Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bambaska bir gezi buda

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    19 Eylül 2009
    SAYIN Remzi bey bende sadece kendimin çılgın oldugunu sanırdım senin bu, yol raporundan sonra tüm düşüncelerim degişdibu maceraya şapka çıkartıyorum helal olsun. çanakkaleyede beklerim.
    saygılar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:32 AM ----------

    sadece kendimi çılgın sanırdım ama sizin bu gezi raporunuzu görünce dogrusu agzım açık kaldı.bu gezi raporunuza şapka çıkartıyorum ve çanakkaleyede beklerim. tüm canımın sıkıntısı gitti raporunuzu okurken


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    toocold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2006
    Şehir
    Bandırma Memleketi: Edirne
    Motosikleti
    CBR1000RR06
    Aaaaaaaa Edirneye kadar gelmişsiniz. Bi uğrasaydınız arkadaşlar ev ve ciğerler benden olurdu.
    Bi de bişii dikkatimi çekti. Arkadaşınızın ayakkabı çıkarttığı fotolarda hiç çorap çarpmadı gözüme. Bu gibi durumlarda çorap hem ayak teninin ayakkabıya sürtünmesini azaltarak tahrişi önler, hemde teri alarak rahatlatırdı. Üzüldüm o duruma. Bayanlar cidden dediğiniz gibi daha dayanıklı olabiliyorlar. 25 km lik bi yürüyüşümüzü tamamladığımızda eşim sapasağlamdı. ben 2 gün sonra ayılmıştım. Bu arada tebrikler. Zor bir işi başarmışsınız..
    JET GÜRÜLTÜSÜ ÖZGÜRLÜĞÜN SESİDİR.

  3. #23

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Alıntı TEREX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SAYIN Remzi bey bende sadece kendimin çılgın oldugunu sanırdım senin bu, yol raporundan sonra tüm düşüncelerim degişdibu maceraya şapka çıkartıyorum helal olsun. çanakkaleyede beklerim.
    saygılar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:32 AM ----------

    sadece kendimi çılgın sanırdım ama sizin bu gezi raporunuzu görünce dogrusu agzım açık kaldı.bu gezi raporunuza şapka çıkartıyorum ve çanakkaleyede beklerim. tüm canımın sıkıntısı gitti raporunuzu okurken
    Tesekkürler. Kismetse Canakkale`yede gelirim. Ama yayan degil artik.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:40 PM ----------

    Alıntı toocold adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aaaaaaaa Edirneye kadar gelmişsiniz. Bi uğrasaydınız arkadaşlar ev ve ciğerler benden olurdu.
    Bi de bişii dikkatimi çekti. Arkadaşınızın ayakkabı çıkarttığı fotolarda hiç çorap çarpmadı gözüme. Bu gibi durumlarda çorap hem ayak teninin ayakkabıya sürtünmesini azaltarak tahrişi önler, hemde teri alarak rahatlatırdı. Üzüldüm o duruma. Bayanlar cidden dediğiniz gibi daha dayanıklı olabiliyorlar. 25 km lik bi yürüyüşümüzü tamamladığımızda eşim sapasağlamdı. ben 2 gün sonra ayılmıştım. Bu arada tebrikler. Zor bir işi başarmışsınız..
    Arkadasin coraplari devamli vardi. Sadece ayakkabilarini cikartinca coraplarida cikardi hep hava alsin diye.
    Evet kadinlar daha dayanikli oluyor sanirim. Benim ayaklarim arkadasimin gibi olsaydi ben pes ederdim sanirim. O dayandi. Helal olsun dedim ona hep.
    Tesekkürler...

  4. #24
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    güzel paylaşım marmara ereğlisindeki kuafördeki mororda tam meydandaki herhalde iyi bilirim orayı...
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  5. #25
    ımroz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki V-strom DL 650
    Valla süpersiniz, ne denmeliki artık kesinlikle muhteşem ve sunum harikaydı payşalım için teşekkürler...

