Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Helikopter motorlu süper motosiklet yeni versiyonuyla geri dönüyor!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
     
    Marine Turbine Technologies tarafından geliştirilen motosiklet, dünya rekortmeni olan ilk versiyonun sınırlarını alt üst etmeye geliyor.

    Bundan on yedi yıl öncesinde üzerinde helikopter motoruyla tüm dünyanın karşısına bir motosiklet çıkarıldı. Rolls-Royce marka motorla 320 beygir güç ürettiği açıklanan Y2K isimli bu süper motosiklet, eriştiği hızlarda dünya rekoruna da imza atmayı başarmıştı. Marine Turbine Technologies ekibi tarafından geliştirilen Y2K’nin üretimiyse 2005 yılına kadar el yapımı olarak devam etti. Böylesine sükse yapan bir modelin ardından uzunca bir süre sessiz kalan MTT ekibi, yine dönemine damga vuracak bir süper motosikletin hazırlıkları içerisinde olduğunu geçtiğimiz şubat ayında duyurmuştu. Bugünse artık bu canavarla ilgili her ne kadar korkutucu olsa da teknik değerler var.

    420RR adıyla sokaklara çıkacak olan motosiklet ilk versiyonda olduğu gibi türbin motordan güç alacak. Motosikletin geliştirme sürecine devam eden Marine Turbine Technologies ekibi 2000 yılına oranla ciddi anlamda gelişen dünya rekorlarına ayak uydurmak adına fazlasıyla iddialı. Ekibin 420RR için paylaştığı rakamsal parametlere baktığımızda 420 beygir güç ve 813 Nm tork gibi ciddi değerlerle karşılaşıyoruz. İlk çıktığı dönemde olduğu gibi dünyanın en hızlı motosikleti ünvanını alma konusunda iddialı olacağının sinyallerini veren 420RR meraklılarının yeni oyuncağı olmak için gün sayıyor.



    Video: https://www.facebook.com/MarineTurbi...4007095735785/

    Kaynak :Log


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ragnarokkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2017
    Motosikleti
    Fazer 8
    borla çalışırsa 2023 yılında alırım
    Greenut, AhmetTayyip ve xxz bunu beğendiler.

  3. #3
    Greenut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ragnarokkk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    borla çalışırsa 2023 yılında alırım
    Eski_kasa, AhmetTayyip ve fz6_fazer bunu beğendiler.

  4. #4
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    çok yakar bu

  5. #5
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Offff 800 torku hissetmek isterdim, ok gibi fırlar.
    Lastik dayanmaz yalnız.

  6. #6
    hardy1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2017
    Alıntı weirdo1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Offff 800 torku hissetmek isterdim, ok gibi fırlar.
    Lastik dayanmaz yalnız.
    Ok gibi kafaya biner bence ,

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Tam "Abi kaç basıyo ?" diye sorulacak motor...

  8. #8
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Hahaha

    Seviyorum bu forumu.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok yakar bu
    hem de nasil... bi de kolay hizlanmiyomus. ama hizlaninca tutana askolsunmus. Bi de cok fazla isi yayiyormus. Jay Leno anlattiydi bi videosunda...

  10. #10
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Sırf yapmış olmak için yapılan bir fantezi ürünü.
    O türbin motorunun pistonlu motorlara göre tonla dezavantajı var. Mesela durduğu yerde rölantide çalışırken nasıl kendini soğutacak? Aletin ağırlığı kaç kilo olacak? Düşük hızda hava emişi azalacağı için tam güç veremeyecek. Yüksek hızda giderken ise aşırı beslemeden dolayı motor freni diye bir şey olmayacağı için frenlere aşırı yük binecek.

  11. #11
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    şimdi farkettimki ben aslında uçak hastasıymışım, şu sese bak yaa bayıldım gerçekten. sese bayıldım motora değil yanlış anlamayın.

  12. #12
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sırf yapmış olmak için yapılan bir fantezi ürünü.
    O türbin motorunun pistonlu motorlara göre tonla dezavantajı var. Mesela durduğu yerde rölantide çalışırken nasıl kendini soğutacak? Aletin ağırlığı kaç kilo olacak? Düşük hızda hava emişi azalacağı için tam güç veremeyecek. Yüksek hızda giderken ise aşırı beslemeden dolayı motor freni diye bir şey olmayacağı için frenlere aşırı yük binecek.
    Siz türbin motorlarını hiç anlamışsınız.

    Türbin motorlar Normal Pistonlu motorlarda olduğu gibi soğutmaya ihtiyaç duymazlar. Havayı kendinden çekerler. Ekstra hava beslemesine ihtiyaç duymazlar. Motor freni ise bunlarda çok farklıdır. Gerçi motor freni olur mu ondanda emin değilim.
    www.arectron.com

  13. #13

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Yalniz ses arttıkça tulumlu abinin geri kaçışına bayıldım. Dötüm dötüm uzaklaşıyor...

  14. #14
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz türbin motorlarını hiç anlamışsınız.

    Türbin motorlar Normal Pistonlu motorlarda olduğu gibi soğutmaya ihtiyaç duymazlar. Havayı kendinden çekerler. Ekstra hava beslemesine ihtiyaç duymazlar. Motor freni ise bunlarda çok farklıdır. Gerçi motor freni olur mu ondanda emin değilim.
    Bende farklı bir şey söylemiyorum. Havayı kendi çekiyor yani durduğu yerde çalışırken yeteri kadar hava çekemeyecek fakat hızını almış giderken çok fazla hava çekecek. Peki motoru hangi miktarda hava beslemesine göre ayarlayacaklar? Yüksek hıza göre mi düşük hıza göre mi? Tabii ki son hız reklamı yapmak için ram hava girişi takıp son hızda maksimum gücü üretecek şekilde ayarlayacaklar. Bunun sonucunda düşük hızda verimsiz çalışan bir motor ortaya çıkacak.
    Alette motor freni diye bir şey yok ki arkaya yarım düzine fren kaliperi koymuşlar (Nedense fotoda yok ama videodaki motosiklette var).

  15. #15
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    gereksizlik. boşa harcanmış zaman emek ve para.

  16. #16
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Ben daha uzağa tükürürüm mevzusu. 800nm tork la dorse mi çekecekler...

  17. #17
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    O ne ses be.
    Caddede yol vermeyen kalmaz yeminle

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sırf yapmış olmak için yapılan bir fantezi ürünü.
    O türbin motorunun pistonlu motorlara göre tonla dezavantajı var. Mesela durduğu yerde rölantide çalışırken nasıl kendini soğutacak? Aletin ağırlığı kaç kilo olacak? Düşük hızda hava emişi azalacağı için tam güç veremeyecek. Yüksek hızda giderken ise aşırı beslemeden dolayı motor freni diye bir şey olmayacağı için frenlere aşırı yük binecek.
    Guzel noktalara deginmissiniz.

    Sanirim sogutmaya ihtiyaci olmuyor kendini jet motorunun.
    Agirliga gelince, aslinda jet motoru oldukca kucuk ve hafif. Hatta urettigi guce gore her turlu icten yanmali motora ustun.
    Iceri hava almasi icin hizli gitmesi gerekmiyor, zaten ondeki turbinler iceriye cekiyor havayi.
    Ancak motor freni konusunda haklisiniz. Jay Leno bundan bahsetmisti. Motor freni yok gibi bisey.
    Ikinci bir sorun da yavas hizlanmasi. Turbinler aninda hizlanmiyor, aninda da yavaslamiyor. Gaz verince guc aninda gelmiyor yani.

    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gereksizlik. boşa harcanmış zaman emek ve para.
    Rica ederim siyasete girmeyelim forumda. Saray milletin sarayi... efendim? Konu baska mi? Pardon. Ek is olarak trolluk yapiyorum da. Olur olmaz tepki veriyorum boyle bazen. Kusura bakmayin. Meslek hastaligi iste. Esim de cok sikayetci.
    mustafa_325 ve nuwanda324 bunu beğendiler.

  19. #19
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Sürdünüz de mi konuşuyorsunuz kardeşim anlamadım ki yok gerek,yok fren yok,yok efendim yavaş giderse hava çekemez.Onca mühendis bunu düşünemedi dimi.


    Annam ne boş yaptım ben

  20. #20
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    e bari yapmisken iki de pervane taksaydiniz, helikopter gibi de kullanilabilseydi?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)