Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Sınıfının Lideri Pulsar 200 NS’te Büyük Fırsat!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mengu
    bilirsin bu motoru en çok şikayet eden kişi bendim sanırım=)
    ama senin sorunu tam anlamadım
    yani motoru 3 veya 4 bin devir gazlamadan kaldıramıyonmu?
    şayet öyleyse sıkıntı var mesela ben motoru 1. viteste hiç gaz vermeden debraj ile sadece çok rahat kaldırabiliyorum
    Düşük devirde de kalkıyo ama kapıp gitmiyo, yarım debriyaj süresince motoru gazla destekleyip 3000 devir üzerinde kavramayı tamamlıyorum. Devir ne kadar yükselirse motor debriyajı hızlı bırakmaya o kadar toleranslı. Enjeksiyonun arabalardaki sistemle hiç ilgisi yok, motor zorlanınca gazı otomatik yükseltmesi gerekir diye biliyorum ama yapmıyo.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    ilginç bir sorunun var aslımda pek anlamış değilim
    servise gittinmi ne diyor =)

  3. #43
    harung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Başarılı bir hamle de eski fiyattan alanlara geçmiş olsun

  4. #44
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşük devirde de kalkıyo ama kapıp gitmiyo, yarım debriyaj süresince motoru gazla destekleyip 3000 devir üzerinde kavramayı tamamlıyorum. Devir ne kadar yükselirse motor debriyajı hızlı bırakmaya o kadar toleranslı. Enjeksiyonun arabalardaki sistemle hiç ilgisi yok, motor zorlanınca gazı otomatik yükseltmesi gerekir diye biliyorum ama yapmıyo.
    Dostum aklıma birşey geliyor ama umarım başına gelen bu değildir.Hava-yakıt karışımını düzgün ayarlayamıyor ECU benim anladığım kadarıyla. Yazılım sektörünün Çin'i Hindistandır desem daha rahat anlaşılacak sanırım demek istediğim... Yani işin türkçesi yazılım veya donanım çuvallıyor...

    Geçmiş olsun.
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  5. #45

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum aklıma birşey geliyor ama umarım başına gelen bu değildir.Hava-yakıt karışımını düzgün ayarlayamıyor ECU benim anladığım kadarıyla. Yazılım sektörünün Çin'i Hindistandır desem daha rahat anlaşılacak sanırım demek istediğim... Yani işin türkçesi yazılım veya donanım çuvallıyor...

    Geçmiş olsun.
    ecu bosch marka. onda sorun olacağını zannetmiyorum. aynı beyni duke200de de kullanıyorlar

  6. #46
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı enescanatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ecu bosch marka. onda sorun olacağını zannetmiyorum. aynı beyni duke200de de kullanıyorlar
    İyidir o zaman. Belki donanımsal bir problem vardır. Ne bileyim lehimde de çatlak vs.. İşin doğrusu bu işleri yöneten ECU olduğu için sorun bundadır gibi geliyor bana. Gerçi inşaAllah elektronikten değildir sorun da masraf yüksek çıkmaz.
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  7. #47
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    http://riderzone.in/negatives-of-duke-390/
    Duke 390'da bile aynı enjeksiyon var ama ne tesadüftür ki onlarda da stop etme var. Madde 6'da bilindik stop etme olayını anlatıyor.

  8. #48
    bounrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 125R, Yamaha XJ6 Diversion F
    baktımda 88000rs yani 3950TL. Fabrikadan direk yapılan düşük fiyatıda hesaba katarsak çok daha fazlasını bize bindiriyorlar
    Alıntı 2AF3R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum ve eklemek istediğim nokta şu http://www.bajajauto.com/pulsar200ns_price.asp#topLook bajajın hindistan satış sayfası ordan assam eyaletini seçiyorum (En yüksek fiyatlandırmalardan biri) çıkan döviz kurunu http://www.xe.com/currencyconverter/convert/?Amount=98,418&From=INR&To=TRY görüldüğü üzere türk lirasına çevirdim (zaten satış fiyatı kdvli) 4,385.39 tl olan bir ürün. Hangi aşamalardan geçerek %100 zamlı hale geliyor aklım almıyor. İzahını yapan varsa samimi şekilde dinlerim.



    Alıntı ceymier adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende alacaktim pulsar ama tamircime sorunca bir musterisi motor kitlenmesinden dolayi dusup bacagini kirmis yuksek hizda o yuzden vazgectim gidip en iyisini yapip cbr 125 aldim kafam rahat
    Çokta kafan rahat olmasın, benimki 30km sokak arası motor kitleti, komple blok değişti hiç değilse garanti işliyor

  9. #49
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı bounrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baktımda 88000rs yani 3950TL. Fabrikadan direk yapılan düşük fiyatıda hesaba katarsak çok daha fazlasını bize bindiriyorlar
    Oraya bakma,onunla alâkası yok(muş),fiyat performans ilişkisine bak(acakmışsın),muadillerinle karşılaştırma yapacaksın(mış),yani oradaki fiyat sayılmaz,o fasülyeden
    bounrock bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)