MotoLAB 1 Mayıs'da Açılıyor !
-
Admin
Motosiklet Servisi anlayışına farklı bir bakış açısı getiren motoLAB, hobilerini hizmete dönüştüren 3 kafadarın girişimiyle 1 Mayıs 2010 tarihinde açılıyor.
1 Mayıs 2010 Cumartesi günü Saat 15:00 itibari ile açılış organizasyonu yapılacaktır.
MotoLAB Kimdir ?
motoLAB hobilerini hizmete dönüştüren 3 kafadarın girişimidir.
Her motorcunun dertlerini çok iyi biliyoruz. Çünkü bizler de aynı sorunları zamanında yaşadık. Bu nedenle sizler için nasıl çözüm üreteceğimizi de çok iyi biliyoruz. Tecrübelerimizi sizlerle paylaşmak için yola çıktık.
Amacımız ; motosiklet sektöründe ki servis anlayışında ilklere imza atmak, siz motoruna gözü gibi bakan sürücülere, farklı bir servis anlayışı ile teknolojinin nimetlerini son damlasına kadar kullanarak dürüst hizmet vermektir.
Adres : 1. Açıkgöz Sokak No:10 Hasanpaşa-Kadıköy-İSTANBUL
Reklamlar
-
Skullhunter adlı üyeden alıntı
motoLAB hobilerini hizmete dönüştüren 3 kafadarın girişimidir.
Bu üç kafadar kimdir?
sorusunun cevabı hiç de açıklayıcı olmamış.
gerçekten kimdirler? necidirler?
teknik bilgileri nelerdir?
söz konusu Lab ın teknik donanımı nedir?
mesela motorumuzu götürdüğümüzde CDI ünitesine dalıp programına el atabilecekleri teknik donanımları var mı?
bu üç kafadar arasında Skulhunter başkanımız var mıdır ya da kefil midir?
bilirsek daha iyi olmaz mı?
not:sigortadan satışa ve tamire uzanan bir lab ın henüz web sayfasının tasarım aşamasında olmasına rağmen cart diye iyi dilek ihtiva eden yorumlarla,satış ilanları ile doldurulması amaca hizmet etmemiş bence.
-
Acikcasi bende merak ettim. Umarim kuruculari ve calisanlari alisa gelmisin disinda teknik okul mezunlaridir ve bu isi teknik bakis acisi ile cozecek kisilerdir. Yoksa deneme yanilma yonetemi ile yeni bir yer daha biraz faydasiz olabilir. umarim ilerleyen zamanlarda daha kapsamli bilgileri bizim ile paylasirlarda bizde kafamizdaki sorulara cevap buluruz
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
http://www.motolab.net/
fikir burdan esinlenmiş mi ne ?
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
Açılış yoğunluğu ile cevap alamadık sanırım
-
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
mete_han adlı üyeden alıntı
Bencede MT içinden birileri bu sektöre profesyonel olarak girmiş olabilirler...Yoksa MT içinden olmasalar aileden bizden biri gibi en baş köşeden soframıza oturamazlardı...bakalım ikinci adresimiz mi olacak...
bugüne kadar her ustanın veya tükkanın belli bir uzmanlığı oldu...yani tüm motor segmentlerine hitap etme diye bir durum söz konusu olamaz...ve hata yapıldı mı şehir efsanesi gibin yayılır o hata...dedikodu piyasası...her usta başkasının işine işçiliğine .ok atmayı pek sever...dedikodu yapmayan kendi işine odaklanan adı marka olmuş usta sayısı gerçekten az...birde 3-5 kuruş için takla atanlar var...bir fazer bujisini değiştirmek için servet isteyenler var...yani müşterinin kekliğine göre değişiyor...
piyasadaki gerçek durum şudur ...KİM KİMİ ÖPERSE...
tavsiyem her daim dışardan kendi parçanı al(yetkili servise bayılmadan) ustana git taktır el emeğini ver...
bu sanal sempatik şeyler bana pek inandırıcı gerçekci gelmiyor...yani p cbaşında istediğin şovu yap usta necidir uzmanlığı nedir vs bunları açıklamakta fayda var...
aynen katılıyorum metehan abi en azından neye ne kadar para verdiğini bilirsin yoksa ağız yuvarlamalar kıvırmalarla uğraş
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
mondial50tt adlı üyeden alıntı
aynen katılıyorum metehan abi en azından neye ne kadar para verdiğini bilirsin yoksa ağız yuvarlamalar kıvırmalarla uğraş
müşteriden müşteriye d efark var ama...kimi müşteri kendisine çay ısmarlanmasını baş köşeye oturtulmasını her sorusuna cevap verilmesini ister...çocuk gibidir...saftır...oraya gelen tek müşterinin kendisi olduğunu sanmaktadır...sabırları zorlar...gereksiz muhabbetlerin toplumsal ve sektörel detayların içine girer...kahrını çektirir...yani yağ dğeişimi için gelir ve kabus yaşatır ordakilere...çay ısmarlanmazsa veya oturamaz ayakta kalırsa kendini kötü hisseder ve orada ilgi alaka yok diye mahalle karıları gibi dedikoduya servisi kötüleme çalışır...
Düşünemez ki o an servis sorumlusu mekanikeri satış personelinin sorumlulukları vardır ve diğer müşterilerle de ilgilenmek zorundadır...neler var neler...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
http://www.yamahaturkiye.org/forum2/...ad.php?t=18733
ALINTI.
Yanlış okumadınız. Uzun yıllardır hayalim olan ve bir türlü gerekli uygun koşullar oluşmadığı için ertelediğim "servis gibi servis" açma hayalim gerçek oluyor... Tabii ki bu hayalimi tek başıma yapmıyorum. (bu iş yoğunluğumla da pek mumkun değildi zaten)
Servisimizin ismi MotoLAB Motosiklet Ltd.Şti. 'dir. Servisimizin temel taşları ve ortakları ben, Bekir Ortabaşı (LaJollan) ve Levent Kolak (2fast4u) 'dır. Bu oluşumda herkesin aldığı sorumluluklar farklıdır. Bir elin nesi var 3 elin sesi var
Peki bu servis ne yapacak ? Öncelikle mevcut mahalle arası tarzında servis veren hiçbir motosiklet servisi gibi olmayacağız. Dürüst, şeffaf ve tüm içtenliğimiz ile bu ticarethaneyi yürüteceğiz. Amacımız kesinlikle kısa sürede cebimizi doldurmak olmayacaktır.
Temel hizmetlerimizin neler olduğunu öğrenmek için sitemizin ana sayfasında bulunan başlıklardan takip edebilirsiniz. www.motolab.com.tr Zaman içerisinde sitemiz kapsamlı bir Servis Portalı şeklini alacaktır. Online Servis Takibinden tutun, Randevu taleplerine, Bakım-onarım tiyolarından, servis kitapçıklarına kadar bir çok veriye ulaşabileceksiniz. Hatta serviste ki motorunuzu bilgisayarınızın karşısında iken bile kamera aracılığı ile görebileceksiniz.... (eee servis gibi servis dedik değil mi )
Peki ne zaman faaliyete geçiceksiniz ? diye soracak olursanız ; Halen hummalı bir şekilde dekorasyon işleri devam etmektedir. Bu ay içerisinde 20 Nisan gibi servis hizmeti vermeye başlayacağız (inşallah). Resmi açılışımız ise 1 Mayıs olacak muhtemelen (Netleşince zaten siteden tüm üyelerimize bildirilecektir) Açılışımız da bize yakışır şekilde güzel bir sunum ve showla süslenecektir (sürpriz konuklar olabilir )
Bilginize
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
-
yeteri kadar güvenilir insanlarmı yada neler yapabilirler, uzmanlık alanları ne, pek açıklayıcı olmamış aslında..
-
Ofelya adlı üyeden alıntı
yeteri kadar güvenilir insanlarmı yada neler yapabilirler, uzmanlık alanları ne, pek açıklayıcı olmamış aslında..
Hepsi okumuş akıllı çocuklar. Yıllardırda motosikletle ilgili sorunlarda sitelerinde çözüm buldular.
Bilgi birikimlerini şimdi profesyonel olarak göstermiş istemişler.
Gidip de gören ve yorum yapanlar olacaktır muhakkak.
Aşağıdaki gibi.
http://www.yamahaturkiye.org/forum2/...ad.php?t=18873
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
-
şahsen tanıdığım insanlar olduğundan, motorumu emanet etmekte hiç bir zaman tereddüt etmeyeceğim bir servis olacaktır.
velhasıl motorumun bendeyken ki ilk bakım macerasını,egsoz değişimini vs hepsini göreceğim..
servis manualimi de alıp gidiyorum
ama dediğim gibi hiç tereddütüm olmayacaktır..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
Simdi bu on yargi cok dogal, insanlarin bugune kadar motor tamirlerinden cani cok yanmis. Ya zaten OTV denen illetten pahali motor aliyoruz, lastik aliyoruz bir servet resmen. Insanlarin cani cok yandi ... Hali ile tempkinli yaklasiyorlar.
Ama bu arkadaslar umarim basarili olur, lakin unuttuklari bir sey var. Sirket kurunca vergisi stopaji , Sigortasi gelirler vergisi maliyesi isin icine girince kazin ayagi farkli gorunuyor birden.At bir sey ler yapariz demek imkansiz oluyor. 6 ay sonra fikirler ve fiyat tarifesi cok rahat degisebilir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
mete_han adlı üyeden alıntı
müşteriden müşteriye d efark var ama...kimi müşteri kendisine çay ısmarlanmasını baş köşeye oturtulmasını her sorusuna cevap verilmesini ister...çocuk gibidir...saftır...oraya gelen tek müşterinin kendisi olduğunu sanmaktadır...sabırları zorlar...gereksiz muhabbetlerin toplumsal ve sektörel detayların içine girer...kahrını çektirir...yani yağ dğeişimi için gelir ve kabus yaşatır ordakilere...çay ısmarlanmazsa veya oturamaz ayakta kalırsa kendini kötü hisseder ve orada ilgi alaka yok diye mahalle karıları gibi dedikoduya servisi kötüleme çalışır...
Düşünemez ki o an servis sorumlusu mekanikeri satış personelinin sorumlulukları vardır ve diğer müşterilerle de ilgilenmek zorundadır...neler var neler...
benim servis tam tersi çay ısmarlamadım mı suratı asılıyo utanmasa trip yapacak ama ben çay ısmarlayınca keyfi yerine geliyo
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
Adı yamahatürkiye olan ama aslında fazer türkiye yapılanması olan bir grubun fikri, bence çok güzel, fazer konusunda uzmanlık sunacaklarından eminim ama diğer motorlar için bilemem, okuduğum kadarı ile bisiklet tamirciliğinden motor tamirciliğine geçilen bir oluşum değil, birde forumlarında takıldığım zamanlarda çok samimi ve hoş sohbet olduklarını, güzel teknik paylaşımlarda bulunduklarını tespit etmiştim, önerdikleri yurtdışı siteleride kullandım
Birde Savaş abi boats.net te parça numarasını girerekte alışveriş yapabiliyormuşsun, ihtiyacın olan parça numarası ile arama yaptır, karşına çıkıyor, listede olmayan motorların bile parçaları çıkıyor...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
Tanışalım bakalım şu arkadaşlarla
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
merhaba arkadaşlari,
MotoLAB oluşumunun öncüsü olarak bir kaç şey yazmak istedim. Evet başlığın içeriği damdan düşer gibi olmuş. Aranızda beni yada ilgili motosiklet grubumuzu tanıyanlar olabilir.
Ben Bilgisayar Mühendisiyim 10 yıldır motosiklet ile iç içeyim ve sizler gibi servislerden çok çekmiş biriyim. 200.000 km. üzerinde motosiklet tecrübem bulunuyor aynı zamanda M.E.B. Sürüş Eğitmeniyim (yapmaya vaktim olmasada), diğer ortaklarım olan Bekir Ortabaşı Profosyenel olarak çeşitli büyük kurumsal işletmelerde Genel Müdürlük yapmış, yurt dışı eğitim sahibi tam bir işletmecidir. Levent Kolak ise tabiri caiz ise eski kurt motorculardandır ve piyasada kim-kimdir necidiri iyi bilenlerdendir aynı zamanda teknik konularda ise çok başarılıdır.
Servisimizin amacı ; bilinen alışılmışın dışında ki servislerden (tamirci) farklı müşteri memnuyeti politikası izleyerek hizmet vermektir. Servisimizde her şey kitabına uygun (servis kitapçıkları) yapılmaktadır. Eski usul "en iyi ben bilirim, gerek yok tork anahtarı ile sıkmaya" vs. gibi basmakalıp cümlelerle yada deneme yanılma türünde uygulamaların bulunmayacağı bir servistir. Amaç doğru müdehale ne ise sadece onu yapmaktır.
Biliyoruz ki artık motosiklet sürücüsü profili eskisi gibi bilinçsiz değil. Artık motosiklet sürücüsü ne istediğini iyi biliyor. Elinin altında internet denen bir bilgi ağı var ve profilin büyük coğunluğu internet kullanıyor. Yani eski ustaların devri artık yavaş yavaş kapanıyor. Sadece mekaniği bilmek artık yetmiyor, mevcut ustaların kendilerini geliştirmesi kaçınılmaz bir hal aldı. "Servis manualide neymiş efendim" diyen ustalar kısa zaman içerisinde yok olmaya mahkum kalacaklardır. İşte tam bu noktada bizler tamamen modern ve teknolojiyi kullanarak sorunlarınıza çözüm olmaya çalışacağız. İşletmemizde çalışan usta-kalfamızda tamamen tabiri caiz ise "mürekkep yalamış" teknik ekipten oluşmaktadır ve teknolojiyi tam anlamı ile kullanacak kapasitelerdedir.
Peki farklı olarak neler mi yapacağız ?
* Doğru arıza tespiti ve gereksiz müdehalelerden kaçınmak. Uygun diagnostic cihazlar ile teknolojinin nimetlerinden olabildiğince fazla faydalanmak
* Müşteri ve motosiklet veritabanı oluşturmak ve müşteriyi adım adım motosikletine yapılan her uygulama hakkında bilgilendirmek (internet üzerinden size verilen form aracılığı le tüm verileri real-time görebilecek ayrıca yine form numarası ile motosikletiniz serviste kaldığı sürece internet üzerinden kamera aracılığı ile servisimizi görüntüleyebileceksiniz. Yaptığımız her uygulama şeffaf olacak, her müdehale ayrıntısına kadar müşteri ile paylaşılacaktır.
* Eskpertiz hizmeti. Alacağınız yada satacağınız motosikletler için ekspertiz hizmeti
* Motosikletini servise getirmeye vakti olmayan çalışanlar için adresinizden minibusumuz ile aracınızı teslim almak ve servis sonrası adresinize teslim etmek.
* Servis Üyelik kartı ile indirimlerden faydalanmak
* Servis Üyelik kartı ile yapılan alışveriş-servis hizmetleri bedelleri karşılığı puan kazanmak ve bu puanlar ile ücretsiz servis hizmeti almak
* Online Randevu hizmeti
* Kişiye-motosikletinize özel yedek parça yada aksesuar temini
* .......
Elbette bu bir ticari girişimdir ve para da kazanmak gerekiyor. Fakat servisin hakkı ne ise o kadar.
Şimdi buraya ne kadar yazı yazarsak yazalım "ayinesi iştir kişinin" diyerek sözü bağlamak istiyorum. Zaman içerisinde ne kadar doğru işler yapacağımızı hep birlikte göreceğiz.
İyi niyetle yola çıktık, elbette eksiklerimiz yada hatalı uygulamalarımız olacaktır. Fakat şunu açık yüreklilikle söylemek isterim ki ; servisimizde olmayacak tek şey YALAN-KANDIRMACA asla olmayacaktır.
Yolu düşen her motosiklet sevdalısını sohbete de bekleriz.
www.motolab.com.tr
sevgilerimle,
Aşkın KAYMAZ
NOT: Açılış telaşından dolayı internet sitemiz tamamlanamamıştır. Bu hafta içerisinde tamamlanacaktır.
FAZER 1000 / 2006 MODEL / BEYAZ
www.motolab.com.tr
www.yamahaturkiye.org
-
Süper Moderatör
Ben Bilgisayar Mühendisiyim 10 yıldır motosiklet ile iç içeyim ve sizler gibi servislerden çok çekmiş biriyim. 200.000 km. üzerinde motosiklet tecrübem bulunuyor aynı zamanda M.E.B. Sürüş Eğitmeniyim (yapmaya vaktim olmasada), diğer ortaklarım olan Bekir Ortabaşı Profosyenel olarak çeşitli büyük kurumsal işletmelerde Genel Müdürlük yapmış, yurt dışı eğitim sahibi tam bir işletmecidir. Levent Kolak ise tabiri caiz ise eski kurt motorculardandır ve piyasada kim-kimdir necidiri iyi bilenlerdendir aynı zamanda teknik konularda ise çok başarılıdır.
Peki motorları kim tamir edicek
Buradaki potansiyel müşterilerinizin en merak ettiği şey budur, ustanız kimdir yada kimlerdir.
Daha önce hangi servislerde çalışmıştır yada hangi ustaların yanında yetişmiştir.
Benim için önemli olan budur şahsen, işletme sahiplerinin kim olduğu yada dekorasyona ne kadar para harcandığına hiç bakmam.
Ustanın elindeki kire bakarım birde alnındaki kırışıklıklara.
Yanlış anlamayın sakın eleştri yapmıyorum, gerçekten merak edenler vardır diye soruyorum. Yada ben hatırlattıkdan sonra gerçekten merak edip soracaktır insanlar.
Motorları kim tamir edicek
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
motolab'a gidin tanışın. motorunuzu götürmeyin gerekirse. neyin nekadar farklı olduğunu görün, tanışın, konuşun, sorun. Sonra da yorumlayın. ben gittim gördüm. motorumun bütün bakımlarını orada yaptırabilirim. bu kanaatteyim.
-
Sevgili Eyong, 2 ustamız bulunmaktadır. Biri Teknik Okul mezunu ve 6 yıldır motosiklet sektorundedir. Diğer ustamız ise 52 yaşında ve motosiklet değil Porsche motoru bile tamir edebilen ve Ingiltere de uzun seneler sadece motor üzerine ihtisas yapmış bilgili, tecrübeli bir ustamızdır. Elektronik ve Mekanik konusunda dahidir diyebiliriz.
İşletmemizde çalışan hiçbir personel daha önce Istanbul'da ki servisleri 2 kere turlayarak çalışan bildik, tanıdık, isimleri ayyuka çıkmış ustalardan değildir.
FAZER 1000 / 2006 MODEL / BEYAZ
www.motolab.com.tr
www.yamahaturkiye.org
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler