Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

toomuchcc kaza raporu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Selam herkese. 22 Şubat tarihinde akşam saat 18:00 civarı çevreyolunda yaşadığım kaza/düşüşle ilgili bir konu açmak istedim. Şu an gayet iyiyim. Motorumda biraz hasar var ve o kadar.

    Kızıltoprak istikametinde giderken Çamlıca sapağı mevkiindeki sağ yönlü virajı alıyordum. Viraj içerisinde sol şeride çıkmaya karar verdim ancak şerit çizgileri üstünden geçtikten sonra tekerler farklı çizgileri takip etme eğilimine girdi ve motorda sallantı başladı. Benzer durumu daha önceden de yaşamıştım başka yerlerde ve onları giderebilmiştim bir şekilde; ama bu defa düzeltmek adına yaptıklarım bir işe yaramadı malesef. Hızım 110 km/h civarıydı. Sallantı başlayınca önce gidonu rahatlatmayı denedim; ancak bunun herhangi bir etkisi olmadı. Ardından sallantının ritmi bozulsun diye gazı açarak hızlanmaya karar verdim; ama ne yazık ki bu hareket durumun daha da kötüleşmesine sebebiyet verdi. Yol düz olsa kurtarabilirdim sanırım; ama bayır aşşağı gittiğimden yuvarlanan kartopu gibi sallantının şiddeti gittikçe büyüdü ve en sonunda motordan ayrılmak zorunda kaldım. Kontrollü diyebileceğim şekilde bir düşüş yaşadım ve bu açıdan kendimi oldukça şanslı hissediyorum açıkcası. Önce ellerimle darbeyi savuşturdum sonra da kendimi sırt üstü kayacak şekilde çevirdim. Kafam aşşağıda olacak şekilde yerde belli bir müddet sürüklendikten sonra herhangi bir şeye çarpmadan durabildim. Yerde kendimi kontrol ettikten sonra bir şeyim olmadığını anlayınca kalkıp motorun olduğu yere gittim.

    Kaza olduktan sonra pek çok motorcu arkadaş durdu sağolsunlar. Kendilerine durumumda kritik bir şey olmadığını ve yollarına devam edebileceklerini söyledim. Üstü başı yırtılmış ve yaralanmış birinin o şekilde konuşması onları biraz şaşırttı o esnada tabi; ama dediğim gibi kritik bir durum yoktu gerçekten de. Göstermiş oldukları ilgiden ötürü hepsine bir kez daha teşekkür ediyorum buradan ;]

    Motorcu arkadaşlar gittikten sonra belli bir süre soluklandım ve o esnada kendi motorumdan düşmüş parçaları toparladım biraz. Topcasei buldum öncelikle. Motora takıldığı kısım kırıldığı için takamadım ve orada bırakmam gerekti. Hem sonradan kaza yaptığım noktayı bulabileyim hem de birileri alıp götüremesin diye topcasei sağdaki çimlik yamacın yukarısında bir ağacın altına koydum . Yolda duran bazı kırık parçalar vardı; onları kenara çektim. Motorumun ayak koyma zemininde duran paspaslardan biri orta şeritte duruyordu. Onu yoldan almak istedim; ama yukarıdan gelen araçlardan ötürü alamadım. Bir iki dakika o şekilde takıldıktan sonra motora gidip onu kontrol ettim. Onda da kritik denebilecek bir durum yoktu ve normal şekilde çalışıyordu. Gidon yamulmuştu biraz ve arka fren boşalmış gibiydi. O şekilde eve (Beylerbeyi) kadar gidebileceğime karar verdim ve Kızıltoprak'tan dönüp yine çevreyolu üzerinden geri döndüm.

    Eve geldikten sonra fazla vakit harcamadan Küplüce'deki tıp merkezi hastanesine gittim. İlk müdahale orada yapıldı ve önemli bir durumum olmadığı söylendi. Adrenalin yoğunluğundan ötürü olsa gerek, pansuman esnasında hiç acı duymadım (hemşireler yaraları temizlerken "bastırabilirsiniz, sıkıntı yok" dedim hatta ve şaşırdılar bayağı bir :])

    Kaza esnasında plakam düşmüştü ve yaptığım aramada bulamamıştım plakayı. Bunun üzerine "aynı numara ile yeni bir tane bastırırım" diye düşünmüştüm ama motosikletlerde tek plaka olduğu için sıfırdan yeni bir tane çıkartılması gerektiği geldi aklıma sonradan. Bütün o emniyet işlerini falan hatırlayınca düşmüş plakayı arayıp bulmaya karar verdim ve gece 1 gibi taksi ile kazanın olduğu yere gittim tekrar. Yarım saat süren aramanın ardından bir şey çıkmayınca ümidi kesmiştim ama geri dönüş yolunda yola bakarken plakayı yolun kenarında gördüm (kaza esnasında karşı şeride uçmuş sanırım). Oldukça sevindim diyebilirim o an. Şimdi sadece aynı plaka no için yeni bir levha bastıracağım ve hallolmuş olacak (hasarlı olduğu için yenisini bastırmam lazım).

