Sakin Kaçirmayin Bakin!!! Yurdum Trafiği :)

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
77
Yurdum trafiinden bi kaç görüntü size :)

1zx6.jpg

2ek5.jpg

bu nedir böööle hadi koçuum hadiii çek onuu :)


100_3179.jpg

cesaret işi yaa... bi sürü insanın canıyla oynuyor valla... (kendi canını umursamadıı kesin)


polisler.jpg

hele bu! ne demeli bunaa... şimdi biz bi ihlalde bulunduumuzda bunlar mı bize ceza kesecek (ne hakkı var sorarım,dinime küfreden müslüman olsa bari derim ben yaa... ) ahhh yurdum trfii ahh...


saygılar...
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
şaşmamak gerekir turkıye dıyıp ısın ıcınden cıkmak ta ıstemıom ama ne yapalım elımızden bı o gelıo turkıye işte
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
77
işte bunu dememeliyiz be dostum SPORCU_32 ... :(
ne üzücü...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne diyeceğim bilemiyorum yorumsuz:farao:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
trafik polislerinin bu resmini gerekli basın yayın organlarına dağıtmak lazım, başkası yapınca ceza kes kendin yapınca oh negüzel istanbul be kardeşim
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
101
polisler süpermiş yaaa
koptum valla
bizi görseler öyle demediklerini bırakmazlar
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
isveçte Goldwing yapıyo bu işi bizde İnnova:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
9
Ya bu polislerde yurdum insanı. Bunlarda bizim içimizden çıkan insanlar tabiki bunların içindede kuralları yok sayan adamların olmasıda normal. Ama bunun tam terside olaylar var. Gazetede okumuştum yine böyle motosikletli bir polis yanlışlıkla kırmızı ışıkta geçti diye kendisine ceza yazmıştı. Bunları böyle görse böyle dürüst bir insan affedermi:wiinkk:

BLAU.gif
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha önce gördüğümüz fotolar ama hatırladık.. tesekkurler..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
motorlu polisler... siyah gozluk takıp bize zorunlu olan kaskı takmamak suretiyle karizma yapmaktan başka işe yaramayan herifler...
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
acaba daha nelerini görücezçok merak ediyorum ha...son zamanda bide motosikleti kullanarak kapkaç hırszlık cinayet yaralamalarada motosiletleri alet etmeye başladılar
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
187
Walla o polislere diyecek söz bulamıyorum. Onların elindeyiz yapacak bişeyimiz yok gibi görünüyor. Ne yapalım tecavz kaçınılmazsa zevk almaya bakıcaz...
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
114
ya arkadaşlar bunlar polis aşşası yukarısı bu işte patronlara hizmet eden parası olan eywallah çeken asalaklardan başka bişi değil
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
15
son resme bakıp bakıp hala şaşırıyom hadi millet yapıyo da trafik polislerinin ne işi var bi motorda 3 kişi ::pulp:: ::stretche ::sas:: ::unsure::
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
Geçicen bunların karşısına,dalga geçer gibi çek bakalım sağa diicen :queen: Ne cevap verirler acaba? (Kesin zeytinyağı muhabbeti üste çıkmaya çalışırlar.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst