CF MOTO Türkiye’de büyümeye devam ediyor!
-
CFMOTO, 2011 yılından bu yana Türkiye’nin motosiklet sektörünün öncü markalarını bünyesinde bulunduran Uğur Motorlu Araçlar A.Ş. çatısında yer almaktadır. CF MOTO Global’in yaptığı açıklamaya göre 2021 yılında dünyada en çok büyüme gerçekleştiren ülke Türkiye olmuştur. Bu başarıyı CF MOTO Türkiye ekibini kutlayarak duyuran CF MOTO Global, CF MOTO Türkiye ekibiyle birlikte markanın Türkiye pazarında daha da büyüyeceğine inanıyor.
Touring kategorisindeki 150NK, 250NK ve 250SR modelleriyle motosiklet pazarında önemli bir satış ivmesi yakalayan CF MOTO, dört teker grubunda da C FORCE 450 L, C FORCE 625, C FORCE 1000, Z FORCE 1000 SPORT ve U FORCE 600 modelleriyle kategorinin en önemli markası haline gelmiştir.
CF MOTO modelleriyle ilgili detaylı bilgileri www.cfmoto.com.tr adresinden, Türkiye’nin bir çok ilinde yer alan yetkili bayilerinden veya +90 800 448 3 862 UMA ücretsiz müşteri danışma hattından alabilirsiniz.

Reklamlar
-
fiyatlar çok yükseldi. sadece motosiklet değil,herşey. Birşey alırken kırk kere düşünüyorum. Yetmese de elimdekiyle idare etmek zorundayım. Fİyatlara baktım, belki sıfır piyasasına göre hesaplıdır.Ama mecburiyet yoksa eldekiyle devam.
-
2021 yılındaki en çok büyüme dediğimiz zaman konu tam anlaşılmıyor bence. Misal 2 ülkeyi ele alalım, birinde 2020 senesinde 100 adet Cf Moto, diğerinde 10 adet Cf Moto satılmış olsun. 2021'de de her 2 ülkede de satışın 10'ar adet arttığını düşünelim. Yani 2021'de bir ülkede 110, diğerinde 20 adet Cf Moto satılmış olsun. Baktığımızda adet bazında rakam aynı gözükse de ilk ülkedeki büyüme %10, diğerinde %100'dür. Acaba hesaplamayı bu mantıkla mı yaptılar? Yine de herhangi bir markanın satışlarını arttırması sevindirici.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
2021 yılındaki en çok büyüme dediğimiz zaman konu tam anlaşılmıyor bence. Misal 2 ülkeyi ele alalım, birinde 2020 senesinde 100 adet Cf Moto, diğerinde 10 adet Cf Moto satılmış olsun. 2021'de de her 2 ülkede de satışın 10'ar adet arttığını düşünelim. Yani 2021'de bir ülkede 110, diğerinde 20 adet Cf Moto satılmış olsun. Baktığımızda adet bazında rakam aynı gözükse de ilk ülkedeki büyüme %10, diğerinde %100'dür. Acaba hesaplamayı bu mantıkla mı yaptılar? Yine de herhangi bir markanın satışlarını arttırması sevindirici.
Japon ve Avrupa'lı markalar orta gelir grubu içinde zor alınır hale geldiği için Çinli ve Hintli markaların satışlarında bir tık artmış olması normaldir. Honda ve Yamaha'dan 0 KM 125CC Commuter parasına CF Moto'dan su soğutmalı 250CC Naked alınabiliyor.
-
erensel adlı üyeden alıntı
Japon ve Avrupa'lı markalar orta gelir grubu içinde zor alınır hale geldiği için Çinli ve Hintli markaların satışlarında bir tık artmış olması normaldir. Honda ve Yamaha'dan 0 KM 125CC Commuter parasına CF Moto'dan su soğutmalı 250CC Naked alınabiliyor.
Ben de ikilemde kalsam, ticari amaçla kullanmadığım için 250 cc naked olanı seçerdim doğruya doğru.
-
Orta sınıfta da iyi makineler yaptılar. KTM etkisi gözle görülüyor. Blok, parçalar, yürür aksam ve elektronik olarak belli bir kaliteyi aştıklarını düşünüyorum. Satış olarak küçük cc de ivme kazanmaya başladılar. Orta sınıfta 2-3 yıl içinde güzel satış rakamları yakalarlar diye umuyorum. Bizim ülkeden bağımsız 5 yıl içinde Benelli ve CFmoto güzel yerlere gelecekler.
CF Moto ise Türkiye'de Benelli' den iyi bir noktaya gelecek. Temsilcisi daha aklı başında. Servis ağı filan daha yaygın.
-
çağrı merkezinde çalışıyorum. 2 kişilik projeye ilave 1 personel daha aldığımızda raporlara %50 büyüme kaydettik yazıyorum. toplantıda herkes mutlu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Yukarı Git