  6. #26
    DNGe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    paylaşım için teşekkürler yorucu ama keyifli olmuş.bende çok uzun solo yürüyüşler yaptım fotoğraflar olsa rapor olarak sunsam belgesel olur . bir ara askerden gelmiştim eş yok iş yok arkadaş yok çevre yok. uzun uzun iş aradığım günler olurdu bazende sabah çıkardım evden akşama kadar ruh gibi yürürdüm kendi kendime sorardım ya ben nere gidiyorum kimim ben

  7. #27
    oumar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İzmir , Balıkesir
    Motosikleti
    BMW - F650
    motosikletten sonra yürümek çok büyük eziyet oldu bana... ben bırak bu mesafeyi 50metre ötedeki yere bile motorla gider oldum... eğer izmire yürürseniz bende katılıcam ve bu tembelliğimi aşıcam yahu =) size içinde abooooooo ünlemi olan kocaman bir tebrikler...
    ooops!
    KASK TAKMIYORSAN,KORUYACAK BİRŞEYİN YOK DEMEKTİR....
    ..:: 35 EA 5130 ::..

  8. #28
    Ömercik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    KANUNİ Tigrina 100 (Hasta ve sıkıntılı)
    Hocam helal olsun.Çok güzel birşey yapıyorsunuz.
    Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.

  9. #29
    BiLaL_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul K.Çekmece
    Motosikleti
    SuperKing 110-2 [ cup ] Çan Çin Çon =)
    Cilesi ayrı cefası ayrı çok cesaret isteyen bir olay şahsen cok özlemişim trakyayı uzun zmn oldu gidemiyorum oraya bildiğim gördüşüm yerleri tekrardan görmek benim için güzel bir duygu Bu resimleri paylaştığın için çok teşşekur ediyorum..
    Drumist... Gerisini Sen Anla.. --İSTANBUL / KücükÇekmece ! SuperKıng 110-2 Cup 06 [ 34 EJ 0734 ] [ EDİRNE UzunKöPRü ] Lüü x) bilal___@windowslive.com

  10. #30

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel paylaşım marmara ereğlisindeki kuafördeki mororda tam meydandaki herhalde iyi bilirim orayı...
    Evet merkezde biryerdi orasi.. Benim oraya ilk gelisimdi.
    Herkes sasirmisti bayan arkadasim iceri dalip fön ü ver saclarima fön cekicem deyince. Daha dogrusu kurutma amacli. Hotelde banyo yapti ama saclari islak gezmek istemedi.. Haliyle yanimizda fön yok .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:34 AM ----------

    Alıntı ımroz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla süpersiniz, ne denmeliki artık kesinlikle muhteşem ve sunum harikaydı payşalım için teşekkürler...
    Sana tesekkürler dostum.. Ama korkunc yorucuydu. Gitmeyen bilmez 100 km yi. Son günümüzde anlattigim gibi minübüste bize akil verenler oldu.
    Icimden siz 1 km nin yayan ne oldugunu bilmiyorsunuz diyordum.
    Her gram tasidiginiz sey izdirap oluyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 AM ----------

    Alıntı DNGe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paylaşım için teşekkürler yorucu ama keyifli olmuş.bende çok uzun solo yürüyüşler yaptım fotoğraflar olsa rapor olarak sunsam belgesel olur . bir ara askerden gelmiştim eş yok iş yok arkadaş yok çevre yok. uzun uzun iş aradığım günler olurdu bazende sabah çıkardım evden akşama kadar ruh gibi yürürdüm kendi kendime sorardım ya ben nere gidiyorum kimim ben
    Yorucu?
    Ben ikinci günde mola verdikten sonra yerimden zor kalkiyordum.
    Evet yorucuydu ama süperdi.. Ben böyle birsey görmedim..
    Ruhun gidasi muzik tir falan diyorlar ama ruhun gidasi bence bu..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 AM ----------

    Alıntı oumar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletten sonra yürümek çok büyük eziyet oldu bana... ben bırak bu mesafeyi 50metre ötedeki yere bile motorla gider oldum... eğer izmire yürürseniz bende katılıcam ve bu tembelliğimi aşıcam yahu =) size içinde abooooooo ünlemi olan kocaman bir tebrikler...
    Yürüyecek birini bulursam seve seve yürürüm yine...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 AM ----------

    Alıntı Ömercik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam helal olsun.Çok güzel birşey yapıyorsunuz.
    Güzel ama eziyetin son noktasi bunu bilesin...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 AM ----------

    Alıntı BiLaL_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cilesi ayrı cefası ayrı çok cesaret isteyen bir olay şahsen cok özlemişim trakyayı uzun zmn oldu gidemiyorum oraya bildiğim gördüşüm yerleri tekrardan görmek benim için güzel bir duygu Bu resimleri paylaştığın için çok teşşekur ediyorum..
    Azicik hasretini giderdiysem ne mutlu bana...

  11. #31
    RCP41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    NX4 FALCON
    AYAKLARINIZA SAĞLIK. PAYLAŞIM İÇİN DE TEŞEKKÜRLER.
    BU UZUNLUKTA BİR MESAFEYE MOTOSİKLETLE GİTMEYE CESARET EDEMEYEN ARKADAŞLAR VAR. ONLAR İÇİN İYİ BİR DERS OLSUN.
    NX4

  12. #32
    romeo_brave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    MANAVGAT
    Motosikleti
    mz 301 etz
    tekirdağ çorlu yol ayrımında askeri araç resmi beni çok etkiledi nedeni de şu ben askerliğimi çorlunun ulaş beldesinde yaptım gzpt ve tank şöförüydüm belli zamanlarda kışladan resimde gördüğünüz tırların kasalarına gzpt lerimizi çıkartıp yüklerdik ve meriçe giderdik tatbikata meriçe yakın bir bölgede bizi indirirler ve askeri araçlarımızla meriçe kadar giderdik tatbikatımızda ise askeri araçımız gzpt ile sudan karşıya geçerdik akıntıda onca tonluk araç zor bela karşıya yüzdürürdük paylaşım için tşk ederim çok güzel bir gezi fotoğraflarda çok güzel
    4 teker bedenimizi 2 teker ise ruhumuzu taşır.diğer aleme motorlamı gidecez die bana sormayın gidip gelmedim...

  13. #33

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Alıntı RCP41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AYAKLARINIZA SAĞLIK. PAYLAŞIM İÇİN DE TEŞEKKÜRLER.
    BU UZUNLUKTA BİR MESAFEYE MOTOSİKLETLE GİTMEYE CESARET EDEMEYEN ARKADAŞLAR VAR. ONLAR İÇİN İYİ BİR DERS OLSUN.
    Yaparim deyince hersey yapiliyor dostum....
    Biz sifir antremansiz yaptik bu 100 km yi...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:22 AM ----------

    Alıntı romeo_brave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekirdağ çorlu yol ayrımında askeri araç resmi beni çok etkiledi nedeni de şu ben askerliğimi çorlunun ulaş beldesinde yaptım gzpt ve tank şöförüydüm belli zamanlarda kışladan resimde gördüğünüz tırların kasalarına gzpt lerimizi çıkartıp yüklerdik ve meriçe giderdik tatbikata meriçe yakın bir bölgede bizi indirirler ve askeri araçlarımızla meriçe kadar giderdik tatbikatımızda ise askeri araçımız gzpt ile sudan karşıya geçerdik akıntıda onca tonluk araç zor bela karşıya yüzdürürdük paylaşım için tşk ederim çok güzel bir gezi fotoğraflarda çok güzel
    Askerligini bizim üj bej lerin arasinda yaptin demek..
    Anilarini destim desene..


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler