Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

24 Temmuz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2teker
    Uzatmadan bir iki resim. Normal bir gün ve keyifli bir sürüş idi. (Sonundaki ufak motosiklet sorunu hariç)

    Ufak bir göl kenarında şanslı birilerinin evi.



    Bu yolu yeni buldum. Asfaltı da yeni yapılmış. Ağaçlar üstte birleşip yolu tamamen kapatıyorlardı.



    Dönüşte aynı yolun kenarından ufak bir nehir aktığını farkettim (kanal sanırım daha ziyade) ve durup bir kaç resim çektim.





    Yolun bir tarafında bu var. Diğer tarafına da bakayım dedim. Burada küçük bir su birikintisi vardı. Onun resmini çekecektim. O da ne. Burayı benden önce bulmuş birileri. Doğa ile içiçe ne güzel de uyum sağlıyor insanoğlu.



    Dönüş yolunda yemek yemek için durmaya karar verdim. Otoyoldan çıkarken vites düşürmeye başladım veya da başladım sandım. Ayağım boşa gitti. Noluyoruz derken baktım ki vites kolu aşağıda sallanıyor. Durduğumda farkettim ki vites kolunun hareketini şanzımana ileten metal çubuk yerinden çıkmış. Ayar somunlarından bir tanesi de düşmüş. Uçları dişli olduğu için çubuğu tekrar yerine tutturdum ve tek somun ile sıkıştırdım. İşe yarar gibi görünmüştü. Fakat daha sonra eve yaklaşmışken hızlı gitmekten oluşan titreşimden olacak vites değiştirmeye çalıştığımda ayağım yine boşa geldi. Sağa çekip baktığımda bu sefer çubuğun tamamen gitmiş olduğunu gördüm. Dönüp arayamayacağıma göre "çektirsem mi" diye düşünürken gitmeyi denemeye karar verdim. Sanırım vites 5'inci viteste kalmıştı (Motor 6 vites). V-Twin'in güzelliği zor da olsa motor kalktı. Bir kaç saniye sonra 50 mil'e ulaştı. 5 mil hızlı trafik 3 mil şehir içi dur kalk olmak üzere eve ulaştım. Sadece iki kere stop etti motor. Parçayı alıp yerine takınca sorun çözülecek. Eve ulaştığımda motorun durumu bu idi:





    Oktay
    (Okumadan imzalamam)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    5. vitesde motorun kalka bilmesi ilginç V-twin olmasının etkisi ne acaba ?

  3. #3

    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2teker
    Bu V-twin'lerde son hızdan ziyade tork öne çıkıyor. Yani düşük devirde çekme gücü fazla. Her v-twin öyle mi bilmiyorum. Düşük devirde iyi çekince 5'inci vitesde kalkıp gidebiliyorsun. Tabi debriyaj kullanımında biraz yaratıcılık istiyor

    Oktay
    (Okumadan imzalamam)

  4. #4
    chopy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2005

  5. #5

    Üyelik
    11 Nisan 2004
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kymco Agility City
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı
    5. vitesde motorun kalka bilmesi ilginç V-twin olmasının etkisi ne acaba ?
    eran kle 500 de 5,viteste kalkio (senin er 5 de kalkar ayni motor var biliosun) ama sonra stop edio orasi baska
    :bestmt:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler