Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Hem güvenli, hem yüksek performanslı “Bajaj Dominar 400” Türkiye’de

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Fuarda selesine oturup şöyle bir baktım. 400cc denince insan biraz daha kalıplı olur diye düşünüyor. Fakat öyle değil. Bunun yerine 250cc bir motora binsem fazla bir şey kaybetmem diye düşündürdü. Fiyatını laf olsun diye sordum. Çünkü belirleyecekleri fiyatın benim için bir önemi yok. Ucuz bir motor izlenimi veriyor. Fakat, fiyatı ucuz olmayabilir. Honda'ya gıcık olmama rağmen CB500F'yi beğendim. Z650'ye bayıldım. Sayısal bir çıksın...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200 RS
    Duke 200 - 15.000
    Duke 250 ABS - 17.000
    Duke 390 ABS - 21.500

    RS'in bile ABS unite fiyatinin 1500 TL uzerinde oldugu dusunulurse duke 200 ABS'li olsaydi 16.500 - 17.000 TL arasi satilmasi gerekirdi. 21.500 - 16.500 = 5000 TL. 5000 TL, 16.500 TL'nin %30'u yapar.

    NS 200 - 8500 TL
    ABS'li olsaydi 10.000 TL olurdu desek. Duke 200 ABS - Duke 390 ABS arasindaki gibi %30 fiyat farki eklersek Dominar'in hak ettigi rakam 13.000 TL'dir. Ayrica Honda CBR 250R'in 15.800 TL'den satildigini dusunursek Dominar lansman fiyati olarak 14.990'dan giris yapacak diyorum.

  3. #23
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    bugün bayiden 0 km duke390 için nakit olarak 20.750 lira fiyat teklifi aldım 2016 model. olur da 18 19 bin tl'ye gelirse insanların orjinali varken çakmasına sırf 1-2 bin tl ucuz diye o parayı vereceğini pek düşünmüyorum. hayır yani en azından şöyle mt25 fiyatının en fazla 500-1000 tl yükseğine gelse insanlar o paraya 250'lik alacağıma 400'lük abs'li motor alırım der. aynı 'o paraya mt07 alırım' dedikleri ve mt07'nin kızılay dağıtmışçasına ortalıkta kaynadığı gibi.

  4. #24
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün bayiden 0 km duke390 için nakit olarak 20.750 lira fiyat teklifi aldım 2016 model. olur da 18 19 bin tl'ye gelirse insanların orjinali varken çakmasına sırf 1-2 bin tl ucuz diye o parayı vereceğini pek düşünmüyorum. hayır yani en azından şöyle mt25 fiyatının en fazla 500-1000 tl yükseğine gelse insanlar o paraya 250'lik alacağıma 400'lük abs'li motor alırım der. aynı 'o paraya mt07 alırım' dedikleri ve mt07'nin kızılay dağıtmışçasına ortalıkta kaynadığı gibi.
    Bence MT25 parası verilmez bu motora.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  5. #25
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence MT25 parası verilmez bu motora.
    aslında haklısın. motoru bir an için 44 beygir zannetmiştim yazarken. sonuçta beygirler aynı ama vergi dilimi ve ağırlık olarak dominar her zaman ekside. sadece torku yüksek görünüşü farklı diye yüksek vergi dilimi ve ağırlık muhabbetini kabul eden varsa orası ayrı tabi. ha bi de abs artısı var tabi yiğidi öldür hakkını yeme.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  6. #26
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    20.500 olacak gibi doğdu içime

  7. #27

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı admin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet tutkunlarının büyük heyecan ve merakla beklediği Bajaj "Dominar 400’ün" Avrupa lansmanı Motobike İstanbul’da gerçekleştirildi. Fuarın en yenilikçi modellerinden biri olan Bajaj Dominar 400, performansı, şık tasarımı, gelişmiş teknolojisi ve yüksek güvenlik özellikleriyle süper sport segmentine yeni bir soluk getirecek.

    Sport segmenti ile Türkiye toplam pazarında yüzde 67’lik bir pazar payına ulaşan Bajaj, yoğun bir rekabetin yaşandığı süper sport segmentinde de Dominar 400 ile iddiasını ortaya koyacak.

    Türkiye distribütörlüğü Kuralkan Motorlu Araçlar Üretim Sanayi ve Dış Ticaret A.Ş. tarafından yürütülen Bajaj’ın en yeni modeli “Dominar 400” 2017 yılının ikinci çeyreğinde Türkiye’deki 130 Bajaj bayisinde satışa sunulacak.

    Bajaj, 26 Şubat’a kadar sürecek olan Motobike İstanbul’da ayrıca Euro4 normuna uygun RS200, NS200, NS160 ve V15 modellerini de sergileyecek.

    http://imageshack.com/a/img924/8655/ICDMyW.jpg

    Super Sport’un Yeni Yıldızı

    Türkiye pazarında farklı tasarımı ve gelişmiş teknolojik özellikleri ile öne çıkmaya hazırlanan Dominar 400’ün, su soğutmalı 35 HP gücündeki 375cc’lik motoru; 6500d/d 35nm tork üretiyor. 6 vitesli şanzıman ile 4 valf ve 3 bujisi bulunan Dominar 400 aynı zamanda ön ve arka ABS fren sistemiyle de güvenliği ön planda tuttuğunu gösteriyor. Bu sınıfın en yeni modelinde gösterge paneli tamamen dijital hale getirilirken, benzin deposu üzerinde yer alan dijital gösterge ile de dikkat çekiyor.

    Naked motorun hareket kabiliyetini, adventure spor segmentinin de konforunu sunan Dominar 400, markanın teknoloji, tasarım ve performans açısından ulaştığı noktayı da gözler önüne seriyor. Sağlamlıktan ödün vermeden hafiflik elde etmek için alüminyum parçalar kullanılan Dominar 400, agresif hatları ve önde çift farı ile dikkat çekici bir tasarıma sahip. Mercekli farlar ve led gündüz farlarının bulunan modelde 2 ayrı parça olarak tasarlanan stop lambaları dizayn açısından göz alıcı bir bütünlük sağlıyor.

    Dominar 400, ay beyazı, gece yarısı mavisi ve mürdüm renk seçenekleri ile satışa sunulacak.

    http://imageshack.com/a/img923/6817/lB7ySu.jpg

    Tüm Modeller Euro4’e Uygun

    Tüm ürün gamı Euro4 standartlarına uygun olan tek marka olan Bajaj motosikletlerinde, ABS fren sistemi veya KFS (Kombine Fren Sistemi) standart olarak bulunuyor. Euro4 standartları gereği tüm modellerde enjeksiyon sistemi ile yakıt tasarrufu sağlanırken, yakıt buharı kontrol sistemi ile de havanın daha az kirlenmesinin önüne geçiliyor. Euro4’un bir başka özelliği de bu standartların uzun kilometreler boyunca garanti altında olması.

    “Hedef Liderlik”

    Kuralkan Motorlu Araçlar Satış ve Pazarlama Müdürü Ekrem Ata, Dominar 400 için gerçekleştirilen Avrupa lansmanında yaptığı konuşmada, Bajaj kalitesini super sport segmentine de taşıyacaklarını belirterek “Dominar 400 bu segmente yeni bir soluk getirecek. Her yönüyle motorseverlerin taleplerini karşılayan bir motosiklet olan Dominar 400 ile liderliği hedefliyoruz” dedi. Bajaj olarak sport sınıfında Pulsar NS 200 ve Pulsar RS 200 ile kısa sürede yüzde 67’lik pazar payı elde ettiklerinin de altını çizen Ata, süper sport segmentinde kıyasıya bir rekabet yaşandığını da kaydederek şunları söyledi;

    “Super sport segmenti hızlı bir şekilde büyüyor ve bu segmentte kıyasıya bir rekabet yaşanıyor. Son 3 yılın değerlendirmesine baktığımızda pazar payları 2013 yılında yüzde 2,35 iken 2016 yılında bu oran yüzde 8,35 seviyesine çıktı. Hem şehir içi, hem şehirlerarası kullanımda çok uygun bir aralık olan 400 cc ile çok iddialıyız. Dominar 400 uzun zamandır merakla beklenen bir modelimizdi. Özellikle güç ve tork değerlerinde çok ideal. Farklı bir tasarıma sahip Dominar 400’ün bir başka dikkat çekici özelliği de çeviklik ile sürüş konforunu bir arada sunması.”


