- Katılım
- 9 Mar 2008
- Mesajlar
- 525
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar dizlik motorunuzu çiziyorsa..


Lazım olan şey 25 mm hazır satılan keçe,


Resimde yapıştırıcı da var ama gerek yok keçenin kendi yapıştırıcısı gayet sağlam yapışıyor,
Dizliklerin tam olarak nesinin motoru çizdiğini tespit ederiz,




ve keçeleri dizliklere yapıştırırız,


bakmayın yapıştırıcı kullandığıma yapıştırmadı, kendi yapışkanmış ben sağlam olsun diye yapıştırmaya çalıştım ama yapışmadı, kendi yapışması daha sağlam..
sonuç olarak moturu çizmeyen bir dizlik,


Yıkama konusunda da pratik bir bilgi vermek istiyorum, yaklaşık 3 lt su ile moturu yıkayabilirsiniz,
2,5 lt pet şişelerin kapaklarını çivi ile deliyorsunuz,


Köpüklü süngerle moturunuzu parça parça güzelce köpürtüyorsunuz.


kuyruğu köpürttükten hemen sonra kapağı delik pet şişe ile duruluyorsunuz,


ve sonra terlemeye hazır bir kısrak,


Bütün iş bittikten sonra hafif nemli bir bezle kuruluyorsunuz..
Her kese kolay gelsin.


Lazım olan şey 25 mm hazır satılan keçe,


Resimde yapıştırıcı da var ama gerek yok keçenin kendi yapıştırıcısı gayet sağlam yapışıyor,
Dizliklerin tam olarak nesinin motoru çizdiğini tespit ederiz,




ve keçeleri dizliklere yapıştırırız,


bakmayın yapıştırıcı kullandığıma yapıştırmadı, kendi yapışkanmış ben sağlam olsun diye yapıştırmaya çalıştım ama yapışmadı, kendi yapışması daha sağlam..
sonuç olarak moturu çizmeyen bir dizlik,


Yıkama konusunda da pratik bir bilgi vermek istiyorum, yaklaşık 3 lt su ile moturu yıkayabilirsiniz,
2,5 lt pet şişelerin kapaklarını çivi ile deliyorsunuz,


Köpüklü süngerle moturunuzu parça parça güzelce köpürtüyorsunuz.


kuyruğu köpürttükten hemen sonra kapağı delik pet şişe ile duruluyorsunuz,


ve sonra terlemeye hazır bir kısrak,


Bütün iş bittikten sonra hafif nemli bir bezle kuruluyorsunuz..
Her kese kolay gelsin.