Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2016'da 7 yeni HERO modeli Türkiye’de satışa başlıyor.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Birisi bana bir açıklasın ya, şu aşağıdaki motor dururken bir firma biribirinin aynısı ve hemen hemen aynı fiyatta, aynı motor bloğu olan dört tane commuter'i neden satışa sunar ? Nasıl bir zeka ürünüdür bu ?



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Hero almayı düşünenlere ya da almış olanlara faydalı olur düşüncesiyle Tsports sayfasında paylaştığım yazıyı buraya da aktarıyorum, ilgilenenlere yararı olur umarım:



    açıkçası ben de Hero Tsports'un görüntüsünü de teknik verilerini de çok olumlu gördüğüm için bu yaz almayı düşündüğüm yeni motosiklet için niyetleneyazdım. Tabii malum iki japonu kullanmış biri olarak onlar kadar rahat eder miyim bilhassa hyosungdaki servis ve firma ilgisizliği sorununu yaşar mıyımı günlerdir sorguluyorum. Bu arada firmaya da. "Bana bir sebep gösterin ki ben artık modası geçmiş, ama sırf japonlar diye daha azına razı olsak da firmalara güvendiğimiz için aldığımız japonları yeniden almayayım" tarzında bir mail attım. Servis Müdürü ertesi gün bana mail döndü. Kendisinin de aiznini alarak sizlere ve Hero düşünenlere faydası olur diyerek buradan paylaşıyorum.

    "Çağrı bey selamlar,

    Öncelikle ürünlerimize ve markamıza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı size teşekkür ederim. Burada Hero markasını size baştan anlatmayacağım,
    belli ki araştıran, inceleyen bilinçli bir Motosiklet tutkunusunuz. Benim size anlatacaklarımdan fazlasını bildiğinizden eminim. Hero Türkiye olarak
    bu yıl, kimsenin yapmayı cesaret edemediği ( bilinen Japon markaları dahil ) “Standart yasal garanti haricinde +3 yıl veya 20.000 km, Hero koşullu onarım
    garantisinin yanında “72 saat içinde parça temin garantisi” kampanyamız ürünlerimize olan güvenimizin yanında servis ve yedek parça ağımıza olan
    güvenimizden kaynaklanıyor. Bunun yanında bakım ve yedek parça fiyatlarımızın diğer markalardan daha uygun olması da bir tercih sebebi olabilir.
    Tabi ki yukarıda bahsettiğim durumlar kendi başlarına değil bir bütün halinde düşünüldüğünde kararınızı değiştirmenize ve “Ailemize” katılmanıza
    yeterli olacağı kanısındayım. Konu başlığında da yazdığım gibi, sizi Hero ailesi içinde görmek bizi mutlu eder.

    Yolunuz ve farınız açık olsun.

    Saygılarımla,
    Serhat KURAKBELLI
    Servisler ve SSH Müdürü”


    Ben bilhassa 72 saat içinde yedek parça garantisini “şayet hayata geçerse” çok faydalı buldum doğrusu. 5 yıl garantiyi zaten söylemeye gerek yok herkes duymuştur. Bilemiyorum benim Hero'ya bir şans vermeme sebep olabilecek bir cevap bu. Üstelik malum iki japon commuterinden kat be kat üstün modellere ve tiplere sahipken. Bakalım bir kaç ay içinde yeni motorum bir Hero Tsports olur mu, yoksa yeniden bizim emektar japonlara geri mi dönerim hala net değilim. Ama Hero'ya daha yakınım şu anda, zira artık sırf japonlar diye (hatta birini zamanında Hero'nun ürettiği.) ve bize reva görülen iki commutere (ki birini tipi en azından yenilendi) razı olmak ve o kadar parayı bayılmak hiiç işime gelmiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

    Bu arada bayilere test motorları gelmiş mi acaba bilgisi olan test eden var mıdır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    Serhat bey'in mailleşmelerimizden bir başkasına verdiği cevabın önemli ve Hero müşteri adaylarını ilgilendirecek olan kısmını da aşağıya aktarıyorum.


    "bahsetmiş olduğunuz gibi müşteri memnuniyetini
    en üst düzeyde tutabilmek için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışan birisiyim. Sizde taktir edersiniz ki; Global olmuş bir iki firma dışında maalesef bunu
    sistemli olarak yapabilen başka bir firma yok. Bunlarda Türkiye pazarında 10 yılın üzerinde yaptıkları çalışmalar sonunda bu seviyelere gelmiş firmalardır.
    İnanıyorum ki sizler gibi tüketicilerin de desteği ile kısa zamanda bizde bu hizmet kalitesini yakalayacağız. Muhakkak eksiklerimiz olacaktır. Elbirliği ile
    bu eksiklerimizi gidereceğiz ve Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti ile çıktığımız bu yolda, başarıyı kısa sürede yakalayacağız.

    Size şundan bahsetmek istiyorum ; Nisan ayı içerisinde 5 ayrı bölgede ( ilki Nazilli’de fabrikamızda, Antalya, Gaziantep, Ankara ve İstanbul )olmak üzere
    servis eğitim programı düzenliyorum. Bu eğitim içerisinde, teknik konuların yanı sıra Müşteri Memnuniyeti, Tüketici Hakları ve daha bir çok sosyal konunun yer
    aldığını söylemek istiyorum. Eğitimlerden sonra Hero çizgisinde yürüyemeyecek olan Bayi/Servislerimiz ile yollarımızı ayıracağız.


    Saygılarımla,"



    Umarım Hero bu yaklaşımını ve azmini devam ettirerek, malum bir iki markanın alternatifi olmayı başarır. Şüphesiz mailde de bahsettiği gibi zamana ihtiyaçları olacak, ama müşterilerinde şayet aldığı üründen memnuniyeti olursa tıpkı japonlara gösterdiği gibi bir miktar tolerans göstererek daha fazlasını alabildiği ürünleri tercihten vazgeçmemesi gerekecektir. Yoksa 2 tane markanın bize ısrarla reva gördüğü 3.dünya ülkesi modellerine ve eskimiş dizayn ve teknolojilerine mahkum kalacağız küçük cc kullanıcıları olarak. Aklıma hemen YBR125'in avrupada satılan custom modeli geliyor. Yamaha o modeli bize getirip mevcut ybr modeliyle devasa farklı bir fiyat koymadan satsa eminim benim gibi pek çok kullanıcı ybr125 custom alırdı. Ama yapmıyorlar, neden? Okey, pazarlama stratejisi, satış rakamı şu bu denecektir anladık da, şu hero'nun hatta mondial, kanuni tarzı çin mallarının bile pek çok modelinin en azından tipleri japonlardan çok daha iyi be kardeşim. Yoksa ben kişisel olarak ne heroyla ne başka bir markayla çıkar ilişkisinde olan biri değilim. Öyle bir mesleğim de yok. Ama uzun bir aradan sonra yeniden motosiklet alacak biri olarak artık mevcut bir kaç modelin haricinde azıcık daha güçlü azıcık daha tipi düzgün bir model almak istiyorum ve büyük cc için de madden müsait değilim, onca para verip tasarım ucubesi ama markası yüzünden tapılan bir modeli ya da tipi güzel ama gücü yetersiz başka bir modeli almak istemiyorum. eee bu durumda da böyle bir imkan doğuyorsa bir şans verilebilir mi diye kurcalıyorum. Bu esnada elde ettiğim bilgileri de yıllar sonra buradan da paylaşmak istediğim için debelenmedeyim. Umarım birilerine de faydalı olur.[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birisi bana bir açıklasın ya, şu aşağıdaki motor dururken bir firma biribirinin aynısı ve hemen hemen aynı fiyatta, aynı motor bloğu olan dört tane commuter'i neden satışa sunar ? Nasıl bir zeka ürünüdür bu ?

    http://www.heromotocorp.com/en-in/up...ke/360/823.jpg
    Şöyle düşünün Honda gibi dev bir firma neden cbf150 gibi tasarım olarak da tenik olarak da ciddi faullü bir modeli getiriyor Türkiye'ye?
    Bilemiyorum burada küçük cc'nin öncelikli müşterisi commutercilerdir diye düşünülüyor olabilir ki, sanırım en çok kuryeler ve dağıtımcılar alıyor bu modelleri. Ama Hero pazarda yeni bir marka belki zamanla ilgiyle ve satışla doğru orantılı olarak bahsettiğiniz gibi modelleri de sokacaktır pazara. Kaldı ki, bahsettiğiniz commuterlerin de bazıları rakiplere göre epeyce tipi ve teknik verileri düzgün modeller.

  3. #23

    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim daystar 250
    bu motoru getirseler lifana ve mondiale ayıp olur , adamlar okadar yatırım yapmışlar, onların satışları yavaşlar etik olmaz yani ticaret dediğin şey jest siz olmaz üstad

  4. #24

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Şöyle düşünün Honda gibi dev bir firma neden cbf150 gibi tasarım olarak da tenik olarak da ciddi faullü bir modeli getiriyor Türkiye'ye?
    Bilemiyorum burada küçük cc'nin öncelikli müşterisi commutercilerdir diye düşünülüyor olabilir ki, sanırım en çok kuryeler ve dağıtımcılar alıyor bu modelleri. Ama Hero pazarda yeni bir marka belki zamanla ilgiyle ve satışla doğru orantılı olarak bahsettiğiniz gibi modelleri de sokacaktır pazara. Kaldı ki, bahsettiğiniz commuterlerin de bazıları rakiplere göre epeyce tipi ve teknik verileri düzgün modeller.
    Hero'nun Hunk, Thriller, T-Sport ve Thriller modelleri biribirinin neredeyse aynısı. Samsung'un birbirinin aynısı telefon modelleri gibiler. Karizma ve Glomour'un ise motorları farklı olsa da onlar da benzer tipte motorlar. Oysa enduro tipinde eli yüzü düzgün, rahat bir motor bu segmentte yok. Biraz Mondial Xtreme Max buna yakın o kadar. Diğer markaların tüm modelleri, oturacak düzgün selesi olmayan kros motorlardan ibaret. Hal böyleyken Impulse'u getirmemek çok büyük bir hatadır. Belki de 2017'de yenilik yapabilmek adına saklamışlardır. Ne de olsa Hero sürekli model yenileyen bir firma değil.

  5. #25
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    heroyu görünce goproya gitti kafa, 7 tane birden ne model çıkıyomuş ki acaba dedim

  6. #26
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero almayı düşünenlere ya da almış olanlara faydalı olur düşüncesiyle Tsports sayfasında paylaştığım yazıyı buraya da aktarıyorum, ilgilenenlere yararı olur umarım:



    açıkçası ben de Hero Tsports'un görüntüsünü de teknik verilerini de çok olumlu gördüğüm için bu yaz almayı düşündüğüm yeni motosiklet için niyetleneyazdım. Tabii malum iki japonu kullanmış biri olarak onlar kadar rahat eder miyim bilhassa hyosungdaki servis ve firma ilgisizliği sorununu yaşar mıyımı günlerdir sorguluyorum. Bu arada firmaya da. "Bana bir sebep gösterin ki ben artık modası geçmiş, ama sırf japonlar diye daha azına razı olsak da firmalara güvendiğimiz için aldığımız japonları yeniden almayayım" tarzında bir mail attım. Servis Müdürü ertesi gün bana mail döndü. Kendisinin de aiznini alarak sizlere ve Hero düşünenlere faydası olur diyerek buradan paylaşıyorum.

    "Çağrı bey selamlar,

    Öncelikle ürünlerimize ve markamıza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı size teşekkür ederim. Burada Hero markasını size baştan anlatmayacağım,
    belli ki araştıran, inceleyen bilinçli bir Motosiklet tutkunusunuz. Benim size anlatacaklarımdan fazlasını bildiğinizden eminim. Hero Türkiye olarak
    bu yıl, kimsenin yapmayı cesaret edemediği ( bilinen Japon markaları dahil ) “Standart yasal garanti haricinde +3 yıl veya 20.000 km, Hero koşullu onarım
    garantisinin yanında “72 saat içinde parça temin garantisi” kampanyamız ürünlerimize olan güvenimizin yanında servis ve yedek parça ağımıza olan
    güvenimizden kaynaklanıyor. Bunun yanında bakım ve yedek parça fiyatlarımızın diğer markalardan daha uygun olması da bir tercih sebebi olabilir.
    Tabi ki yukarıda bahsettiğim durumlar kendi başlarına değil bir bütün halinde düşünüldüğünde kararınızı değiştirmenize ve “Ailemize” katılmanıza
    yeterli olacağı kanısındayım. Konu başlığında da yazdığım gibi, sizi Hero ailesi içinde görmek bizi mutlu eder.

    Yolunuz ve farınız açık olsun.

    Saygılarımla,
    Serhat KURAKBELLI
    Servisler ve SSH Müdürü”


    Ben bilhassa 72 saat içinde yedek parça garantisini “şayet hayata geçerse” çok faydalı buldum doğrusu. 5 yıl garantiyi zaten söylemeye gerek yok herkes duymuştur. Bilemiyorum benim Hero'ya bir şans vermeme sebep olabilecek bir cevap bu. Üstelik malum iki japon commuterinden kat be kat üstün modellere ve tiplere sahipken. Bakalım bir kaç ay içinde yeni motorum bir Hero Tsports olur mu, yoksa yeniden bizim emektar japonlara geri mi dönerim hala net değilim. Ama Hero'ya daha yakınım şu anda, zira artık sırf japonlar diye (hatta birini zamanında Hero'nun ürettiği.) ve bize reva görülen iki commutere (ki birini tipi en azından yenilendi) razı olmak ve o kadar parayı bayılmak hiiç işime gelmiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

    Bu arada bayilere test motorları gelmiş mi acaba bilgisi olan test eden var mıdır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    Serhat bey'in mailleşmelerimizden bir başkasına verdiği cevabın önemli ve Hero müşteri adaylarını ilgilendirecek olan kısmını da aşağıya aktarıyorum.


    "bahsetmiş olduğunuz gibi müşteri memnuniyetini
    en üst düzeyde tutabilmek için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışan birisiyim. Sizde taktir edersiniz ki; Global olmuş bir iki firma dışında maalesef bunu
    sistemli olarak yapabilen başka bir firma yok. Bunlarda Türkiye pazarında 10 yılın üzerinde yaptıkları çalışmalar sonunda bu seviyelere gelmiş firmalardır.
    İnanıyorum ki sizler gibi tüketicilerin de desteği ile kısa zamanda bizde bu hizmet kalitesini yakalayacağız. Muhakkak eksiklerimiz olacaktır. Elbirliği ile
    bu eksiklerimizi gidereceğiz ve Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti ile çıktığımız bu yolda, başarıyı kısa sürede yakalayacağız.

    Size şundan bahsetmek istiyorum ; Nisan ayı içerisinde 5 ayrı bölgede ( ilki Nazilli’de fabrikamızda, Antalya, Gaziantep, Ankara ve İstanbul )olmak üzere
    servis eğitim programı düzenliyorum. Bu eğitim içerisinde, teknik konuların yanı sıra Müşteri Memnuniyeti, Tüketici Hakları ve daha bir çok sosyal konunun yer
    aldığını söylemek istiyorum. Eğitimlerden sonra Hero çizgisinde yürüyemeyecek olan Bayi/Servislerimiz ile yollarımızı ayıracağız.


    Saygılarımla,"



    Umarım Hero bu yaklaşımını ve azmini devam ettirerek, malum bir iki markanın alternatifi olmayı başarır. Şüphesiz mailde de bahsettiği gibi zamana ihtiyaçları olacak, ama müşterilerinde şayet aldığı üründen memnuniyeti olursa tıpkı japonlara gösterdiği gibi bir miktar tolerans göstererek daha fazlasını alabildiği ürünleri tercihten vazgeçmemesi gerekecektir. Yoksa 2 tane markanın bize ısrarla reva gördüğü 3.dünya ülkesi modellerine ve eskimiş dizayn ve teknolojilerine mahkum kalacağız küçük cc kullanıcıları olarak. Aklıma hemen YBR125'in avrupada satılan custom modeli geliyor. Yamaha o modeli bize getirip mevcut ybr modeliyle devasa farklı bir fiyat koymadan satsa eminim benim gibi pek çok kullanıcı ybr125 custom alırdı. Ama yapmıyorlar, neden? Okey, pazarlama stratejisi, satış rakamı şu bu denecektir anladık da, şu hero'nun hatta mondial, kanuni tarzı çin mallarının bile pek çok modelinin en azından tipleri japonlardan çok daha iyi be kardeşim. Yoksa ben kişisel olarak ne heroyla ne başka bir markayla çıkar ilişkisinde olan biri değilim. Öyle bir mesleğim de yok. Ama uzun bir aradan sonra yeniden motosiklet alacak biri olarak artık mevcut bir kaç modelin haricinde azıcık daha güçlü azıcık daha tipi düzgün bir model almak istiyorum ve büyük cc için de madden müsait değilim, onca para verip tasarım ucubesi ama markası yüzünden tapılan bir modeli ya da tipi güzel ama gücü yetersiz başka bir modeli almak istemiyorum. eee bu durumda da böyle bir imkan doğuyorsa bir şans verilebilir mi diye kurcalıyorum. Bu esnada elde ettiğim bilgileri de yıllar sonra buradan da paylaşmak istediğim için debelenmedeyim. Umarım birilerine de faydalı olur.[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------



    Şöyle düşünün Honda gibi dev bir firma neden cbf150 gibi tasarım olarak da tenik olarak da ciddi faullü bir modeli getiriyor Türkiye'ye?
    Bilemiyorum burada küçük cc'nin öncelikli müşterisi commutercilerdir diye düşünülüyor olabilir ki, sanırım en çok kuryeler ve dağıtımcılar alıyor bu modelleri. Ama Hero pazarda yeni bir marka belki zamanla ilgiyle ve satışla doğru orantılı olarak bahsettiğiniz gibi modelleri de sokacaktır pazara. Kaldı ki, bahsettiğiniz commuterlerin de bazıları rakiplere göre epeyce tipi ve teknik verileri düzgün modeller.
    Ne diyecekti firma ,memnuniyet sıfır parça felan da hak getire.Bunlar klasik laflar senelerdir aynı tantana.Yani bu kadar üstünde durmayın firmanın diyebileceği bu.Şimdi ben kawasakiye mail atsam aynı şeyi yazacaklar.Yoğurtçu yoğurdum kara dermi .Alan olacak tabi kırsal kesimlerde iyi satar bu modeller.

  7. #27

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Macit250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne diyecekti firma ,memnuniyet sıfır parça felan da hak getire.Bunlar klasik laflar senelerdir aynı tantana.Yani bu kadar üstünde durmayın firmanın diyebileceği bu.Şimdi ben kawasakiye mail atsam aynı şeyi yazacaklar.Yoğurtçu yoğurdum kara dermi .Alan olacak tabi kırsal kesimlerde iyi satar bu modeller.
    Forum ne için var, bilgi paylaşımı için değil mi? Bir şeyin üstünde durmak meselesi değil, insanlara aha bakın adam bunu demiş bilginiz olsun diye yazdım. Yoksa herkesin aklı var istediği modeli alacak. Ama yapılan seçimlerde kırsal kesimdeki mi bizden daha akıllıdır yoksa istanbul'daki bizler mi bunu bilemeyiz. Bazı konularda kafama takılanları sorup araştırırım, birilerine de faydası olursa diye fırsat bulursam paylaşırım. Benim yaptığım buydu. Yoksa sizin kadar ben de biliyorum pek çok markanın durumunu. Ama pazarda yeni olan bir marka, yeni modeller adama yazdım o da cevap verdi, meraklısı okusun fena mı olur? Bazen neden uzun zamandır bu ve benzeri ortamlardan koptuğumu unutuyorum, biri çıkıp hatırlatıveriyor.
    Haydi kalın sağlıcakla.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)