Nisan yağmurları..

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
12 Nisan 2006
Bügün hava puslu..
Kaç gündür niyetleniyorum ama bu güne kısmetmiş..
Dağlar beni çağırıyor..
Duramıyorum..
Çağrı dayanılır gibi değil..
Ne zamandır gözüme kestirdiğim Tünek Tepe sapağı yolda bana göz kırpıyor..
Bir solukta zirvedeyim..
Ama bulutların kuşatmasındaki zirve bana manzara vermiyor..
İnişte birkaç görüntü alıyorum...
12Nisan2006001.jpg


12Nisan2006002.jpg


12Nisan2006005.jpg


12Nisan2006006.jpg


Virajlı iniş yolu çok keyifli ama yerler ıslak , dikkatli iniyorum..
12Nisan2006007.jpg


Bulutlar yukarıda kalınca Antalya görünüyor...
12Nisan2006008.jpg


Diğer yanda Tünek Tepe'den indikten sonra devam edeceğim yol.
İleride toprak yola bağlanacak..
12Nisan2006009.jpg


Solo gezilerim genelde bulutlu ve yağmurlu havalarda oluyor.
Bu da bana en sevdiğim doğa görüntülerini veriyor..
12Nisan2006010.jpg


12Nisan2006012.jpg


12Nisan2006013.jpg


12Nisan2006015.jpg


12Nisan2006016.jpg


Bir ara mola verip yanımda getirdiğim anne böreklerini mideye indiriyorum..
12Nisan2006018.jpg


12Nisan2006019.jpg


Dönüş yolunda yine yağmur ve bulutlu görüntüler yakalıyorum..
12Nisan2006020.jpg


12Nisan2006021.jpg


12Nisan2006022.jpg


12Nisan2006023.jpg


Bu gezimde de , KaTırıM ve ben çok iyi zaman geçirdik..
12Nisan2006025.jpg
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Teşekkürler arkadaşlar..
Tek başına özellikle çıkıyorum bazen çünkü istediğim yerde durup istediğim kadar fotoğraf çekiyorum.
Bir de özellikle yağışlı havalarda yol arkadaşı bulmak kolay olmuyor..
Ben de nedense her türlü şartta çıkmaktan hoşlanıyorum.
Hatta zor şartlar daha çok hoşuma gidiyor..
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İşte kafadar bir insan daha , abi az kaldı , hepiniz bekleyin 2 - 3 yıl içinde alıyorum bi enduro...

Tüm Turkiyeyi gezecem enduromla...

Artık her ildeki maceracılarla takılmadan da geçmem , uzak memleketlerde...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Ustat gercekten cok guzel . Yasınızın ilerlemis olmasına ragmen bu enerjiniz ve azminire hayran kaldim ...:cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
viper_1' Alıntı:
İşte kafadar bir insan daha , abi az kaldı , hepiniz bekleyin 2 - 3 yıl içinde alıyorum bi enduro...Tüm Turkiyeyi gezecem enduromla...Artık her ildeki maceracılarla takılmadan da geçmem , uzak memleketlerde...
Umarım en yakın zamanda kavuşursun endurona.. Her zaman beklerim..:)


ylmzzz' Alıntı:
güzel bi gezi olmuş. kazasız nice geziler... :)
İyi dileğine teşekkürler kardeşim..:cat:


kivanctf' Alıntı:
Ustat gercekten cok guzel . Yasınızın ilerlemis olmasına ragmen bu enerjiniz ve azminire hayran kaldim ...:cat:
Teşekkürler kardeşim , enduro aşkı bu enerjiyi veriyor sanırım..:wiinkk:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
ya kusura bakma gelemedim iş işte ama sen gezip eylenmişsin cok iyi fotolar
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
yaş ilerlemiş ama motor aşkı bitmemiş. ne güzel ya. bakalım bizimde sağlığımız el verirse bizde devam ettirir bu yaşa kadar inşallah. gerçi racing cilerin ömrü pek uzun olmazmış derler :queen: :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
üstad nerelerdeydin sen ya, çoktandır gezilerini göremiyorduk, ben en çok senin geziklerine hasta olurum bu sitede ama çoktandır göremedik seni forumda, üstadım arayı bu kadar açma ya, eskiden her pazardı şimdi noldu, her pazar gezilerini dört gözle bekliyorum haberin ola, örnek aldığım motorcusun vesselam üstadım, saygılar, özletme kendini....:rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
silves' Alıntı:
kusura bakma gelemedim iş işte ama sen gezip eylenmişsin cok iyi fotolar
Rica ederim dostum ne kusuru.. Umarım işlerini düzene koyarsın ve en yakın zamanda tekrar birlikte çıkarız araziye ..

gcc_ondr' Alıntı:
üstad nerelerdeydin sen ya, çoktandır gezilerini göremiyorduk, ben en çok senin gezilerine hasta olurum bu sitede ama çoktandır göremedik seni forumda, üstadım arayı bu kadar açma ya, eskiden her pazardı şimdi noldu, her pazar gezilerini dört gözle bekliyorum haberin ola, örnek aldığım motorcusun vesselam üstadım, saygılar, özletme kendini....:rendeer:
Motosikletimi değiştirdim , o sırada biraz motorsuz kaldım o yüzden.. Yoksa ben evde duramam bilirsin..:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst