Sofuoğlu İstedi, Antrenman Pisti Yapıldı
-
2010 Dünya Supersport Şampiyonu Kenan Sofuoğlu’nun memleketi Akyazı İlçesi’nde Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nce hem antrenman, hem motosiklet ve karting yarışları yapılmasına uygun olarak yaptırılan pist tamamlandı.
2010 Dünya Supersport Şampiyonu Kenan Sofuoğlu’nun memleketi Akyazı İlçesi’nde Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nce hem antrenman, hem motosiklet ve karting yarışları yapılmasına uygun olarak yaptırılan pist tamamlandı. Sofuoğlu, bin 300 metre uzunluğunda, 7 metre genişliğindeki pistte antrenman yapabilecek.
Kenan Sofuoğlu’nun, Türkiye’ye geldiğinde antrenman yapacak pist bulamamaktan şikayet etmesi ve geçtiğimiz yıllarda da Sakarya’da antrenman yaparken ayağının kırılmasının ardından Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu’nun talimatı üzerine özel pist yapıldı.
TEM Otoyolunun Akyazı gişeleri yakınında 15 dönüm alan üzerine yapılan bin 300 metre uzunluğundaki pist, Sakarya Büyükşehir Belediyesi ve Spor Toto Teşkilatı’nın desteğiyle tamamlandı. Pistte Kenan Sofuoğlu’nun antrenman yapmasının yanı sıra, motosiklet meraklılarına da eğitim verilebilecek. Akyazı Belediyesi tarafından çevre düzenlemesinin ardından kenarları da ağaçlandırılan pistin kenarları da telörgüyle çevrildi. Şu anda zeminde bir sorun olmaması için antrenman pistine kimse alınmıyor.
"Please refresh page for player"
Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
Reklamlar
-
neden bazı karakterler gözükmüyor? " ’ " böyle şeyler çıkıyor acaba benm pc demi bir sorun var?
bu kawasaki bir başka dostummm
-
Super Moderator
Kenan go-kart antrenmanlarını rahat rahat yapar artık... Bisiklete de binebilir hem...
Bütün sene motosiklet sürüyor zaten, bari memleketinde hatırlatmayalım diye mi düşünmüşler nedir?
-
Motosiklet Eğitmeni
Ne güzel etrafini da agaçlandirmislar.
Yandaki tel örgülerde de resim sergisi falan açarlar.
Kültürel faaliyetlerle beraber spor faaliyetleri de aksamamis olur.
Elint o yukaridaki fotograf insallah pistin fotografi degildir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
coq, sende mi okumadan yorum yazdın yoksa
Meşgulsün sanırım, dikkat etmedin. Bak metinde zaten ne diyor:
"Akyazı Belediyesi tarafından çevre düzenlemesinin ardından kenarları da ağaçlandırılan pistin kenarları da telörgüyle çevrildi. Şu anda zeminde bir sorun olmaması için antrenman pistine kimse alınmıyor."
Eh, hayırlı olsun, daha ziyade karting için düzenlenmiş sanırım.
Yakında tel örgülerde kıyafet parçaları sallanır durur artık. Racingçi baba türbesine döner orası
-
Super Moderator
Size de yaranılmıyor ya...
Yanda alan kalsa da diyeceksiniz ki, kaya olur bir şey olur, kum havuzu..vs yapsalar minibüs parkederler. Ne güzel hiçbir şanssızlığa fırsat bırakılmadan pist biter bitmez ter ölgü gerilmiş işte. Bu kadar cesur ve akıl dolu bir güvenlik önlemi daha gördünüz mü? Kısa zamanda bariyer bile koyarlar etrafına kim bilir?
Ama 1300m pist tabii,kolay değil, herşey bir anda olmuyor, zamanla...
-
tel örgünün üstüne dikenli telde örmüşlermi? kafa koparmak için güzel bi yer olurdu halbuki.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
coq adlı üyeden alıntı
Ne güzel etrafini da agaçlandirmislar.
Yandaki tel örgülerde de resim sergisi falan açarlar.
Kültürel faaliyetlerle beraber spor faaliyetleri de aksamamis olur.
Elint o yukaridaki fotograf insallah pistin fotografi degildir.
Malesef
-
100 Oktan Moderatör (Komtan)
2 ay evvel çekilmiş bir foto:
Bu arada pistin genişliği 7 m, Moto2 yarış takviminde ki pistlerden en darı 10m genişliğe sahip Sachsenring pisti.
-
21 Temmuz 2011, 15:30
#10
-
21 Temmuz 2011, 15:45
#11
Bundan daha büyük go-kart pistleri var
-
21 Temmuz 2011, 15:47
#12
Supermoto kullanmak için zevkli bir pist olabilir. Yalnız haber fotosundaki pistin kısmını genişliği bizim sokaktan dar
Neyse pist pisttir, tel örgüler hoş.
-
21 Temmuz 2011, 16:17
#13
hayırlısı olsun zamanla iyice rayına oturturlar ve yanlışlıkları düzeltirler inşallah.
-
21 Temmuz 2011, 17:01
#14
tel örgüyü dışarıdakiler içeri girmesin içeridekiler de ücreti ödemeden dışarı kaçmasın diye yapmışlardır
harley is making love with
davidson
-
21 Temmuz 2011, 17:09
#15
amma eleştirmişler hee bu eleştiri yapan arkadaşların eline kazma kürek versek yaa biz anlamayız bu işlerden diye elini sürmezler
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Temmuz 2011, 17:19
#16
F54 adlı üyeden alıntı
amma eleştirmişler hee bu eleştiri yapan arkadaşların eline kazma kürek versek yaa biz anlamayız bu işlerden diye elini sürmezler
Kızma bre, o iş kazma kürek değil, plan - proje, hesap- kitap ve belirlenmiş kurallar ile ilgili.
Kazma kürek dersen, valla o işler elimden gelir. Gel evimin bahçesine çeki düzen verelim, güzelleştirelim dersen, gelirim
-
21 Temmuz 2011, 20:04
#17
Super Moderator
Pist yapmak eline her kazma kürek alanın yapabileceği bir işmiş gibi düşünüldüğündendir belki de o eleştiriler?
-
21 Temmuz 2011, 20:18
#18
-
21 Temmuz 2011, 20:57
#19
Bence gerçekten abartıyorsunuz. yok gokart pistiymiş yok burada nasıl antreman olurmuş, yok moto2 de yarıştığı pistler bundan farklıymış, Arkadaşlar adamın türkiyeye gelceğinde çıkıp motor sürebileceği pist yok, kendi imkanlarıyla birşeyler yapmaya çalışmış adama yardım etmişler ha mükemmel mi, değil elbette ama 30 yıllık 40 yıllık pistlerle hatta asırlık pistlerle karşılaştırmayın, adı üstünde antreman yapacak yarış değil 2 km boyuca en iyi turu yapmaya çalışmayacak, yada 30 kişiyle yarışmayacak. Kendi tasarladığına göre istediği şekilde viraj dağılımınıda yapmıştır, istediği zaman istediğ kadar, kafasına bişi takılmadan motor kullanabileceği bir pist işte. ve yolun çok başında zamanla eklemeleride olur çıkarmalarıda olur, olmazsa hiç kullanılmaz. Ama trafiğe kapalı bir alanda evine yakın motor kullanabileceği bir alan en nihayetinde. Birde yine böyle bir anrteman pistinden örnek vereyim ferrarinin kendi test pisti fiorano, ki burada test yasağından önce f1 araçlarının testlerini bile yaparlardı, sadece 8.4 metre genişliğinde ve 160 km hız ortalamyla dönülüyor. Dev bir kuruluşun bünyesindeki 40 yıllık bir pist, ama bir f1 pisti olmaktan çok uzak olmasına rağmen adamlar burada f1 testleri yapıyorlardı. O yüzden önemli olan pistin uzunlupu genişliği etrafındaki teller ağaçlar değil, istediği karakteristikte virajların olup olmaması, elbette Şampiyon güvenlikle ilgili bir endişe duyarsa bunu yetkililere iletir ve değiştirilmesini sağlar ama hani off günlerinde bile çalışabileceği bir mekanı var onunda artık.
Çok uzun ve sert oldu galiba sürçülü ihsan ettiysem affola ama negatif enerjili herşeyden şikayet eden toplum olduk, bunun yerine yapılanların üstüne nasıl ek yapabiliriz düşünmeliyiz.
-
21 Temmuz 2011, 21:19
#20
Bende rc model yarış pisti sandım.
Ferrari'nin araç test pisti ile dünya şampiyonu adamın sürüş yapacağı pist aynı şey değil ki.Birisinde pist dışına çıkarsan aracı parçalarsın, ötekinde tek dünya şampiyonu sürücümüzü öldürürsün yada sakat bırakırsın.
Her şey bir yana Kenan Türkiye'ye geldiği zaman İstanbul Park pistini açmıyorlar mı acaba?Bu adama yakışan pist burası.Bunun dışındaki, yani uluslararası standartlar dışındaki her yer birkaç basamak aşağı inmek olur.Adam en üst kategoride yarışıyor, ne işi var meradan bozma beton yürüyüş yolu ile! Bi de zemin bozulmasın diye kimseyi sokmuyorlarmış!Ulen bari aç da civardaki gençler hevesini alsın.Başka da bir işe yaramaz zaten. Uzmanla değil idareci ile iş yapmaya kalkılırsa olacağı bu.Memleket böyle işe yaramaz ucube tesislerle doldu taştı.Heba edilen paraya, emeğe, kaynağa yazık.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)