Spinner Brücke + sabit Balon ile Berlin

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
Gecenlerde ailece yaptigimiz kisa gezilerden ikisini paylasmak istedim .(aslinda gezi sayilmaz,biri [Sabit balon] hemen burnumuzun dibinde ama olsun :) .
Esimle Spinner Brücke ye gitmistik, Berlin'de motorcularin ugrak yeri ne yalan söyleyim Alman mutfagi beni tatmin etmiyor , orada bi döneri aradim yani .. :)
Google Earth den aldigim Spinner Brücke nin kus bakisi fotosu


Spinner Brücke : Üsütük/ Kacik/ Deli Köprüsü anlamina geliyor.

Esim ne yesek diye secim yapma hazirliginda ...
Asili duran Simit vari seylerin adi Brezel, Bizim Simidi andiriyor ama tuzlu, cay yerine Bira ile iyi gidiyor :) (Biradan kastim Alkolsüz Bira atlamayin hemen)


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

180px-Breze.jpg


kendimize yer bakalim dedik


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

9 aylik hamile, bebek bekliyoruz ama hala motorla geziyoruz, Allah akil fikir versin bize.


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

yol kenarindan cekilen fotolar

Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-20
saat ilerledikce motor +motorcu sayisi artiyordu aksama kalamadik , oradan dogumun olacagi hastaneye gitmemiz gerektiginden erkenden Spinner Brücke den ayrildik.

Shot with EX-S770 at 2007-08-20


bu da oradan ayrilmak üzere iken cektigimiz kisa video
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=VHbMOd3D21M[/YT]

http://www.youtube.com/watch?v=VHbMOd3D21M[



aradan biraz zaman gecti, kizim Minaya söz vermistim Balona binecegiz diye, gittik fakat yagmur geldiginden ve siddetli Rüzgar ihtimalinden ötürü o gün iptaldi
kismet baska zaman dedik :( biz ulastigimizda balonu asagi indiriyorlardi




Hi_Fahrt_4.jpg



Shot with EX-S770 at 2007-08-20

fotoda minnosum görülüyor, motor icin yapilmis olan cocuk oturagi ile daha az rizikolu yolculuk mümkün.


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

o gün elimiz bos dönsek de bir kac gün sonra günesli bir günde tekrar sansimizi denedik


Shot with EX-S770 at 2007-08-21

Balon helyum gazi kullanilarak maksimum 150m yükseklige kadar ucuruluyor, 1 kisiden 30 kisiye kadar yolcu tasima kapasitesine sahip ,celik halatla yere bagli , halatin kopma durumu gibi bir aksilikda balon serbestce ucabiliyor , balonun bir kontrol mekanizmasi vardi, pilot( pilot denir herhalde) yükselirken gerekli bilgiler veriyor, sehrin tam göbeginde oldugumuz icin Ingilizce ve Almanca olarak turist rehberligi de yapiyor ,
fiyat kisi basi normalde 19€ cocuklar 3-6 yasina kadar 3€ , 3 yas altindaki cocuklar ücretsiz
eger Die Welt okuru oldugunuzu bilet alirken belirtirseniz kisi basi 6€ indirim yapiliyor. :)
oradaki görevli de son derece sempatikdi.
biletlerde numaralar var 21 gibi 22 gibi
21 yazanlar bir grup olarak 22 yazanlar sonraki grup olarak balona biniyorlar,

biz siramizi beklerken, gözüme cok ama cok tuhaf bir sey carpti.
yandaki bina federal finans/maliye bakanligi idi ve önünde sirali göndere cekilmis bayraklar nazi bayraklariydi noluyo yahu dedim , biraz daha ilerde de askeri araclar vardi ( ki Berlin' de böyle askeri araclari sikca görmeyiz)
Merkel'e darbe yaptilar heralde dedim kendi kendime :) :) :) :) :)


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


balona bindik neyse ki darbe marbe olayi yok tabii , Tom Cruise gelmis Adolf üzerine film cekiyorlar filmin adi Valkyrie, balonla yükselince daha detayli gördük, tabii burda set hazirlanma asamasinda askeri araclar kum torbalari getirmisler , koca bir sis makinesinin denemesini yapiyorlardi , etraf bir anda 1940 li yillara döndü. yani etraf derken bakanligin önü. :) :)


