Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Honda CB1000R'ın Fiyatı Belli Oldu!

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Honda'nın yeni naked modeli CB 1000R'ın satış fiyatı belli oldu.

    Neo Sports Cafe serisinin lideri yepyeni Honda CB1000R, sport naked stili sokak motosikleti ve retro cafe racer anlayışının birleşiminden ilham alınarak, modern zamanlar için tekrar tasarlanıp ortaya çıkan Honda modeli olarak karşımıza çıkıyor.

    4 farklı sürüş modu ve yeni Elektronik Kontrollü Gaz Kolu Sistemi( TBW) ile sürüş modu ile hem yol koşullarına hem de sürücünün kendi sürüş stiline uyarlanabiliyor.

    Üç farklı renk seçeneğine sahip modelin satış fiyatı ise 82,000 Tl.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    fkambay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mt 03 - cbr 250 ve şu an sadece ybr 125 esd
    Honda civic sedan der geçerim bu fiyat nedir böyle max 65 olmalıydı

  3. #3
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    82 lira iyi para yav. bedava sayılır.
    sparrow07 bunu beğendi.

  4. #4
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Geçen haftadan bu yana biraz bozukluk atmıştım kenara.

    Gidip iki tane paketleteyim. Biri yedekte dursun.

  5. #5
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Mt-09 'a rakip olsun diye yapmışlar. Sport naked sakat doğmuş bir tür. 260 km/s hız yapabilecek bir makinada ön cam yok.

  6. #6
    gecelerinefendisi100 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    Sultangazi/İstanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    bu ne arkadaş, fiyatları gördükçe sudan çıktıktan sonra büzüşen eller gibi hisseder oldum.Devlet sağolsun milleti motora yönlendireceğine bunlar zengin vurun kırbacı fantazide son nokta diyor.
    Artık sıfır motor hayal oldu, bu motorada o kadar para veren maldır demekten alıkoyamıyorum kendimi...
    hyanax100 bunu beğendi.

  7. #7
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Bu fiyat güncel sıfır atılmış tl cinsinden dimi.

    82 bin ney lan

  8. #8
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    82 lira iyi para yav. bedava sayılır.
    Bedavadan biraz pahalı
    instagram.com/gerivites

  9. #9

    Üyelik
    03 Mayıs 2017
    Şehir
    Ankara
    Simdi herkes dalga gecmis fakat fiyat gayet iyi arkadaslar. 250 lik crf rally 24 bin lira iken bu modele verilcek bu fyt bnce gyt iyi

  10. #10
    wing41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    MT 09
    15.000 € pahalı değil arkadaşlar biz fakiriz 15.000 TL e 15 yaşında bir 4 silindirin 32. sahibi oluruz ancak hey gidi hey.
    sparrow07 bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    05 Haziran 2018
    Fiyat evet yüksek ama zaten motor hacmide çok yuksek bir cafe bike için. Ben Mt yada Duke ler ile kıyaslayamıyorum nedense. Kendine has bir cafe racer tarzı var.

  12. #12
    toreador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Ara sıra gözlemliyorum, yorumlara bakıp farklı bakış açıları yakalayarak bir kanaate varmaya çalışıyorum. Ancak, yorumlar o kadar yapmacık ve "ben de bir şey söylemiş olayım madem" edasında ki...

    Kawasaki Z1000 - 90.000 TL
    Yamaha MT-10 - 83.000 TL (SP versiyonu 97.000 TL)

    82.000 TL'ye pahalı deniyor olmasındaki kıstas tam olarak nedir?



    260 km hıza çıkabilecek bir motosiklette rüzgar siperi (cam) olmaması, anlamsız bulunmuş. Bir motorun güç kıstası, azami hız becerisi midir sahiden? Sınıflandırma, aerodinamik yapıya bağlı mı sağlanıyor? Azami hızı bir kenara bırakalım, 1000 cc bir motosikletin neden çıplak bir tasarım ile imal edildiğini anlamak için bir gün 100 km hız ile seyreder iken, aniden 130 km hıza çıkmanız gerektiği anda altınızda 250 cc hacme sahip bir motosiklet olduğunu tahayyül edin. Üretilen tork, elde edilen güç ile mukayese etmek gerekiyor.

    Henüz motosikleti değil test etmek, canlı görmüş olmaktan noksan yapılan yorumlar sanki ülkedeki ikincisi olmayan bu forumun kalitesini düşürüyor gibi. Her konuda bilgi sahibi olma ihtiyacı olan ortak hastalık, biraz soğutuyor.

    Öncelikle bir bayiye gidelim, bir bakalım; malzeme kalitesi nedir, neler eklenmiş, neler çıkarılmış, lastikte hangi marka kullanılmış... Sanki bu tespitlerden sonra fiyatın statüsü ile alakalı yorum getirilmesi, objektif bir bilgi paylaşımı sağlar gibi geliyor bana.

    Ama kabul ettiğimiz bir ortak durum var; hiçbir zaman hiçbir Japon, Avrupalı mühendisi yerli motosiklet kullanıcılarımızdan daha iyi ar-ge ve finans yönetimi yapamaz. Hangi lastik kullanılmalı, hangi motor hacminde ne kadar beygir üretmeli, kaç paradan satılmalı... hepsini biliyoruz. Dış mihrakların kurbanı olmayacağız.
    san, computeus, Ros1n2 ve 13 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #13
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    ZZR 1400 2013 LİMİTED EDİTİON
    iyi para ama kolay para değil
    sdirer ve Ros1n2 bunu beğendiler.

  14. #14
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 EFI 2013
    Motosiklet pahalı değil bizim paramız ucuz.Yurtdışında bir mühendis ortalama 4000-5000 Euro maaş alıyor.3 tane maaşını yan yana koysa bir CB 1000 R alıyor.Ben 3 tane maaşımı yan yana koyayım ne oldu 12.000 TL anca eşeyinkisini alırım yani eşeyin kuyruğunu.
    okanbagiscan, Siyahi, sparrow07 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #15
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Pulsar 200RS
    Aslında kriter motorun fiyatı değil.Bizim o motor için ne kadar çalışacağımız.
    Bir ev alıyoruz 10yıl Evin eşyaları eskidi 3 yıl beyaz eşyalar değişecek 2 yıl arabayı değiştirelim 3 yıl motorumu büyütsek 3 yıl.ne yaptı.
    Eğer şanslıysan evi 30 unda aldıysan 50 yi geçtin zaten.

  16. #16
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    cidden biz fakiriz adamlar yurtdışında 2-3 sene para biriktirip alır bu motoru en kötü o kadar bile sürmez

  17. #17
    Boldpilot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    rx3i evo-duke200-duke390-Mt07-Vfr800-mt25-xmax400
    duke790 ın 80 bin olduğu piyasada rakam iyi.
    Maslak bunu beğendi.

  18. #18
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    diğer markalara göre yine en ucuzu honda oluyor genelde.

  19. #19
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Motosikleti
    Yamaha XT660R 2006
    Motorun fiyatı gayet uygun fakirler ağlamış...
    zekeriyaimam, xawa ve Maslak bunu beğendiler.

  20. #20
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Alıntı toreador adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ara sıra gözlemliyorum, yorumlara bakıp farklı bakış açıları yakalayarak bir kanaate varmaya çalışıyorum. Ancak, yorumlar o kadar yapmacık ve "ben de bir şey söylemiş olayım madem" edasında ki...

    Kawasaki Z1000 - 90.000 TL
    Yamaha MT-10 - 83.000 TL (SP versiyonu 97.000 TL)

    82.000 TL'ye pahalı deniyor olmasındaki kıstas tam olarak nedir?



    260 km hıza çıkabilecek bir motosiklette rüzgar siperi (cam) olmaması, anlamsız bulunmuş. Bir motorun güç kıstası, azami hız becerisi midir sahiden? Sınıflandırma, aerodinamik yapıya bağlı mı sağlanıyor? Azami hızı bir kenara bırakalım, 1000 cc bir motosikletin neden çıplak bir tasarım ile imal edildiğini anlamak için bir gün 100 km hız ile seyreder iken, aniden 130 km hıza çıkmanız gerektiği anda altınızda 250 cc hacme sahip bir motosiklet olduğunu tahayyül edin. Üretilen tork, elde edilen güç ile mukayese etmek gerekiyor.

    Henüz motosikleti değil test etmek, canlı görmüş olmaktan noksan yapılan yorumlar sanki ülkedeki ikincisi olmayan bu forumun kalitesini düşürüyor gibi. Her konuda bilgi sahibi olma ihtiyacı olan ortak hastalık, biraz soğutuyor.

    Öncelikle bir bayiye gidelim, bir bakalım; malzeme kalitesi nedir, neler eklenmiş, neler çıkarılmış, lastikte hangi marka kullanılmış... Sanki bu tespitlerden sonra fiyatın statüsü ile alakalı yorum getirilmesi, objektif bir bilgi paylaşımı sağlar gibi geliyor bana.

    Ama kabul ettiğimiz bir ortak durum var; hiçbir zaman hiçbir Japon, Avrupalı mühendisi yerli motosiklet kullanıcılarımızdan daha iyi ar-ge ve finans yönetimi yapamaz. Hangi lastik kullanılmalı, hangi motor hacminde ne kadar beygir üretmeli, kaç paradan satılmalı... hepsini biliyoruz. Dış mihrakların kurbanı olmayacağız.
    yani sana göre pahalı değil öyle mi?

    arkadaşım asgari ücretin 1.600 tl. olduğu bir yerde kim 82.000 lira para verip o motoru alabilecek?

    ben sana diyeyim, o motorun normal değeri 35.000 tl. ister gül, ister kız ama durum bu.
    Maslak bunu beğendi.


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)