Hero Hunk 200R 2018 Motobike Motosiklet Fuarında tanıtıldı
-
Hero Motor'un 2018 de Türkiye'ye getirdiği yeni modellerden birisi olan Yeni Hunk200R Hindistan’daki adıyla Xtreme 200R, 2018 Motobike Motosiklet Fuarında görücüye çıktı.
Daha çok T-Sports’un geliştirilmiş versiyonu gibi gözüken yeni Hero, Türkiye’ye Hunk adıyla giriş yaptı. Standartlardan dolayı 2018 de Türkiye’ye getirmediği Hunk 150 ve T-Sports 150 modellerinden bazı detayları alarak yeni bir motosiklet üreten Dev marka Hero rakiplerini şimdiden korkuttu.
Kaslı yapısı ve keskin hatları görüntüsünü ön plana çıkartırken performans değerleride motor bloğunun gücünü ortaya koyuyor.
T-Sports’dan alışkın olduğumuz far üstündeki ikiz LED pozisyon lambası ve kuyruk tasarımını tamamlayan LED stop lambası Hunk 200R’ın önden ve arkadan görüntüsüne extra agresiflik katmış.
Kırmızı rengi ile görücüye çıkan Hunk 200R’ın üzerinde gelen depo pedi, jant şeritleri, orta ayaklık, standart ABS, çelik fren hortumu ve menteşeli yakıt kapağı gözden kaçmıyor.
Gösterge paneli tasarım olarak T-Sports modeline benziyor. Devir saatini analog olarak dizayn eden Hero kilometre saatini, yakıt göstergesini, saati ve trip bilgisini elektronik olarak sunuyor. ikaz lambalarında ise ABS, uzun-kısa, sinyal, N(boş vites) ve arıza göstergesi mevcut.
Hero Hunk 200R 199cc tek silindir hava soğutmalı 4 zamanlı, çift balansörlü 17Nm/8000RPM 18.4HP/6500RPM değerlerinde gücü olan FI – enjeksiyon yakıt sistemine ve 5 vitese sahip bir motor bloğu sunuyor.
Ön/arka disk olan bu modelin arka amortisöründe Hero’da alışık olmadığımız MonoShock tekli amortisör kullanılmış.
Dayanıklılığıyla ve arıza çıkartmamasıyla kendini ispatlamış Hero markasının Hunk 200R modelini, ilerleyen günlerde teste açacak olan Hero Motor Türkiye’den temin edip inceleme fırsatını bulabilirsiniz.
FİYAT: 11.180TL
Editör: Doğukan Bilkan
Reklamlar
-
Çift balansör işi doğruysa ve etkiliyse talibim buna...
Motorun güç ve tork devirleri yanlış yazılmış.
-
Fuarda Çin malı gibi duruyor du yaklaşmadım bile standa
-
Arkadaslar motor cok yeni biliyorum fakat bir sorum var bu makinada 150 lilik gibi 10:1 sikistirma oraninami sahip, sorunun nedeni 150 lik olani cok az yakiyor imis ama 223 cc hero karizma var onunki 9:1 kullananlar cok yakiyor demisler. Teknik verilerde aciklanmamis bir ayrinti fakat cogu kisi icin yakit tuketimi en onemli faktor bilen varmi acaba burada?
-
lBANGBANGl adlı üyeden alıntı
Arkadaslar motor cok yeni biliyorum fakat bir sorum var bu makinada 150 lilik gibi 10:1 sikistirma oraninami sahip, sorunun nedeni 150 lik olani cok az yakiyor imis ama 223 cc hero karizma var onunki 9:1 kullananlar cok yakiyor demisler. Teknik verilerde aciklanmamis bir ayrinti fakat cogu kisi icin yakit tuketimi en onemli faktor bilen varmi acaba burada?
Burada yazıyor: https://www.heromotocorp.com/en-in/xtreme200r/
10:1'miş. Hacimler aynı olmadıktan sonra bu konuda bir yorum yapmak çok zor. Bu motor enjeksiyonu olduğundan ikisinden de az yakabilir.
-
Tesekkurler bilgi icin arastirmissin almaya niyetin varmi yoksa benim icinmi arastirdin☺️150 ile tek depo 600km yapanlarin yorumlarina denk gelmistim. Enjeksiyon faktoru ile buda yapar heralde tabi ayni sartlarda lakin unutmamak gerekirki artan gucden dolayi sollamalar gibi ani manevralar daha eglenceli olacaktir mutlaka diye dusunuyorum sizce haksizmiyim?
-
bunun 'top speed'i kaç olabilir, tahmini olan var mı?
-
112 yazıyo teknik verilerinde
-
bana göre 112 tatmin edici değil.
-
TVS 200 ü araştırırken buna da bakmıştım yurt dışı sitelerinde. Hunk için 1lt ile 50km yazıyordu, aynı sitede ns200 42km, tvs içinde 32km yazıyordu.
-
lBANGBANGl adlı üyeden alıntı
Tesekkurler bilgi icin arastirmissin almaya niyetin varmi yoksa benim icinmi arastirdin☺️150 ile tek depo 600km yapanlarin yorumlarina denk gelmistim. Enjeksiyon faktoru ile buda yapar heralde tabi ayni sartlarda lakin unutmamak gerekirki artan gucden dolayi sollamalar gibi ani manevralar daha eglenceli olacaktir mutlaka diye dusunuyorum sizce haksizmiyim?
Sen sorunca ben de merak ettim, baktım.
Bu balansör hikayesine çok inanamıyorum. Sağda solda balansör mili var diye yazıyor ama Hero kendi sitesinde motorun özelliklerinde belirtmemiş. Olsa neden yazmasın ? Umarım yanılırım ama muhtemelen yine tipik bir Hint malı bir titreşim makinasıyla karşı karşıyayız. ABS de sadece ön tekerlekte var.
-
bir türlü sevemedim Hero modellerini.
Bu fuarda da standı şöyle bir teğet geçtim ışık hızı ile :(
-
fedos adlı üyeden alıntı
bir türlü sevemedim Hero modellerini.
Bu fuarda da standı şöyle bir teğet geçtim ışık hızı ile :(
hocam titreşim yoksa, top speed 150 oluyorsa, alınır ki bu?
benim cbf150 kadar sağlam değildir ama fonksiyonel gibi duruyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)