Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RKS City Blade
3. sayfa BirinciBirinci 123

YBR 125 ile Dünya Turuna Çıktılar. ride2world

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #41
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    RTR-180
    Daha önce konusu açılmıştı,

    Eli takim taklavat tutan,mekanikten anlayan,birileri için basit sistem makinalar bicilmis kaftan.

    Abartmadan min 2 takim debriyaj balatasi,4 takim fren balatasi,3 takim lastik,4takim zincir disli,yag,buji,filtre,ampul vb.sarf malzemeler degistirmek yukarida bahsettigim kisiler icin mesele degil,

    Ayrica Ybr nin avantaji marka model acisindan afrikanin bile en ücra yerinde parca bulmasi cok kolay.

    Malezyadan,çin,hindistan,pakistan,endonezya,bangla deş,ve ismi hatirima gelmeyen ulkeleri Yamaha crypton110 ile seyahat eden 3 kafadar vardi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gezmeleri güzel, ruhları güzel vs tamam da, 600-800, 1500 cc alıp gezmeyen adama laf niye onu anlamadım. Alırım 1200 gs salonuma süs olarak koyarım kime ne üstad

    Alırsın istersen çatına koyarsın lafım öyle insanlara değil..

    Lafımın gittiği yer belli hacimle motorculuğu endeksleyip ona göre kaftan biçenlere.. üstelik o biçdikleri kaftanada kendileri uymazlar en başda ..

    Türkiyede dikkat etmiyormusun her hacime bir rol kesilmişdir giriş sınıfı ilk başlangıç motoru 125-250cc olmalıdır.. tamam küçük hacimden başlamak her zaman iyidir ama bunu insanlara acemi motoru başlangıç motoru diye zorla empoze edersen adam 250cc da kalacağıda varsa memnunsa yakıtından gidişinden parça fiyatından şehir içinde gidişinden süratlede çokda işide yoksa kalmıyor adam çünkü çevresindekilerin onu acemi gibi görmesini istemiyor gidiyor 500 lük 600 lük makine alıyor..

    500-600 lüğü alan adamlarda uzun zaman o hacim bu hacim o tarz bu tarz motordan motora geziyorlar en sonunda akıllanıp ben başkaları içinmi yaşıyorum kendim içinmi yaşıyorum deyip gene dönüp dolaşıp aynı noktaya geri dönüyorlar.

    yok uzun yola çıkıcaksan en az 600 lük olmalı yok şunu yapıcaksan 900 lük olmalı cruiser motor alıcaksan V motor olmalı naked alıcaksan şöyle olmalı ss alıcaksan böyle olmalı.. devamlı hacimlere her şeye kaftan rol biçmişiz sanki öyle bir şey varmış gibi.. işin komik yanı bu rol biçen insanların hiç biride kendileri en başda uymaz bu rollere ..
    gurcanozturk, ufoz, Facoo ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #43
    wing41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    MT 09
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alırsın istersen çatına koyarsın lafım öyle insanlara değil..

    Lafımın gittiği yer belli hacimle motorculuğu endeksleyip ona göre kaftan biçenlere.. üstelik o biçdikleri kaftanada kendileri uymazlar en başda ..

    Türkiyede dikkat etmiyormusun her hacime bir rol kesilmişdir giriş sınıfı ilk başlangıç motoru 125-250cc olmalıdır.. tamam küçük hacimden başlamak her zaman iyidir ama bunu insanlara acemi motoru başlangıç motoru diye zorla empoze edersen adam 250cc da kalacağıda varsa memnunsa yakıtından gidişinden parça fiyatından şehir içinde gidişinden süratlede çokda işide yoksa kalmıyor adam çünkü çevresindekilerin onu acemi gibi görmesini istemiyor gidiyor 500 lük 600 lük makine alıyor..

    500-600 lüğü alan adamlarda uzun zaman o hacim bu hacim o tarz bu tarz motordan motora geziyorlar en sonunda akıllanıp ben başkaları içinmi yaşıyorum kendim içinmi yaşıyorum deyip gene dönüp dolaşıp aynı noktaya geri dönüyorlar.

    yok uzun yola çıkıcaksan en az 600 lük olmalı yok şunu yapıcaksan 900 lük olmalı cruiser motor alıcaksan V motor olmalı naked alıcaksan şöyle olmalı ss alıcaksan böyle olmalı.. devamlı hacimlere her şeye kaftan rol biçmişiz sanki öyle bir şey varmış gibi.. işin komik yanı bu rol biçen insanların hiç biride kendileri en başda uymaz bu rollere ..
    Böyle söyleyince hak verdim doğru diyosun. cc e göre muameleye ben de çok ayarım.

  4. #44
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Amerika'dayken sosyal medyada takip etmeye başlamıştım.

    Büyük motorlarını satıp sermaye yaparak ybr ile yola çıkmışlar. Ybrnin sağlamlığını ispatlayan bi tur oldu.
    kovboy03 bunu beğendi.

  5. #45
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rks umarım
    Kölesi olduğumuz sistemi kırıp dünyayı gezmek daha güzel ne olabilir ki hayatın gerçek manada tadını çıkartıyorlar. Uzun zamandır takip ediyorum kendilerini, Allah kaza bela vermesin bizde anca işe gidip gelelim.

  6. #46
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Daha cok yuksek hacmi statu simgesi olarak gorenlere tepki olarak acilmis bir baslik gibi.

    Butceleri musait olsaydi daha yuksek hacimli bir motosiklet ile yola cikarlardi, o kesin. Zaten roportajda kendileri de dile getiriyor. Bazi otoyollarda zorlandiklarindan da bahsettiler.

    Bir de uzun yol ve aylarca kamp olayi motosiklete ilgiyle ne kadar alakali tartisilir. Bos vaktinin cogunu motosiklet uzerinde geciren, pistin hakkini veren biri, aylarca yolculuk ve cadir olayini sevmeyebilir. Sahsi tercih meselesi. Tam tersi olarak ta bu cifti piste koysaniz ne yapacaklari da supheli. Velhasil motosiklet dunyasi genis. Seyehati var, hizi var, uzun yolu var, pisti var, viraji var, vs. Herhangi bir tarafindan tutan hobiye girmis demektir. Ille de o veya bu sekilde olmasina gerek yok.

  7. #47
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    En son kendilerine mesaj attığımda motorun kmsi 110 bin deydi

  8. #48
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    RTR-180
    Agir bakimda,Arjantin,meksika,Kolombiya,brezilyada,ybr1 25 ve Fz150 konusunda duayen ustalar var 200cc upgrade ile,açısını tahayyul bile edemeyecegimiz dik rampalarda bir nebze daha rahat gidebilirlerdi..

    Konuyu açan arkadaşa ise,Güç her zaman iyidir,en azindan cepte dursun ne zaman lazim olacagi belli olmaz..varligi bile yeter diyorum ve ceketimi alıp gidiyorum...

  9. #49

    Üyelik
    20 Ağustos 2018
    Türkiye'den geçmemişler Allah'tan.
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  10. #50
    SlimShady1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    Kirklareli
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150
    Yolculuk boyunca takip ettim, eğlenceli insanlar
    Kımızla Doyanlardan

  11. #51
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 200 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    Daha öncden konusu vardı aslında yeni keşfetmişsiniz sanırım. Tur biteli 1 ay oldu sanırım. Şu anda Türkiye deler. Aytemiz sponsorluğunda Türkiye yi turluyorlar
    -Black- bunu beğendi.

  12. #52
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda msx125 - joyride 200 - joymax 250, kawa Er-5
    Uzun süredir insatgramdan takip ediyordum. Bir anda dükkanıma geldiler meğerse komşu olmuşuz. İkisi de harika insanlar. Tuğçe arkadaşın annesi de eski müşterimizmiş. Çok sevdim kendilerini tamamen içtenler ve cidden harika bir iş başarıyorlar.
    -Black- bunu beğendi.

  13. #53
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vstrom / xmax
    bu kadar boş vaktim olsa 125 cc ile değil bisikletle dolaşırım dünyayı , 50 km pedal çevir üç gün kamp at oh mis..

  14. #54

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    benim yüksek hacime bir tepkim yok hayatım boyu 30 motorum olduysa 25 i yüksek hacimdir .. olay insanları belli kılıflara zorla sokulmak istenmesi istedinmi rahat 125 lik makine ilede tur atarsın 1200cc lik makine ilede..

    Türkiyede motor dünyasındada görünmez insanlara bir nevi enpoze edilen bir mahalle baskısı var..

    Uzun yola çıkıcan 125 lik makineyle uzunyola çıkılmaz 250 liklede çıkılmaz en az 600 lük olucak .. niye işte öyle kamyon uçurur otobüs savurur ..
    ss alıcam ne alıcan 250cc lik bir şey .. ya bırak 250cc den ss mi olur en az 600 yada 750 lik alman lazım .. niye işte öyle..
    cruiser alıcam ne alıcan sıralı 4 silindirli bir şey .. ya bırak sıralı cruiser mı olurmuş V motor alıcan .. niye işte öyle..
    scooter alıcam .. ya bırak scooter motormu manuel al .. niye .. işte öyle

    daha ben bu listeyi sayarım uzar giderde neyse gerek yok..

    konuya dönersek burda onların benim tahminim yüksek hacim bir motorla dünya turu atmak istememeleri öncelikli bence maddiyat ile ilgili değil illaki bir payı vardır ama ikinci sırada bence çünkü isteler ybr fiyatlarınada yüksek hacim ikinci el kaliteli motorlar var. zira uzun yolda yüksek hacimli motorda özellikle ekonomik bir motor çok ciddi bir şey yakmaz .. tabii yakmaz derken ybr ilede kıyaslanmaz ben ortalamadan bahsediyorum..

    misal ybr fiyatında piyasada xt600e ler var onlardanda alabilirlerdi illaki yüksek hacim almak isteseler .. xt600 e lerde dünyadaki en yaygın en çok satmış motorlardan biridir çok sağlamdır arıza versede tamiri kolay basitir kara düzen bir motordur.. gene ybr nin üstüne çok az ekleyip xt660r alabilirlerdi.. bunlar öyle ybr den çokda pahalı motorlar değil xt600 aynı fiyattır hatta..

    burdaki olay çok zekice düşünmüşler bence ondan ybr almışlar .. yoksa cbf150 de alabilirlerdi.. yada 200cc , 250cc lik bir makinede alabilirlerdi ybr ile aynı fiyatlarda..

    ybr dünyanın her yerinde satan nadir motorlardan parça derdi dünyanın hiç bir yerinde yok özellikle ybr ile muadil ortak parça kullanan çok farklı markaların farklı modelleri var .. ybr nin her yerine çok rahat ulaşabilirsin tamirini kolayca yapabilirsin..

    ybr nin sağlamlığı zaten dillere destanki burda kanıtlamışlar bu gezide kanıtı olmuş..

    en önemlisi 600 yada üstü hacimli bir motora göre yakıttan inanılmaz ekonomi yapmışlardır unutmayın 2 motorlar.. Burda mevzu dünya turu ise istediğin kadar maddiyatın iyi olsun genede parayı dikkatli ve tasarruflu harcaman gerekir.. 600 yada 750 lik bir motora göre sadece ybr nin yakıtından yaptıkları karla amortismanla belkide tatillerinin yarısı bedavaya gelmişdir.. Burda tek motor olarak düşünmeyin iki motorun masrafı var..

    basit bir örnek veriyim latin amerika ülkelerinin birinde ybr lerinden biri arıza yapsa oralarda ybr yi yerel halk sürüyordur ucuz rakamlara parçasını çok rahat bulabilirler.. ama altlarında yüksek hacim lüks pahalı bir motor olsa o motorun parçasını orada bulamayabilirler .. fiyatının yüksek oluşundan yada yakıtının çok oluşundan ötürü oralara bu tür modeller ithal edilmiyor olabilir yada çok satmıyor olabilir.. ybr her yerde ybr dir..

    Bunun ben sadece tek maddiyat ile alakalı olduğunu düşünmüyorum ybr tercihi bence tamamen çok doğru alınmış stratejik taktiksel bir karar ..
    tommygun, emremm ve bursalıali bunu beğendiler.

  15. #55
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    RX3 İ Evo
    Küçük hacimle de çıkılır, ama sabrın ve vaktin bolsa eğer. Fakat dar zamanda, mümkün olan maksimum aktivite ve daha fazla coğrafya görmek istiyorsan, bazen biraz daha fazla güce ihtiyacın oluyor. Zamanında ben de Ybr ile bir çok yolculuk yaptım, fakat dönüşte bir kaç gün motora binmek sıkıntı oluyordu.

  16. #56

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    birde aklıma gelmişken ybr nin bir avantajıda özellikle fakir ve suç oranının çok yüksek olduğu hayati riskinin çok yüksek olduğu kontrolsüz ülkelerde şimdi altlarında lüks motor olsa pahalı bir şey .. ordaki insanlar "zengin çocuklarına bak altlarındaki motora baksana para vardır bunlarda" mantığında kötü tatsız şeyler olabilir gasp yağma insan kaçırma şantaj v.b .. Daha önce seyyah olan gezgin motorcuların başına gelmiyen şeyler değil.. bizim türkiyede bile oldu hatırlayanlar bilir ..
    Meksikada olmıyan bir şey değil çok yaygın bir şey insan kaçırma şantaj ile para isteme..

    ybr yi oralardada orta gelir ve dar gelirli kullanıyor yani adamlarda " bunlarda bizim gibi gariban baksana bizim motorlarla çıkmışlar geziye bunlarda para mara olmaz" deyip daha sahip çıkıcı daha kendilerinden candan içden samimi davranmış olabilirler..

    bu tamamen bir teori :D :D
    bursalıali bunu beğendi.

  17. #57
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    RTR-180
    @Logaritma

    Mantıklı bir durum..

    Zaten,ciddi bir problemde,en son ihtimal motoru birak,uçaga atla dön tarzinda bir motordur Ybr.ama vstrom/tenere/Africa Twin olsa el mecbur sarılıp yatacaksin yaninda..
    logaritma ve bursalıali bunu beğendiler.

  18. #58

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    mantıklı bir avuç civata benim hayatımdan değerli değil..
    levend84 ve bursalıali bunu beğendiler.

  19. #59
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 (eski) Suzuki DL650 2014 (yeni)
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha kaç para verdi bu motorculara kim bilir :D
    Sadece turlarının ikinci bölümünde parça desteğinde yardımcı oldular. Bildiğim kadarıyla herhangi bir para verilmedi. (Başlamadan önce görüşülmüş, ancak olumsuz yanıt almışlardı)

    Asya'ya geçmeden önce, Avrupa ve Amerika kısmını, kısmen dinlemiştim. Sonrasında da tur bitene kadar takip ettim.

    Güzel insanlar.

    107.000 km, 48 ülke

    https://www.facebook.com/ride2world/

    Önümüzdeki hafta yapacağımız buluşmalarımızın yerleri de belli oldu ��

    Edirne’de 17 Eylül Pazartesi saat 19:00’da Edirne Ticaret ve Sanayi odası giriş kat 1. Toplantı salonunda
    .
    Çanakkale’de 18 Eylül Salı saat 19:00’da Aşkın Otel’de (İsmetpaşa mah. Mevsuf sk. No:53, Çanakkale Merkez)
    .
    Balıkesir’de 19 Eylül Çarşamba saat 20:00’de (adres yarın belli olacak)
    .
    Bursa’da 20 Eylül Perşembe saat 19:30’da Nilüfer belediyesi dernekler yerleşkesinde (Beşevler pazaryeri yanında) olacağız ��
    .
    Diğer iller içinse ilerleyen zamanlarda buluşmalar organize edeceğiz
    Murphy says:
    Anything that can go wrong will go wrong...


    Benelli BN-251 Reklam Filmi
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)