Bolu da Fuara araç kaldırıyoruz

Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Bolu MT üyeleri İstanbul moto show fuarına 22 MART 2008 Cumartesi günü sabah saat 06.00 da hareket Gidiş - Dönüş 20 Ytl ye gelmek fuarı gezmek isteyen varmı?? Şu an 10 kişi varız. 10 kişi daha olursa adam başı gidiş dönüş 20 ytl.Gitmek isteyenler isimlerini Bolu MT sayfasına yazdırsınlar.:cherry::cherry::cherry::)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst