İlk kazam, direkten döndüm.
-
Bugün saat 16:30 gibi sakaryadan istanbula hareket ettim cbr 125im ve bi artçımla.
Tahmini olarak 17:30 civarında tem otoyolunda körfezi geçmiştim. Orta şeritte ilerlerken aracı sollamak için sol şeride geçtim. Sollama bitince orta şeride geçecektim tekrardan. Aynadan sağ tarafı kontrol ediyodum geçiş yapmak için. O ara ön tarafı ihmal etmiştim. Önüme döndüğümde 20-25 metre ilerimde yol duraklamış ben ise 90-100 civarı seyrediyordum. Araca yaklaşana kadar hızımı biraz düşürebildim kızaklamamak için. Aracın bariyerle arasında bir boşluk vardı ve orayı kullanmak istedim duramayınca. Nitekimde kullandım ama onun önündeki araç bariyerlere çok yakın olunca kaza kaçınılmaz oldu. Kaza anında hızımı bilmiyorum ama 70 falan vardı sanırım. Ön kapının orda bariyerle araya sıkıştık yalpalamaya başladık. kendime geldiğimde öndeki aracın altına sürüklenmiştim. Artçımda arabanın arkasındaydı hemen. Motorumda bariyerlerin orda devrilmiş duruyordu. Hemen kalktım çıktım aracın altından arkadaşıma baktım ben araçtan çıkana kadar o ayaklanmıştı bile. Trafik durmuştu herkes başımıza toplanmıştı. Çok kötü bi psikoloji. Allah kimseye yaşatmasın.
Sonuç olarak ikimizde tam korumaydık ve ölümcül olabilcek kazada benim sadece darbeye bağlı kaval kemiğimde ağrı oldu arkadaşında kaval kemiğinde ve baldırın olduğu kemikte. Motoru kaldırdık gebze deki devlet hastanesine gittik. Röntgen çektirip doktora göstermemiz 1 saat 45 dakika sürdü. Birer ağrı kesici iğne vurulup hastaneden ayrıldık.
Motorumda ise gidon yamuldu. Hafif bi yamukluk sürüşü pek etkilemiyor.
Çukurlardan geçerken önden tak tak ses geliyor ve ön freni sıktığımda tuttuğum gidon biraz ileri doğru yatıyor. Pek teknik bilgim olmadığı için nedenini tahmin edemiyorum. Servis yolu gözüktü.
Ayrıca sağ ve sol büyük grenajlarda çizikler var. Motor sağa yattı fakat sol grenajda bariyerlere sürtmüş sanırım.
Depoda küçük çapta boya kalkması ve çizik var.
Egzoz koruması içine göçtü biraz kesinlikle değişmesi gerekiyor.
Sağ elcik topuzu çizildi.
İki aynadada herhangi bi kırık yok ama çizilmiş bol bol.
Bunlar harici sorun yok. Ne kadar masrafı vardır sizce. ?
Cbr 125 2012 model siyah
Reklamlar
-
çok çok geçmiş olsun allah bakmış derler bizim buralarda aynen o hesap allah sizleri sevdiklerini bagışlamış motor önemli degil zaten motorun zarar kısmını okumadım dogrusu çünkü çalışılır motor tekrar alınır ama yüz motor bi insan alamaz
-
Geçmiş olsun kardeşim. İnşallah son kazan olur. O psikolojiyi beb de yaşadım. Gerçekten zor.Bu arada muhtemelen servise gidersin serviste tamir boyutuna bakmaz hepsini degistirir. Sadece depo 500 civari ortalama 2000 çıkar diyorum ben. Sadece tahmin. motoru cok takma kafana önemli olan size bir şey olmamasi.
-
-
Geçmiş olsun. İnsan sağ çıktığına birşey olmadığına sevindikten sonra ister istemez işin maddiyet durumuna eğiliyor sonradan. Bende zamanında yaşadım duyguyu. Zararını servise yaptırırsan fiyet uçar. Dışarıya yaptırırsan 500 tl max.
-
Öncelikle Gecmiş Olsun. Motosikleti direk Honda servisinize getirin derim ben. Ama şöle bi durum var. İşçilik Çok alıyorlar. Parçalar tüm Honda servislerinde aynı fiyatta. Dediğim gibi işçilikte cok fena giydiriyolar. Mesala Ankara Honda Efe. 1 saatte 50 + kdv alıyordu en son. Benım kazadan sonra motorumda 2138 tl masraf oldu ve 400 tlsi işçilikte. Kaza sonucu Siğorta olduğu için seve seve yaptırdım.
-
Çok geçmiş olsun, allah korumuş. Aynı şekilde bir kaza geçirip uzun süre hastanede kalmış arkadaşlarım var.
Kaskın yere çarptı ise değiştirmeni öneririm. Bir daha çarparsa aynı dayanıklılığı göstermeyebilir.
search16 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. İnsan sağ çıktığına birşey olmadığına sevindikten sonra ister istemez işin maddiyet durumuna eğiliyor sonradan. Bende zamanında yaşadım duyguyu. Zararını servise yaptırırsan fiyet uçar. Dışarıya yaptırırsan 500 tl max.
Arkadaşın dediği şekilde çıkma parçalar ile yaptırırsan ucuza gelir ama unutma, çıkma parçanın kimin olduğunu bilemezsin. Belkide motosiklet hırsızlarına yardım ediyosun.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
-
bir anda trafik sıkışması çok oluyor o güzergahta. her an tetikte gitmek ve görüşünüzü kapatan büyük araç varsa onu sollamak lazım bir an önce. 500 mt ilerisini görebilmek gerekiyor. geçmiş olsun.
-
cx571 adlı üyeden alıntı
Öncelikle Gecmiş Olsun. Motosikleti direk Honda servisinize getirin derim ben. Ama şöle bi durum var. İşçilik Çok alıyorlar. Parçalar tüm Honda servislerinde aynı fiyatta. Dediğim gibi işçilikte cok fena giydiriyolar. Mesala Ankara Honda Efe. 1 saatte 50 + kdv alıyordu en son. Benım kazadan sonra motorumda 2138 tl masraf oldu ve 400 tlsi işçilikte. Kaza sonucu Siğorta olduğu için seve seve yaptırdım.
Değişenleri kendim değiştirme kararı aldım orjinal parça temin edip. Ön kısımdaki sorunu servise göstereceğim sadece.
Çıkma parça kesinlikle kullanmam.
Kaskımda ise çizik dahi yok. Yere nasıl düştüğümü bile hatırlamıyorum. Ama sol ayakkabım baya tozlanmış sol dizliğim biraz ezilmiş ve montun sol tarafında kirlenme olmuş. Ağrı yapan bacağımda sol bacağımdı.
Bacağımda ağrı kalmadı şuan krem falan sürdüm şişliğide gitti.
Vakit kaybetmeden elim ayağım olan motorumla ilgilenmek istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
ybalci adlı üyeden alıntı
bir anda trafik sıkışması çok oluyor o güzergahta. her an tetikte gitmek ve görüşünüzü kapatan büyük araç varsa onu sollamak lazım bir an önce. 500 mt ilerisini görebilmek gerekiyor. geçmiş olsun.
Yukarı doğru eğim vardı o yüzden çok ilerisi gözükmüyordu. Hava yeni kararmıştı, yorgundum vs biçok neden var. Ama benim düştüğüm duruma düşüp kaza yapmadan son anda duran ne mercedesler ne bmwler var. Yolun kronik sorunu heralde bi anda duraklaması.
-
-
İmportant adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun.
Teşekkür ederim.
-
chngnr adlı üyeden alıntı
Değişenleri kendim değiştirme kararı aldım orjinal parça temin edip. Ön kısımdaki sorunu servise göstereceğim sadece.
Çıkma parça kesinlikle kullanmam.
Kaskımda ise çizik dahi yok. Yere nasıl düştüğümü bile hatırlamıyorum. Ama sol ayakkabım baya tozlanmış sol dizliğim biraz ezilmiş ve montun sol tarafında kirlenme olmuş. Ağrı yapan bacağımda sol bacağımdı.
Bacağımda ağrı kalmadı şuan krem falan sürdüm şişliğide gitti.
Vakit kaybetmeden elim ayağım olan motorumla ilgilenmek istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Yukarı doğru eğim vardı o yüzden çok ilerisi gözükmüyordu. Hava yeni kararmıştı, yorgundum vs biçok neden var. Ama benim düştüğüm duruma düşüp kaza yapmadan son anda duran ne mercedesler ne bmwler var. Yolun kronik sorunu heralde bi anda duraklaması.
eğimli olması kötü olmuş. ben bir çok kez otoyolda bu tip durumlarla karşılaştım özellikle istanbulda. takip mesafesi bunda çok etkili oluyor. her ne kadar ülkemizde takip mesafesi uygulayanları arkadan sıkıştırsalar da elden geldikçe uygulamak lazım bunu.
-
bence parçaların listesini yapıp temin edin kendiniz takın..
depo almayın yanlız ezik çizik için sıfır depo alınmaz...
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
bence parçaların listesini yapıp temin edin kendiniz takın..
depo almayın yanlız ezik çizik için sıfır depo alınmaz...
Depoda çizik var tank pad ile kapatılacak bi yerde. O yüzdn sorun yok.
Sağ grenaj 2 ayna elcik topuzları egzoz koruma. Sadece bunları değiştireceğim. Sinyalinde camında sorun var tek cam bulursam alır takarım.
Grenajım bu halde.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)