Opet ve Cem Yılmaz, herkesi tüm kuryeler için kapılarına birer teşekkür notu bırakmaya davet ediyor.

Herkesin evde kalması salık verilen coronavirus günlerinde, aralarında kuryelerin de bulunduğu pek çok meslek grubu, günlerini evlerinin güvenilir yalıtkanlığından uzakta geçirmek mecburiyetinde.

Bu zor günlerde kendilerini tehlikeye atarak görevlerini sürdürenlere minnettarlığını göstermek isteyen Opet, “sağlık çalışanlarına, bizin için çalışanlara ve yolda olanlara teşekkür ederiz” dediği bir reklam filmi yayınladı.

15 yıllık bir aradan sonra yeniden Opet’in marka yüzü olan Cem Yılmaz‘ın sesiyle hayat bulan 60 saniyelik reklam filmi #BirTeşekkür’de marka, herkesi, tüm kuryeler için kapılarına birer teşekkür notu bırakmaya ve onlara hep birlikte teşekkür etmeye davet ediyor.

Pre PPM, PPM ve kurgunun Zoom ile gerçekleştirildiği filmin çekimlerinde kuryeler GoPro takarak, ajans ve prodüksiyon çalışanlarının evlerinin önünden geçti. Kuryeler geçerken, ajans ve prodüksiyon çalışanları evlerinden kuryeleri kayda aldı. Cem Yılmaz sesini evinde kaydetti; müzik ve miksaj evden yapıldı. Revizyon ve film onayının da evden verildiği proje için, özetle, kimse sokağa çıkmadı.