantikli bi hareket degil arac haricinde baska bisey de atlayabilir onunuze neyseki ucuz atlatmissiniz gecmis olsun tekrar
    Depape ve TimFx bunu beğendiler.

  10. #30

    Üyelik
    26 Ekim 2015
    Şehir
    istanbul/Bakırköy
    Motosikleti
    Ninja 300 KRT ABS
    Alıntı JafJaf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, ne kadar mesafe vardı aranız da vururken kaç kmh ile vurdunuz tahmini ? boş yolda mı vurdun araca ?
    Teşekkür ederim. Vururken hızıma bakamadım bilmiyorum. Evet yol bomboştu.

  11. #31
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Geçmiş olsun.
    Gözleriniz, vuracağınız araba yerine kaçış noktalarına odaklansaydı kurtarma şansınız yükselirdi.
    Tabii ki takip mesafesi ve hız sınırları, ince hesaplamalarla ortaya çıkarılıp kullanıcıların yararına kural haline dönüştüğünden, riayet etmek gerekli.

  12. #32
    4Vaqrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara / Çorum
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300
    Yahu anladı adam tamam baştan beri herkes fren yerine kaçış yap cok hızlıymissin vs haklısınız diyor evet öyleydi hata ben de diyor napsin adam daha.... Öncelikle geçmiş olsun 5bin tl hasar ne kadar cok gözüksede hızınız cok dusuk değilmiş ve kafadan girmişsiniz gibi "ninja 300"e göre tutar baya az geldi bana sizde de bir şey yoksa kötü ama anlamlı bi kaza olmuş

  13. #33
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Alıntı Depape adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada tecrübeli arkadaşlarıma bir sorum olacak. Bu tip durumlarda fren değilde gazı kapatıp kontra vermeye çalışmak daha güvenli olmaz mı ? Yani önünüzdeki araç ani fren yaptığında ve sağ veya sol şerit boşsa. Ne dersiniz ?
    Alıntı 4Vaqrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu anladı adam tamam baştan beri herkes fren yerine kaçış yap cok hızlıymissin vs haklısınız diyor evet öyleydi hata ben de diyor napsin adam daha....
    Arkadaş fikir sormuş...
    EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.

  14. #34
    Emreköktürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    VFR 800 X
    Geçmiş olsun Allah beterinden korumuş umarım tekrarıda olmasın.Kaçış manevrası çalışarak "bir arkadaşınizdan yardım isteyerek düşük hızda ve sonra yavaşça hızınızı artırarak , ona doğru gelirken ,onun sağ ve sol elini kaldırması na göre işaret ettiği yöne doğru ani manevra ile kaçış çalışması yapabilirsiniz " reflekslerinizi bu gibi durumlar için hazır tutabilirsiniz.
    Depape bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    26 Ekim 2015
    Şehir
    istanbul/Bakırköy
    Motosikleti
    Ninja 300 KRT ABS
    Alıntı guven61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.
    Gözleriniz, vuracağınız araba yerine kaçış noktalarına odaklansaydı kurtarma şansınız yükselirdi.
    Tabii ki takip mesafesi ve hız sınırları, ince hesaplamalarla ortaya çıkarılıp kullanıcıların yararına kural haline dönüştüğünden, riayet etmek gerekli.
    Teşekkür ederim. Dediklerinize katılıyorum kesinlikle kaçış manevralarına çalışıcam ne kadar önemli olduğunu bu kazada anladım. Kesinlikle kurtulabileceğim bir kazaydı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

    Alıntı 4Vaqrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu anladı adam tamam baştan beri herkes fren yerine kaçış yap cok hızlıymissin vs haklısınız diyor evet öyleydi hata ben de diyor napsin adam daha.... Öncelikle geçmiş olsun 5bin tl hasar ne kadar cok gözüksede hızınız cok dusuk değilmiş ve kafadan girmişsiniz gibi "ninja 300"e göre tutar baya az geldi bana sizde de bir şey yoksa kötü ama anlamlı bi kaza olmuş
    Teşekkür ederim. Eğer far ucundan kırılmamış olsaydı 1000tl civarı daha düşecekti maliyet ama kurtaramadık Bana biraz fazla geldi ama yapıcak bişey yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------

    Alıntı balluf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun Allah beterinden korumuş umarım tekrarıda olmasın.Kaçış manevrası çalışarak "bir arkadaşınizdan yardım isteyerek düşük hızda ve sonra yavaşça hızınızı artırarak , ona doğru gelirken ,onun sağ ve sol elini kaldırması na göre işaret ettiği yöne doğru ani manevra ile kaçış çalışması yapabilirsiniz " reflekslerinizi bu gibi durumlar için hazır tutabilirsiniz.
    Teşekkür ederim güzel bir öneri Allah razı olsun.
    Guven bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Geçmiş olsun, aracın durumunu merak ettim, plakayı sansürleyip paylaşır mısınız lütfen?

  17. #37

    Üyelik
    26 Ekim 2015
    Şehir
    istanbul/Bakırköy
    Motosikleti
    Ninja 300 KRT ABS
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, aracın durumunu merak ettim, plakayı sansürleyip paylaşır mısınız lütfen?
    Teşekkür ederim. Arabanın fotosu bende yok malesef.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Hocam benim ki biraz bgun yorumu değil yarının yorumu olacak,

    Bugün için geçmiş olsun Allah beterinden saklasin cana geleceğine mala gelmis.

    Sende babamın yatı var tayfasından mısın bilmiyorum öyle isen ver servis yapsin, onlarda ekmek kazansın sen gitmez sen ben gitmez isem ne olacak o servisler.. babanın yatı yok ise zaten ayağın kırık iki ay motor kulanamzsin bulabildigin parçaları ver ebay veya alibadan parçaları iki aya iki kez gelir.bulmadiklarinida servisten işte. Maliyetin yarı yarıya düşer

  19. #39

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    bide arkadaslar hepinizin aklinizda olsun donus varsa yol ayirimi varsa oraya aniden donen olabilir.u donusu mesafesi varsa park halinden cikip aniden u donusu yapan olur. Manzara olur adam zink durur. Her zaman en kotu ihtimali dusunup surun.illa ki bunlar oluyor. Hiziniz yuksekse ondekiyle mesafeyi daha da acin cunku cok degisik adamlar var yollarda. Isiklarda duracakken arabalarin arkasinda durmayin mumkunse.varsa araya girin one dogru ilerleyin duramayan olursa size carpma riski azalir.bide sunu merak ediyorum bu kawasaki de parcalarin ne kadar surede gelecekmis servisten memnun kalir misin bunlarida bizimle paylasabilir misin.tekrar cok gecmis olsun

  20. #40
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    geçmiş olsun motoru boşver senin durumun ne olacak motr her zaman alınır ama ya diz kapağın daha büyük hasar alsaydı
    Depape bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)