Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Motosiklet sürücülerinin en çok yaptığı hata

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Bu mesajı bir motosiklet sürücüsü olarak değil ama bir otomobil sürücüsü olarak yazıyorum. Ne zamandır bu konuyu açmaya niyetli idim ancak hep öteledim ta ki son yaşadıkalarımdan sonra.

    2 tekerli bir dostumuz beni zorla katil edecek idi. Her zaman trafikte aynalarımı sürekli kontrol ederim. Bunu motosiklet alma kararı vermeden öncede yapardım. Sollamaya makas atmaya çok meyilli bir sürücü olduğumdan huy edinmiş idim. 27 şubat cuma akşamı Avrupa yakasından Anadolu yakasına iş çıkış trafiğinin en hareketli olduğu zamanda geçiş yapmakta idim. Cts günü GİS akedemide tüm gün eğitime katılacak idik eşimle beraber bu sebeple oğlumu babanesine bırakma kararı almıştık. Yanımızda götürme şansımız yoktu küçük beyi.

    Köprüye çıkana kadar her şey normal idi. Makas atma veya Sollama vs yapma şansımızın olmadığı gayet sıkışık bir trafikte 1nci köprü üzerine çıktık. Hatırlarsanız geçtiğimiz haftalarda genç bir kardeşimiz tam köprü üzerinde tırın altında kalarak feci şekilde can vermiş idi (Allah amelince rahmet eylesin) ve gariptir ki eşim ile o konuyu konuşmakta idik. Köprü üzerinde en sağ veya sol tarafta emniyet şeridi tadında bir genişlik yok! bizim yorumumuzda (kazaya şahit olmadık, kendimizce ne hata yapmış olabilir diye tahmin yürütüyoruz) dedik ki her halde en sağ taraftan zorladı, Tırında aynalarında yapısı gereği kör noktalar var. Tır bunu fark etmedi bile ve sürüş sırasında hafifçe sağa kaydı! olan oldu genç bir fidan hayata gözlerini yumdu! tam o konuşma sırasında arkamdan bir motorcu arkdaşımız peydah oldu. sağ tarafımdan geçmek için sürekli hamle yapıyor ama geçemiyor. Sağ tarafımda emniyet şeridi vs yok o yüzden yol vermeyi düşünmedim. Açıkcası bunu kendi güvenliğim için yaptım. Rüzgar şiddtini artırsa veya boş bulunsa direk devrilip altıma girecek. Arabaya zarar vermesini geçtim sayesinde "katil" olacağım.

    Bu arkadaş inatla korna ve sellektör yaparak yol istedi en sonunda biraz daha sağa kaydım ve camımı açtım. bekliyorum ki yanıma gelip bir şeyler desin, tabi bu arada gişelerede yaklaştık (zaten kağnı arabasından biraz daha hızlı ilerliyor trafik) yanlış hatırlamıyor isem enduro tarzı bir motor kullanıyordu. keşke yanaşsa idi zaten sağ sinyalimi vermiş idim, maksadım gişelerin orada durup oğlumu lavaboya götürmek idi. arkadaş gelse ve tabi birazda ters konuşsa arabadan çelik jopu alıp öyle ineceğim. esas maksadım gelsede yaptığı eşekliği anlatayım aslında.

    Yahu arkdaşlar emniyet şeridinin olmadığı yerde neden en sağdan zorluyorluyorsunuz? veya demin bir arkadaşımız konu açmış video paylaşmış "Neden Motosiklet" diye orada da göreceksiniz ki en soldan bariyerler ve arabların arasından gidiyor. Sen hata yapmasan bile ben hata yapabilirim! yolda bir şey görürüm (kedi, köpek, çukur, hayvan ölüsü vs) ondan kaçmak için nasıl olsa en solda isem hafifçe sola en sağda isem hafifçe sağa kırarım. Kırmam ile seni altıma almam bir olur! Çoğu zamanda bu ters yerden hızlı geliyor "akılsız" arkdaşlarımız. eminyet şeridi varken en sağdan gitmeni anlarımda emniyet şeridi yokken niye oradan geliyorsun!

    Arkdaşlar en SAĞdaki veya SOLdaki adam o tarafa bakan aynayı kullanmaz! Bariyer ile kendi arasına bir aracın girmesini beklemez! En solda giden adam sadece sağ aynasını ve arkaya bakan aynasını kullanır! Trafikte dur kalk hızında giderkende ardından hızlı bir aracın gelmesini beklemez! o yavaş akan yol şoföründe reflekslerini yavaşlatır.

    ÖLÜRSÜNÜZ! tıpkı köprü üzerinde tırın altında kalan genç kardeşimiz gibi GÖÇER GİDERSİNİZ! arkanızdan sadece gözü yaşlı aile fertleri kalır. ve biliyor musunuz En sağ şeridin sağından veya en sol şeridin solundan girip kendinizi öldürttüğünüz için sizden başka kimse SUÇLU olmaz. Genç kardeşimizin ardından insanlar TIR şoförüne kızdılar. çok az kişi ölen gence hata kondurabildi. "vay ben öyle tır şoförünü" dedi herkes. 2 tekerliyiz ya mütemadiyen haklıyız, ezileniz! yok öyle bir şey.

    Kısacası En SAĞdaki adam SAĞından, en SOL daki adamda sizi SOLundan beklemiyor. Bunu unutmayın! "Ne var abi geçer giderim" Geçersinde ya adamın yolunda bir şey varsa? ya üstüne kırarsa? bunlarıda düşünün.

    Hayatta Kalın!
    pnongrata, ilkeronat, RAMİREZ ve 21 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Benden de bir tavsiye, parketmiş ya da duran aracın asla yakınından geçmeyin. Motorcular bunu pek düşünmez ya da önemsemez oysa tam siz geçerken açılan kapı hayatınıza malolabilir.
    Murat.K. ve sadi81 bunu beğendiler.

  3. #3
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Düşünceni iyi anlatmışsın hocam. ama biraz bencilce olmuş sanki...
    Haklısınız aslında,
    Araç sürücülerinin bariyer ile arasında 30cm kadar küçük yer varken aynaya bakma gibi bir lüxü yok. aslında olmadı fakat zorunda değiller.
    bizim motosiklet sürücüleri afedersiniz " töt " kadar yerden 100 le geçmeye çalışıyor. yav anlayamıyorum nasıl çılgınsınız siz? ölmek basit şey mi yoksa kaza yapmaya mı alışıksınız*
    pazar günü 50-60 kişilik bir grup sürüşü yapacağız fuara gitmek için,
    arkadaş grup sürüşü dedik aramızda cbf150'ler var. adamlar en önden 120-130 ile gidiyor. hadi gitmesini anladım,
    aralardan'da giriyor.
    ben korktum yapmadım yaptıklarını.
    en arkalarına bekledim.
    hatta önde giden arkadaşım, bana bir tane motorcunun arabanın aynasına çarpıp kırdığını söyledi.
    bir daha da tövbe olsun. " o "grup adını vermek istemiyorum. fakat bir facebook grupları ve sayfaları var,
    kesinlikle bir daha grup sürüşlerine katılmayacağım.

    bizim motorcu arkadaş, 30 cm lik yere giriyor. sonra araç onu fark etmeden az bir şey sağ yaptığında motorcu düşüyor, sonra vay babam katil araç şöförleri.
    arkadaş senin yaptığın bu hareket hem araç şoförüne, hem de kendine zarar.
    iki aracın arasından geçersin anlarımda, emniyet şeridinin olmadığı yerden geçmen akıl işi değil yahu.
    ben bile çok zor kaldığımda araya girmem gerektiğinde, motoru düşük vites yüksek devirde zorluyorum. millet sesi duysun fark etsin diye.
    ama millette ki ne cesaret.
    Allah yardımcısı olsun trafiktekilerin..


