İlk kaza +18 grafik + (gif)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Oncelikle gecmis olsun. Lakin bu gife gore tek suclu otomobil surucusu degil.
Eger siz sapaktan donuyorsaniz haklisiniz. Ancak sapaga girmeden duz gidiyorsaniz sizde de bayagi hata var.
-
Çok geçmiş olsun. Sizin -nispeten- hafif atlatmış olmanız sevindirici, polisin olayı görmesi de büyük şans olmuş.
Araç sağa dönmeye çok geç kalmışsa motosiklette bir kusur yok, fotoğrafta motosikletin durduğu yere bakılırsa araç düz gidecekmiş gibi ilerleyip son anda sağa kırmış gibi görünüyor.
Tekrar geçmiş olsun, en büyük ve tek kazanız bu olsun.
-
Gifde tam belirtememden kaynaklanıyor sanırım sağ şeritten emniyet şeridinin birleştiği yerdeydim tam emniyet şeridine girecektim emniyet şeridinin böldüğü sapağa giden tarafta değildim en sağda arabanın arkasından emniyet şeridine doğru tam geçerken adam frene asılıp sağa kırdı arabayı
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------
inshroud adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun. Sizin -nispeten- hafif atlatmış olmanız sevindirici, polisin olayı görmesi de büyük şans olmuş.
Araç sağa dönmeye çok geç kalmışsa motosiklette bir kusur yok, fotoğrafta motosikletin durduğu yere bakılırsa araç düz gidecekmiş gibi ilerleyip son anda sağa kırmış gibi görünüyor.
Tekrar geçmiş olsun, en büyük ve tek kazanız bu olsun.
Aynen öyle polisin görmesi çok iyi oldu, evet aynen öyle oldu dubaların tam yanından dönmeye kalktı yani benim motorun önü arabaya 90 derecelik açı yapıyorken arabanın açısı 45 50 civarıydı neredeyse tam kırdı direksiyonu
umarım en büyük kazamız böyle olur... sağ tarafa sapağa doğru sürüklensem şuan bunları yazabilecek durumda olmazdım kamyon varmış arkamda çünkü polis onun altına gidip öleceğimi düşünmüş falan.
The PAIN you feel today will be the STRENGTH you feel tomorrow...
-
Bu tarz sağa tarafa ayrılan yollarda özellikle sağdan gitmemek orta şeridi kullanmak gerekiyor. Bırakın sağ şeridi orta ve sol şeritteki adam bile birden sağa sapmaya karar verip direksiyonu kırıp frene asılabiliyor. Özellikle İstanbul'da bu tarz hızlı yol ayrımın olduğu yollar çok var.
-
Allah beterinden korusun... Her zaman motosiklet kullanırken 2 kat dikkatli olun diye boşuna demiyorlar... Etrafta dangalak çok. Çok geçmiş olsun yine...
-
Çok geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin
Rabbim Her işte bir hayır verir...
-
Büyük geçmiş olsun kardeş
-
bende kartaldayım bayrampaşada yoltaki taşa çarpıp uçtum bende birşey yok hasbelkader senin kadar soyulma var ,
motor 10 tane daha alırsın sağlığın yerinde olsun bu herşeyden daha kıymeli
ben kazadan sonra gece motor kullanmama grup sürüşlerine ağırlık verme kararı aldım ayrca hızlı sürmeme
-
-
Çok geçmiş olsun +18 diyince istemsizce direk konuya daldım
-
Geçmiş olsun, ucuz yırtmışsın.
-
geçmiş olsun. Yolu izlerken sürekli yaptığımız bir şey var aslında. Kazaya karışmamak için "orada olmamak". Ahkam kesen adam intibası vermeden ufak bi hatırlatma yapayım. konuyu okuyan arkadaşlardan biri bile önemserse faydamız dokunur. Sürüşte ileri bakarız, neden sağda yol mu birleşiyor, soldan yola atlayabilecek köpek mi var, ilerde sol şeritte çalışma, yerde çukur, bi taksi durağı, benzinci çıkışı, bir kavşak mı var bunları fark etmek için. Hepimiz maşallah bu saate kadar hayatta kaldıysak bunları fark ediyoruz demektir. İşte kazaya karışacak adamla daha az kaza atlatan adamın arasındaki çizgi, bunları görünce ne yaptığıdır. Çok basit bir kural. Risk gördüğün yerde güvenlik balonunu koy hemen arana. Sağdan yol mu birleşiyor, gördüğün anda daha 500 m bile olsa bi gidon hareketi hop orta şerittesin, solda trafik karışmış mı, daha 300 m mi var küt er ağırlığını sağa bi şerit açıl daha gelmeden yanına. Çünkü göktaşı gibi kazanın olabileceği yere yaklaşırsan her saniye riski büyütüyorsun. Yok artık o zaman herkes her gün ölürdü diye düşünebilirsiniz. MEvzuyu çok abarttığımı da. Ama inanın birileri bu şekilde karıştıkları kazalarda ölüyorlar. Sizin de bir hakkınız var. Düğmeye basıp "here comes a new challanger" yazmayacak ekranda. Bir adam sürekli şöyle kaçtım böyle kurtuldum, süper sürüyorum kimse beni tehlikeye sokamıyor falan diyorsa, orada büyük bir problem var demektir. Bu adam sürekli kaza ile burun buruna yaşıyorsa yanlış yerde demektir. Dediğim gibi küçük bir kural ama sizi daha o tehlikeye girmeden onlarca metre önce tehlikeden uzak tutar. KAldırdın kafayı riski gördün. Hemen konum değiştir. 10 m sonra değil, yaklaşınca değil, hemen. 3-4 risk birden mi var. Sırala, konumun yanında hızını da ayarlaman gerekiyorsa ayarla, çok da gerekiyorsa dur çek sağa bekle. Riskin boyutuna sen karar vereceksin.
kafa ütüledik biliyorum. MAzur görün.
-
çok geçmiş olsun kardeşim . Trafiğe çıkarken bende tek akıllı benim kontrollü olmam gerekiyor ,diye düşünürüm .
-
-
Gecmis olsun, bu sekilde son anda hatta son an bile gectikten sonra ani donus yapanlar malesef cok
-
Polis ceza'da kesmiştir inşallah.
-
-
+18 gif diyincik neymiş la diye baktım geçmiş olsun gardasim
-
Büyük geçmiş olsun. Bu tarz konulardan ders çıkarmak hayati önem taşıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)