Motosiklet talanı

Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
afp96079142201130258_big.jpg

Karaya oturan geminin mallarını toplamak isteyen İngilizler, kıyıya hücum etti. Yağmalananlar içinde 30 bin dolar değerinde BMW motosikletler bulunuyor.

İngiltere'nin güneyindeki Devon kenti sakinleri, kötü hava şartları nedeniyle karaya oturan, ardından yükü denize boşalan gemi için, sahile akın etti. İngiliz yetkililer, İtalya'dan kalkan 62 bin tonluk "MSC Napoli" adlı geminin 25 derece yana yattıktan sonra battığını söyledi. Bu arada gemideki yaklaşık iki bin 500 konteynırdan bir kısmı sahile vurdu. Ajanslara göre, konteynırların içinde 30 bin dolar değerinde BMW motosikletler, binlerce dolarlık ayakkabı, pahalı parfümler, şampuanlar ve şaraplar da var. Yetkililer, deniz yasalarına göre bu malları bulanların bildirimde bulunmaları gerektiğini söyledi. Polis Steve Speariett, "Önceki akşam sahilden BMW marka motosikletin götürüldüğünü tespit ettik. Lütfen bu kişiler eşyaları rapor etsinler" dedi. Speariett, halkın mallar için yasal bir belge doldurmalarını, ancak bu şekilde evlerine götürebileceklerini belirtti. Aksi takdirde kişiler, yağma ve hırsızlıkla suçlanabilecek.

Kaynak: http://www.sabah.com.tr/dun112.html
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
afp96080292201130237_big.jpg


afp96087522201130240_big.jpg


afp96079352201130252_big.jpg


_42478753_steve_brien_shipclose.jpg


_42476701_crack.jpg


_42478697_julie_higginb_police.jpg


_42478661_steve_brien_containercar.jpg


_42477147_containers_.jpg


captsgekrj47220107214513en.jpg

 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
yok ki bizde şans
off offff
millete bak yaa, kapmışlar gül gibi motorları
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Şu adamdaki keyfe bakın :pr:

captsgekrj47220107214513en.jpg



Speariett, halkın mallar için yasal bir belge doldurmalarını, ancak bu şekilde evlerine götürebileceklerini belirtti. Aksi takdirde kişiler, yağma ve hırsızlıkla suçlanabilecek.

Böyle birşey olabilirmi :silent: Çok saçma :farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Adamlar doğuştan şanslı millet.

Bizde gemi batsa karaya sadece radyoaktif variller vurur. :cyclopsan
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tamam karaya vuran konteynırlardaki motorları kaptılarda ya denizin içinde olanar. canım bmw ler denizin içinde fokur fokur gidiyo:pr:

içinizde dalgıç arkadaşlar varmı??:queen:

ulen ilerleyen günlerde denizde gostrider gibi gaz açan köpek balıkları görürsem hiç şaşırmıycam. çogumuzun yanından geçmedigi motorlar balıkların elinin altında
bir ingiliz balıgı kadar olamadık beee:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allahımmmmmmmmmmmmmmmmm :queen: Valla denizde köpek balığı bile olsa dalardım yemin ki :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Allahımmmmmmmmmmmmmmmmm :queen: Valla denizde köpek balığı bile olsa dalardım yemin ki :queen:

rüya görmek güzeldir gör gör:mrgreen:

aslında 2-3 dalgıç bulup ingiltere'ye yüzmeye gitmek lazım deniz altı zenginlikleri oldukça iyi diyorlar:mrgreen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Walla mallar talan edenlerin olur deniz kanunudur denizde sahipsiz bulduğun senindir, Gemide de şansa bmw motor varmış bee, Araba falanda varmış acaba gemi itlayan gemisi ferrari olmasın konteynrlarda.

Ayrıca denizlerde yüzlerce başıboş konteynır dolaşır ancak kimse almak istemez çünkü gemilere ciddi zarar verir denizci arkadaş anlatıyordu Geminin baştan sonuna kadar zarar verir diyo konteynır görünce kaçıyorlarmış.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw harbı ıcıme oturdu :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen bi de bana sor :p :p

+ İmzan hiç hoş değil :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben riva sahillerine gidiyom orada çok kaza oluyo başka türlü sahip olamayacağız:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst