Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Deniz ; menevişsiz, insansız, teknesiz ve sessizdi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Hondanın bana verdiği gezi yetkisine dayanarak Voltranı oluşturdum...

    Ekip üyelerimiz...

    Çılgın Hyocu Bekhcı (Babaçi) COŞKUN...




    Çekmeköyün Bıçkın İnter Cafe İşletmecisi (Newceri) HAMDİ...




    Devlet Mamuru Mülayim Artcı..Robot İnsan (tıgermbz) MUSTAFA...




    Spor Eğitmeni Emniyetten Devrem Mükerrem... ..




    Kavacıktan Zeki Abimiz yaş 38 bakmayın diri vicidiına... (zekicbf150)




    Mt nin gülü balı çiçeği Del Pıerro Handro...





    bayağı hammışız uzun geziye...günübirlik toplamda 300 km civarı yaptık...Güzerhgah Yalova Çınarcık Armutlu...Maksat aslında denize girmekti...köfte değil yani... Armutluda temiz kıyılar olduğunu geçen seneki geziden hatırlıyordum...


    Bostancı köprüsünde buluşup düştük yola...

    Sonrası Eskihisardan feribotta çey keyfi...






















    Sonra yola çıktık tekrardan Yalovaya doğru...






    İlk molamızı Çınarığa gelmeden verdik...ciğaralar yakıldı...manzara süperdi...












    Newcerı ; "taam hayatım özür dilerim hayatım bir daha senden izinsiz dışarı çıkmıcam hayatım...akşama söz bulaşıkları ben yıkıcam aşkitom"
















    makro denemelerim...









    Sonra Çınarcığa ulaştık ...köfte tıme...






    bu fotoyu ben çekmedim...kim çekti lan...hangi ayarsız...





    I lıke thıs köfte...








    Sonras ver elini Çınarcık Teşvikiye Köyünde Çay Faslı...














    Forever macro...






    Sonrası yine düştük yollara...Hedefimiz Armutlu...





    Esenköy..








































    Armutluya geldik...bir molanın ardından en temiz kesimin nerde olduğunu öğrendik...o tarafa doğru geçtik...





































    Sonrası dönüş başladı...dönüşte Armutlu iskelede bi kokorec daha patlattım...


    millet soda alıp köfteyi yakmaya çalışırken benim mide kazınıyordu...










    Dönüşte son bir Çınarcık sahilde çay keyfi yaptık...












































    ve Final Fotosu...



    Geçen seneki Armutlu solo gezimde burada...bu kıyıya götürcektim aslında arkadaşları ama başka yere yönlendirdiler...burasıda bayağı taşlıymış...




    http://www.motosiklet.net/forum/etki...solo-gezi.html
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #2
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    abicim çok güzel ve eğlenceli bir gezi olduğu apaçık ortada belliki voltranı oluşturmuşsunuz cidden
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  3. #3
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    hadi bakalım mete başlamışsın ama bi tel bile açmıyosun olmuyo emme.....haberim olsa bende o karelerde olurdum şahsen..
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  4. #4
    BİROL 78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İSTANBUL/ Bakırköy
    Motosikleti
    HAYABUSA
    On numara bir gezi olmuş,woltran mekanik olarak çok başarılı olmuş.

    Bi beni götürmedin böyle yerlere metehan abi.
    facebook(Fazer Tutkunları)

  5. #5
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    armutlu diye diye başımızın etini yedi
    bi gittik baktık armuttan başka bişey yok
    kişisel emellerine alet etti bizi ayu pandası

  6. #6
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    1100GS - Nmax155
    Mete abi sen kilomu verdin
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  7. #7
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    çok güzel olmuş.... tekerinize yüreğinize sevginize sağlık....
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  8. #8
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    meteciğim güzel havayı değerlendirmişsiniz.güzel yerler,güzel yollar.paylaşım için teşekkürler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  9. #9
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Gelmek nasip olmadı ama iyi gelmemişim heeeç güzel olmamış

    Tekenize sağlık özel durumlardan dolayı gelemedim ama kısmet birdahakine inşallah.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  10. #10
    kuyucadısı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xx 12999,9rr cadı süpürgesi :P
    güzel gezmişsiniz voltran ekibini kutlarım....
    babaçiye yakıştı hyo yaa
    durmak yok... yola devam.....

    selam dünyalı ben dostum......

  11. #11
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    10 numara gezi olmus...koftelerde iyi gorunmekte...sen keske 3 porsiyon alsaydin metehanim... yol aciktiriyo seni cunku...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  12. #12
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 numara gezi olmus...koftelerde iyi gorunmekte...sen keske 3 porsiyon alsaydin metehanim... yol aciktiriyo seni cunku...
    nedir dedim meteye uyup 10 dakikada bir mola vermemizin sırrı?
    köftesiydi tostuydu kokoreçiydi simitiydi derken her molada zulayı doldururmuş meğer

  13. #13
    ilhan YAZICI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    gitmiş kadar oldum mete aga sağol
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  14. #14

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    vay vay vay yine metehan abi yine köfte, bu ilişkinin sonu nereye varacak sayın metehan
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  15. #15
    ozturkkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    Avcılar
    Motosikleti
    Motor pert olduuu !
    daha yeni kaza yapmış birisi olarak ...
    eldivenleri takmışsınızda abiler hani montlar hani dizlikler ...
    mazallah...
    You Shook Me All Night Long ..... Kıyamet gelsede kopsak

  16. #16
    33mersin33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    Mersin - Tarsus
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250
    Güzel bir gezi olmuş resimleri zevkle inceledim. Paylaşım için teşekkürler.

  17. #17
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Ahha! Kaçak Armutlu ekibi bunlarmış
    Aldık efenim haberinizi aldık

  18. #18
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahha! Kaçak Armutlu ekibi bunlarmış
    Aldık efenim haberinizi aldık
    bizim sülüklü göl gezisi gelsin engin abi
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  19. #19
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Süper olmuş valla,diyicek birşey yok,tebrikler
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  20. #20
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim sülüklü göl gezisi gelsin engin abi
    Du bakalım Sedat daha başka planlarım var


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)