    Kaza esnasında üzerimde kask, eldiven, eşofman, tshirt, normal mont ve normal ayakkabı bulunuyordu.

    X-lite X702GT kaskım yerle pek temas etmediğinden üzerindeki hasar az. Kafamda bir durum yok.


    Alpinestars Archer eldivenlerim biraz dağıldı ki ilk darbeyi ellerim almıştı zaten. Ellerimde de herhangi bir durum yok. Sadece sağ el serçe parmağımda çok hafif bir sızı vardı ilk hafta ama o da düzeldi sonradan.


    Bende oluşan yaralanmanın en büyüğü sağ bacağımda oluştu (fotoyu direkt koymadım kan var dikkat: foto. Mesajı yazdığım an itibariyle durumu: foto). Bu bacağımdaki yaranın bir benzeri daha küçük olarak sağ kolumda da var: foto. Bu ikisi haricinde sol dizimde, sağ ve sol ayak bileğimde, sol dirseğimde ve sol omzumda ufak diyebileceğim yaralanmalar oluştu. Sırt üstü sürüklenmeme rağmen arkamda herhangi bir şey yok. Bunlar haricinde kırık, çıkık, kopuk vs. tarzı bir durum oluşmadı ve bundan ötürü kendimi gerçekten şanslı hissediyorum. Böyle bir kaza çok daha kötü sonuçlanabilirdi nihayetinde. Bahsettiğim yaraların çoğu an itibariyle iyileşmiş durumda ve dediğim gibi şu an gayet iyiyim.

    Koruma ekipmanı eksikliği vardı elbette ve bu konuda diyebileceğim şey: bu tarz açık ve trafiğin hızlı aktığı yollarda üst alt takım giyilmesi gerektiğini düşünen biriyim ve kendim de bu şekilde giyiniyorum çoğunlukla (her zaman değil); ama bu defa üzerimde olanlar yukarıdaki gibiydi. Çıkartılan dersler var ve bundan sonra bir iki detaya daha dikkat edeceğim haliyle. Onun haricinde "artık bakkala bile full koruma giderim" gibi bir düşüncede de değilim. Benim koruma konusuna yaklaşımım biraz farklıdır ve şimdi burada detaya girip dallanıp budaklandırmak istemiyorum olayı gereksiz yere. Diyebileceklerim bu kadar deyip noktalıyorum. Sizin bu konuda söylemek istediğiniz farklı bir şey varsa saygı duyarım elbet.

    İyileşme sürecinde yaşadıklarıma da değineyim kısaca: Kazanın olduğu gün yaşadığım adrenalin yoğunluğundan ötürü pek bir şey hissetmemiştim ama ikinci günden sonra yere basarken zorlanmaya başladım ve ilk hafta boyunca sağ bacağımı hep yukarıda tutmam gerekti. İkinci hafta sekerek yürüyebiliyordum ama ayakta sabit şekilde bir dakikadan fazla duramıyordum. Üçüncü hafta itibariyle normal olarak yürüyebilmeye başladım. Şu an gayet rahat bir şekilde takılabiliyorum. Squat hareketi yapar gibi yere eğilip kalkarken sağ bacağım azcık zorlanıyor; ama o da zamanla geçecek.

    Motorumdaki durum:


    Takla atmadığı için çok sevinçliyim. Tüm hasar sol tarafta ve kritik bir durumu yok. Bu haliyle binip eve geldim zaten. Akan yağ valf bölgesinden hava filtresine gelen yağ. Antifriz rezervindeki tapa yerinden çıktığı için antifriz boşalmıştı bir de. Kaza sonrasında arka frenim tutmuyordu ve bozuldu sanmıştım; ama o da hava yapmış sadece ve şu an düzgün şekilde çalışmakta.
    Hasar görmüş herşeyi değiştirmeyi düşünmüyorum. Yazın toprak zeminde sürüş yapıyorum ve belki tekrar yere düşüp benzer noktalardan darbe alacak. O yüzden ufak bozukluklara aldırış etmiyorum. Arka çamurluk, stop farı, topcase altlığı gibi komple dağılmış/kopmuş parçaları yeniden alacağım sadece. Geri kalan hasarlı yerleri kendim tamir edip modifiyelerle düzelteceğim.

    -

    Kazaya sebebiyet veren temel şey acelecilik oldu. Aynı gün içerisinde öğlen vakti motorumun selesini kaplatmıştım. Eve döndükten sonra yeni sele için yeni de bir sele örtüsü almaya karar verdim. İnternette araştırma yapınca motosiklet aksesuarları sitesinde aradığım tarzda bir şey olduğunu gördüm ve bunun üzerine Bostancı'daki yerine gitmeye karar verdim. Akşam olmadan hemen alıp döneyim diye yola çıktım; çıkış o çıkış oldu. Gereksiz yere aceleci ve hızlı takıldım tüm yol boyunca. Çevreyolunda akan trafik arasında agresif bile diyebileceğim manevralar yaptım falan. Normalde böyle şeyler yapmıyorum aslında ama işte bu defa böyle süresim geldi. Kazanın olduğu bölgeye yaklaşırken önümde araçlar vardı. Sola doğru açılıp, sol şeritten ikisini de geçip ileride sağdaki Bostancı sapağına girmeyi düşünmüştüm, ve bu şekilde sonuçlandı.

