Royal Enfield Continental GT 750 ilk kez görüntülendi
-
Reklamlar
-
yıllardır depodaymış herhalde.
-
Mersin İl Temsilcisi
bir köy kahvesi önünde ve arkaya kilim heybe koyarak fotoğraflayıverselermiş ya..
-
Bu resimlerle 2. El diye satışa koysan tam olur ha ;) altına da klasik ''abuk subuk teklifleri bulunmayın kalbinizi Kırarım '' yazdın mı tamam
-
Tamam eski tarz motorlar yapıyorsunuz da bu direk eski olmuş
-
500 cc olanı 7500 €'ya güzel sattı ya, buna en az 10000 € fiyat istiyoruz.
Fiyat saçmalığını, açgözlü işbilmez distribütörü geçtim de o tek kişilik seleyle dünyanın en iyi motoru olsa normalde satabileceğinin dörtte birini bile satamaz. Şu sele saçmalığından ne motorlar heba oldu gitti. Regal Raptor bile bu yüzden cafe racer satamıyor.
Ederi en fazla 20000 TL'dir.
-
Hastası olan illa vardır ama şahsen para verseler üstüne oturmam
-
Bunlarda clasik yapıyoruz biz diye milleti clasikcekler
geldikleri gibi giderler 1918
-
Ülkemize royalın ilk girişi degil. 50 li 60 lı yılların İngiltere üretimli modelleri Türkiye'ye epeyce ithal edildi. Yanlış hatırlamıyorsam 80 li yılların başlarında royalın yalnızca motosiklet bölümü Hindistan'a satıldı. Uçak motorları ve otomobil kısmı ingiltere'de üretime devam ediyor . Yukarıda görülen
motor da eski İngiliz üretimi motosikletlerden biri. Bilmiyorum Hintliler 750 cc üretimine devam ediyormu? Bu arada Hindistan royal dünyada ilk diesel 350 cc yi yapan firmadır. 2 litre motorinle 100 km
yaptıklarını söylüyorlardı. Ancak vibrasyon çok olduğu için vazgeçtiler. Ülkemizde aslında 350 cc lere
öncelik tanımak gerekirdi diye düşünüyorum . Yalnız bu iş bu distiribütörle epey zor gibi. Yine çenem
düştü , kusuruma bakmayın. SELAMLARLA.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
Ha bu arada eski İngiliz motorlarının lezzetini iyi bilenlerdeniz. Bir BSA bir AJS bir MATCHLESS bir ARİEL bir NORTON bir HRD VİNCENT bir ROYAL ENFİELD bir TRIUMPH ve daha aklıma gelmeyen niceleri.
Motosikletden keyif alma hissini insana ziyadesiyle yaşatan makinalardı.
-
Sorun motorda değil zaten, distribütöründe. Adam aynı motoru Hindistan'da 7500 TL'ye satarken bu vatandaşlar 7500 € dediler. Bu motorun Dominar'dan en ufak bir üstünlüğü yokken 7500 € nedir ? Ural'ı da BMW fiyatına satmaya kalktı bunlar. Ama ben meseleyi biliyorum, mesele fahiş fiyat koyup elit havası yaratmak ve parası bol olan bazı enayilere motor satıp o çevrede isim yapmak, popüler olmak. Beats Audio gibi bir şey olmak yani...
-
Seko adlı üyeden alıntı
Sorun motorda değil zaten, distribütöründe. Adam aynı motoru Hindistan'da 7500 TL'ye satarken bu vatandaşlar 7500 € dediler. Bu motorun Dominar'dan en ufak bir üstünlüğü yokken 7500 € nedir ? Ural'ı da BMW fiyatına satmaya kalktı bunlar. Ama ben meseleyi biliyorum, mesele fahiş fiyat koyup elit havası yaratmak ve parası bol olan bazı enayilere motor satıp o çevrede isim yapmak, popüler olmak. Beats Audio gibi bir şey olmak yani...
+1
-
Seko adlı üyeden alıntı
Sorun motorda değil zaten, distribütöründe. Adam aynı motoru Hindistan'da 7500 TL'ye satarken bu vatandaşlar 7500 € dediler. Bu motorun Dominar'dan en ufak bir üstünlüğü yokken 7500 € nedir ? Ural'ı da BMW fiyatına satmaya kalktı bunlar. Ama ben meseleyi biliyorum, mesele fahiş fiyat koyup elit havası yaratmak ve parası bol olan bazı enayilere motor satıp o çevrede isim yapmak, popüler olmak. Beats Audio gibi bir şey olmak yani...
bunun sebebi de hayatında bir kere bile motosiklet sürmemiş, piyasadan, kullanıcıdan haberi olmayan şirket çalışanlarıdır bana göre.
-
admin adlı üyeden alıntı
V motor denilmiş ama bu motorun makinesi V motor değil ki! Yoksa ben mi yanlış görüyorum?
-
Bunu bu paraya alacağıma, gider 1000 tl ye dökük bir çift silindir Jawa alır, 5 de masraf eder, rahat rahat cillop gibi binerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)