Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

ST Kanuni:"Türkiye Avrupanın Üssü Olacak"

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
     
    Türk motosiklet pazarının liderlerinden Kanuni, Güney Koreli S&T’nin ilk yerli üretim motosikletini haziranda Tuzla’daki fabrikada banttan çıkaracak
    Kaynak : yorumla.net - İlk yerli S&T motosiklet haziranda çıkıyor S&T Group ile distribütörlük anlaşmasının ardından ’üretim anlaşması’ imzaladıklarını söyleyen Kuralkan Motosiklet Grubu Genel Müdürü Sait Kuralkan, "S&T, Türkiye’yi Avrupa için üretim ve ihracat üssü yapacak" dedi.

    GÜNEY Kore’nin küresel motosiklet üreticilerinden S&T ile geçen yıl aralık ayında distribütörlük anlaşması imzalayan Kanuni motosikletlerinin sahibi Kuralkan Grubu, S&T ile Türkiye’de üretim için de anlaştı. S&T Kanuni markasıyla ilk yerli üretim Kanuni’nin Tuzla fabrikasında Haziran ayında başlayacak. Kuralkan Motosiklet Grubu Genel Müdürü Sait Kuralkan, "S&T Group Direktörü Steve Kang Nisan ayında Türkiye’ye geldi ve Türkiye’de üretim konusunda da anlaştık. Üretime montajla başlayacağız ve zamanla, motosikletlerin motor kısmı hariç diğer parçalarının Türkiye’de üretimi de mümkün olacak. Haziran ayında ilk yerli S&T Kanuni motosikletler üretim bantlarından inecek" dedi.

    Avrupa üssü olacak

    S&T ile yaptıkları anlaşmalar gereği 2008’de 1.000 adetlik bir S&T Kanuni satışı planladıklarını belirten Sait Kuralkan, bunun 500 adetinin Türkiye’de üretileceğini söyledi. Kuralkan, şöyle konuştu: "S&T Güney Koreli çok güçlü bir üretici. Küresel markası Hyosung ile de Avrupa’ya yüklü ihracat yapıyor. Türkiye’yi Avrupa için lojistik ve üretim merkezi olarak planlıyorlar."

    İç pazar için S&T Kanuni

    Sait Kuralkan, S&T ile yaptıkları üretim anlaşmasının ilk ayağında iç pazar için ’S&T Kanuni’ markalı motosikletler üreteceklerini söyledi ve şöyle devam etti: "İlk etapta 250 cc’leri, sonra 650 CC’leri üretmeye başlayacağız. S&T Group ile distribütörlük anlaşma yaparken de stratejik işbirliği yapmak istediğimizi söylemiştik. Bu kapsamda Türkiye’de üretim ve Avrupa’ya ihracat gündemimize oturdu. Avrupa’ya ihracat konusu hukuki bir engel nedeniyle şimdilik beklemek zorunda. Bu nedenle sadece ilk üretim konumuz olan iç pazar için S&T Kanuni üretimine başlıyoruz. Güney Kore’de ürttirdiğimiz ilk S&T Kanuni motosikletler şu anda bayilerimiz kanalıyla satılıyor. Şimdi kendi üretimimizle yola devam edeceğiz."

    Hyosung neden mahkemelik

    S&T ile ilişkiye girdiklerinden beri S&T’nin küresel markası Hyosung konusunda sorun yaşadıklarını anlatan Sait Kuralkan, bu sorunun kamuoyuna yansımayan kısmını da şöyle açıkladı: "Bir Türk tüccarı, bir küresel üreticiyle distribütörlük almak için önce iyi niyet muktubu imzalamış. Bununla o küresel üreticinin küresel markasını Türkiye’de satmaya başlamış. Sonra da Türk tüccarına yakışmayacak bir şey yapmış ve ’velinimeti olan’ o küresel üreticinin, markasını Türkiye’de kendi adına tescil ettirmiş. Bize göre bu etik bir davranış değil. Yabancılar Türkiye’ye işte bu gibi olaylar yüzünden güvenmiyorlar, bundan ülke ekonomisi de zarar görüyor. Şimdi Güney Koreli S&T küresel markası Hyosung’un Türkiye’deki marka haklarını alabilmek için Global Motor ile mahkemelik. Biz de Türkiye’de Hyosung üretebilmek için bu mahkemenin sonucunu bekliyoruz."

    S&T, Avrupa’ya 2007’de 24 bin 388 Hyosung sattı

    KANUNİ ile distribütörlük ve Türkiye’de üretim anlaşması imzalayan Güney Koreli S&T Group, Avrupa ülkelerine 2006 yılında 17 bin 941 adet, 2007 yılında da 24 bin 388 adet Hyosung markalı motosiklet ihraç etti. Avrupa’da en çok Hyosung, İspanya, Almanya ve İngiltere’ye satılırken, Türkiye’ye Hyosung ihracatı yapılamıyor. Çünkü Global Motor Motorlu Araçlar Sanayi ve Ticaret A.Ş., S&T’nin küresel motosiklet markası Hyosung’u Türk Patent Enstitüsü’ne 25.07.2005’te başvurarak 12.06.2006’da tescil ettirmiş. Bu tescil, neredeyse tüm taşıt araçlarını kapsıyor ve Hyosung markasının küresel sahibi Güney Koreli S&T, markayı Türkiye’de satamıyor. Kuralkan Motosiklet Grubu Genel Müdürü Sait Kuralkan, S&T ile Global Motor arasındaki davanın S&T lehine sonuçlanması halinde geçen yıl Güney Kore’den Avrupa ülkelerine yapılan 24 bin 388 adetlik Hyosung motosiklet ihracatının, Türkiye’den yapılmasının yolunun açılabileceğini, Kanuni’nin Tuzla’daki fabrikasında Hyosung üretimine de başlanacağını söylüyor.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    işallah biraz bakarlarda kendi üretimlerinden biraz bişeyler kaparlar.

  3. #3
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  4. #4
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    işte globalin hainliği ve sonuçları...umarım davayı kaybederlerde tekrar hyosung olarak alırız motorlarımızı

  5. #5
    ibrahimb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    havran/balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    oturun anlaşın kardeşim. millet istihdam istihdam diye bağırıyor. global de markaya yatırım yaptı o nun hakkını da ödeyin, işi düzeltin.

  6. #6
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    6 aydır garajımda yatan , daha 10000 km deki ve paçavra durumdaki kanuni classic'i her görüşümde kanuniye lanet ediyorum. Daha ilk haftadan yağ yakıp motor kilitledi, sonrasında ortaya çıkan onlarca arızayı hatırlamıyorum bile. Her problemde beni sorumlu tutmanın bir yolunu bulup garantiden yapmadılar. Diyeceğim şudur " KANUNİ TÜRKİYE'DE HARLEY BİLE YAPSA ALMAM ,ALMAK İSTEYENE DE MANİ OLURUM.

  7. #7
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bu ne saçmalıltır Ne saçma döngüdür. Ha tamm dünyanın başka yerlerinde de bu şekilde davalık olan koca koca şirketler var ama tüketicinin bukadar açıkta bırakılıp madur edildiği bazı yerler vardır. Onlar da; (AZ bile değil) GELİŞMEMİŞ dünya ülkeleridir. Birileri de bu ülkelerde alıcıyı evire çevire kazıklayıp arkasına bile bakmadan yola devam edebiliyor... İşte bu; tam TÜRK İŞİ..!!!

  8. #8
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Bu haber eski





    değil mi ?

  9. #9
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Yavaş olsun.......
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )

  10. #10
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Niyeti olan varsa, Kanuni üretmeye başlamadan alın motorlarınızı, montaj Kanuni'ye geçmeden son şansımız bu..

  11. #11
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Sonra da Türk tüccarına yakışmayacak bir şey yapmış ve ’velinimeti olan’ o küresel üreticinin, markasını Türkiye’de kendi adına tescil ettirmiş.
    Bir kere satıcı değil alıcı velinimettir madem Türk"lükten dem vuruyosunuz taşları doğru yere koyalım .. satıcının velinimet olduğu durumlar savaş, yokluk ve kriz durumlarıdır .. 1970 lerin sonunda ki türkiye gibi.. Hyosung velinimet falan değildir.. Türk motor pazarı ve sektörü ise Velinimetin kıralıdır ...

    Güney Kore’den Avrupa ülkelerine yapılan 24 bin 388 adetlik Hyosung motosiklet ihracatının, Türkiye’den yapılmasının yolunun açılabileceğini, Kanuni’nin Tuzla’daki fabrikasında Hyosung üretimine de başlanacağını söylüyor.
    Global milyonlarca dolar yatırım yapmış , Sonuçta ticari kazanç sağlama amaçlı bir şirket değilmi .. verirsin parayı alırsın isim hakkını.

    Kaldıki Hyosung türk pazarına 2000 yılında girmiş bir firma .. neden 2005 yılına kadar isimlerini patentleme gereği duymamışlar .. Sakın Türk İşadamlarına olan güvenden falan bahsetmeyin .. Dünya çapında ticaret yapacaksın Sadece avrupaya sattığın motor adedi onbinlerle ifade edilecek 5 yıl gibi bir süra burada kalacaksın ama ismini patentlemeyeceksin .. G Kore li Yöneticilerin basireti bu kadarmış ..Global muhtemelen bir para talep etti isim karşılığı ama Hyosung buna razı olmadı .. bölesi daha iyimi oldu

    Üretime montajla başlayacağız ve zamanla, motosikletlerin motor kısmı hariç diğer parçalarının Türkiye’de üretimi de mümkün olacak.
    Üretime montajla başlamak ya bu nasıl bir masaldır. Üretrim ne demektir , montaj ne demektir. TR ye full monte gelen motor sayısı azdır .. Sizin anladığınız anlamda zaten üretim cennetiyiz .. Ver elime lokma takımını bende üretime başlarım iki somun iki yıldız vida takmakla üretimmi olur ..

    Neden motor hariç .. Motoruda ben yapacam de .. iki saç lefha büküp bi şase imal etmekle kendinizi motosiklet üreticisimi ilan edeceksiniz.. Türk milletide bunu yiyecek .. bravo
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  12. #12

    Üyelik
    09 Haziran 2009
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    inşallah olacak
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kere satıcı değil alıcı velinimettir madem Türk"lükten dem vuruyosunuz taşları doğru yere koyalım .. satıcının velinimet olduğu durumlar savaş, yokluk ve kriz durumlarıdır .. 1970 lerin sonunda ki türkiye gibi.. Hyosung velinimet falan değildir.. Türk motor pazarı ve sektörü ise Velinimetin kıralıdır ...



    Global milyonlarca dolar yatırım yapmış , Sonuçta ticari kazanç sağlama amaçlı bir şirket değilmi .. verirsin parayı alırsın isim hakkını.

    Kaldıki Hyosung türk pazarına 2000 yılında girmiş bir firma .. neden 2005 yılına kadar isimlerini patentleme gereği duymamışlar .. Sakın Türk İşadamlarına olan güvenden falan bahsetmeyin .. Dünya çapında ticaret yapacaksın Sadece avrupaya sattığın motor adedi onbinlerle ifade edilecek 5 yıl gibi bir süra burada kalacaksın ama ismini patentlemeyeceksin .. G Kore li Yöneticilerin basireti bu kadarmış ..Global muhtemelen bir para talep etti isim karşılığı ama Hyosung buna razı olmadı .. bölesi daha iyimi oldu



    Üretime montajla başlamak ya bu nasıl bir masaldır. Üretrim ne demektir , montaj ne demektir. TR ye full monte gelen motor sayısı azdır .. Sizin anladığınız anlamda zaten üretim cennetiyiz .. Ver elime lokma takımını bende üretime başlarım iki somun iki yıldız vida takmakla üretimmi olur ..

    Neden motor hariç .. Motoruda ben yapacam de .. iki saç lefha büküp bi şase imal etmekle kendinizi motosiklet üreticisimi ilan edeceksiniz.. Türk milletide bunu yiyecek .. bravo
    adam haklı dicek bişey yok

  13. #13
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 aydır garajımda yatan , daha 10000 km deki ve paçavra durumdaki kanuni classic'i her görüşümde kanuniye lanet ediyorum. Daha ilk haftadan yağ yakıp motor kilitledi, sonrasında ortaya çıkan onlarca arızayı hatırlamıyorum bile. Her problemde beni sorumlu tutmanın bir yolunu bulup garantiden yapmadılar. Diyeceğim şudur " KANUNİ TÜRKİYE'DE HARLEY BİLE YAPSA ALMAM ,ALMAK İSTEYENE DE MANİ OLURUM.
    Katılıyorum. Kanuni bedava motor verse almam.

  14. #14
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Kanuni ne yapar eder bilmiyorum ama ben resimdeki adam gibi biyiklari olan adamlar gorunce refleks olarak popomu kapatmaya basladim uzunca bir suredir.
    Size de tavsiye ederim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  15. #15
    cagatay_hepsen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    ist.çapa
    Motosikleti
    hyosung 250 comet'di gitti yamaha x-max 250 geldi
    tamamen tatava
    ATATÜRK diyorki "Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Başlığa bak imana gel.ST Kanuni : Türkiye avrupanın üssü olacak.Bi tarafımla güleyim bari...

  17. #17
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Kalemine sağlık adaş.

    "Üretime montajdan başlayacağız." Ne kadar hoş bir ifade değil mi!? Yıllardır montaj yapa yapa bu ülkenin motosiklet alıcılarını bıktırdınız be kardeşim, azıcık delikanlı olun doğruları konuşun. Daha Çin'e kendinize özgün bir tasarımla üretim yaptıramadınız, tüm modelleriniz çakma.

    Ben Global'e hak veriyorum kardeşim, tamam bizi de mağdur ettiler fakat o kadar emek ver, Koreliler günün birinde senin bu yatırımlarını boşa çıkartıp ülkenin en fasoncusuna distribütörlük versin. İyi yaptılar markanın tescilini almakta, S&T motor uyumasaymış.

    Motor hariç tüm parçalarını ülkede üreteceklermiş! Hadi üret benim aylardır arayıp bulamadığım digital gösterge panelini de göreyim.
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  18. #18
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Bu işler yobazlıkla olmaz. Kafa çalıştırmakla, bilimle, akılla, YARATICILIKLA olur.

    Hadi bakayım meşgul etmeyin tezgahı.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  19. #19
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    kulakları çınlasın Prometeusun meşhur bir hediyesi vardı...mübrek günde çarpılmayalım ama...


    eyvah yarrayerıng


    bknz...

    http://verygoodfood.files.wordpress....ring_trine.jpg
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #20
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanuni ne yapar eder bilmiyorum ama ben resimdeki adam gibi biyiklari olan adamlar gorunce refleks olarak popomu kapatmaya basladim uzunca bir suredir.
    Size de tavsiye ederim.
    Bu tarz bıyıklılar artık heryerde ... Kaçacak yer de kalmamaya başladı.
    Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
    Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler