Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hero Motosiklet'te 5 yıl garanti ticari satışları patlattı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Hero Türkiye 2016 yılı Ocak ayında tüm modellerinde 5 yıl 50.000 km garanti uygulamasını başlatmıştı. Uygulamanın başladığı dönemden bu yana ticari satışlar ilk defa %50 nin üzerine çıkarak toplam satışın yarısını geçti. Kurye, paket servis, hizmet aracı, mobil dağıtım, güvenlik ve yerel kamu kuruluşları tarafından tercih edilen ticari Hero'lar az yakıt ve uzun ömrü ile öne çıkıyor. Ticari satışların % 50 nin üzerine çıkması ile yeni yıldaki satış ve pazarlama planlarında değişiklikler yapan Hero ürünleri hem satıyor hem de kiralıyor.

    Hero Türkiye yöneticisi Barış Yılmaz 2016 yılında Türkiye'nin olumsuz ekonomik şartlarına rağmen 2016 hedeflerinde kayıp yaşamadıklarını, ticari satışların yüzleri güldürdüğünü ifade etti. Barış Yılmaz; 2016 yılında ticari satışlar toplam satışın yarısını geçti. En büyük nedenlerinden biri de 5 yıl garanti. Çünkü ticari kullanıcı uzun vadede güven ve sağlamlık arıyor. 5 yıl garanti uygulaması küçük hacimli ve ortalaması 5.000 TL lik bir üründe kolay değil. Kurumsal olarak bu güveni vermiş olmak, şirket ve kurumlara toplu hizmet vermek için son derece titiz davranıyoruz.



    HERO MOTOSİKLET KİRALAMA

    Hero Türkiye distribütörü Soysal Group bünyesinde faaliyet gösteren Hero Filo, motosiklette hesaplı kiralama faaliyetlerine hızla devam ediyor.2016 yılı sonu itibariyle 2000 adete ulaşan araç parkını 2017 sonu itibariyle 3.000 araca çıkarmayı hedefliyor. Aylık 400 TL'den başlayan fiyatlarla tüm firmalar motosiklet kiralayabiliyor. Kiralama yapan firmaların yakıt hariç motosikletin tüm vergi, eğitim, bakım, yol yardım, ikame araç, muayene, yedek parça ihtiyaçları yerinde karşılanıyor. Böylece işletme sahipleri filosu için hiçbir takip yapmadığı gibi sürpriz hiçbir harcama ile karşılaşmadan ve 2. El değer kaybı endişesi duymadan sorunsuz bir şekilde dağıtım yapabiliyor.



    HERO MOTOR KİMDİR ?

    Toplam 4 milyar dolarlık cirosu ile yıllık üretim hacmi bakımından dünyanın en büyük iki tekerlekli üreticisi olan Hindistan merkezli Hero MotoCorp 2020 yılına kadar 50 farklı dünya pazarına ulaşmayı hedefliyor. 4 adedi Hindistan'da olmak üzere dünya genelinde 10 adet üretim tesisi bulunan Hero 12.000 kişilik istihdam ile yıllık 7 milyon üretim yapıyor.

    1983 yılında Japon Honda ile ortak üretime başlayan HERO, 2011 yılına kadar Hero Honda ve Honda modellerini üretip dünyaya satmasının ardından, 2011’de Japon ortağından ayrılma kararı aldı. Üç büyük üretim tesisine sahip Hero, bine yakın mühendis ve Ar-ge teknikeri ile 11.000 kişi istihdam ediyor. Hindistan’daki pazar payı yüzde 50 olan Hero’nun bazı modelleri 1 litre yakıt ile 75 kilometre yol gidebiliyor.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Bende seçimimi HERO'dan yana kullandım. Uygun fiyat, 5 yıl garanti, 72 saatte parça temin garantisi ve düşük yakıt tüketimi konusunda emin olduğum DASH modelini aldım. İnşAllah uzun süre HERO motosikletimizle yol yapacaz

  3. #3
    acemi27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Satışlar %50 arttı.
    Önceki yıl 20 adet sattık, bu yıl 30 adet )temsili)
    halilom ve dyavol-77 bunu beğendiler.
    ''Ya olduğun gibi görün,
    Ya göründüğün gibi ol''

  4. #4
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    sıfır alınan motorun 10 gün sonra sinyallerinde problem çıkıyor servisi arıyorsun normalden çok uzun sürede aralıkla yanıp sönüyor rolantide gaz vermezsen hiç yanmıyor giderkende kafasına göre yanıyor servisi arıyorsun sinyal rolesine su girmiştir 20 liraya hallederiz diyor ayıptır ya nerede kaldı 5 yıl garanti diye sormazlarmı adama
    sparrow07 bunu beğendi.

  5. #5
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    fuarda yanından en hızlı geçtiğim standlardan biri oldu :(

  6. #6

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    2017 ye dair hiçbir plan, strateji veya bir çalışma yok. 2017 de stoklar eritilecek. İnşallah 2018 de akıllı davranırlar. Piyasa Hero'yu unutursa motorlarımız elimizde kalır.

  7. #7
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fuarda yanından en hızlı geçtiğim standlardan biri oldu :(

    valla bizim senin gibi mt 7 ye gücümüz yetmediği için pek hızlı geçemedik oralardan...
    Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...

  8. #8

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    bajaj fanboylarının goygoylarını bır kenara bırakırsak , hem fp acısından degerlendırıldıgınde basarılıdır,hemde en saglam hintlidir.Cevremdekı 3 ve yakınen tanımasamda denk gelıp konusabıldıgım 7 hero kullancısıda gayet memnundur.Doların , trafık sıgortasının , benzının ve japon markalarının çoştukca çoştuğu şu dönemde realist düşünen ve cep kanırtmayan başlangıçlar için gayet de doğrudur hero bana göre.

  9. #9
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Vatandaşın beklentisi bulguru pilavı yemekten ziyede çiğ köfte falan ama şöyle bol yeşillikli kısır da olsa olumlu

    ama henüz onu da pek göremedik. Buna bu segmentte honda, yamaha , hero , bajaj, Tvs hepsi dahil

  10. #10
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    bende bir hero alacağım.. :p

  11. #11

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı admin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero Türkiye 2016 yılı Ocak ayında tüm modellerinde 5 yıl 50.000 km garanti uygulamasını başlatmıştı. Uygulamanın başladığı dönemden bu yana ticari satışlar ilk defa %50 nin üzerine çıkarak toplam satışın yarısını geçti. Kurye, paket servis, hizmet aracı, mobil dağıtım, güvenlik ve yerel kamu kuruluşları tarafından tercih edilen ticari Hero'lar az yakıt ve uzun ömrü ile öne çıkıyor. Ticari satışların % 50 nin üzerine çıkması ile yeni yıldaki satış ve pazarlama planlarında değişiklikler yapan Hero ürünleri hem satıyor hem de kiralıyor.

    Hero Türkiye yöneticisi Barış Yılmaz 2016 yılında Türkiye'nin olumsuz ekonomik şartlarına rağmen 2016 hedeflerinde kayıp yaşamadıklarını, ticari satışların yüzleri güldürdüğünü ifade etti. Barış Yılmaz; 2016 yılında ticari satışlar toplam satışın yarısını geçti. En büyük nedenlerinden biri de 5 yıl garanti. Çünkü ticari kullanıcı uzun vadede güven ve sağlamlık arıyor. 5 yıl garanti uygulaması küçük hacimli ve ortalaması 5.000 TL lik bir üründe kolay değil. Kurumsal olarak bu güveni vermiş olmak, şirket ve kurumlara toplu hizmet vermek için son derece titiz davranıyoruz.

    http://imageshack.com/a/img923/9458/FRlD7h.png

    HERO MOTOSİKLET KİRALAMA

    Hero Türkiye distribütörü Soysal Group bünyesinde faaliyet gösteren Hero Filo, motosiklette hesaplı kiralama faaliyetlerine hızla devam ediyor.2016 yılı sonu itibariyle 2000 adete ulaşan araç parkını 2017 sonu itibariyle 3.000 araca çıkarmayı hedefliyor. Aylık 400 TL'den başlayan fiyatlarla tüm firmalar motosiklet kiralayabiliyor. Kiralama yapan firmaların yakıt hariç motosikletin tüm vergi, eğitim, bakım, yol yardım, ikame araç, muayene, yedek parça ihtiyaçları yerinde karşılanıyor. Böylece işletme sahipleri filosu için hiçbir takip yapmadığı gibi sürpriz hiçbir harcama ile karşılaşmadan ve 2. El değer kaybı endişesi duymadan sorunsuz bir şekilde dağıtım yapabiliyor.

    http://imageshack.com/a/img922/4185/uIQi0i.jpg

    HERO MOTOR KİMDİR ?

    Toplam 4 milyar dolarlık cirosu ile yıllık üretim hacmi bakımından dünyanın en büyük iki tekerlekli üreticisi olan Hindistan merkezli Hero MotoCorp 2020 yılına kadar 50 farklı dünya pazarına ulaşmayı hedefliyor. 4 adedi Hindistan'da olmak üzere dünya genelinde 10 adet üretim tesisi bulunan Hero 12.000 kişilik istihdam ile yıllık 7 milyon üretim yapıyor.

    1983 yılında Japon Honda ile ortak üretime başlayan HERO, 2011 yılına kadar Hero Honda ve Honda modellerini üretip dünyaya satmasının ardından, 2011’de Japon ortağından ayrılma kararı aldı. Üç büyük üretim tesisine sahip Hero, bine yakın mühendis ve Ar-ge teknikeri ile 11.000 kişi istihdam ediyor. Hindistan’daki pazar payı yüzde 50 olan Hero’nun bazı modelleri 1 litre yakıt ile 75 kilometre yol gidebiliyor.

    http://imageshack.com/a/img922/5404/Nm6S0Y.jpg
    Fast Food zincirlerine sattığı bıdık scooterları saymazsak,neyin patlaması imiş? KArizmayla mı-Thriller gibi titrek motorları alan 3-5 yeni başlayan arkadaş ile patlatmış satışlarını..Ben İst. avrupa yakısında tek-tük hunk görüyorum o da seyrek,diğer modeller yollarda pek yok, YERSEN patlamayı...

  12. #12
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bajaj fanboylarının goygoylarını bır kenara bırakırsak , hem fp acısından degerlendırıldıgınde basarılıdır,hemde en saglam hintlidir.Cevremdekı 3 ve yakınen tanımasamda denk gelıp konusabıldıgım 7 hero kullancısıda gayet memnundur.Doların , trafık sıgortasının , benzının ve japon markalarının çoştukca çoştuğu şu dönemde realist düşünen ve cep kanırtmayan başlangıçlar için gayet de doğrudur hero bana göre.
    Bajaj fanboyları derken ? yorumlarda benim dışımda bajaj kullanıcısı yok !

    Şimdi sorum sana ve bunu gören herkese ;

    1 sıfır alındığında gayet sessiz hatta ilk 3 gün motorun sesini bile duymaz iken 3 gün sonra düşme kalkma herhangi bir zorlamama olmamasına rağmen motor sesinin 3 gün sonra 2 katına çıkması ve 2200 km deki motorun bir çinli gibi çalışmasına ne dersin?

    2 titreşim ilk günden beri var olan birşey bunu inkarmı etmeliyiz ?

    3 hero ben pazarda iddalıyım şöyle böyle der iken sıfır alınan motorun sinyallarinin kafasına göre çelışıp çalışmaması üstelik 1 haftalık motor olmasına rağmen servisi arayıp sorduğumuzda roleye su girmiştir getir 20 liraya hallederiz demesi ve bu konu hakkında heroya atılan mail e bir cevap gelmemesi aylardır nerede senin 5 yıl garantin diye demezlermi adama ?

    4 motoru aldık stickerları çirkin durduğu için serviste çalışanlarla beraber sökerken sol kafa grenajındaki sticker ı söktüğümüzda altında duran kocaman bir çizik ve buna artı olarak benzin deposundaki etiketi söktüğümüzde ise o kısmın darbe olarak boyasının serçe parmak ucu kadar olmadığını ve sırf orası görunmesin diye üstüne etiket vurulması durumunda nere kaldı dünya devi kalite kontrol elemanların nerde diye denmezmi bu duruma servis personelinin gülerek fakat konu ile ilgili hiçbirşey yapmamaları fabrikada o kusurlu bölgeyi görerek ve gizlemek amaçlı stickerları basan elemanları...

    5 parçalarının kaliteli olmaması örnek hero hunk da gidon topuzunun plastikten olması ve durdu yerde adayın motoru taşıyamayarak ama tutarak yavaşca yere yatırması ( düşmesi değil ) sonucu o gidon koruma topuzun koparak ayrılması !

    6 sıfır alınan motorun fren hidroliğinin min. seviyesinde olması ve bakımda bunu daha 2 cümleyi bir araya getiremeyen servis çalışanlarına 6 kez söylemem durumunda zoraki tamamlanması karbüratör hava ayarı yapıcam derken daha beter bozmaları zinciri doğru bir şekilde gerdirememeleri benim cinlerimin tepe çıkması sonucu kendi ustama giderek 5 dkka sürmeden bunları halletmem ve serviste geçirdiğim sürenin 1 saatten fazla olması ayrıca 60 tl bakım ücreti söylendiği halde serviste 85 tl denmesi sonra bayiye gidilip söylediğimizde haaa öylemi yanlışlık olmuş diyip paranın iade edilmemesi neyse sonraki bakımdan düşeriz denmesi ve 25 tl nin gaps edilmesi.

    7 şimdi sen diyebilirsin gene bajaj fanboylari yeaaa diye ama bajajda kalite var ! motorları bence herodan çok daha kaliteli heronun servisleri kaliteli değil, kuralkana attığın mail e cevap alamamayı bırak pulsar sayfasında veya forumlarda rasgele attığın yoruma karşın satış müdüründen almış olduğun cevap var.Kimse parayı kolay kazanmıyor fakat kalkıpta bu motoru biçilmiş kaftan yapmamızada gerek yok fiyatı bence olması gerekenden daha fazla çinliden 1 tık iyidir ama herodan iyi çinliler muhakkak vardır diye düşünmekteyim yani ürünün kaliteli değil,servisin rezalet,5 yıl garantinin adı var kendisi yok 20 tl lık parçada bile,satış sonrası desteğin sıfır kalkıpta benden kimse olumlu birşey beklemesin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fast Food zincirlerine sattığı bıdık scooterları saymazsak,neyin patlaması imiş? KArizmayla mı-Thriller gibi titrek motorları alan 3-5 yeni başlayan arkadaş ile patlatmış satışlarını..Ben İst. avrupa yakısında tek-tük hunk görüyorum o da seyrek,diğer modeller yollarda pek yok, YERSEN patlamayı...
    sürücü kurslarına 11kw üzeri kurtardığı için hunk satmışlardır oradan olmuştur o patlama..
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)