    söz konusu araç olursa benim isyanım yaşlı amcalara...
    sinyalsiz amcalar
    ardacik, maydin02, sadi81 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünceni iyi anlatmışsın hocam. ama biraz bencilce olmuş sanki...
    emin olun bunun bencillik ile alakası yok. kısa ve net sol şeritteyim yanımda bariyer var. orada motorun ne işi var!
    Türkiye de uygulanmasa bile motosiklet ile araba aynı trafik kurallarına tabidir. iki aracın yanından geçen motor bu kurallara göre diğer sürücülerin can ve mal güvenliğini tehlikeye attığı için cezai müeyyideye tabi tutulur. bizim ülkemizde bazen mecburen bazende keyfiyetten motosikletler 2 aracın arasına giriyor. 2 aracın arasını anlarım. nede olsa o iki aracın da şoförü aynasını kullanarak bir birini kontrol ediyor bu arada motoru görür. ama en sol şeritteki adamın ne böyle bir mecburiyeti var nede o motorun oradan geçme hakkı.

    evet, zorla da olsa katil olmak istemiyorum ama bu bencillik değil ki. sanırım siz TARAFLI kelimesi yerine yanlışlıkla BENCİLLİK kelimesini kullandınız. kavram kargaşası oradan çıktı.

    Taraflı olarak nitelendirirseniz onu bir yere kadar kabul ederim. malum 2 tekerlekli iseniz trafikte bazı kaçınma manevraları yapmak zorundasınız ve bu manevralar sizi iki aracın arasına da sokabilir, önünüzdeki araç ile bariyerin arasına da lakin o durum ile mütemadiyen araç ve bariyer arasında sürmek farklı noktalar...

  5. #5
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Burada ağır ilerleyen trafikte bahsettiklerinizin tam aksi olur.
    Araçlar sürekli sağ ve sol dikiz aynalarını kontrol ederler ve arkadan gelen bir motosiklet varsa boşluk yaratarak geçmesini sağlarlar.

    Enteresan değil mi?
    yusufozugenc, phradrel, BIYIKLI ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Doğru bir konuya değinmişsiniz gerçekten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünceni iyi anlatmışsın hocam. ama biraz bencilce olmuş sanki...
    Haklısınız aslında,
    Araç sürücülerinin bariyer ile arasında 30cm kadar küçük yer varken aynaya bakma gibi bir lüxü yok. aslında olmadı fakat zorunda değiller.
    bizim motosiklet sürücüleri afedersiniz " töt " kadar yerden 100 le geçmeye çalışıyor. yav anlayamıyorum nasıl çılgınsınız siz? ölmek basit şey mi yoksa kaza yapmaya mı alışıksınız*
    pazar günü 50-60 kişilik bir grup sürüşü yapacağız fuara gitmek için,
    arkadaş grup sürüşü dedik aramızda cbf150'ler var. adamlar en önden 120-130 ile gidiyor. hadi gitmesini anladım,
    aralardan'da giriyor.
    ben korktum yapmadım yaptıklarını.
    en arkalarına bekledim.
    hatta önde giden arkadaşım, bana bir tane motorcunun arabanın aynasına çarpıp kırdığını söyledi.
    bir daha da tövbe olsun. " o "grup adını vermek istemiyorum. fakat bir facebook grupları ve sayfaları var,
    kesinlikle bir daha grup sürüşlerine katılmayacağım.

    bizim motorcu arkadaş, 30 cm lik yere giriyor. sonra araç onu fark etmeden az bir şey sağ yaptığında motorcu düşüyor, sonra vay babam katil araç şöförleri.
    arkadaş senin yaptığın bu hareket hem araç şoförüne, hem de kendine zarar.
    iki aracın arasından geçersin anlarımda, emniyet şeridinin olmadığı yerden geçmen akıl işi değil yahu.
    ben bile çok zor kaldığımda araya girmem gerektiğinde, motoru düşük vites yüksek devirde zorluyorum. millet sesi duysun fark etsin diye.
    ama millette ki ne cesaret.
    Allah yardımcısı olsun trafiktekilerin..


    söz konusu araç olursa benim isyanım yaşlı amcalara...
    sinyalsiz amcalar
    Gurubun ismini söylermisiniz acaba bizde ona göre tedbirimizi alalım

  7. #7

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada ağır ilerleyen trafikte bahsettiklerinizin tam aksi olur.
    Araçlar sürekli sağ ve sol dikiz aynalarını kontrol ederler ve arkadan gelen bir motosiklet varsa boşluk yaratarak geçmesini sağlarlar.

    Enteresan değil mi?
    inanın bilemiyorum enteresan mı değil mi. ama ben size daha enteresan bir örnek verebilirim. Amerika da bazı eyaletlerde sıkışan trafikte motorlar diğer araçlar gibi kuyrukta beklerler ve üstüne üstlük bekleyen 2 araç aralarına en az bir aracın sığabileceği bir alan bırakırlar.

    ama bu iki örnekte kendi buludukları bölge ile ilintilidir. bu örneklerden yola çıkarak İstanbul`da veya Kampala`da veya Toronto`da da aynı şekilde olmasını bekleyemeyiz. Hele de Türkiye de ASLA!

    Burada konu olan ve önemli olan tek şey ülkemiz trafiğinde fark edilmeyen veya saygı görmeyen Motosiklet Sürücülerinin Hayatta Kalmaları ve sağlıklı bir şekilde sürmeye devam etmeleri.

  8. #8
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Motorla aralardan gidiyorsak herşeyi hesaplamalıyız başımıza gelecek herşey müstahak olacak
    bende aralardan gidiyorum ama şansımı'da zorlamıyorum sonuçta herşey olabilir

  9. #9

    Üyelik
    30 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xmax250
    istanbul anadolu yakası e-5 i bilenler biler... özellikle bostancı - göztepe arası genelde bütün motosikletler sol taraftaki bariyerle sol serit arasında kalan 40-50 cm lik yeri kullanırlar gitmek icin... bende genelde öle yapıyorum mecburyetten ama zaten yogun trafikte ben orada maksimum 40-50km ile gitmeye calısırken cok motosikletli arkadan gelip korna selektör vs benden yol istemekte...

    ben o guzargahı 10 dakikada geciyorsam onlarda taş catlasın 8 dakikada gidiyordur =)

    2 dakika icin hayattan kopmaya gerek yok.. dikkatli olmak lazım...

    milleti rahatsız ettigimi bilsemde elim sürekli korna da biip biip gidiyorum fark edilmek iyidir =)
    Evrenalpar ve mehmetenis bunu beğendiler.

  10. #10
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Doğru yanlış bilmem, aktif trafik olan ve emniyet şeridi olmayan İstanbul yollarında iş saatinde 30 km motosiklet kullanmanızı öneririm, ben kullanıyorum sabah akşam (davutpaşa-büyükçekmece) arası. 200 metre bıyerde emnıyet şeridi var onun dışında 3 şerit e5 bu yol. Cbr 125r motorum, eğer ben araçlarla bariyerin arasındaki 1 motosiklet geçicek yerden 30-60 arasındaki hızla gitmezsem arabadan bir farkı kalmaz neden o zaman risk alayım arabamda var arabayla işe gidip gelirim? 2 araç arasından geçin diyceksiniz, 2 araç arasından geçilecek yer olmuyor bazen en sağdan geçemediğimde yada sağ şeritte olmadığında onuda yapıyorum ama böyle gitmek Türkiyede imkansız! Kimse şeridinde düzgün durmuyor yamur duranlar vs derken grenajlı bir motorla geçmek acayip zor.

    Bu arada yazdıklarımın hepsini maksimum dikkat korna vs. ve trafik okuma bilgim ile yapıyorum, bikaç kere bugun de olmak üzere bariyerle araç arasında sıkışmaktan son anda kurtuldum veya çarpmaktan ani refleks frenle durdum. Ama başka önerisi olan varsa yazsın tabi, ben ve gördüğüm birçok motosikletli bu şekilde gidiyor.

  11. #11
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    araçlar kendi şeritlerinde ip gibi sıralansa hiç sıkıntı yok ama kimse bir birinin tam arkasında olucak şekilde durmuyolar ve bu şeridin en sağında yada solunda duran arabaların içine ne zaman baksam telefonda instegrama yada facebook'a girmiş milletin ne yaptığını takip eden tipleri görüyorum
    aadrenalin16 ve computeus bunu beğendiler.

  12. #12
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı Murat.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inanın bilemiyorum enteresan mı değil mi. ama ben size daha enteresan bir örnek verebilirim. Amerika da bazı eyaletlerde sıkışan trafikte motorlar diğer araçlar gibi kuyrukta beklerler ve üstüne üstlük bekleyen 2 araç aralarına en az bir aracın sığabileceği bir alan bırakırlar.

    ama bu iki örnekte kendi buludukları bölge ile ilintilidir. bu örneklerden yola çıkarak İstanbul`da veya Kampala`da veya Toronto`da da aynı şekilde olmasını bekleyemeyiz. Hele de Türkiye de ASLA!

    Burada konu olan ve önemli olan tek şey ülkemiz trafiğinde fark edilmeyen veya saygı görmeyen Motosiklet Sürücülerinin Hayatta Kalmaları ve sağlıklı bir şekilde sürmeye devam etmeleri.
    Türkiye'de neden böyle oluyor biliyormusunuz?
    Çünkü motosiklet az.
    Daha çok olsa diğer araçlar daha çok dikkat etmeye başlarlar.
    mehmetenis, oluroyle ve GB79 bunu beğendiler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  13. #13

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru yanlış bilmem, aktif trafik olan ve emniyet şeridi olmayan İstanbul yollarında iş saatinde 30 km motosiklet kullanmanızı öneririm, ben kullanıyorum sabah akşam (davutpaşa-büyükçekmece) arası. 200 metre bıyerde emnıyet şeridi var onun dışında 3 şerit e5 bu yol. Cbr 125r motorum, eğer ben araçlarla bariyerin arasındaki 1 motosiklet geçicek yerden 30-60 arasındaki hızla gitmezsem arabadan bir farkı kalmaz neden o zaman risk alayım arabamda var arabayla işe gidip gelirim? 2 araç arasından geçin diyceksiniz, 2 araç arasından geçilecek yer olmuyor bazen en sağdan geçemediğimde yada sağ şeritte olmadığında onuda yapıyorum ama böyle gitmek Türkiyede imkansız! Kimse şeridinde düzgün durmuyor yamur duranlar vs derken grenajlı bir motorla geçmek acayip zor.

    Bu arada yazdıklarımın hepsini maksimum dikkat korna vs. ve trafik okuma bilgim ile yapıyorum, bikaç kere bugun de olmak üzere bariyerle araç arasında sıkışmaktan son anda kurtuldum veya çarpmaktan ani refleks frenle durdum. Ama başka önerisi olan varsa yazsın tabi, ben ve gördüğüm birçok motosikletli bu şekilde gidiyor.

    ne kadar dikkat ettiğinizin hiç bir önemi yok, sizin dikkat etmeniz demek diğer sürücülerinde dikkat edeceği anlamına gelmiyor.

    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    araçlar kendi şeritlerinde ip gibi sıralansa hiç sıkıntı yok ama kimse bir birinin tam arkasında olucak şekilde durmuyolar
    farkında değilsiniz ama normal şartlar altında sizlerinde o şeritte durması lazım. motosikletlere özel trafik kuralı yok aralardan gitmek serbesttir diye...

    diğer taraftan bazılarının savunduğu şey illa aradan geçeceğiz . can sizin hayat sizin buyrun geçin. lakin anlamadığım bir şey var 10 dakika erken gitmek mi önemli yoksa sağ sağlim gitmek mi önemli.

    arkadaş diyor ki arabalar ip gibi şeridinde dizilsin. kural gayet net. araç şerit ihlali yapmadığı sürece şeridinde gidiyor kabul edilir. orttalamak zorunda olduğuna dair bir kurala rastlamadım (varsa lütfen bildirin ki eksik bilggimi tazeleyim)


    sayın forum ahalisi:
    yazım sadece sizin güvenliğiniz için. kaba tabir ile hiç kimse babamın oğlu değil. o yüzden hiç birinizin nasıl kullanması gerektiğini öğretecek değilim zaten ne benim öyle bir görevim var nede sizin benden öyle bir beklentiniz/talebiniz.

    motosiklet sahibi olmak demek kuralların üzerinde istediğiniz gibi sürebileceğiniz anlamına gelmiyor. normal şartlar altında motosikletlerin bile emniyet şeridinden gitmesi yasak. emniyet şeridinin açıklamasına bakarsanız görürsünüz.

    ben başıma geleni paylaştım. trafik kuralları da ortada. siz arzu ettiğiniz, doğru bulduğunuz şekilde kullanmaya devam edin ama kurallara uymayıp araç sürücüleri hakkında şikayet etmeyin...

    dip not: 1- dikkatinizi çekerim bütün bunları her iki aracıda kullanan biri olarak yazıyorum.
    2- alıntı yapmadım ama bu mesajda yazılan bazı hususlar daha önce buna benzer bir konuda tartışılmış olan "ee aradan gitmeyeceksek neden motosiklet aldık" tadında yaklaşımlara yöneliktir.

  14. #14

    Üyelik
    08 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xciting25Ori - SYM WOLF - Xmax400 - NC750D integra
    Yani siz diyorsunuz ki, en sağ ya da en soldan gitmeyin, duran trafikte şerit aralarına (filtering) da girmeyin, tüm araçlar gibi dur kalk yapın. Doğru mu anlamışım?

  15. #15
    okan kartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym joyraide 200
    murat bey ,yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum,ancak bende madalyonun diğer yüzüne dikkat çekmek istiyorum.
    motosikletlerde tıpkı araba gibi normal şeridinde seyretmeli,sıraya uymalı,doğrudur lakin şerit çizgisinin bir tarafına biraz kaydığımızı görüp,şeritle motosiklet arasına girmeye çalışan İNSAN sayısıda inanın çok fazla. bunu sizin yazdıklarınıza karşı cvp olarak yazmıyorum, sizin yazdıklarınıza ilave yapıyorum.
    diğer tafaftan, '' çelik jopu alıp öyle ineceğim '' cümlenizide biraz yadırgadım açıkcası.üstelik yanınızda bir bayan varken...
    mehmetenis ve Siyah&Beyaz bunu beğendiler.

  16. #16
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Otomobil kullanmayan ve kullanmayı bilmeyenler kötü motosiklet kullanıyor genelde. Trafik bilgileri çok zayıf. Pamuk ıplıgınde yaşıyorlar.
    computeus bunu beğendi.

  17. #17
    eraksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz yok.
    Hem otomobil, hemde motosiklet sürücüsü olarak bu konuyu kınıyorum. kağnı gibi akan trafik diyorsun, rüzgar diyorsun alta alma diyorsun. Kağnı gibi akan trafik de motorluya yol vermek bu kadar mı zoruna gitti, ver sağdan geçsin.
    YouSuffer, celikat, yasdal ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #18
    aonal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    YBR125 esd idi
    Tabiki kağnı gibi trafikte sağdan soldan motosiklet geçicek ama nasıl geçicek

    20km hızla giden arabanın yanından 100le gidiyor bazıları bende rahatsızım motosiklet kullanmama rağmen

  19. #19
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    sorumuzu soralım başlık sahibine,

    sende de motor olduğuna göre sıkışık trafikte arabaların arkasında trafiğin açılmasını mı bekliyorsun yoksa aralardan kendine yol açarak ilerlemeye mi çalışıyorsun?

    birde çelik jop filan dedin, bir gün olurda beyaz bir busa görürsen ve dalaşmaya kalkarsan bil ki onda da muşta olma ihtimali var.
    Bune, KaanD ve aadrenalin16 bunu beğendiler.

  20. #20
    baran.altun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2014
    Motosikleti
    Yamaha X City , Suzuki V storm 650
    Köprü üzerinde sağ şeritte yeterli boşluk mevcut. Bilen herkesde motorlar için geçiş payı bırakıyor. Hergün kullandığım yol. Ayrıca herkes aynasına bakmaz radyodaki şarkıya araba içindeki muhabbete dalabilir. Ben korna ve sellektör ile yol istiyorum mutlaka. Çünkü şeritler buna son derece müsaiit. Birde dahada sağa kaydım diyorsunuz ki çok ilginç.Hepsinden garibi ben yol istedim diye biri çelik jopla inecekse oturacak sonuçlarınada katlacak orda. Her yol isteye jopla iniliyorsa bu ülkede işimiz var demek ki. Biraz kendinize gelin.
    KaanD, computeus, Siyah&Beyaz ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)