    http://imageshack.com/a/img923/2170/OTarXs.jpg

    Dominar 400 Teknik Özellikler

    MOTOR cc: 373,3
    TİP: Sıvı soğutmalı,
    GÜÇ: 35 PS, 8000 RPM,
    TORK: 35 Nm 6500 RPM
    AĞIRLIK: 182 kg.
    LASTİK EBAT: Ön: 110/70-17, Arka: 150/60-17
    VİTES SAYISI: 6
    FREN SİSTEM: Ön ve Arka ABS disk
    TİP: Advanter& Naked
    35bg ve yüksek performans ... hadi janım sende-git başka yerde eğlen...Bir de buna superspor demiyor mu,gülesim geliyor....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

    Alıntı ByYlmzZz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20.500 olacak gibi doğdu içime
    O halde cenin-gelişemeden hayata gözlerini açamayacak
    ByYlmzZz bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  8. #28
    tayfungun45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2012
    Şehir
    BORNOVA
    Motosikleti
    BS6 Dominar 400 UG
    Tahminimce bajaj 2017 yılıda getirdiği yeni modeller için fiyatı hiçbir zaman açıklamaycak. Ben yavaştan başka markalara yöneldim.

  9. #29

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Rs 200 zaten 12 civarı, 400 lük motoru kim 12-13 diye beklesin

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı karayel90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi Bajaj KTM'yi üretiyor KTM üzerinden gidersek ;
    KTM RC 390'ın fiyatı 24500 TL,Bajaj Dominar 400 CC ise arada 10cc fark var yani iki motor karşılaştırılabilir seviyede.Bajaj biraz fiyatta kırarsa 19-20 bin liradan gireceği kesin yüksekte olabilir elbet
    Motorlar ayni, ikisi de 373cc. KTM biraz daha guclu, Bajaj biraz daha az yakiyor. Farkli tune edilmisler yani. Ama yapi ayni.

    https://www.indiacarnews.com/bike/ba...uke-390-14445/

  11. #31

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Güç farkı %90 farklı programdan geliyordur. Bunun dışında Bajaj'ın silindir kapağı da farklı çünkü 3 tane bujisi var. KTM'nin motorunu Bajaj'a, Bajaj'ın motorunu KTM'ye taksak performansları yaklaşık yine şimdiki gibi olur çünkü aralarındaki performans farkı ağırlıktan ileri geliyor. Yeni Duke bunun üzerine 10 kg daha hafiflemiş. Uçuyordur o...

  12. #32
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Yanlış duymadıysam sabah haberlerinde Ekram Ata Beyin fuardan kısa bir konuşmasını verdiler ve "fiyat limitimiz 20 bin tl altında olacak" gibi birşey dedi. Bu sözün üzerinden tahmin yürüterek dominarı 19600 tl gibi bir fiyattan satacaklar diyorum
    newmoto76 bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ithalatçılarında üstüne bence bu kadar gidilmemesi lazım doların kurların piyasaların hali ortada..

    250cc altı ötv %8 iken 250cc üstünde bir anda %37 lere çıkıyor ötv ...

    yani türkiyeye giriş maliyeti 5 bin tl lik 250cc bir motor ile bire bir aynı modelin 300cc lik versiyonu oda 5 bin tl maliyeti olsun 300 c.c lik motorun fiyatı bir anda %29 daha pahalıya satılır..

    50 c.c için %29 daha fazla ödersiniz. o yüzden o kadarda şaşırıcak bir durum yok ortada bence..

  14. #34

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ithalatçılarında üstüne bence bu kadar gidilmemesi lazım doların kurların piyasaların hali ortada..

    250cc altı ötv %8 iken 250cc üstünde bir anda %37 lere çıkıyor ötv ...

    yani türkiyeye giriş maliyeti 5 bin tl lik 250cc bir motor ile bire bir aynı modelin 300cc lik versiyonu oda 5 bin tl maliyeti olsun 300 c.c lik motorun fiyatı bir anda %29 daha pahalıya satılır..

    50 c.c için %29 daha fazla ödersiniz. o yüzden o kadarda şaşırıcak bir durum yok ortada bence..
    Zaten tam olarak sorun bu.. 250 cc bu ülkenin hem ekonomik hemde motosiklet kültürü açısından domino segmentidir..

    Hala Türkiyede 250 cc motosiklet güçlenememiştir. SS görünümlü motosikletler motosiklet kültürü oluşturmaz.. Naked, Enduro , Dual purpose , scooter gibi sınıflar motosiklet kültürü oluşturur. 250 cc ss lerin çoğu şekilli olduğu için motora yeni başlayan potansiyel gençler tarafından alınır. Ancak motosiklete devam alanı burası değildir. %5 i bile oluşturmaz..

    250 cc yi oturtmadan ben 400-500 cc yada daha yüksek cc makina getirip köklü markalarla rekabet edeceğim kafası doğru bir kafa değildir. Yapamazsın. Gücün yetmez.. Daha 200 cc lik 8 bin tl lik moturuna satış sonrası servisi doğru düzgün veremiyorsun. 19 bin TL para vereceğim motorun servisine gittiğimde bu ne diyecek adamla muhattap mı olacağım..

    Defalarca söyledim. Strateji yanlıştır. Bajaj veya Benelli nin yapacağı en doğru şey kendi merkez servislerini açmaktır. ( Eğitimli, donanımlı, teknik speklere %100 hakimiyet ile ) İstanbulda 4 olmak üzere diğer illerde 2 şey yada 1 er tane adam gibi kaliteli pırıl pırıl servisi marka kendisi açmalıdır. Bunun başka bir çaresi yoktur..

    19 bin TL lere yüksek cc motor satmak istiyorsanız..Bunu yapmalısınız. Yoksa satamazsınız. 26 bine cb500 alıp 2 sene sonra yine en kötü 26 bine satacağım motorumu alırım? Servisi meçhul ,2.eli belirsiz bir motosiklete 19 bin tL mi veririm..

    Ama distributor zor olanı yapmıyor. Elini taşın altına sokmuyor. Bira para harcayıp satış sonrasında 10 uzerinden 8 lik bir yere gelmeleri şarttır..
    zulu bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten tam olarak sorun bu.. 250 cc bu ülkenin hem ekonomik hemde motosiklet kültürü açısından domino segmentidir..

    Hala Türkiyede 250 cc motosiklet güçlenememiştir. SS görünümlü motosikletler motosiklet kültürü oluşturmaz.. Naked, Enduro , Dual purpose , scooter gibi sınıflar motosiklet kültürü oluşturur. 250 cc ss lerin çoğu şekilli olduğu için motora yeni başlayan potansiyel gençler tarafından alınır. Ancak motosiklete devam alanı burası değildir. %5 i bile oluşturmaz..

    250 cc yi oturtmadan ben 400-500 cc yada daha yüksek cc makina getirip köklü markalarla rekabet edeceğim kafası doğru bir kafa değildir. Yapamazsın. Gücün yetmez.. Daha 200 cc lik 8 bin tl lik moturuna satış sonrası servisi doğru düzgün veremiyorsun. 19 bin TL para vereceğim motorun servisine gittiğimde bu ne diyecek adamla muhattap mı olacağım..

    Defalarca söyledim. Strateji yanlıştır. Bajaj veya Benelli nin yapacağı en doğru şey kendi merkez servislerini açmaktır. ( Eğitimli, donanımlı, teknik speklere %100 hakimiyet ile ) İstanbulda 4 olmak üzere diğer illerde 2 şey yada 1 er tane adam gibi kaliteli pırıl pırıl servisi marka kendisi açmalıdır. Bunun başka bir çaresi yoktur..

    19 bin TL lere yüksek cc motor satmak istiyorsanız..Bunu yapmalısınız. Yoksa satamazsınız. 26 bine cb500 alıp 2 sene sonra yine en kötü 26 bine satacağım motorumu alırım? Servisi meçhul ,2.eli belirsiz bir motosiklete 19 bin tL mi veririm..

    Ama distributor zor olanı yapmıyor. Elini taşın altına sokmuyor. Bira para harcayıp satış sonrasında 10 uzerinden 8 lik bir yere gelmeleri şarttır..
    ben bunu milyonlarca defa yazdım bu forumda 2004 den beri defalarca yazdım.. Türkiyede başlangıç motoru ile hacim kafası orantılandığı sürece 250cc başlangıç öğrenme motoru olarak kalır.. bunu birileri kafaya işlemiş..

    avrupayı gezenler iyi bilir 10-20-30 yıl motora binen insanlarda küçük hacim vespalar pegeout motorlar piaggiolar naked makinalar falan var onları sürüyorlar.. adama desenki birader 10 yıldır 20 yıldır motora biniyorsun niye üst hacimlere geçmiyorsun adam tuhaf tuhaf suratına bakar.. anlam veremez soruna..

    çünkü bu insanlar mantık ihtiyaç doğrultusunda hareket ediyorlar.. bizim gibi egoları etrafında değil.. Adam motorla uzun yol yapıcaksa gidip kiralıyor yüksek hacim touring yada enduro makineyi.. ben hep derim herkes için geçerli olmasada türkiyede ego şişdikçe çoğu insanda hacimde şişiyor büyüyor..

    25 yıldır motor sürerim her çeşit motorum oldu 1100 cc likde 900 c.c likde 150 c.c likde en son motorum tdm850 idi.. italyada beverliy 500 kiraladık arkadaşla o beverly 500 ile ne dağ yollarını aşdık ne km ler yapdık motora saygı duydum piaggioya hiç sıcak bakmazken resmen piaggioya çok büyük saygı duydum..

    regalde aldım bir ara jinlunum bile oldu kısa bir süre.. kısaca her tür motora indim çıkdım hep ihtiyaçlarım orantısında motor aldım bir ara 5-6 sene önce çok rahattım işden ötürü boş zamanım çoktu silverwingim vardı devamlı geziyordum.. sonra iş değiştirdim işler aşırı yoğunlaşdı yazıkdır dedim kapıda yatmasın şehir içi sürebiliceğim ufak hacimli bir şey alıyım dedim.. hep mantığım ön planda oldu..

    neyse türkiyeye dönersek türkiyenin hacmi hep diyorum demeyede devam edicem 250 c.c dir ama kaliteli adam gibi bir 250 c.c 20-30 yıl öncesinin teknolojisini taşıyan çin malı 250 c.c değil.. güzel bir 250 c.c lik makine ile rahatça türkiye turuda atarsınız uzunyol gezileride yaparsınız gazı açdınızmıda rahat 150 -160 ları görür iyi bir markanın kaliteli bir motoruysa.. daha ne olsunki az yakar güzel gider.. ama bizde bu başlangıç motoru kafasından bir türlü kurtaramadık..

    firmalardada hata var.. Türk insanının egosu belli 250 c.c lik makineleri cılız çelimsiz kasalarla yolluyorlar o yüzden talep görmüyor abartılı şişirilmiş yani 600 c.c lik 1000 c.c lik motorun görüntüsüne sahip 250 c.c ler piyasada yok satıyor peynir ekmek gibi.. bunuda en çok firmalar racing makinelerde yapıyorlar.. racinglerin bir yandan çok satmasının nedenide budur albenisi 600 lük 1000 lik motorlar gibi 250 lik motorlar üretiyorlar yada satıyorlar..

    misal mondial bir rx3 getirdi 600 lik kasa görüntüsünde 250 lik enduro gayette güzel sattı.. firmalar bunu görüp bu tip ürünleri diğer klasmanlardada scooter olsun enduro hatta touring olsun cruiser olsun getirtseler gene yok satarlar..

    bunuda yapmaları hiç zor değil çinliye neticede sipariş veriyorlar onlar yapıyor.. yada ithalatçıya dertlerini söyliycekler bizim halk kalıplı ağır cüsseli görüntüsü olan makineleri seviyor sen içine 150cc mi koyarsın 250cc mi koyarsın orası önemli değil yeterki kaslı iri 600lük 1000lik görüntüsüne sahip bir şey olsun dese..

    Türkiyede satış rakamları çok değişir hatta yüksek hacimden bu motorlara geçenler bile olur..

    bizim grupda arkadaşlar var ilk motorundan son motoruna kadar tanıdığım insanlar.. ilk motoru 150cc lik 250cc lik motorlardı adamlar 70 i 90 ı geçmezler.. uzun yolda bile biz tıngır mıngır ağır gideriz 120 en fazla çok çıkmayız adamlar 150 lik 250 lik motor varkende 70 -90 ile giderdi şimdi hepsinin altında 900 lük 1200 cc lik 1100cc lik makineler var gene yapdıkları hız aynı 70-90 .. değişen bir şey yok.
    mete_han, Sokollu, salimpa ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #36
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    .

    4 büyükler denen (Honda-Yamaha-Suzukı-Kawasaki)firmaları dürtsün bu marka ve modeller bana yeter..cesur olsunlar bu tarz modelleri getirme hususunda feyz alsınlar..
    harung bunu beğendi.

  17. #37
    harung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Bugün fuarda gördüm üzerine oturdum Ekrem Bey ve Oktay ustayla kısa bir sohbetini de yaptık.
    Dikkat ederseniz Bajaj genel olarak fiyat/performans ürünü üzerine yoğunlaşan bir firma fiyatını çok uçuracaklarını sanmam özellikle ikinci el japonla kıyas edilecek fiyat seviyesinde bırakacaklarını düşünüyorum.

    Bu motorun özelliği tork düşük devirlerde de çok kuvvetli bu sebeple porformansı yüksek olacaktır diye tahmin ediyorum.

    Güzel motor fiyat uygun olursa alınır derim
    Eğer 15K seviyesinden giriş yaparsa piyasayı sallar ama 18-19 derse bence tutmaz
    ayrıca endonezya malı mt-25 ile kıyas edilecek bir motor değil bence malzeme kalitesi ve işçilik bakımından kabul edilebilir seviyede diye düşünüyorum.

    Ayrıca MeteHan reise katılıyorum japon hegemonyasını bitirsin o bile bence yeter ..

    Tabi bütün bu söylediklerimiz test sürüşü yapmadan bayiye motor gelip fiyatı belli olmadan hep havada kalacak
    Umalım da motosiklet piyasasına pulsarda olduğu gibi yeni bir soluk getirsin

    Ayrıca şunu belirteyim daha selesine oturmadan sürmeden fiyatı açıklanmadan yerden yere vuran arkadaşları da hiç ama hiç anlayamıyorum bu Bajaj düşmanlığı nereden geliyor gerçekten merak ediyorum doğrusu
    "Bildiğini sandığın bir şeyi asla öğrenemezsin."
    Epiktetos

  18. #38
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı harung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün fuarda gördüm üzerine oturdum Ekrem Bey ve Oktay ustayla kısa bir sohbetini de yaptık.
    Dikkat ederseniz Bajaj genel olarak fiyat/performans ürünü üzerine yoğunlaşan bir firma fiyatını çok uçuracaklarını sanmam özellikle ikinci el japonla kıyas edilecek fiyat seviyesinde bırakacaklarını düşünüyorum.

    Bu motorun özelliği tork düşük devirlerde de çok kuvvetli bu sebeple porformansı yüksek olacaktır diye tahmin ediyorum.

    Güzel motor fiyat uygun olursa alınır derim
    Eğer 15K seviyesinden giriş yaparsa piyasayı sallar ama 18-19 derse bence tutmaz
    ayrıca endonezya malı mt-25 ile kıyas edilecek bir motor değil bence malzeme kalitesi ve işçilik bakımından kabul edilebilir seviyede diye düşünüyorum.

    Ayrıca MeteHan reise katılıyorum japon hegemonyasını bitirsin o bile bence yeter ..

    Tabi bütün bu söylediklerimiz test sürüşü yapmadan bayiye motor gelip fiyatı belli olmadan hep havada kalacak
    Umalım da motosiklet piyasasına pulsarda olduğu gibi yeni bir soluk getirsin

    Ayrıca şunu belirteyim daha selesine oturmadan sürmeden fiyatı açıklanmadan yerden yere vuran arkadaşları da hiç ama hiç anlayamıyorum bu Bajaj düşmanlığı nereden geliyor gerçekten merak ediyorum doğrusu
    Bajaj ulkemizde sandigimdan cok satti. Bu bir basaridir. Bu segmentte ne kadar cok model olursa o kadar iyi olur herkes icin. Benim Bajaj markasina kizdigim nokta doviz kurunu bahane ederek sadece Pulsar modeline yaptigi anlamsiz, alti bos, aciklamasinda zorluk cektigi zamlar. Ayni donemde farkli fiyatlardan veren bayiler bile oldu. Pulsar sayfasinda onlarca uye ayni sorunlarini tekrar tekrar dile getirse de, bir tane servis veya yetkili ortaya cikip `bunun nedeni budur, cozumu sudur veya su modellerde giderilmistir` diyemedi.

    Japonlar dahil tum motosiklet zaten kallavi zamlar gordugu icin (20bin siniri zorluyor makineler) , Bajaj`in 3-4 bin TL ucuz olmasi fiyatini hakketigi anlamina gelmez.

    Sorunsuzluk ve dayaniklilik vaatleri ile urun satiyorsan boyle elestirilere katlanmak zorunda kalirsin.


    Kaldi ki Japonlarin hegomanyasindan ziyade daha ciddi bir hegomanya var dusunmemiz gereken bence

  19. #39
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı harung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün fuarda gördüm üzerine oturdum Ekrem Bey ve Oktay ustayla kısa bir sohbetini de yaptık.
    Dikkat ederseniz Bajaj genel olarak fiyat/performans ürünü üzerine yoğunlaşan bir firma fiyatını çok uçuracaklarını sanmam özellikle ikinci el japonla kıyas edilecek fiyat seviyesinde bırakacaklarını düşünüyorum.

    Bu motorun özelliği tork düşük devirlerde de çok kuvvetli bu sebeple porformansı yüksek olacaktır diye tahmin ediyorum.

    Güzel motor fiyat uygun olursa alınır derim
    Eğer 15K seviyesinden giriş yaparsa piyasayı sallar ama 18-19 derse bence tutmaz
    ayrıca endonezya malı mt-25 ile kıyas edilecek bir motor değil bence malzeme kalitesi ve işçilik bakımından kabul edilebilir seviyede diye düşünüyorum.

    Ayrıca MeteHan reise katılıyorum japon hegemonyasını bitirsin o bile bence yeter ..

    Tabi bütün bu söylediklerimiz test sürüşü yapmadan bayiye motor gelip fiyatı belli olmadan hep havada kalacak
    Umalım da motosiklet piyasasına pulsarda olduğu gibi yeni bir soluk getirsin

    Ayrıca şunu belirteyim daha selesine oturmadan sürmeden fiyatı açıklanmadan yerden yere vuran arkadaşları da hiç ama hiç anlayamıyorum bu Bajaj düşmanlığı nereden geliyor gerçekten merak ediyorum doğrusu
    Bakışını genişletirsen Bajaja değil Distribütöre güven eksikliği olduğunu görürsün.
    körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bunu milyonlarca defa yazdım bu forumda 2004 den beri defalarca yazdım.. Türkiyede başlangıç motoru ile hacim kafası orantılandığı sürece 250cc başlangıç öğrenme motoru olarak kalır.. bunu birileri kafaya işlemiş..

    avrupayı gezenler iyi bilir 10-20-30 yıl motora binen insanlarda küçük hacim vespalar pegeout motorlar piaggiolar naked makinalar falan var onları sürüyorlar.. adama desenki birader 10 yıldır 20 yıldır motora biniyorsun niye üst hacimlere geçmiyorsun adam tuhaf tuhaf suratına bakar.. anlam veremez soruna..

    çünkü bu insanlar mantık ihtiyaç doğrultusunda hareket ediyorlar.. bizim gibi egoları etrafında değil.. Adam motorla uzun yol yapıcaksa gidip kiralıyor yüksek hacim touring yada enduro makineyi.. ben hep derim herkes için geçerli olmasada türkiyede ego şişdikçe çoğu insanda hacimde şişiyor büyüyor..

    25 yıldır motor sürerim her çeşit motorum oldu 1100 cc likde 900 c.c likde 150 c.c likde en son motorum tdm850 idi.. italyada beverliy 500 kiraladık arkadaşla o beverly 500 ile ne dağ yollarını aşdık ne km ler yapdık motora saygı duydum piaggioya hiç sıcak bakmazken resmen piaggioya çok büyük saygı duydum..

    regalde aldım bir ara jinlunum bile oldu kısa bir süre.. kısaca her tür motora indim çıkdım hep ihtiyaçlarım orantısında motor aldım bir ara 5-6 sene önce çok rahattım işden ötürü boş zamanım çoktu silverwingim vardı devamlı geziyordum.. sonra iş değiştirdim işler aşırı yoğunlaşdı yazıkdır dedim kapıda yatmasın şehir içi sürebiliceğim ufak hacimli bir şey alıyım dedim.. hep mantığım ön planda oldu..

    neyse türkiyeye dönersek türkiyenin hacmi hep diyorum demeyede devam edicem 250 c.c dir ama kaliteli adam gibi bir 250 c.c 20-30 yıl öncesinin teknolojisini taşıyan çin malı 250 c.c değil.. güzel bir 250 c.c lik makine ile rahatça türkiye turuda atarsınız uzunyol gezileride yaparsınız gazı açdınızmıda rahat 150 -160 ları görür iyi bir markanın kaliteli bir motoruysa.. daha ne olsunki az yakar güzel gider.. ama bizde bu başlangıç motoru kafasından bir türlü kurtaramadık..

    firmalardada hata var.. Türk insanının egosu belli 250 c.c lik makineleri cılız çelimsiz kasalarla yolluyorlar o yüzden talep görmüyor abartılı şişirilmiş yani 600 c.c lik 1000 c.c lik motorun görüntüsüne sahip 250 c.c ler piyasada yok satıyor peynir ekmek gibi.. bunuda en çok firmalar racing makinelerde yapıyorlar.. racinglerin bir yandan çok satmasının nedenide budur albenisi 600 lük 1000 lik motorlar gibi 250 lik motorlar üretiyorlar yada satıyorlar..

    misal mondial bir rx3 getirdi 600 lik kasa görüntüsünde 250 lik enduro gayette güzel sattı.. firmalar bunu görüp bu tip ürünleri diğer klasmanlardada scooter olsun enduro hatta touring olsun cruiser olsun getirtseler gene yok satarlar..

    bunuda yapmaları hiç zor değil çinliye neticede sipariş veriyorlar onlar yapıyor.. yada ithalatçıya dertlerini söyliycekler bizim halk kalıplı ağır cüsseli görüntüsü olan makineleri seviyor sen içine 150cc mi koyarsın 250cc mi koyarsın orası önemli değil yeterki kaslı iri 600lük 1000lik görüntüsüne sahip bir şey olsun dese..

    Türkiyede satış rakamları çok değişir hatta yüksek hacimden bu motorlara geçenler bile olur..

    bizim grupda arkadaşlar var ilk motorundan son motoruna kadar tanıdığım insanlar.. ilk motoru 150cc lik 250cc lik motorlardı adamlar 70 i 90 ı geçmezler.. uzun yolda bile biz tıngır mıngır ağır gideriz 120 en fazla çok çıkmayız adamlar 150 lik 250 lik motor varkende 70 -90 ile giderdi şimdi hepsinin altında 900 lük 1200 cc lik 1100cc lik makineler var gene yapdıkları hız aynı 70-90 .. değişen bir şey yok.
    Bence 250cc (offroad hariç) başlangıç motorudur, hesaplı motordur, iş görmek için, ulaşım için binek motordur.

    Zevk için ve uzun yol için yüksek CC büyük avantaj. Küçük cc'si fiyat dışında da çok bir dezavantajı yok. Hele hele uzun yolda, motosikletin yüksek hız yapabilmesinden ziyade, nasıl hızlandığı, yokuşta performansını koruyabilmesi, ve yük taşıyabilmesi önemli. 250cc ile kasmanın ne anlamı var?

    İtalya'da satılan naked motosiklet sıralamasını yollamıştım. 750 Honda ve Ducati monster ön sıralardaydı. Hadi İtalya'da motosiklet ulaşım için kullanılıyor. Amerika'da motosiklet tamamen zevk aracı, ve off road dışında 250cc makina yok gibi birşey...

    Güzel 250cc bilmiyorum ben. Ucuz 250cc biliyorum. Haliyle üreticiler pahalı ve kaliteli süspansiyonu 250cc'lik motosiklete koymuyorlar. Onu da alacak adam niye kendini güçsüz bağıran küçücük motorla sınırlasın?

    "Türkiye'nin hacmi" diye birşey yoktur bence. "Türkiye'nin alım gücü" vardır, "Türkiye'deki benzin fiyatı" realitesi vardır, "Türkiye'nin ÖTV'si" vardır...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)