Katil Bariyerler İçin İlk Somut Adım Geldi!
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Daha önce konusunu açtığımız Katil Bariyerler İçin Önemli Gelişme'nin ardından somut adım bugün yine Kenan Sofuoğlu tarafından duyuruldu.
Sofuoğlu'nun,Instagram hesabı üzerinden yaptığı açıklama şu şekilde;
"Kara Yolları Genel Müdürü ile görüştük . Ulaştırma bakanımız kendisine geçen haftaki görüsmemizden sonra talimat vermis . Pilot bölge için hazırlıklar yapılıyor. İnsallah başlıyoruz. Tüm motosiklet camiasına hayırlı olsun."
Reklamlar
-
çok maliyetli bir olay bu. sadece virajlara yapacaklar kanımca.
-
Moderatör
melez adlı üyeden alıntı
çok maliyetli bir olay bu. sadece virajlara yapacaklar kanımca.
Allah korusun ama, bir iki olay daha yaşanırsa, sadece virajlara yaptınız, burada ölenler insan değil mi algısı oluştuktan sonra tamamlarlar diye düşünüyorum. Heryerden kat kat vergi alıyorlar, kucuk bi kısmı ile yapsınlar, bari bi faydası olsun.
-
melez adlı üyeden alıntı
çok maliyetli bir olay bu. sadece virajlara yapacaklar kanımca.
Diyanet veyahut saray kadar maliyetli değildir..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
hachiko adlı üyeden alıntı
Diyanet veyahut saray kadar maliyetli değildir..
scooter kullanan er.. pardon bu o konu değildi. bana kalırsa dinayetin ödeneklerini bir yıllığına yola harcasalar kapının önüne kadar bariyer yapılabilir.
-
İnşallah seçimden sonra bu çalışmalar bir anda kesilmez.
-
Değerli melez kardeşim bir şeyi yazmadan önce doğrusunu öğrenin sonra yazın . Diyanet din işleri veya
dini konular anlamına gelir. Dinayet ise borçlar , borç hukuku ya da borçlarla ilgili konular anlamına
gelir. Önce döğrusunu öğrenin , öğrendikten sonra yazarsınız.
-
Valla artık şu bariyer olayına bir çözüm gelsinde , kim neyin anlamını geliyorsa gelsin konu o değil çünkü.
Zaten böyle birşey yapılacak olduktan sonra devlet onun masrafına bakmaz.
" Yap işlet devret " illa yapacak birilerini buluruz. Saraydan diyanetten kısmaya gerek yok bence.
-
diyanete yıllık 9 milyar tl bütçe ayırana kadar insan sağlığını düşünsünler.
diyanet vatandaşın sağlığından önemli değil.
-
21 Aralık 2018, 08:20
#10
emirs adlı üyeden alıntı
diyanete yıllık 9 milyar tl bütçe ayırana kadar insan sağlığını düşünsünler.
diyanet vatandaşın sağlığından önemli değil.
Şimdi bu mesele devletin gereksiz sağlık harcamalarına, manevi sağlık maddi sağlık geyiğine kadar gidebilir. Lakin konudan daha fazla sapılmaması iyi olur.
Hayırlı olsun. Umudumuz çok gecikilmeden her yere yapılması.
-
21 Aralık 2018, 10:23
#11
İnsanı korumaya yatırım yapılmazsa ne olur? Daha çok insan ölür. Cenaze masrafları artar. İşte onun için diyanetin bütçesi fazla. Bütçeyi insan korumaya aktarırsanız diyanetin yükü de hafifler, bütçesi de.
-
21 Aralık 2018, 11:11
#12
emirs adlı üyeden alıntı
diyanete yıllık 9 milyar tl bütçe ayırana kadar insan sağlığını düşünsünler.
diyanet vatandaşın sağlığından önemli değil.
Tabiki insan sağlığından önemli değil kardeşim. Yapsınlar da nerden kısarlarsa kıssınlar.
Burada bizler için önemli ve güzel olan bu konun saptırılmaması adına ben öyle kestirip attım. Benide yanlış anlamayın güzel bir gelişme olmuş hepimiz adına. Biz burda bunu konuşalım ki unutulup havada kalmasın.
Bazen konu hemen siyasete çekiliyor ,konu başlığı ile yorumlara bakıyorsun alakası yok.
Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah.👍
-
21 Aralık 2018, 13:06
#13
Bakalım ne yapacaklar ve nasıl yapacaklar. Çok tehlikeli
-
21 Aralık 2018, 13:09
#14
Levent adlı üyeden alıntı
Allah korusun ama, bir iki olay daha yaşanırsa, sadece virajlara yaptınız, burada ölenler insan değil mi algısı oluştuktan sonra tamamlarlar diye düşünüyorum. Heryerden kat kat vergi alıyorlar, kucuk bi kısmı ile yapsınlar, bari bi faydası olsun.
kat kat vergi alıyorlar dedin de yanlışın var. devletimiz vergi almıyor. yancılık yapıyor.
kendine araba alınca bi arabada devlete alıyorsun.
kullandığın elektriğin kullanım bedelinden daha çok fatura ödüyorsun.
yani lütfen vergi almayan devletimize niye vergi alıyor diyerek kötülüyorsunuz anlamıyorum.
-
21 Aralık 2018, 13:13
#15
yürü kenan komutan kim tutar seni.
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
21 Aralık 2018, 14:15
#16
ben hala fiili aktif icraat görmeden erken konuşmama yanlısıyım.. bu ülkede ne projelere başlandıda sadece ya lafda yada yarıda kaldı.. hatırlarsanız bir fatih projesi vardı hani tüm okullar a dan z ye türkiyedeki akıllı tahtalar yapılıcak öğrencilere tablet verilicek çantaymış kitapmış tarih olucak dı .. asrın projesi falan deniyordu eğitimde .. daha bu tip onlarca yarım kalmış yada hiç başlanmamış proje sayabilirim.
burda eleştirmiyorum muhalefette yapmıyorum sadece bekleyelim derim geçmiş tecrübelerden.. sembolik üç beş pilot test noktaya gönül almalık yapıp devamıda gelmeye bilir .. büyük şehirlerde sadece can alıcı virajlara üç beş tane serpiştirilip bırakılada bilinir.. beklemek görmek lazım..
edirneden ardahana ben bütün yollara yapılabiliceğini düşünmüyorum açıkcası hatta %1 bile imkan vermiyorum nedeni yapamıycağımızdan değil yaparız ama yüksek maliyet rakamları çıkar.. birde o kaukçuk madde para ediyorsa çalarlarda nerden diyorum bunu zamanında temin yanında fiber optik kablolar vardı onları çalıyorlardı kesip hatta haberlere bile çıkmışdı..
-
21 Aralık 2018, 14:39
#17
öyle deme ,
senatör kenan komutan bu işin peşinde.
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
21 Aralık 2018, 15:54
#18
The Dude adlı üyeden alıntı
öyle deme ,
senatör kenan komutan bu işin peşinde.
:D :D
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
21 Aralık 2018, 17:08
#19
Muhtemelen bir kaç bölgede pilot çalışma yapılır.Sonrasında her kaza sonrası bariyerde bir motorcu kaybettiğimizde o noktaya uygulama yapılır.Bu benim iyimser tahminim.
-
21 Aralık 2018, 18:21
#20
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Muhtemelen bir kaç bölgede pilot çalışma yapılır.Sonrasında her kaza sonrası bariyerde bir motorcu kaybettiğimizde o noktaya uygulama yapılır.Bu benim iyimser tahminim.
Sırayla ülkenin her yerinde ölüyoruz o zaman
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)