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

dün yani ayin 20 sinde bir kaza meydana gelmis figüranlari tasiyan bir askeri aracin kapagi acilinca 11 figüran yaralanmis biri agir yarali imis.
allah saglik sihhat versin diyelim. film cekimi yüzünden hükümet binalarinin bakanliklarin oldugu bir kisim yerler maliye bakanligi binasi gibi arac ve yaya trafigine kapali.
BXMediaOne170828file.jpg


filmde Cruise in canlandirdigi karaktere benzerligide medyanin gündemine gelmis
bakin harbi benziyor degil mi?
HBrSA3hL_Pxgen_r_467xA.JPG
HBxzmXaU_Pxgen_r_467xA.jpg


neyse konumuza balonumuza dönelim
merkezde oldugumuzdan hemen hersey dibimizde
örnegin Sony Center, Potsdamer Platz

Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-21


Shot with EX-S770 at 2007-08-21


Shot with EX-S770 at 2007-08-21

asagi inis basladi


Shot with EX-S770 at 2007-08-20

eski Dogu Almanya da kullanilan trabi denen araclar artik turistlere hizmet ediyor ,gerci bu arabalari kullananlara rastlamak hala mümkün.


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


Shot with EX-S770 at 2007-08-21


Shot with EX-S770 at 2007-08-20


simdilik hepsi bu kadar ... :)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
cok güzel detaylarla dolu bilgilendirici fotolar ve bizlere sanki orada misafiriz eşlik edercesine samimiyetle yazdığın yazın için teşekkürler arkadaşım.işallah hayırlısıyla eşin doğumunu gerçekleştirir analı babalı büyüsün ömrü uzun olsun işallah bebeciğinizin.istanbul dan sevgiler
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
paylaşım için teşekkürer ellerinize sağlık.fakat 9 aylık hamile eşinizin motora binmesi gerçekten tehlikeli olabilir. Allah analı babalı büyütsün inşaallah.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
42
çok güzel resimler özlemişim almanyayı doğup büyüdüğüm yerleri görmek beni mutlu etti bende daha önce munihteydim temelli dönüş yaptık
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Paylaşım için tşk. Güzel kareler yakalamışsın.

[YT]VHbMOd3D21M[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
paylasım ıcın saol.goruntuler cok guzel.tom cruıse un canlandırdıgı karakterın ısmını de ogrenırsen sevınırım.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
çok güzel ya...oradaki yollar daha güzel olsa gerek,bu kadar motosikletin olması..:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Niye o kadar çok motor var orda :silent: Anlamadım :silent: Ayrıca ben o pembe arabayı istiyorum :p
Tek deli siz değilsiniz motor eğitmeni Eralp Terem in eşi Elif abla da hamileyken motora biniyormuş.. :)
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
ya hersey cok guzelde hepımız motor delısıyız de ablam neden o kadar aylıkken cıktın be yollara yazık degılmı sana ayrıyeten hadı yolda sancın tutsa allah korusun paylasım ıcın tsklr cok guzel olmus:):):):):):)):
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bir cbr125 gördüm sanki :cherry:

Fotograflar ve video için teşekkürler :cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
sagolun güzel yorumlar icin, :)



paylasım ıcın saol.goruntuler cok guzel.tom cruıse un canlandırdıgı karakterın ısmını de ogrenırsen sevınırım.

Ntvmsnbc den alinti:

Tom Cruise, yeni filminde, 20 Temmuz 1944 tarihinde Adolf Hitler’e başarısız bir suikast girişiminde bulunduktan sonra bazı silah arkadaşlarıyla birlikte kurşuna dizilen Claus Graf Schenk von Stauffenberg’in hayatını canlandırıyor.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
o arabalar bizim anadol ve serçe lere benziyor yaww :mrgreen: güzel bir gezi paylaşım için tşk ler
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
anadol veya sercelere sadece benzıyor markası skoda 70 lı modeller galıba tam emın deılım yınede....
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
dostum eline sağlık oraları unutmuştum sayende hatırladım böyle güzel resimler koymaya devam edersen eski mesleeme dönücem (tıra yani)ondansonra eşimle yine papaz olucaz.:queen:




Niye o kadar çok motor var orda :silent: Anlamadım :silent: Ayrıca ben o pembe arabayı istiyorum :p
Tek deli siz değilsiniz motor eğitmeni Eralp Terem in eşi Elif abla da hamileyken motora biniyormuş.. :)

dostum sen o arabadan istiyosan gel bende var steyşanı ama pembeye sen boyaman lazım.ayrıcan onlar da motosiklet sayılır çünkü 650cc iki silindirli iki zamanlı motoru var ve hiç çürümiyo.:cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
vallahi çok hoşuma gitti fotolar. national geographic gibi olmuş. gezmiş, görmüş kadar oldum. emeğine sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst