Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motosiklet Sektöründe Yerli Büyüme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ömercik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    KANUNİ Tigrina 100 (Hasta ve sıkıntılı)
    Çin'den parçaları ülkeye ithal et, sonra da burada montajla. Sonra da yerli üretim
    . Oldu canım. Alt sanayi oluşturma, marka yaratma var mı? Yok...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    nickname05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    Amasya
    Motosikleti
    2 teker (ne bulursam)
    CİMER'e sorsak mı Türkiye'deki yerli motosiklet üreticileri hangi firmalardır diye? Bence bu tür bir izinleri olmasa yerli üretim logosu yada made in Turkey logosu kullanamazlar. İlla ki yerli sayılabilmesi için motosikletin bazı bölümlerinin ülke içerisinde üretiliyor olma şartı vardır sanıyorum. Bu arada bazı arkadaşların söylediği gibi yerli olsaydı alırdım keşke üretseler gibi düşüncelerin hiçbirine katılmıyorum. Artık uçan motosiklet ve arabaların üretildiği, fosil yakıtların terk edildiği dönemde motosiklet yada otomobil yerine alternatif yakıtların kullanıldığı uçan cihazlara arge harcaması yapılmalı. Yıllardır üniversitelerin teknik bölümlerince yapılan elektrikli otomobil (elektrikli sürüngen şekilli otomobil) yarışmaları da artık demode bence. Üniversitelerimizin adları Devlet Kurumları ve TUBİTAK gibi kuruluşlarca desteklenen uçan araç projeleri ile anılmalı.

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Büyüme kesin de motosiklet sektöründe mi bilemiyorum... Bence aşağı yukarı herkes hissediyor o büyümeyi. Öyle böyle değil

  4. #24
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 2019
    yerli montajdaki büyüme ve motosiklet kalitesindeki düşüş diyebiliriz bu konuya, çünkü üretilen motorlardaki teknoloji 10 yıl öncesinin sadece ufak tefek ucuz olan yenilikler, tabi ki de herkes motor kullansın ama kalite denince o konuda yerli üretimin hiçbir niteliği yok.

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kaynak: A haber

  6. #26

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    "AYİNESİ İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ" diye bir söz vardır bizim pek itibar etmediğimiz..

    Motosiklet sektörü diğer birçok sektörde de yazdığımız başarı!! hikayelerimizdeki gibi, uyanık şark kurnazı sermaye sahibimizin motosiklet satmak ne kolay otomobil gibi şart şurt istemiyorlar aga acayip para var bu işte diyip girdikleri iştir.

    Geçin yerli üretimi, memlekette motosiklet servis standardına uyan kaç tane servis var. Siz bunca zamandır kaç tane yetkin teknisyen ile karşılaştınız?

    Pazar dinamiklerini okumaktan aciz şu kadar sattık sınıfımızda bu kadar sattık lideriz havasıyla satılan motosikletin üzerine kur yükselişinide bahane edip abuk subuk zam yapan distiributor sonra duvara toslayarak ancak durumun farkına varabiliyor.

    Yani demek istediğim yerli üretim için önce iyi niyetli , idealist, kurnaz olunmayan bir kafa yapısı, vizyon ve kalite algısı gerekir.

    Türkiye tüketici potansiyeli itibarı ile kalitesiz motor üreterek bir yere gelemez. Kaliteli motosiklet üretmelidir.Bunu tüm dünyaya da satmayı hedeflemelidir. Ancak bu kadar iyi niyetle bu işi yapan adamda işbilmez çapsızlar yüzünden hiç olur gider..

    Arkadaşlar durumumuz oldukça vahim. Yerli arabada hikaye motosiklette..Kimse üreteceğiz vs demesin. Soğan projeksiyonu yapamayan memlekette bu tip ince hassasiyet ve makro projeksiyon gereken işlerde bizim çağımız IQ seviyemiz iş yapma biçimimiz yetmez..

    Üretim yapskata yapmasakta motosiklet ( 50-125 cc iş için kullanılanlar hariç ) Türkiye de bitmiştir. Sadece Honda, Yamaha ve BMW markaları Türkiye de bir nokta olarak stabil devam edebilir. Ancak diğerleri için the end diyorum..Dolar kuru indiği halde fiyatlarını indirmeyen bu markaların hangi kampanyayı yaparlarsa yapsınlar geleceği yoktur olamaz..

    Bekleyin sabırla.. Onumuzdeki Mart-Nisan sonrası motosikletleri bu senenin daha altında satış fiyatına bulacağız %90 ihtimalle.. Yok seçim olarak dolar 10 TL olacak falan demeyin oyle olsada seve seve fiyatları aşağıya çekecekler..

    Hayırlı günler sevgiler, saygılar..
    bursalıali ve yulis bunu beğendiler.

  7. #27
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Ancak ülkeden çekilmeye niyetleri varsa veya stokta 3-4 yıllık motor varsa fiyatlar iner.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)