Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2018 Yılı Motosiklet Sektörüne Genel Bakış

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
     


    Toplam Taşıt Adetleri




    İkinci elde lider Honda




    İkinci el satışları artıyor




    İstanbul,İzmir ve Antalya en çok devir yapılan iller oldu.




    50 cc satışları sektörün %20'sini kapsadı.




    En çok motosiklet satılan iller İstanbul,Antalya ve İzmir oldu.




    Kilis'te her 10 kişiden 1'i motosiklet kullanıyor.




    2018'de sektörün durumu ve 2019 beklentileri




    Değerlendirme


    -50 cc satışlarında %223 artış meydana geldi.
    -51-100 cc segmentinde %12'lik kayıp oluştu.
    -101-125 cc segmenti geçtiğimiz yıla oranla hemen hemen aynı kaldı.
    -126-250 cc satışlarında düşüş var.
    -251-500 cc satışları 2018 yılında neredeyse ikiye katlandı.
    -501 cc üstü satışlarda düşüş %20'lere vardı.

    2019 Beklentileri


    -50 cc satışları bu yılda artışta olacak. Fuarda birçok marka 50 cc segmentinde yeni alternatifler sunabilir.

    -Yüksek cc motosiket satışlarındaki düşüş devam etme eğiliminde. Zira sadece 2-3 sene önceki fiyatlara bakınca motosikletlerin fiyatlarının neredeyse 2 katına çıktı.

    -Çinli motosikletler bu yılda küçük cc segmentini domine edecek gibi gözüküyor.

    Zira bu segmentte Suzuki ve Kawasaki'nin modelleri piyasanın çok üstünde. Yamaha ve Honda commuter ve scooter modelleri ile piyasadan pay kapmaya çalışacak. Hintli modellerde ise satış adetleri düşmeye devam edebilir. Bu modellerin fiyatları daha tercih edilebilir seviyelere çekilmeli.

    -2019 yılı ne yazık ki sektör açısından daralma eğiliminde.

    -Son yıllarda kan kaybeden sektör 2006 yılı öncesindeki satış adetlerine doğru geriliyor.

    -Ötv,diğer vergiler,döviz kuru fiyatları ciddi manada yükseltti.

    -2005 yılında sektöre dahil olan ve 2006 yılında satış adetlerini 350.000 sınırına çıkaran çinli modellerin oluşturduğu pozitif ivme ne yazık ki kayboldu.

    -2.elde bu yıl satışlar 400.000'i görebilir. Artan fiyatlar sebebiyle ikinci elde ciddi bir hareketlilik söz konusu.
    hachiko bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #2
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Vulture
    50 cc krallığını ilan etti, yakında vergisi vs. vs. gelir.
    Archidraw bunu beğendi.

  3. #3
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Burgman 400
    2006 öncesine doğru gidiyor isek durum çok vahim.. 2019 hedefine bakılırsa sektör yine küçülecek..0-50 cc pazarı büyümüş ise muhtemelen bunlarda pideci börekçi sektöründe çalışan araçlar yani hususi keyif için alınan motosikletler artık yok gibi...
    Özledim..

  4. #4
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ... > Nc 700dc integra > ....
    Görüldüğü üzere 0-50cc benzinli ve elektrikli motosiklet satışlarındaki büyük artış ile ülkemizin ne kadar çevreye duyarlı, bilinçli ve refah düzeyi yüksek bir topluma sahip olduğu belgelenmiş oldu.

    Bakınız burası çok önemli arkadaşlar; ülkemizin gelişen ekonomisi ve istikrar ortamı sayesinde motosiklet satışlarında düşün yaşanması gayet doğaldır. Gelir düzeyi yükselen vatandaşlarımız motosiklet yerine diğer ulaşım araçlarını kullanarak bilinçli tüketici olduklarını bir kez daha göstermişlerdir.

    Bakınız burası da çok önemli arkadaşlar, artan istikrar ve büyüyen ekonomimiz sayesinde 2020 yılında da sektörde, ekonomik büyüme kaynaklı küçülme görülebilir. Sonuçta ekonomi büyürken motosiklet sektöründeki küçülme gayet doğaldır. Buna matematikte ters orantı denir ve problem çözmede çok faydalıdır. Müsterih olunuz, ekonomimiz büyüdükçe alım gücünüzdeki küçülme gayet doğaldır. Bu büyüyen ekonomimizin, istikrar ve güven ortamının bir göstergesidir.

    fatih.met, Thesinner83, maktama ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    listede "diğer" dediği hangi markalar acaba. Ayrıca Bajaj ı da göremedim .

  6. #6
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüldüğü üzere 0-50cc benzinli ve elektrikli motosiklet satışlarındaki büyük artış ile ülkemizin ne kadar çevreye duyarlı, bilinçli ve refah düzeyi yüksek bir topluma sahip olduğu belgelenmiş oldu.

    Bakınız burası çok önemli arkadaşlar; ülkemizin gelişen ekonomisi ve istikrar ortamı sayesinde motosiklet satışlarında düşün yaşanması gayet doğaldır. Gelir düzeyi yükselen vatandaşlarımız motosiklet yerine diğer ulaşım araçlarını kullanarak bilinçli tüketici olduklarını bir kez daha göstermişlerdir.

    Bakınız burası da çok önemli arkadaşlar, artan istikrar ve büyüyen ekonomimiz sayesinde 2020 yılında da sektörde, ekonomik büyüme kaynaklı küçülme görülebilir. Sonuçta ekonomi büyürken motosiklet sektöründeki küçülme gayet doğaldır. Buna matematikte ters orantı denir ve problem çözmede çok faydalıdır. Müsterih olunuz, ekonomimiz büyüdükçe alım gücünüzdeki küçülme gayet doğaldır. Bu büyüyen ekonomimizin, istikrar ve güven ortamının bir göstergesidir.

    çok güldüm ya milletle alanen tastas geçisin detaylı açıklaması
    SuleymanE ve lifegoeson13 bunu beğendiler.

  7. #7
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    ekonomik çöküşün arkasından sıfır motosiklet satılmamasının farklı etkileri olacaktır,
    motosiklet fiyatlarına paralel olarak yedek parça, işletme maliyetleri, ekipman maliyetleri de artmakta,
    doğal olarak "çıkma " tabir edilen çalıntı motosikletlerin parçalarının da içerisinde olduğu iş kolu ivme kazanarak düşük ekonomik gereksinimleri karşılamaya yönelecektir,

    50cc grubu ise nasıl bir muameleye tabi tutulacak pek belli değil,
    4-5 adet kaza sonrası sigorta olmamasından dolayı yaşanacak kaos propagandaya konu edilerek 50cc ve akabinde bisiklet için de sigorta yaptırılma zorunluluğu gelebilir.
    vergilendirme olarak da bakmak lazım.
    bu sene için 40.000 adet 50 cc satılacak olsa, motosiklet başına 100 lira vergi getirilse 3.000.000 tl para yapar,
    bu para ile de meclis lokantasının menüsüne yeni eklemeler yapılabilir.

    alışılagelmiş rakamlar ile sürdürdüğümüz motosiklet macerasını ise yükselen maliyetler ile bakım ve yedek parça kalitesinden feragat ederek devam ettirebilir ya da ekonomik olarak daha düşük makinelere geçiş yapabiliriz.

    bakınız burası önemli;
    motosikletlerin bu kadar fahiş artışlar ile fiyatlandırılmasının arkasındaki dıj güjlerin araştırılması ve motosiklet stoku yapanların baskınlar ile tespit edilerek, gerekli yaptırımların yapılması gerekmektedir.



    otomotiv sektörünün durumu örnek teşkil etmelidir.
    vaziyet alın 2019 değişik geçecek.
    SuleymanE bunu beğendi.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  8. #8
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüldüğü üzere 0-50cc benzinli ve elektrikli motosiklet satışlarındaki büyük artış ile ülkemizin ne kadar çevreye duyarlı, bilinçli ve refah düzeyi yüksek bir topluma sahip olduğu belgelenmiş oldu.

    Bakınız burası çok önemli arkadaşlar; ülkemizin gelişen ekonomisi ve istikrar ortamı sayesinde motosiklet satışlarında düşün yaşanması gayet doğaldır. Gelir düzeyi yükselen vatandaşlarımız motosiklet yerine diğer ulaşım araçlarını kullanarak bilinçli tüketici olduklarını bir kez daha göstermişlerdir.

    Bakınız burası da çok önemli arkadaşlar, artan istikrar ve büyüyen ekonomimiz sayesinde 2020 yılında da sektörde, ekonomik büyüme kaynaklı küçülme görülebilir. Sonuçta ekonomi büyürken motosiklet sektöründeki küçülme gayet doğaldır. Buna matematikte ters orantı denir ve problem çözmede çok faydalıdır. Müsterih olunuz, ekonomimiz büyüdükçe alım gücünüzdeki küçülme gayet doğaldır. Bu büyüyen ekonomimizin, istikrar ve güven ortamının bir göstergesidir.


  9. #9
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ... > Nc 700dc integra > ....
    Alıntı The Dude adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ...

    bakınız burası önemli;

    ...
    Bu cümle ile tamamen önemli ve doğru bilgiler verdiğinize ben ikna oldum bayım. Benim için gerisi önemli değil, "bakınız, burası önemli" diyen bir kişi asla ve asla önemsiz ve yanlış bilgiler vermez

    Ben gündemi takip etmeyi bıraktım ama gündem beni takip etmeyi bırakmıyor efenim. Mesela dün markete gittim, patlıcanın kilosunun 15tl olduğunu görünce bir sevindim bir sevindim anlatamam.

    Neden? Bakınız burası önemli; çünkü büyüyen patlıcan fiyatları büyüyen ekonomiye işaret eder. Ekonomimiz küçük olsaydı patlıcanlarımızda küçük ve ucuz olurdu.
    Ekonomimiz büyümüş ki patlıcanlarımız da büyümüş ve fiyatları artmış. Bakınız burası çok önemli; buna matematikte doğru orantı denir ve problem çözmede çok önemlidir. Gördüğünüz gibi her şey çok iyi gidiyor, tüm istatistikler de bunu gösteriyor.
    The Dude ve Osm@n bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    liste normal hemde çok normal .. 2017 de çnkü 50cc den artık trafik sigortası talep edilmiycek dendikden sonra patlama oldu ..

    50cc deyip geçmeyin çok cazip aşırı cazip .. sadece motorsiklet camiası dışında değil tam aksine motorsiklet camisaının içindeki insanları bile cezbetti..

    eskiden 50cc dedinmi yazlık yerlere alınan yazlıkda sahile inerim bakkala giderim yada ufak bir kasabada memlekette bulunsun densin tarzı motorlardı.. ne zamanki sigortadan muafiyeti oldu o zaman cezbedici hale eldi özellikle alanların %90 zaten 50cc de bırakmıor alan herkes 100-125cc arasına yükseltiyor..

    avantajı ne

    1) araba ehliyeti ile sürülebiliyor
    2)trafik sigortası istenmiyor
    3) 50cc den direk 100-125cc lere yükseltilebiliniyor .. Yani normalde 100 yada 125 cc lik motor alan insana oranla trafik sigortası ve motorsiklet ehliyeti ile kullanmanız gereken motoru ehliyetsiz , trafik sigortasız sürme imkanı tanıyor.
    4) genel gider bakım paraları normal hacimli motora göre sudan ucuz ...
    5) Yakıtı ideal normal hacime oranla..

    bu kadar avantajı varken tabiki 50cc de patlama olur çok doğal..

    Şahsen bir firma adam gibi bir 50cc lik makine getirse misal mondialin rx1 i var 125 cc lik onun ayn kasada 50cc liğini getirseler şahsen alırım birtane yaparım 100 yada 125cc koyarım kapıya ne mtv ne trafik sigortası hiç bir zararı yok dursun kapıda bir 2 senede bir tüv var onada sokarız.. sadece trafik sigortası ve mtv den yılda 500 tl cebine kar kalsa 100-125cc lik akranına oranla ortalama... belki o motorun bir yıllık yakıtını bedavaya getirirsin amorti edersin yani motoru bedavaya sürmüş olursun..

    birde şuda çok doğru bence 251-500 cc arasında satışlar 2 ye katlanmış deniyor çok doğru katılırım çünkü 2017 den sonra türkiyeye euro4 standartlarından ötürü 300cc ve 400cc ler bolcana geldi 2016 de ve öncesinde bu hacimde nerdeyse motor model yoktu haliyle satış sıçraması çok normal ..

    2019 da motor piyasası daralır 50cc de satışlar aynen çıkarak devam eder 250cc ye kadar olan segmentte satışlar normal gider üst hacimlerde satışlar düşük geçer çünkü bu yılda 2-3 zam geldimi yıl sonuna kadar 500 cc lik ortalama bir makina olur 55-60 bin civarı 600-700 lük makinelerde olur 80 binleri bulur tahminim..
    maktama bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    2019 beklentisini siz bi 100 bin altına çekin derim.eğer kredi oranları 1.10 falan civarına gelirse patlama yapar kendimden biliyorum .fiyatlar daha çıkmadı motorların araba ile karşılaştırırsanız şu an bile uygun kalıyorlar.46 ya corsa aldığım zaman 26 ya 0km mt7 veriyorlardı araba oldu 92 tl motor 35 e satıyorlar şu an.gibi bir sürü gözlemimde var

  12. #12

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    şu anki sıfır fiyatları anlatırken model yılınıda söyleyin diğer türlü insanlar 2019 model zannedebilir fakat denilen motorların çoğu zaten satılamamış depolarda elde kalmış 2015 model ile 2018 model arası motorlar.. yani geldiği zaman piyasa faiz oranları kurlar şu andaki fiyatların piyasanın kurların faizlerin misli misli altında fiyatlardı zaten..


    Kısaca adamların 35 bin tl ye sattığı 2017 model bir mt07 o adamlara zarar ettirmez çünkü 2017 deki kurlarla faiz oranlarıyla şu andaki arasında dağlar kadar fark var.. gelicek 2019 modeller modeli cinsi farketmez özellikle mart sonrası en iyimser rakamlarda 600cc ve üstü tahminim 60 bin lerin aşağısı olmıycaktır..

  13. #13

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    Büyükçekmece-İSTANBUL Hadıımköy gişeler.
    Motosikleti
    YAMAHA R6 2015-CB125E 2017
    yıl 2019 verileri girildiğinde , cumhurbaşkanınız sağolsun veriler sıfıra yakın

  14. #14
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Çinli bir firmanın olaya el atıp cüzi bir miktara 300cc ye çıkarılabilen bi 50cc üretip sürmesi lazım piyasaya... Bi yandan da 300cc dönüşüm kitini başka bir marka altında sürmesi lazım piyasaya. Deli gibi satar muhtemelen.

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    50cc deki satış patlaması memelektin fakirleşmesi sonucu değil kesinlikle katılmam tam aksine bir fırsat olarak görüp alınıyor..
    üstüne getirten firmalar senet sepet taksit te limit tanımayınca peynir ekmek gibi satıyor..

    sadece araba sürenler değil motor sürenlerde çok talep gösteriyor yüksek hacim olanlar ikinci motor olarak düşünüyür , küçük hacimi olanlar hacimi yükseltirim diyor bir tane 50cc lik şehirde sürmelik alırım yüksek hacimide keyfime basmalık yada uzunyolluk kullanırım kafasında almayı düşünüyor..

    Bu 50cc lik olayı motorcu muhabbetlerinde bile çok sık geçiyor almayanlar kafalarına göre bir 50cc lik bulamadıkları için almıyor yoksa piyasaya sağlam sallıyorum yukardada yazdım misal rx1 görünümde bir enduro tarzı makine gelse yada kalıplı bir cruiser yada touring tarzı bir makine gelse 50cc lik satışları uçar gider 2018 in bile misli misli üstü satar..

    çok sevdiğim ayucuk bir dostumda 2014 dl1000 var vstorm .. biraz kiloludur kardeşim 100 kilo civarlarında oda gitmiş 50cc lik almaya niyet etmiş bir sürü 50cc lik üstüne oturmuş daha doğrusu bazılarına oturtmamışlar aman abi kırarsın motoru falan diye adam ciddi ciddi bir gününü bu işe ayırıp galeri galeri gezip piyasadaki 50c liklere bakmaya gitmişde cüssesine göre kalıplı bir şey bulamamış.. onun gibiler tonla var.. Adamın motoru şehir için 7 litre yakıyor .. adamda haklı..

    şu anki 50cc likler bu kadar tasarım olarak çirkin olmasına rağmen peynir ekmek gibi sattı birazda demek tasarımı içeriği güzel kalıplı motorlar getirtseler görün şenliği..

    vel hasıl 50cc lik öyle fakirleştiğimiz için değil tam aksine bir kesim lüksünü konforunu rahatını attırmak için düşünüyor.. yada ekonomisini geliştirmek için.

    Arabası olan içinde bu geçerli motoru olan içinde.. arabası olanda işim düz ayak 2km 3km ilerde hergün arabayı çıkartıcağıma alyım bir 50cc lik gider gelirim hem arabam eskimez hem km çok yapmaz hem az yakarım bir sürü artısı var.. motoru olan ikinci motor alıyım birinci motorla şehir içinde zor meşakatli zehmetli sürüşü olsada 50 lik alırım yanına bir tane 50 liği şehir içi sürerim diğerinde uzunyolda keyif yaparım gaz açarım derdinde düşünüyor..

  16. #16
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vel hasıl 50cc lik öyle fakirleştiğimiz için değil tam aksine bir kesim lüksünü konforunu rahatını attırmak için düşünüyor.. yada ekonomisini geliştirmek için.
    Ekonimisini geliştirme ihtiyacı fakirlik kaynaklı değildir midir?

    İnsanlar 50cc motosiklet alıp, ulaşım giderini azaltarak, artan parayla çılgınlar gibi lüks bir hayat mı sürüyor?

    Tam anlamadım sanırım...

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Vallahi beni öpseler binmem 50cc'ye, yürürüm anasını satayım ya ben cinsim ya millet... (Herhalde cinslik bende)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

    Semadirek'te kullanmıştım, gaz on-off arası yok, hep tapagaz kullanmak lazım, yokuşta 30 görsen mutlu eder falan. Gayet de bakımlı yepyeni Piaggio scooter'dı. Yazlık köylük motoru onlar, İstanbul'da mahalle arası hariç yamulursun; E5 TEM kullanmadan bir yerden bir yere gitmek mümkün değil.

  18. #18
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Aynen. Model helikopter motoru, elektirikli testere motoru falan 50cc. Racing veya Enduro gorunumlu 50cc motosikleti kim guzel ve ilgi cekici bulur Allah askina? Komedi malzemesi sadece... Yasli amcalar koyde veya sahilde tingir mingir binebilir, gayet makul. Ama sahsen bisiklet binerim bin kat daha iyi: Daha zevkli, daha ucuz, daha saglikli, daha hizli

    Hele hele "konfor ve luks" icin 50cc olayini hic aklim almadi... Mazosist'ler icin falan mi ki? Luks ve konfor icin koltugun uzerine dikenli tel doseyen tipler falan varsa belki. Logaritma, bir gun ucaga atlayip gelip cayini icecegim senin. Acaip merak etmeye basladim cevreni Benim de kapim acik tabii ki. Mangal hazir

  19. #19
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    iss
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüldüğü üzere 0-50cc benzinli ve elektrikli motosiklet satışlarındaki büyük artış ile ülkemizin ne kadar çevreye duyarlı, bilinçli ve refah düzeyi yüksek bir topluma sahip olduğu belgelenmiş oldu.

    Bakınız burası çok önemli arkadaşlar; ülkemizin gelişen ekonomisi ve istikrar ortamı sayesinde motosiklet satışlarında düşün yaşanması gayet doğaldır. Gelir düzeyi yükselen vatandaşlarımız motosiklet yerine diğer ulaşım araçlarını kullanarak bilinçli tüketici olduklarını bir kez daha göstermişlerdir.

    Bakınız burası da çok önemli arkadaşlar, artan istikrar ve büyüyen ekonomimiz sayesinde 2020 yılında da sektörde, ekonomik büyüme kaynaklı küçülme görülebilir. Sonuçta ekonomi büyürken motosiklet sektöründeki küçülme gayet doğaldır. Buna matematikte ters orantı denir ve problem çözmede çok faydalıdır. Müsterih olunuz, ekonomimiz büyüdükçe alım gücünüzdeki küçülme gayet doğaldır. Bu büyüyen ekonomimizin, istikrar ve güven ortamının bir göstergesidir.

    Reis sen fazla berat albayrak izliyon anlaşılan, neyse... İstikrar devam ediyor. Reis başımızdan eksik olmasın işallah.
    in progress

  20. #20

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallahi beni öpseler binmem 50cc'ye, yürürüm anasını satayım ya ben cinsim ya millet... (Herhalde cinslik bende)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

    Semadirek'te kullanmıştım, gaz on-off arası yok, hep tapagaz kullanmak lazım, yokuşta 30 görsen mutlu eder falan. Gayet de bakımlı yepyeni Piaggio scooter'dı. Yazlık köylük motoru onlar, İstanbul'da mahalle arası hariç yamulursun; E5 TEM kullanmadan bir yerden bir yere gitmek mümkün değil.
    yanılgın şurdan geliyor piaggio gerçek 50cc dir insanların aldığı motorlar genelde yükseltebilir motorlar çoğuda 100cc -125cc ye yükseltiyor .. 100cc yapanlara sorarsan rahat 80-100 km hızlara çıkıyorlar buda yeter artar bile.. piaggio başka onda hız limitör vardır..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen. Model helikopter motoru, elektirikli testere motoru falan 50cc. Racing veya Enduro gorunumlu 50cc motosikleti kim guzel ve ilgi cekici bulur Allah askina? Komedi malzemesi sadece... Yasli amcalar koyde veya sahilde tingir mingir binebilir, gayet makul. Ama sahsen bisiklet binerim bin kat daha iyi: Daha zevkli, daha ucuz, daha saglikli, daha hizli

    Hele hele "konfor ve luks" icin 50cc olayini hic aklim almadi... Mazosist'ler icin falan mi ki? Luks ve konfor icin koltugun uzerine dikenli tel doseyen tipler falan varsa belki. Logaritma, bir gun ucaga atlayip gelip cayini icecegim senin. Acaip merak etmeye basladim cevreni Benim de kapim acik tabii ki. Mangal hazir
    Ben alırım Rx1 yada o türevde bir kasada getirtsinler 50cc yaparım 100cc koyarım kapıya ikinci motor olarak..

    gideri bedava ola bir motoru herkes alır. sigortası yok vergisi yok benzini bile bir şey yakmıyor yok bakımı bedava nerdeyse .. güzel bir kasa ile yollarlarsa alınır şehir içi kullanılır gayet güzel git gele eşşek niyetine..


    Yedek Parça ve işçilik indirimi
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)