Sofuoğlu'na nazar değdi..

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2007 Dünya Supersport Motosiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu, sezona şanssızlıkla başladı. Şampiyon sporcu, Sakarya'daki antrenman sürüşleri sırasında ayağını kırdı.

Sakarya'daki motokros pistinde arkadaşlarıyla 2010 sezonuna yönelik antrenman sürüşleri yapan Kenan Sofuoğlu'nun, sol ayak bileği kırıldı.

Milli motosikletçi yaptığı açıklamada, kış aylarında memleketi Sakarya'da sezona hazırlık antrenmanı yaptığını anlattı.

2010 Dünya Şampiyonası hazırlıklarını sürdürürken talihsizlik yaşadığını ifade eden Sofuoğlu, üzücü olayı şöyle anlattı:
''Motokros pistinde kondisyon antrenmanı yapıyordum. Kış aylarında bunu haftanın 3-4 günü yapıyorum. Dün antrenman sırasında sol ayak bileğim döndü. Bu sırada ayağımın kırıldığını hissettim ve hastaneye gittim. Motordan düşmemiştim ama yine de kırıldı. İspanya'nın Valencia kentinde yapılan test sürüşlerinde düşmüştüm ve sol bileğimde zedelenme vardı. Doktorlar ayağımın 3 ay alçıda kalması gerektiğini söylediler.''

22-24 Ocak tarihlerinde Portekiz'de resmi test sürüşlerinin olduğunu ve katılıp katılamayacağı yönünde sıkıntılar yaşanacağını dile getiren Sofuoğlu, ''Kırıkla ilgili doktorlar ameliyata gerek görmedi. Doğal yollardan daha hızlı iyileşecek. Ben resmi testlere katılmak istiyorum. 3 hafta sonra Portekiz'e gidip orada tekrar doktorlarımla durum değerlendirmesi yapacağım'' diye konuştu.

Resmi testlere katılmaması halinde şampiyonaya 1-0 geride başlamış gibi olacağını ifade eden milli motosikletçi, ''Takım 2010 için en büyük yatırımı benim için yaptı. Takım menajerini de arayarak üzücü olayı söyledim. 2007 yılında şampiyon olduğum sezon öncesi de sağ el bileğimi kırmıştım. Umarım bu sezonda sezonu şampiyonlukla tamamlarım'' dedi.

Kenan Sofuoğlu, 2009 Dünya Supersport Şampiyonası'nın üçüncü sırada tamamlamıştı.

Kaynak:Ajans Spor
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglu_ayakalci.jpg
    sofuoglu_ayakalci.jpg
    14.6 KB · Görüntüleme: 17,368
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
125
Kenan Sofuoğlu kaza!

2010 sezonuna yönelik antrenman sürüşleri yapan Kenan Sofuoğlu'nun, sol ayak bileği kırıldı.

Dünya Supersport Motosiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu, sezona şanssızlıkla başladı. Şampiyon sporcu, Sakarya'daki antrenman sürüşleri sırasında ayağını kırdı.

Milli motosikletçi yaptığı açıklamada, kış aylarında memleketi Sakarya'da sezona hazırlık antrenmanı yaptığını anlattı. 2010 Dünya Şampiyonası hazırlıklarını sürdürürken talihsizlik yaşadığını ifade eden Sofuoğlu, üzücü olayı şöyle anlattı:

''Motokros pistinde kondisyon antrenmanı yapıyordum. Kış aylarında bunu haftanın 3-4 günü yapıyorum. Dün antrenman sırasında sol ayak bileğim döndü. Bu sırada ayağımın kırıldığını hissettim ve hastaneye gittim. Motordan düşmemiştim ama yine de kırıldı. İspanya'nın Valencia kentinde yapılan test sürüşlerinde düşmüştüm ve sol bileğimde zedelenme vardı. Doktorlar ayağımın 3 ay alçıda kalması gerektiğini söylediler.''

22-24 Ocak tarihlerinde Portekiz'de resmi test sürüşlerinin olduğunu ve katılıp katılamayacağı yönünde sıkıntılar yaşanacağını dile getiren Sofuoğlu, ''Kırıkla ilgili doktorlar ameliyata gerek görmedi. Doğal yollardan daha hızlı iyileşecek. Ben resmi testlere katılmak istiyorum. 3 hafta sonra Portekiz'e gidip orada tekrar doktorlarımla durum değerlendirmesi yapacağım'' diye konuştu.

Resmi testlere katılmaması halinde şampiyonaya 1-0 geride başlamış gibi olacağını ifade eden milli motosikletçi, ''Takım 2010 için en büyük yatırımı benim için yaptı. Takım menajerini de arayarak üzücü olayı söyledim. 2007 yılında şampiyon olduğum sezon öncesi de sağ el bileğimi kırmıştım. Umarım bu sezonda sezonu şampiyonlukla tamamlarım'' dedi.

Kenan Sofuoğlu, 2009 Dünya Supersport Şampiyonası'nın üçüncü sırada tamamlamıştı.


Kötü olmuş...Kendisine geçmiş olsun diyoruz.. En kısa süre de iyileşmesi dileğiyle...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ülkenin gözbebeği olunca her hareketi ilgilendiriyor bizi. ne zamanki pek çok dalda pek çok sporcumuz başa oynarsa o zaman yedek bekleyen oyuncular gibi bir diğer sporcu şans bulacak ama ne zaman olacak Allah bilir :(
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Geçmiş olsun. Bu sporun içinde olan şeyler. Ayak bileği kırığı kötü sakatlık. Yine de testlere katılabileceğini düşünüyorum ben.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
nazar değmiş,büyük geçmiş olsun umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur ve testlere katılır:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
büyük geçmiş olsun,dilerim çok çabuk iyileşip eski formuna kavuşur.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok kötü olmuş.... İşallah çabucak iyileşir..... :cat::cat:


Yav benim bot da sol.... Tüh..Keşke almasaydık çocuğun botunu .... :cherry::cherry: Bak şimdi.... İçime kurt düştü... :cherry:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst