Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

ABS nedir, gerçekten verdiğimiz paraya değer mi? yoksa...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ugur volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL/FATİH
    Motosikleti
    600+150=750 CBF
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kim?


    Absli motor kullanmaya gerek yok hocam tartışmaya açmış arkadaş abs gereklimi değilmi? Siz kullandıysanız sizde görüş belirtin faydalanalım gerginliğe gerek yok
    Bu arada cevabım Agilty; Gerginlik yapmak istesem farklı yorumlardım Arada dağlar kadar fark var,ne kadar usta olursanız olun.....
    En önemlisi moturu durdarabilirsiniz güvenini veriyor,yere sımsıkı tutunuyor zaten videolar herşeyi açık bir şekilde anlatıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı ugur volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada cevabım Agilty; Gerginlik yapmak istesem farklı yorumlardım Arada dağlar kadar fark var,ne kadar usta olursanız olun.....
    En önemlisi moturu durdarabilirsiniz güvenini veriyor,yere sımsıkı tutunuyor zaten videolar herşeyi açık bir şekilde anlatıyor.
    Pardon ben o yorumu ciddiye almamıştım Konuyu açan arkadaşa sorduğunuzu zannettim. Bu arada Abs kesinlikle zorunlu hale getirilmeli diye düşünmekteyim aynı plaka gibi sadece offroad ve pistte kullanacaklar abssiz motosiklet alabilmeli.

  3. #23
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Abs hakkında bir çok yazı ve videolar mevcut. Bu forumlar altında da konuşmalar yapıldı diye hatırlıyorum. Abs'nin artıları dezavantajlarından daha fazla. Bence 250cc üzeri için abs motosikletler de sunulmalı.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  4. #24
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Vakti zamanında araba camiasında da benzer saçmalıkta yorumlar yapılmıştı(çok evvelden). Şimdi o sektörde bırakın abs yi esp'si yok diye araç alınmıyor. Ve bizim tartıştığımız şey 2 tekerlekli bişey

    Teknoloji olarak belli ama kafa olarak kaç yıl gerideyiz hesaplayamıyorum ben....
    #sürenadam

  5. #25
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Ybr 125 ve cfb 1000 sahibiyim. Yağışlı havada barbaros bulvarından inerken, özellikle ışıklarda durdurmakta güçlük çekiyorum. Çünkü abs olmadığından hemen kilitleyip kaymaya başlıyor. Bu yüzden bir kaç defa kırmızıda duramadım. İnşallah ceza yememişimdir. Cbf te ise ister kuru ister yağışlı hava olsun frene asıldım mı duruyor ve tekerleri kilitlemediğinden dolayı kaymada olmuyor. Bu arada 2 motorumda da michelin lastik var. Hani orijinal lastikten dolayı kayıyor diyen olabilir
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  6. #26
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    her zaman tabikide lazım olmaz ama gerekince de sende olmazsa kaza yapabilirsin...ister inanın ister inanmayın ben doğru düzgün fren bile yapmıyorum...ne arabamda ne motorumda...trafik koşullarına göre kendini ayarlamak en güzeli...balata bile değiştirmedim ben daha...serviste açıp bakıyorlar hep tertemiz duruyor...
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  7. #27
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Yanlis hatirlamiyorsam 2015 yilindan itibaren üretilen bütün motosikletlerde ABS standart olarak bulunacak.
    Daha dogrusu AB'nin bu yolda bir karari var.
    Dünyanin diger yerlerinde nasil bir gelisme izlenecek,
    bekleyip görelim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  8. #28
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Alacağım hiçbir motorda ABS, kombine fren vs gibi bir zımbırtı olmayacak. Olursa da ben iptal edeceğim zaten. Fren sistemine müdahale etmek zor birşey değil.

    İsteyen kişilere bu tarz teknolojilerin sunulması doğru. Öte yandan motosikletin olayını gerçekten kavramış insanların bu tarz teknolojilere ihtiyacı yok. ABS vs non ABS testlerini izlediğinizde hep aynı şeyleri görürsünüz: ıslak zemin, dümdüz giden motor, frenlere asılan sürücüler. "Ama ABS önümüze aniden birşey çıkınca işe yarıyor". Zaten olay da orda. Önüne aniden birşey çıkacağı bir pozisyona sokma kendini. "100km/h ile kavşağa yaklaşıyodum, önüme çocuk atladı ABS sayesinde kurtuldum". Aferin. Bir dahaki sefere 30km/h ile yaklaş kim atlarsa atlasın bakalım birşey oluyor mu.

    Bir diğeri de kombine fren sistemi. Arkayı sıkıyorsun sıvının bir kısmı ön frene de gidiyor. Ben ön freni sıkmak istesem ön freni sıkarım. Motosiklet araba değildir. Dinamikleri araba gibi işlemez. Bilene. Algıları fazla yüksek olmayan kişilerin işine yarıyor olabilir. Ben istemem. Burda böyle söyleyince garip oluyor tabi. Sorsak burda herkes Rossi zaten.

    A-B noktası arası ekstra güven isteyen alsın kullansın. Benim gibi bindiği motoru süper hafif isteyen kişilere ise ABS dayatacaklarına, AR-GE'lerini karbon fiber şasi, amortisör dış bacakları, swingarm gibi unsurlara ayırmaya başlasınlar da biz de 80 kg 20bg scooterlara binebilelim.

    MX motorlara da ABS biraz sıkar bu arada yani.
    GaCCaLL ve cool113 bunu beğendiler.

  9. #29
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    bugun bagdat caddesınde onumdekı arabnın onundekı araba anıden sagdakı sokaga gırmeye kalktı tabı araba koydu frene bnde 90la fln gıdıyordum on frene asıldım tabı kıtlenmesın dıye tedırgın asıldım arkaya bastım arkayı kıtledı bıraz bıraktım vıtes dusurdum debrıyajı bıraktıgımda arka saga sola gezıyordu kafa ıyıce bastı tampona ıkı karıs kala durabıldım ıyı heyecandı :S benım ıcın eger kombıne abs olsaydı ne korkum olurdu kı evet durma mesafem uzucaktı ama zaten kızaklamıcagını bıldıgım ıcın var gucumle frenlıcektım cok daha kısa surede durucaktım acı fren sesı altımda savrulan bır motorda olmıcaktı bu kadar saydıgım olay toplamda 3 sn gelıstı zaten.
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  10. #30
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı GAMSIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alacağım hiçbir motorda ABS, kombine fren vs gibi bir zımbırtı olmayacak. Olursa da ben iptal edeceğim zaten. Fren sistemine müdahale etmek zor birşey değil.

    İsteyen kişilere bu tarz teknolojilerin sunulması doğru. Öte yandan motosikletin olayını gerçekten kavramış insanların bu tarz teknolojilere ihtiyacı yok. ABS vs non ABS testlerini izlediğinizde hep aynı şeyleri görürsünüz: ıslak zemin, dümdüz giden motor, frenlere asılan sürücüler. "Ama ABS önümüze aniden birşey çıkınca işe yarıyor". Zaten olay da orda. Önüne aniden birşey çıkacağı bir pozisyona sokma kendini. "100km/h ile kavşağa yaklaşıyodum, önüme çocuk atladı ABS sayesinde kurtuldum". Aferin. Bir dahaki sefere 30km/h ile yaklaş kim atlarsa atlasın bakalım birşey oluyor mu.

    Bir diğeri de kombine fren sistemi. Arkayı sıkıyorsun sıvının bir kısmı ön frene de gidiyor. Ben ön freni sıkmak istesem ön freni sıkarım. Motosiklet araba değildir. Dinamikleri araba gibi işlemez. Bilene. Algıları fazla yüksek olmayan kişilerin işine yarıyor olabilir. Ben istemem. Burda böyle söyleyince garip oluyor tabi. Sorsak burda herkes Rossi zaten.

    A-B noktası arası ekstra güven isteyen alsın kullansın. Benim gibi bindiği motoru süper hafif isteyen kişilere ise ABS dayatacaklarına, AR-GE'lerini karbon fiber şasi, amortisör dış bacakları, swingarm gibi unsurlara ayırmaya başlasınlar da biz de 80 kg 20bg scooterlara binebilelim.

    MX motorlara da ABS biraz sıkar bu arada yani.
    Umarim bir gün bir kavsakta yola atlayan yaya siz, ya da sizin çocugunuz olmaz.
    Ve umarim, siz ya da çocugunuz o yola atladiginda algilari yüksek bir sürücünün kullandigi bir motosiklete denk gelirsiniz.
    Bunun ihtimalinin yüzdesi neyse,
    sizin abs veya kombine fren sistemi karsitliginizin isabet bulma yüzdesi odur.
    Abs ve ya benzeri diger güvenlik sistemleri biz motosiklet sürücülerinin güvenligi için reklamasyonu yapildigi için algilamada yukarida alinti yaptigim arkadas gibi oluyor.
    Ama bir de diger insanlarin güvenligi meselesi var.
    Gün içerisinde hep motosiklet üzerinde degiliz.
    Gerçi olsak da bir sey fark etmez.
    Yaninizdan frenlere basmaya korkan bir surucu hizla gelip çarptiginda sizin müthis ustaliginiz hiç bir ise yaramaz.
    Ya da sevgilinize çiçek almak için karsidan karsiya geçerken.
    Ya da çocugunuzun elinden tutmus, lunaparka giderken,
    elinizi aniden birakip,
    yola firlayan topa bir tekme atmaya giden bacaksizin karsilastigi motosiklet sürücûsünün motosiklet kûltürü ile yogrulmus, ileri sürüs egitimleri almis, dört dôrtlük adam sifati olabilme ihtimali nedir?
    Siz mükemmel sûrücüsûnüz.
    Ya digerleri?
    Acil112 ve İmportant bunu beğendiler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #31
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    ABS mi dediniz?

    Evet,ABS asfaltta,yağmurda virajda vs. yollarda çok faydalı bir ekipmandır.Bence mutlaka motosikletlerde bulunmalıdır.
    Ben motosikletimde ABS istemem demek,düpedüz enayilik demektir.Tabiiki insan,aynı olayı ABS siz ve ABS li olarak yaşayınca bunu fark edebiliyor.
    Ancak motosikletlerde ABS yi,on-off durumuna getirecek bir düğme mutlaka bulunmalıdır.Zira son zamanlarda üretilen ABS li motosikletlerin çoğunda bu ayraç bulunmuyor.
    Bu durumda, videoda da görüldüğü üzere toprak ve yokuş aşağı zeminlerde ABS li motosikleti durdurmak mümkün olmuyor.Oysa ki videoda ki BMW GS in ABS ayraç düymesi bulunuyor.Ama ne hikmetse bu kullanılmamış.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  12. #32
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    5. motorum ABS'li. Bundan sonra ABS'siz motora biner miyim, binerim; ama ABS'yi hep ararım.
    Her ne kadar tecrübeli olursak olalım, motosikletteki her güvenlik unsuru bizim için avantajdır.
    www.motorumla.net

  13. #33
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alacağım hiçbir motorda ABS, kombine fren vs gibi bir zımbırtı olmayacak. Olursa da ben iptal edeceğim zaten. Fren sistemine müdahale etmek zor birşey değil.

    İsteyen kişilere bu tarz teknolojilerin sunulması doğru. Öte yandan motosikletin olayını gerçekten kavramış insanların bu tarz teknolojilere ihtiyacı yok. ABS vs non ABS testlerini izlediğinizde hep aynı şeyleri görürsünüz: ıslak zemin, dümdüz giden motor, frenlere asılan sürücüler. "Ama ABS önümüze aniden birşey çıkınca işe yarıyor". Zaten olay da orda. Önüne aniden birşey çıkacağı bir pozisyona sokma kendini. "100km/h ile kavşağa yaklaşıyodum, önüme çocuk atladı ABS sayesinde kurtuldum". Aferin. Bir dahaki sefere 30km/h ile yaklaş kim atlarsa atlasın bakalım birşey oluyor mu.

    Bir diğeri de kombine fren sistemi. Arkayı sıkıyorsun sıvının bir kısmı ön frene de gidiyor. Ben ön freni sıkmak istesem ön freni sıkarım. Motosiklet araba değildir. Dinamikleri araba gibi işlemez. Bilene. Algıları fazla yüksek olmayan kişilerin işine yarıyor olabilir. Ben istemem. Burda böyle söyleyince garip oluyor tabi. Sorsak burda herkes Rossi zaten.

    A-B noktası arası ekstra güven isteyen alsın kullansın. Benim gibi bindiği motoru süper hafif isteyen kişilere ise ABS dayatacaklarına, AR-GE'lerini karbon fiber şasi, amortisör dış bacakları, swingarm gibi unsurlara ayırmaya başlasınlar da biz de 80 kg 20bg scooterlara binebilelim.

    MX motorlara da ABS biraz sıkar bu arada yani.
    Motosiklet kullanırken hiç hata yapmadınız mı? O kadar mı mükemmelsiniz? Maşallah

  14. #34
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarim bir gün bir kavsakta yola atlayan yaya siz, ya da sizin çocugunuz olmaz.
    Ve umarim, siz ya da çocugunuz o yola atladiginda algilari yüksek bir sürücünün kullandigi bir motosiklete denk gelirsiniz.
    Bunun ihtimalinin yüzdesi neyse,
    sizin abs veya kombine fren sistemi karsitliginizin isabet bulma yüzdesi odur.
    Abs ve ya benzeri diger güvenlik sistemleri biz motosiklet sürücülerinin güvenligi için reklamasyonu yapildigi için algilamada yukarida alinti yaptigim arkadas gibi oluyor.
    Ama bir de diger insanlarin güvenligi meselesi var.
    Gün içerisinde hep motosiklet üzerinde degiliz.
    Gerçi olsak da bir sey fark etmez.
    Yaninizdan frenlere basmaya korkan bir surucu hizla gelip çarptiginda sizin müthis ustaliginiz hiç bir ise yaramaz.
    Ya da sevgilinize çiçek almak için karsidan karsiya geçerken.
    Ya da çocugunuzun elinden tutmus, lunaparka giderken,
    elinizi aniden birakip,
    yola firlayan topa bir tekme atmaya giden bacaksizin karsilastigi motosiklet sürücûsünün motosiklet kûltürü ile yogrulmus, ileri sürüs egitimleri almis, dört dôrtlük adam sifati olabilme ihtimali nedir?
    Siz mükemmel sûrücüsûnüz.
    Ya digerleri?
    Umarım bir sonraki mesajımı algıları daha yüksek birisi alıntılar.

    ABS vs non ABS tartışması bu forumun açılışından daha eski bir konudur. Her ikisine de inanan vardır. Buraya gelip iki satır yazı yazarak bu tartışmada kesin olarak haklılık ispat edeceğini düşünen yanılır. Ben yukarda fikrimi belirttim ve bu kadar. Ucuz trajikomik varsayımlarda bulunarak ne ispat etmeye çalışıyorsunuz? ABS istemiyorum, öleyim yani ha, bu mudur? Sizin motorunuzda dünyanın en gelişmiş sürücü destek birimleri mevcut olsun, arkadan gelen manyağın tekinin size dokunması sonucu siz de ölebilirsiniz. Nedir yani?

    Olayın sadece mükemmel sürücülükle bir alakası yok. Bir motosiklet kullanıcısı olarak, fren kolunu sıktığımda, hazne ile kaliperdeki piston arasında fren hidroliğinden başka birşey bulunmasını istemiyorum. İsterse kullandığım motorun üreticisi bu konuya milyarlarca dolar harcasın, beni ilgilendirmiyor. Mekanik çalışma prensipleri bana daha yakın geliyor. ABS'de elektronik kontrolcüler mevcut. Ben ki elektronik cihazlara güveni zayıf olan biriyim, saatte 50 km/h ile giderken o leveri sıktığımda cihaz benim istemime tepki verecek mi, vermeyecek mi, bunun şüphesini yaşamak istemem ben motor üzerinde. Burda ABS sanki sorunsuz birşeymiş gibi lanse ediliyor. BMW'nin modulatör sorunlarını bir araştırın, görün bakalım nedir ne değildir. Bahsettiğim şey o yukardaki video değil.

    ABS aynı zamanda sürücüye yanlış güven sağlayan da bir unsurdur. "Motorumda ABS var, frenler kitlenmeden duracak, o zaman daha 'dikkatsiz' sürebilirim." Kelime oyunu yapmıyorum. ABS'nin böyle bir etkisi var. Bu da tartışılan ayrı bir konu zaten çoğu başka yerde.

    Ben motosiklet üzerinde sürücü yardımına karşıyım. Çok kaliteli lastikler, iyi fren modulasyonu bilgisi, iyi iki teker bilgisi, yüksek algı ve daha bir sürü unsur. Motosikletler itinayla yaklaşılması gereken aletler. Kişi bu özeni gösteremeyecekse eğer, bence "ABS mutlaka olmalı" demektense, motosiklet kullanmaması lazım. O yukardaki videolarda motorların sağından solundan çubuklar çıkmış uçlarına teker takmışlar kitlenince kayıp düşmesin diye. Öyle üretsinler madem? Hem ABS olsun, hem o yan tekerlerden olsun hiç düşmeyiz. Ama o da 'motosiklet' olmuyor değil mi?

    Size güven vereceğini düşünüyorsanız kullanın. Ben hiçbir zaman tercih etmeyeceğim. Alakasız yerlere çekecekseniz daha zekice mesaj yazın bir dahaki sefere.

  15. #35
    yasin_942 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    SYM Wolf SB250Ni
    ABS sistemi 4 ve daha fazlı tekerlekli araçlarda frene basıldığında fren yapan tekerlerin(genelde ön) kitlenmesini engelleyerek manevra kabiliyetine devam etmesini sağlar diye biliyorum. Şimdi; motosikletde kullanırken önüme birşey çıkarsa ve ABS devreye girse dahi duramayacak mesefede isem, ABS devrede iken manevra yapabileceğim garantisi varmı?
    YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....

  16. #36
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarım bir sonraki mesajımı algıları daha yüksek birisi alıntılar.

    .
    Umarim öyle olur.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  17. #37
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı yasin_942 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS sistemi 4 ve daha fazlı tekerlekli araçlarda frene basıldığında fren yapan tekerlerin(genelde ön) kitlenmesini engelleyerek manevra kabiliyetine devam etmesini sağlar diye biliyorum. Şimdi; motosikletde kullanırken önüme birşey çıkarsa ve ABS devreye girse dahi duramayacak mesefede isem, ABS devrede iken manevra yapabileceğim garantisi varmı?
    Evet vardır.ABS devreye girdiğinde aynı arabalardaki gibi manevra yapılabilir.Tabiiki motosiklete göre manevralar.Yani tam sağ tam sol kırmak gibi manevralar olmaz.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  18. #38
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    ilk ve ondan sonraki videoda BMW motorları düşüren aptallar motor kullanmasını bilmiyor gelsinler ben onlara motor kullanmasını öğreteyim

  19. #39
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk ve ondan sonraki videoda BMW motorları düşüren aptallar motor kullanmasını bilmiyor gelsinler ben onlara motor kullanmasını öğreteyim
    Naapsınlar be abisi??? Düşe kalka öğrenecekler işte
    tr100a bunu beğendi.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  20. #40
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet, yine bir teknik konu açmak ihtiyacı hissettim arkadaşlar.
    son dönemde forumumuza katılan genç arkadaş sayısı arttı.
    ben de bir video ekleyerek bir konuyu tartışmaya açmak istedim.

    ABS gerçekten nedir, ne işe yarar, ne işe yaramaz?
    abs olan motosiklet modellerinin üstünlüğü
    ABS nin opsiyonel olması ( devre dışı bırakılması veya kullanıma açılması )
    inşaallah gereken ilgiyi görür

    Buyurun ABS li bir motosiklet... ama durdurulamıyor

    http://www.youtube.com/watch?v=SboCAsNUU7Q
    videodaki alet 250 kg yazıyor zaten onunla araziye girmek akıl karı değil arazide benim bildiğim abs kapatılır bütün offroad araçlarda abs ya kapalıdır yada abssiz modellerden offroad yapılır eğer asvalt için konuşuyorsak motosikletteki olayı bir kez test ettim o yüzden çok bişey söyleyemem fakat arabalarda çok fark ediyor normal araçarda kilitlenme derecesine kadar frene basıp arabanın hala gittiğini görüyorsunuz ama absde köküne kadar basınca emniyet kemeri olmasa ön camdan çıkacakmış hissi oluyor linkte arabaları çok güzel açıklamış
    http://www.youtube.com/watch?v=V19ge9zd8IE


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)