    Daha önceden yaşadığım bazı farklı şeylerden ötürü yapı itibariyle bu tarz olaylarda soğukkanlı kalabiliyorum. Bu düşüş esnasında da panik olmadım. İlgilendiğim tepe inişi/serbest sürüş bisiklet disiplininden ötürü toprak zeminde düşme konusunda biraz tecrübem var. Bir keresinde birkaç metre uçup göğüs üstü yere çakılmıştım ve uzun bir süre yerden kalkamamıştım nefessizlikten ötürü mesela. "Ölüyorum heralde" dediğim bir düşüştü o. Yukarıdakinde ise yerden kalkmam birkaç saniye sürdü. İkisini kıyaslayınca garip oluyor gerçekten. Bunları böyle rahat bir şekilde anlatmam yanıltıcı olmasın tabi. Motor viraj sonrası yol boyunca düz gitmek yerine iyice sol tarafa doğru açılsa, bariyerlere çarpıp onların üstüne düşsem ve bir tarafım kesilse veya kopsa falan.. veya arkadan gelen biri beni ezse... o zaman bu kadar rahat olmam pek mümkün olmazdı. Zaten bundan ötürü çok minnettarım, beni koruyan her ne ise ona. Verilmiş sadakam varmış gerçekten.

    Kazada başkasının canına veya malına zarar vermediğim için ayrıca büyük sevinç duyuyorum.

    Motosiklete başladığım 2007 yılından beri asfalt üzerindeki ilk düşüşüm oldu bu. "Hız iyi bir şey değil" derdim kendime hep ve zaten hızlı sürüşten keyif alan biri de değilim; ama kendim hız kurbanı oldum burada. Çok yüksek bir hız değildi belki bu yaptığım; ama şunu biliyorum ki en sağ şeritte 80 km/h ile gitseydim böyle bir şey olmayacaktı. 300 metre ileride sağa sapacaktım zaten. Aceleci ve kötü sürdüm ve bu şekilde sonuçlandı. Büyük bir şey atlattım. Kendim veya başkaları için kritik ve geri dönülemez bir noktaya ulaşmadığı için gerçekten çok sevinçliyim. Düşmemiş olmayı yeğlerdim elbette ama pozitif tarafından bakınca da aslında tarif edemeyeceğim büyüklükte bir tecrübe kazanmış oldum bunun sonucunda. Kelimelerle anlatılabilecek bir şey değil bu. Bu yaşadığım şeyin değerini iyi bilip, doğru dersleri çıkartıp, bundan sonra da çok daha iyi bir sürücü olacağımı düşünüyorum hayırlısıyla.

    Daha da uzatmayayım. Okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Hepimize sorunsuz sürüşler dilerim
    Serdar Baba, maktama, Kanji ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Eğitim al kardeş
    Sj's bunu beğendi.

  3. #3
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    110km hızla gidiyordum motorun dengesini kaybeder gibi oldum biraz daha gaz açınca düzelir sandım yazdığınızı okuyunca 600'lük bir motor kullandığınızı sandım ama sonra fotoğrafları gördüm. Bence bir scooter için aşırı hız yapmışsınız. Bu aletlerin ağırlık merkezi arkada olduğundan vitesli motorlar kadar dengeli olamıyor. Neyse ciddi bişeyiniz yokmuş geçmiş olsun.
    Sj's ve jimi_hendrix bunu beğendiler.

  4. #4
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.

  5. #5
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.

  6. #6

    Üyelik
    02 Aralık 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra
    Büyük geçmiş olsun. Gerçekten anlattıklarınıza göre çok çok ucuz atlatmışsınız...

  7. #7

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Çok büyük geçmiş olsun. İnsanı her zaman ölümden eceli korur. Allah beterinden korusun inşaallah.

  8. #8

    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Geçmiş olsun, kötü bir tecrübe de olsa paylaşıp; okuyanların çıkarımlarda bulunmasını sağladığınız için ayrıca teşekkürler..

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum

  10. #10

    Üyelik
    18 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Geçmiş olsun.
    Motor işi tehlikeli ama üstünden inemiyoruz

  11. #11
    bugs buny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    BMW S1000RR.... Kawasaki H2
    öncelikle geçmiş olsun arkadasım. açıkcası resimleri görmeden önce MENGU16 arkadasımızın söylediği gibi, cbr 600 ile tank slapper girdi heralde diye düşündüm.herkesten önce sen,kendi hatanı söylemişsin zaten.tekrar geçmiş olsun

  12. #12

    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2012 Aprilia Scarabeo 200
    toomuchcc çok geçmiş olsun. Bende dün değil önceki pazar ufak bi kaza geçirdim, kaza nedeni seninki ile aynı gideceğim yere yetişme telaşı. ACELE!
    Bu acele ile normalde yapmıyacağım bir kaç hata yaptım. Tek gidiş tek geliş sahil yolunda iki yönün arasından önümdeki araçları fırsat buldukça sollayarak gidiyor karşıdan araba geldiğinde aralara giriyordum hata 1. Kırmızı ışık yandığından dolayı yaklaşırken yavaşladım ayakları yere basmamak için, yeşil yandığı an gazlayıp ışıklarda en öndeki arabanın önüne geçicektim. Yeşil yandığını gördüğümde hızım sanırım 10km falandı, ve gazı açtım ama bi terslik oldu ve tam trafik ışığının arkasındaki sokaktan bir araç çıktı ve en öndeki otomobil ona yol verdi sola yani benim geldiğim yöne dönmek için yola atıldı arac (bunlar 10 saniyelik süre içinde oluyor) bende arac çıkacağını tahmin etmemiştim önüme hata2. Arabayı gördükten sonra frenlemek için kaç saniye geçti bilmiyorum ama iki frenide sonuna kadar sıktım, elciklere değdiğini hatırlıyorum manetlerin. Yani yumurtaları kırdım hata 3. Ve kaçınılmaz olarak zaten beyaz şeridin üstündeyken ön lastiğim sola doğru kaydı bir önceki kalkış esnasında düşmemden tecrübemle hemen motoru bıraktım yüz üstü sağ kolum ilk darbeyi alıcak şekilde 3 4 metre sürüklenip önüme çıkan aracın arka lastiği ile öpüşmeye 5 cm kala durdum.

    Ana fikir: ACELE ETME ZATEN BİNECEĞİN MİNİBÜSTEN VEYA SÜRECEĞİN ARABADAN ÖNCE GİDECEĞİN YERDE OLUYORSUN VE ŞU BİR HAFTADA GÖRDÜN Kİ MOTORUN YOKKEN HEM ULAŞIMA DAHA ÇOK PARA HARCIYORSUN HEM OTOBÜS BEKLİYORSUN HEM METRO MERDİVENLERİNDEN İNİP ÇIKIYORSUN VE NEDEN ACELE ETTİM DİYE KENDİNE EKŞİYORSUN OZANCIM. ACELE ETME KEYFİNİ SÜR.
    Bu sloganım oldu.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum
    Aynen dediğin gibi 50 liraya aldığım bildiğin don kumaşından eldiven benide korudu. slider kısmında sünger ve knuckle koruyucusu dışında bi özelliği yoktu.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.
    Bu bahsi geçen scooter 16" tekerlek çapına sahip. Kaza yapan arkadaşı forumdan takip ediyorum aynı scooterı kullanıyoruz.
    Kendisinin şöyle de bir videosu var.
    http://www.youtube.com/watch?v=XzEo5sCmvC0

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.
    Motor ben(108kg) üzerinde iken 140km/h de gaz kesiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------

    toomuchcc çok geçmiş olsun. Bende dün değil önceki pazar ufak bi kaza geçirdim, kaza nedeni seninki ile aynı gideceğim yere yetişme telaşı. ACELE!
    Bu acele ile normalde yapmıyacağım bir kaç hata yaptım. Tek gidiş tek geliş sahil yolunda iki yönün arasından önümdeki araçları fırsat buldukça sollayarak gidiyor karşıdan araba geldiğinde aralara giriyordum hata 1. Kırmızı ışık yandığından dolayı yaklaşırken yavaşladım ayakları yere basmamak için, yeşil yandığı an gazlayıp ışıklarda en öndeki arabanın önüne geçicektim. Yeşil yandığını gördüğümde hızım sanırım 10km falandı, ve gazı açtım ama bi terslik oldu ve tam trafik ışığının arkasındaki sokaktan bir araç çıktı ve en öndeki otomobil ona yol verdi sola yani benim geldiğim yöne dönmek için yola atıldı arac (bunlar 10 saniyelik süre içinde oluyor) bende arac çıkacağını tahmin etmemiştim önüme hata2. Arabayı gördükten sonra frenlemek için kaç saniye geçti bilmiyorum ama iki frenide sonuna kadar sıktım, elciklere değdiğini hatırlıyorum manetlerin. Yani yumurtaları kırdım hata 3. Ve kaçınılmaz olarak zaten beyaz şeridin üstündeyken ön lastiğim sola doğru kaydı bir önceki kalkış esnasında düşmemden tecrübemle hemen motoru bıraktım yüz üstü sağ kolum ilk darbeyi alıcak şekilde 3 4 metre sürüklenip önüme çıkan aracın arka lastiği ile öpüşmeye 5 cm kala durdum.

    Ana fikir: ACELE ETME ZATEN BİNECEĞİN MİNİBÜSTEN VEYA SÜRECEĞİN ARABADAN ÖNCE GİDECEĞİN YERDE OLUYORSUN VE ŞU BİR HAFTADA GÖRDÜN Kİ MOTORUN YOKKEN HEM ULAŞIMA DAHA ÇOK PARA HARCIYORSUN HEM OTOBÜS BEKLİYORSUN HEM METRO MERDİVENLERİNDEN İNİP ÇIKIYORSUN VE NEDEN ACELE ETTİM DİYE KENDİNE EKŞİYORSUN OZANCIM. ACELE ETME KEYFİNİ SÜR.
    Bu sloganım oldu.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum
    Aynen dediğin gibi 50 liraya aldığım bildiğin don kumaşından eldiven benide korudu. slider kısmında sünger ve knuckle koruyucusu dışında bi özelliği yoktu.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.
    Bu bahsi geçen scooter 16" tekerlek çapına sahip. Kaza yapan arkadaşı forumdan takip ediyorum aynı scooterı kullanıyoruz.
    Kendisinin şöyle de bir videosu var.
    http://www.youtube.com/watch?v=XzEo5sCmvC0

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.
    Motor ben(108kg) üzerinde iken 140km/h de gaz kesiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    toomuchcc çok geçmiş olsun. Bende dün değil önceki pazar ufak bi kaza geçirdim, kaza nedeni seninki ile aynı gideceğim yere yetişme telaşı. ACELE!
    Bu acele ile normalde yapmıyacağım bir kaç hata yaptım. Tek gidiş tek geliş sahil yolunda iki yönün arasından önümdeki araçları fırsat buldukça sollayarak gidiyor karşıdan araba geldiğinde aralara giriyordum hata 1. Kırmızı ışık yandığından dolayı yaklaşırken yavaşladım ayakları yere basmamak için, yeşil yandığı an gazlayıp ışıklarda en öndeki arabanın önüne geçicektim. Yeşil yandığını gördüğümde hızım sanırım 10km falandı, ve gazı açtım ama bi terslik oldu ve tam trafik ışığının arkasındaki sokaktan bir araç çıktı ve en öndeki otomobil ona yol verdi sola yani benim geldiğim yöne dönmek için yola atıldı arac (bunlar 10 saniyelik süre içinde oluyor) bende arac çıkacağını tahmin etmemiştim önüme hata2. Arabayı gördükten sonra frenlemek için kaç saniye geçti bilmiyorum ama iki frenide sonuna kadar sıktım, elciklere değdiğini hatırlıyorum manetlerin. Yani yumurtaları kırdım hata 3. Ve kaçınılmaz olarak zaten beyaz şeridin üstündeyken ön lastiğim sola doğru kaydı bir önceki kalkış esnasında düşmemden tecrübemle hemen motoru bıraktım yüz üstü sağ kolum ilk darbeyi alıcak şekilde 3 4 metre sürüklenip önüme çıkan aracın arka lastiği ile öpüşmeye 5 cm kala durdum.

    Ana fikir: ACELE ETME ZATEN BİNECEĞİN MİNİBÜSTEN VEYA SÜRECEĞİN ARABADAN ÖNCE GİDECEĞİN YERDE OLUYORSUN VE ŞU BİR HAFTADA GÖRDÜN Kİ MOTORUN YOKKEN HEM ULAŞIMA DAHA ÇOK PARA HARCIYORSUN HEM OTOBÜS BEKLİYORSUN HEM METRO MERDİVENLERİNDEN İNİP ÇIKIYORSUN VE NEDEN ACELE ETTİM DİYE KENDİNE EKŞİYORSUN OZANCIM. ACELE ETME KEYFİNİ SÜR.
    Bu sloganım oldu.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum
    Aynen dediğin gibi 50 liraya aldığım bildiğin don kumaşından eldiven benide korudu. slider kısmında sünger ve knuckle koruyucusu dışında bi özelliği yoktu.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.
    Bu bahsi geçen scooter 16" tekerlek çapına sahip. Kaza yapan arkadaşı forumdan takip ediyorum aynı scooterı kullanıyoruz.
    Kendisinin şöyle de bir videosu var.
    http://www.youtube.com/watch?v=XzEo5sCmvC0

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.
    Motor ben(108kg) üzerinde iken 140km/h de gaz kesiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

    toomuchcc çok geçmiş olsun. Bende dün değil önceki pazar ufak bi kaza geçirdim, kaza nedeni seninki ile aynı gideceğim yere yetişme telaşı. ACELE!
    Bu acele ile normalde yapmıyacağım bir kaç hata yaptım. Tek gidiş tek geliş sahil yolunda iki yönün arasından önümdeki araçları fırsat buldukça sollayarak gidiyor karşıdan araba geldiğinde aralara giriyordum hata 1. Kırmızı ışık yandığından dolayı yaklaşırken yavaşladım ayakları yere basmamak için, yeşil yandığı an gazlayıp ışıklarda en öndeki arabanın önüne geçicektim. Yeşil yandığını gördüğümde hızım sanırım 10km falandı, ve gazı açtım ama bi terslik oldu ve tam trafik ışığının arkasındaki sokaktan bir araç çıktı ve en öndeki otomobil ona yol verdi sola yani benim geldiğim yöne dönmek için yola atıldı arac (bunlar 10 saniyelik süre içinde oluyor) bende arac çıkacağını tahmin etmemiştim önüme hata2. Arabayı gördükten sonra frenlemek için kaç saniye geçti bilmiyorum ama iki frenide sonuna kadar sıktım, elciklere değdiğini hatırlıyorum manetlerin. Yani yumurtaları kırdım hata 3. Ve kaçınılmaz olarak zaten beyaz şeridin üstündeyken ön lastiğim sola doğru kaydı bir önceki kalkış esnasında düşmemden tecrübemle hemen motoru bıraktım yüz üstü sağ kolum ilk darbeyi alıcak şekilde 3 4 metre sürüklenip önüme çıkan aracın arka lastiği ile öpüşmeye 5 cm kala durdum.

    Ana fikir: ACELE ETME ZATEN BİNECEĞİN MİNİBÜSTEN VEYA SÜRECEĞİN ARABADAN ÖNCE GİDECEĞİN YERDE OLUYORSUN VE ŞU BİR HAFTADA GÖRDÜN Kİ MOTORUN YOKKEN HEM ULAŞIMA DAHA ÇOK PARA HARCIYORSUN HEM OTOBÜS BEKLİYORSUN HEM METRO MERDİVENLERİNDEN İNİP ÇIKIYORSUN VE NEDEN ACELE ETTİM DİYE KENDİNE EKŞİYORSUN OZANCIM. ACELE ETME KEYFİNİ SÜR.
    Bu benim sloganım oldu.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum
    Aynen dediğin gibi 50 liraya aldığım bildiğin don kumaşından eldiven benide korudu. slider kısmında sünger ve knuckle koruyucusu dışında bi özelliği yoktu.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.
    Bu bahsi geçen scooter 16" tekerlek çapına sahip. Kaza yapan arkadaşı forumdan takip ediyorum aynı scooterı kullanıyoruz.
    Kendisinin şöyle de bir videosu var.
    http://www.youtube.com/watch?v=XzEo5sCmvC0

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.
    Motor ben(108kg) üzerinde iken 140km/h de gaz kesiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

    toomuchcc çok geçmiş olsun. Bende dün değil önceki pazar ufak bi kaza geçirdim, kaza nedeni seninki ile aynı gideceğim yere yetişme telaşı. ACELE!
    Bu acele ile normalde yapmıyacağım bir kaç hata yaptım. Tek gidiş tek geliş sahil yolunda iki yönün arasından önümdeki araçları fırsat buldukça sollayarak gidiyor karşıdan araba geldiğinde aralara giriyordum hata 1. Kırmızı ışık yandığından dolayı yaklaşırken yavaşladım ayakları yere basmamak için, yeşil yandığı an gazlayıp ışıklarda en öndeki arabanın önüne geçicektim. Yeşil yandığını gördüğümde hızım sanırım 10km falandı, ve gazı açtım ama bi terslik oldu ve tam trafik ışığının arkasındaki sokaktan bir araç çıktı ve en öndeki otomobil ona yol verdi sola yani benim geldiğim yöne dönmek için yola atıldı arac (bunlar 10 saniyelik süre içinde oluyor) bende arac çıkacağını tahmin etmemiştim önüme hata2. Arabayı gördükten sonra frenlemek için kaç saniye geçti bilmiyorum ama iki frenide sonuna kadar sıktım, elciklere değdiğini hatırlıyorum manetlerin. Yani yumurtaları kırdım hata 3. Ve kaçınılmaz olarak zaten beyaz şeridin üstündeyken ön lastiğim sola doğru kaydı bir önceki kalkış esnasında düşmemden tecrübemle hemen motoru bıraktım yüz üstü sağ kolum ilk darbeyi alıcak şekilde 3 4 metre sürüklenip önüme çıkan aracın arka lastiği ile öpüşmeye 5 cm kala durdum.

    Ana fikir: ACELE ETME ZATEN BİNECEĞİN MİNİBÜSTEN VEYA SÜRECEĞİN ARABADAN ÖNCE GİDECEĞİN YERDE OLUYORSUN VE ŞU BİR HAFTADA GÖRDÜN Kİ MOTORUN YOKKEN HEM ULAŞIMA DAHA ÇOK PARA HARCIYORSUN HEM OTOBÜS BEKLİYORSUN HEM METRO MERDİVENLERİNDEN İNİP ÇIKIYORSUN VE NEDEN ACELE ETTİM DİYE KENDİNE EKŞİYORSUN OZANCIM. ACELE ETME KEYFİNİ SÜR.
    Bu sloganım oldu.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum
    Aynen dediğin gibi 50 liraya aldığım bildiğin don kumaşından eldiven benide korudu. slider kısmında sünger ve knuckle koruyucusu dışında bi özelliği yoktu.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.
    Bu bahsi geçen scooter 16" tekerlek çapına sahip. Kaza yapan arkadaşı forumdan takip ediyorum aynı scooterı kullanıyoruz.
    Kendisinin şöyle de bir videosu var.
    http://www.youtube.com/watch?v=XzEo5sCmvC0

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.
    Motor ben(108kg) üzerinde iken 140km/h de gaz kesiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------

    toomuchcc çok geçmiş olsun. Bende dün değil önceki pazar ufak bi kaza geçirdim, kaza nedeni seninki ile aynı gideceğim yere yetişme telaşı. ACELE!
    Bu acele ile normalde yapmıyacağım bir kaç hata yaptım. Tek gidiş tek geliş sahil yolunda iki yönün arasından önümdeki araçları fırsat buldukça sollayarak gidiyor karşıdan araba geldiğinde aralara giriyordum hata 1. Kırmızı ışık yandığından dolayı yaklaşırken yavaşladım ayakları yere basmamak için, yeşil yandığı an gazlayıp ışıklarda en öndeki arabanın önüne geçicektim. Yeşil yandığını gördüğümde hızım sanırım 10km falandı, ve gazı açtım ama bi terslik oldu ve tam trafik ışığının arkasındaki sokaktan bir araç çıktı ve en öndeki otomobil ona yol verdi sola yani benim geldiğim yöne dönmek için yola atıldı arac (bunlar 10 saniyelik süre içinde oluyor) bende arac çıkacağını tahmin etmemiştim önüme hata2. Arabayı gördükten sonra frenlemek için kaç saniye geçti bilmiyorum ama iki frenide sonuna kadar sıktım, elciklere değdiğini hatırlıyorum manetlerin. Yani yumurtaları kırdım hata 3. Ve kaçınılmaz olarak zaten beyaz şeridin üstündeyken ön lastiğim sola doğru kaydı bir önceki kalkış esnasında düşmemden tecrübemle hemen motoru bıraktım yüz üstü sağ kolum ilk darbeyi alıcak şekilde 3 4 metre sürüklenip önüme çıkan aracın arka lastiği ile öpüşmeye 5 cm kala durdum.

    Ana fikir: ACELE ETME ZATEN BİNECEĞİN MİNİBÜSTEN VEYA SÜRECEĞİN ARABADAN ÖNCE GİDECEĞİN YERDE OLUYORSUN VE ŞU BİR HAFTADA GÖRDÜN Kİ MOTORUN YOKKEN HEM ULAŞIMA DAHA ÇOK PARA HARCIYORSUN HEM OTOBÜS BEKLİYORSUN HEM METRO MERDİVENLERİNDEN İNİP ÇIKIYORSUN VE NEDEN ACELE ETTİM DİYE KENDİNE EKŞİYORSUN OZANCIM. ACELE ETME KEYFİNİ SÜR.
    Bu sloganım oldu.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum
    Aynen dediğin gibi 50 liraya aldığım bildiğin don kumaşından eldiven benide korudu. slider kısmında sünger ve knuckle koruyucusu dışında bi özelliği yoktu.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.
    Bu bahsi geçen scooter 16" tekerlek çapına sahip. Kaza yapan arkadaşı forumdan takip ediyorum aynı scooterı kullanıyoruz.
    Kendisinin şöyle de bir videosu var.
    http://www.youtube.com/watch?v=XzEo5sCmvC0

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.
    Motor ben(108kg) üzerinde iken 140km/h de gaz kesiyor.

  13. #13
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Öncelikle cok gecmis olsun verilmis sadakaniz varmis, o tarif ettiginiz yoldan yaklasik 30dk once bende gectim 125cc fiddle ile hizimda 90 100 arasiydi. Gidon sallanmak icin can atiyo resmen orda yolun durumundan dolayi. Belediyenin oraya yapmis oldugu son asfaltlama calismasi gercekten berbat yolu hep tirtikli halde biraktilar, belki sizin hiziniz biraz fazla olabilir ama kesinlikle o yoldaki asfaltinda cok buyuk etkisi var dusmenizde..

    Tekrardan gecmis olsun umarim ders cikartmissinizdir dikkat edersiniz bundan sonra

  14. #14

    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2012 Aprilia Scarabeo 200
    toomuchcc çok geçmiş olsun. Bende dün değil önceki pazar ufak bi kaza geçirdim, kaza nedeni seninki ile aynı gideceğim yere yetişme telaşı. ACELE!
    Bu acele ile normalde yapmıyacağım bir kaç hata yaptım. Tek gidiş tek geliş sahil yolunda iki yönün arasından önümdeki araçları fırsat buldukça sollayarak gidiyor karşıdan araba geldiğinde aralara giriyordum hata 1. Kırmızı ışık yandığından dolayı yaklaşırken yavaşladım ayakları yere basmamak için, yeşil yandığı an gazlayıp ışıklarda en öndeki arabanın önüne geçicektim. Yeşil yandığını gördüğümde hızım sanırım 10km falandı, ve gazı açtım ama bi terslik oldu ve tam trafik ışığının arkasındaki sokaktan bir araç çıktı ve en öndeki otomobil ona yol verdi sola yani benim geldiğim yöne dönmek için yola atıldı arac (bunlar 10 saniyelik süre içinde oluyor) bende arac çıkacağını tahmin etmemiştim önüme hata2. Arabayı gördükten sonra frenlemek için kaç saniye geçti bilmiyorum ama iki frenide sonuna kadar sıktım, elciklere değdiğini hatırlıyorum manetlerin. Yani yumurtaları kırdım hata 3. Ve kaçınılmaz olarak zaten beyaz şeridin üstündeyken ön lastiğim sola doğru kaydı bir önceki kalkış esnasında düşmemden tecrübemle hemen motoru bıraktım yüz üstü sağ kolum ilk darbeyi alıcak şekilde 3 4 metre sürüklenip önüme çıkan aracın arka lastiği ile öpüşmeye 5 cm kala durdum.

    Ana fikir: ACELE ETME ZATEN BİNECEĞİN MİNİBÜSTEN VEYA SÜRECEĞİN ARABADAN ÖNCE GİDECEĞİN YERDE OLUYORSUN VE ŞU BİR HAFTADA GÖRDÜN Kİ MOTORUN YOKKEN HEM ULAŞIMA DAHA ÇOK PARA HARCIYORSUN HEM OTOBÜS BEKLİYORSUN HEM METRO MERDİVENLERİNDEN İNİP ÇIKIYORSUN VE NEDEN ACELE ETTİM DİYE KENDİNE EKŞİYORSUN OZANCIM. ACELE ETME KEYFİNİ SÜR.
    Bu sloganım oldu.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MOTOR APPRİLLE SIKRABEYO sanırım 200cc ve 20 beygirlik bir azmandır hantal duruşuna bakmayın 140 görür rahatça, çanakkale yolunda ifademi almıştı beyfendi :D

    kaza değerlendirmenize gelirsek aracınızın parçalarını temin edin kendiniz tamir edebilirsiniz cırcır ve alyan seti 200 liraya patlar izeltaş hemde bunları yaptıktan sonra söke taka yapabilirsiiz , malesef 110 basit bir hız gibi geliyor ama arabadan çıkmayanlar bile oluyor bu sebeple araba motor kazanın şakası malesef yoktur, eldivenleriniz çok mühim benim 20 liraya aldığım dandik eldivenler ellerimi korudu ya başkada birşey demiyorum
    Aynen dediğin gibi 50 liraya aldığım bildiğin don kumaşından eldiven benide korudu. slider kısmında sünger ve knuckle koruyucusu dışında bi özelliği yoktu.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun dostum ucuz atlatmışın.Eski bir scooter sürücüsü olarak scooterların küçük lastikleri,acayip ağırlık merkezleri,virajlardaki dengesiz davranışları hep beni tedirgin etmiştir.Maxi-scooterları bilmiyorum ama özellikle küçük scooterlar pek 110 km gibi hızlara çıkılacak aletler değil.Tekrardan geçmiş olsun.
    Bu bahsi geçen scooter 16" tekerlek çapına sahip. Kaza yapan arkadaşı forumdan takip ediyorum aynı scooterı kullanıyoruz.
    Kendisinin şöyle de bir videosu var.
    http://www.youtube.com/watch?v=XzEo5sCmvC0

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam zaten o motor kaç yapıyor ki sen 110 la viraja giriyorsun.Geçmiş olsun.
    Motor ben(108kg) üzerinde iken 140km/h de gaz kesiyor.

  15. #15
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Çok büyük geçmiş olsunbende ne zamandır vidyo paylaşmıyorsun diye sitem ediyordum neden vidyo koymuyor diye 3 kanalınıda takip ediyorum forumda kaza yaptığına deng geldim derken okuyunca bu sen olduğu anladım gine geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış düzeldiğinde 2 rekat şükür namazı kıl

  16. #16

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu Scrabeo larda yüksek hızda denge ve stabilite kaybı gibi şikayetleri daha öncedende hatırlıyorum. ,

    Ben yaklaşık 2 yıl kadar Runner St200 kullandım.. oda çok güçlü idi ama ağırlık dengesi ( ortada depo ) ve arkada 140 lastik ile bir scooter için muhteşem dengesi vardı. Hatta kendi kendini düzeltiyordu. Ancak Screbeo lardaki 16 inch ve ince lastiklerle güvenli hızın dışına çıkıldığında sanırım motor saçmalıyor..

    Bu makina 150 km.yi rahat görebilecek kapasitede.. Piaggio grubunun 200 cc makineleri psikopat seviyesinde iyi gidiyorlar..

    Screbeo sahipleri bence 100 + kmleri düz yol ve otoban haricinde düşünmemeliler..

  17. #17
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    sanki yerdeki şerit çizgisi değil de üst geçit arkadaş bu ne saçmalık akıl almıyor. arabaları bile sallıyor o çizgiler

  18. #18
    Crazy_sprint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2016
    Motosikleti
    HONDA CB 125F
    Alıntı samet10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanki yerdeki şerit çizgisi değil de üst geçit arkadaş bu ne saçmalık akıl almıyor. arabaları bile sallıyor o çizgiler
    aynen ve o çizgiler boya olduğu için tutuş sıfır yağ gibi kayıyo teker ben her gün tünel çıkışında sağdan sağdan arabaların boşluğundan çok yavaş gitmeme rağmen asena gibi kıvırıyorum valla :D aman dikkat arkadaşlar özellikle virajda yüksek sürat varsa şeritte kalıp o çizgilere basmamak lazım

  19. #19
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Aboovvv..
    Bu nasıl konu böyle..

    Okuyan biri özet geçebilir mi ?

    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  20. #20
    85mm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    '17 Yamaha Tracer 900
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Okuyan biri özet geçebilir mi ?
    Arkadaş scooterdan düşmüş.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)