Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

En Kuzey Batı Trakya'nın ıssız yollarında 424 KM.

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Geçen hafta tek başıma yaptığım Istırancalar rotasından
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...to-safari.html
    sonra daha uzak,daha zor,daha enteresan bir rota arayışına girdim
    Zor rotalardaki can arkadaşım Ömer Şirin''abi senin planladığın her rotaya varım,isterse üç günlük olsun'' gazıyla destek verince aklıma Trakya'nın terkedilen köyleri geldi;
    Ulaşımı güç,kışın yolları sık sık kapanan ve geçim kaynakları kısıtlı,okulu hatta kahvesi bile olmayan, bir kaç avcı dışında kimsenin gitmediği ama cografi konumuna bakıp da Avrupa'da olduğu(!) sanılan köyler.

    Haritaya baktığımda Edirne-İgneada arasında Trakya'nın en kuzey batısında yer alan Ahlatlı Köyü gözüme carptı.
    Köyün kuzeyinde '0'noktasına yakın koordinatlara baktığımızda 42.06.20.86 Kuzey noktasının bile Türkiye sınırları icinde kaldıgını ve bunun Türkiye'nin En Kuzeyi sanılan Sinop İnceburun'dan bile daha Kuzeyde olduğunu görmek ilginç bir başlangıçtı.
    O zaman rotanın ilk hedefi Ahlatlı olmalıydı.
    Yalnız bir husus aklımı kurcalıyordu.Zaman zaman kacak geçiş yapanlar yüzünden sınıra bu kadar yaklaşmamız mümkün olabilecek miydi?


    Yol görüp buzlu su bile icemeden geri dönmek,hatta fotoğraf bile çekememek ihtimali can sıksa da olumlu düşünmeye calıştım ve bu ihtimale karsılık alternatif bir rota hazırladım ve 15 Agustos 2009 sabahı 08.00 de depolarımızı doldurup Çorlu'dan yola cıktık.
    Bir an önce yoldışı yapabilmek icin otoyola girdik.
    Yolda ilerlerken benim el yapımı sis lambası ayaklarından biri sallanınca kenara cektim ve Ömer'e " ilerle" diye işaret ettim.
    10 dakikada görünen bütün grenaj vidalarını elden gecirip yola cıktım ama ara ki Ömer'i bulasın.Yol guzel,yol boş deyip gaz açması ihtimali son derece yüksek. Bir yandan sürüyorum bir yandan hesap yapıyorum 'eger 20 km daha hızlı isem kaç dakikada yetişirim? diye.Sabah sabah hesap yapacagıma gazı açmak en kolayı

    Vardım Babaeski gişelerine yok bizim Ömer.
    10 dakika sonra ancak gelebildi,bir tesise girip pamuk aramış kulakları icin.


    Kırklareli'ne girip mola verdigimizde saat 09.15 di.






    Kırklareli’nden sonrası için rota planı


    İlk mola yerimiz Kırklareli

    Solda gördüğünüz motor Bisan-Lifan 250 Roadstar ,Ömer'in ikinci Roadstar'ı.
    Bir kez daha test edip onaylayacagız.


    Ben askerde bile görmedim bu kadarını;adam nişanlısına tekmil veriyor 800 km öteden


    Kofçaz yoluna çıktık,yol ve virajlar nefis,Trakya'nın en verimsiz arazileri arasında ilerliyoruz.









    26 km sonra Kofçaz göründü.
    Türkiye'nin en küçük ilçelerinden biri.2000 yılında 1538 olan merkez nüfusu şimdi: 1100
    Kadıköy'e köy,buna da İlçe diyenin



    Wikipedia'da Kofçaz:

    Kofçaz Cumhuriyet'in ilk dönemlerinde Keşirlik adıyla nahiye merkezi olarak idari taksimatta yerini almıştır.
    1959 yılında bir Pomak köyü olan Kofçaz'ın ilçe yapılmasının ardından, buraya yerleşen devlet memurlarının, ilçe halkıyla anlaşamamasından ötürü, ilçe teşkilatı Keşirlik köyüne taşınmıştır. Yanı sıra Kofçaz adı da Keşirlik köyüne taşınmıştır.



    Ahlatlı istikametine devam ediyoruz yol simdilik beklediğimizden düzgün.

    Zaman zaman yabani elmalar görüyoruzYenilemeyecek kadar tatsızlar.


    Bir yılda cafe ve klavye motorcularından daha fazla yol yapan bir arkadaşla tanışıyoruz

    Ahmetler köyüne varıyoruz.
    Bu bir koyun agılı olsa gerek.



    Oyalanmadan devam ediyoruz,
    Yol hala oldukça düzgün

    Bir kavsaktan Ahlatlı'ya sapıyoruz.
    Kofçaz'dan sonra 24 km olmuş





    Köyde hiç kimseyi göremiyoruz önce ,Kahveye benzer binanın önüne gidiyoruz ve soluklanıyoruz sonra Ay-yıldızlı minare dikkatimizi cekiyor
    Bir kamyondan yem cuvallarını indiren köylülerle sohbet ediyoruz.Köyün nufusu yazın 50-60 arasındaymış.Geçim kaynağı hayvancılık. Bu köy geçmişte iki kez Bulgar işgaline,bir kez de Yunan işgaline uğramış.
    Bir kaç fotoğraf çekiyoruz ve yola devam ediyoruz ,rotanın bundan sonrası şüpheli çünkü sınıra cok yakın,








    Karaabalar yoluna cıkıyoruz,Rastladığımız askerler rotamız için bir sakınca olup olmadığını üstlerine soruyorlar ve sınır ihlali yapmamak için ana yoldan ayrılmamamızı öneriyorlar.
    "Eh yol böyleyse ana yoldan ayrılma ihtimali yok zaten " diyoruz ama mıcır yeni atılmış ,üzeründen vasıta geçmemiş ve ilerlemek buzdan da beter.



    Karaabalar 'dan sonra ana yol ve patikalar birbirine karışıyor ,zaman zaman durup yola iyice bakıyoruz hangisi ana yol hangisi patika.Yanılıp da
    patikaya saparsak kendimizi "komşi"lerin eline teslim etme ihtimali fevkalade yogunlaşıyor.İşin yoksa kendini anlat,motoru gümrükten kurtar.
    İyi de keşfetmenin cazibesi ne olacak?
    Mantık karşısında cazibe kazanır
    Zaten mantık kazanacak olsaydı işimdi burada değil evde oturup dicovery channel seyreder ya da bir tatil yöresinde buzlu kahve içerdik



    Ham toprak yollarda.dik iniş ve çıkışları aşıyoruz Zaman zaman inişler öylesine dikleşiyor ki motorları elimizde indirmek bile aklımızdan geçiyor.




    ve Çağlayık Deresi'ne ulaşıyoruz .cam gibi suyun içinde alabalıkları seyrediyoruz.Çocukluğumuzun derelerini ,içilecek gibi dereleri hatırlayıp hüzünleniyoruz.


    Bu dere daha önce iki köyü alıp götürmüş.,köyün adı buradan geliyor herhalde.






    Sonra yola devam ediyoruz

    Köy konağı aynı zamanda köyün kahvehanesi,kapısı sürekli açık.Kahveci filan da ortada yok.Çay saaat 16.00 dan sonra kaynıyormuş




    biz köye göz atarken yanımız a bu köylü yaklaşıyor ve sohbete başlıyoruz.
    O Kadar sohbete rağmen birbirimiz adımızı söylemedigimizi cok sonra farkediyoruz Ömer'e göre bu adam "bilge köylü"
    Gerçekten de öyle,doğa tutkunu,aydın bir köylu.Bize köyü gezdirirken büyük keyif alıyordu.Daha önce de bir kaç trekking grubuna dereleri,mağaraları gezdirmiş
    Bu dağ köyünde her şeye boşvermemiş, aksine kısıtlı imkanları zorlayan biri.Çektiğimiz fotoğrafları netten görmek için adres bile aldı

    En son Kırklarelinde mola vermiştik aradaki yolu 3 saat 45 dakikada almışız, soluklanma zamanı ama planlamamızdan en az 100 km gerideyiz

    Köyü bizden önce gezen Edirne Doğa Sporları Kulubünün Köy Konağındaki sticker ı.

    Çağlayık Köyü’nde ıhlamurlar.

    Çağlayık Köyü’nün terk edilmiş evleri



    Çağlayık Köyü’nün Bulgar yapımı evleri,

    Çağlayık eski bir Bulgar Köyü,Bulgarlar Karşiya geçince karşıdaki Turkler de buraya gelmiş.




    Bu evlerin yapımında demir çivi hiç kullanılmamış,ağaçlar birbirine geçmeli ve ahşap çivilerle sabitlenmiş.





    Yapılış tarihi meçhul bir kilit













    Kötü yollar bizi bekler
    Sık sık devriye atan askerler tarafından durduruluyoruz

    Sonunda Kırklareli -Dereköy’e yoluna cıkıyoruz


    Ve yine sınırdayız.Ömer ilk kez bir sınır kapısı görüyor.





    Ömer yine tekmil veriyor,

    Dereköy’e doğru gidiyoruz

    Dereköy’de mola

    Tekmil zamanı
    Benim gözlerim yoldan yorgun ,bu herifin gözleri her duruşumuzda iki telefonun kapsama alanını takip ediyor sürekli
    Nerde telefon cekiyorsa orada tekmil.
    Evlenince bu arkadaşa uydudan takip cihazı taktırırız artık


    Kırklareli'nden bu yana hiç benzinlik görmedik.Rotanın durumuna göre benzinimiz Demirköy'e yetmeyebilir
    Dereköy'de benzinlik sorduğumuz köylü" bi tek o yok burda .nereye gitçeniz diyor"İğneada" deyince " Çıkın yola beyv,köylerde var bi sürü bıçkıcı verirler biraz benzin
    deyip yüreğimize su serpince(!) Karadere yoluna çıkıyoruz.

    Nefis bir çınar

    Ve bu tabelaya hala anlam verebilmiş değiliz..

    İnişli çıkışlı,berbat yollardayız yine





    Karadere köyü’ne geliyoruz


    Karadere’nin şelalesini seyrediyoruz bir süre






    Karadere’de dağ çiçekleri





    Karadere’den Armutveren’e gidiyoruz ve yol giderek kötüleşiyor


    Br kaç kilometrede bir kısa molalar veriyoruz,yolun üzeri iri taşlarla dolu,




    Taşlı bir yol,keskin virajlar,dik iniş ve çıkışlar
    2.vitese çıktığımızda seviniyoruz

    Ne olduğunu bile bilmediğimiz bitkileri görüyoruz


    Şükrüpaşa’ya ulaşıyoruz


    Şu arabanın sevimliliğine bakar mısınız?
    Çek Etiler'de galeriye, 400.000 Avroluk aracın havasını bile söndürsün asaletiyle.






    Sarpdere sınırları içinde Dupnisa Mağarası var.Tam asfalt benzeri bir yol a çıkmışken" Ömer görsün" diye Dupnisa yoluna sapıyoruz.



    Allahın Dağında" otopark parası" istenince motorları park alanı dışına bırakıyoruz ve "daş görmeye para vermem abi" diyen ve cebinde klass bir üniversitenin öğrenci kimliğini bulundurmakla övünen Ömer' i ikna ediyorum ,eline fotoğraf makinası verip mağaraya yolladıktan sonra park parası ile çay içiyorum ve cep telefonumla fotoğraf çekiyorum

    botlarım şu halde:

    Ömer'in motor bu halde:


    Ömer gecikiyor,mağaraya girince beş dakikada beşbin yıl geriye gitme ihtimali bile var bu entel mağara adamının! Ömer'i beklerken can sıkıntısından cep telefonuyla sanatsal denemeler yapıyorum, benim motoru görebilen var mı?

    Nihayet Ömer mağara'dan çıkıyor,motora binene kadar ürkütmemek gerek
    İçeride cektiklerine bakar mısınız?
    24 fotoğrafın en temizi bunlar,Allahtan gecen yıl aldığı bacagım kadar fotoğraf makinası yanında yok.Amator fotoğraf camiasının yüz karası








    Dupnisa Mağarası'ndan Sarpdere'ye cıktığımızda beklenen oluyor ve benzin ikaz ışığı yanıyor .Ömer'in motorunda benzin ışığı da yok,arada durup depoyu salllıyor ve menzil tahmini yapıyor


    Demirkoy e devam ediyoruz ve benzin alıyoruz
    Aynı rotada ben 40.00 Tl lik,Ömer 32.00 Tl lik benzin yakmış.
    Saat 17.30 olmuştu Demirkoy'e geldiğimizde.
    Burada bir durum degerlendirmesi yapıyoruz ve rotanın İğneada Longoz Ormanları ayağından vazgeçiyoruz Çünkü Ömer Çorludan sonra İstanbul Hasanpaşa'ya gidecek.

    Demirköy-Poyralı arasında virajlar yetmezmiş gibi haftasonu için yola malzeme sermişler,maksat yerli turistler, boyacılar ve oto camcılar sevinsin
    içimizden ilgili Amirve müdürlere en derin hürmetlerimizi sunarak azami 20 km süratle ilerliyoruz

    Tin tin varıyoruz'' Manyatik alan'' çeşmesine,
    Ama su akmıyor.
    ne zaman"MANYATİK ALAN"mevkiine gelsem o günkü rotamın manyaklık katsayısını sorgulama ihtiyacı hissetmem ve manyatik alandak şu ÇIKINTI kayalık ile aramda benzettişim kurmam bi tesadüf müdür?

    Dağlarda aç kurtlar gibi gezmekten vazgeçip insan suretine dönebilmek için Vize deki salaş'' Bedri Baba Lokantası''nda 20 yıl önce tattığım lezzetleri arıyoruz:


    Vize-Saray arasında yola serilen mıcır üzerinde ortamala 20 km ile ilerlerken karsıdan gelen otomobillerden birinin savurduğu ve kaskımın alnına''çaaat' diye gelen mıcır günün bombası oluyor,
    Kaskı elimle yokluyorum; delik yok,iyi o zaman,kafa da sağlam demektir bu
    Bu olay tam korumanın gerekliliğini bir kez daha hatırlatıyor.benim ucuz ama kaliteli kaskım yine gorevini yapmış.


    Son notlar:
    1-Çorlu'ya vardığımızda toplam 424 km yol yapmıştık .
    2-Kimsenin gitmek istemediği,avcılardan başka kimsenin gitmek istemediği bu rotadaki köyler mezralardan farksız,
    Bir cok imkandan yoksun,kışın dünya ile bağı kesilen,gitmesek de görmesek de bizim sandığımız köyler.
    Gitmeyince sahipsiz,gitmeyince yalnız köyler,gitmeyince güzelliği bilinemeyen köyler.
    3-Yol kenarlarında ne bir bira şisesi, ne de sigara paketi,ne de poşet kalıntısı var.40 yıl önceki gibi tertemiz.
    4-Zamanımız olsaydı Çağlayık ve Sarpdere'de yüzmek,Çağlayık mağaralarını görmek isterdik.İnşallah bir dahaki sefere.
    5-08.00-20.00 arasına molalar dahil ancak sığdırabildiğimiz bu rotada bizi zaman konusunda yanıltan Karaabalar-Dereköy/Dereköy-Sarpdere arasının beklediğimizden kötü çıkan yolları oldu.
    6-En ıssız yolda,saatte 5 km ile giderken bile koruma şart.
    7-Roadstar 250 beklediğim gibi çıktı yine şaşırmadım.Uzun yola cıkmaya,sert rotalara girmeye dayanabilecek bir motor olduğunu kanıtladı.Zamanı doğru kullanabilseydik bir de akarsu geçişi yapacaktık
    9-Rotanın ortasında selenin yuksekliğini ayarlayıncaya kadar F650GS deki rahatsızlığın sebebini keşfedememiştim.Dik ve kaygan toprak inişlerde selenin gereginden fazla yüksek olduğunu farkettim.
    10-bu rotada depoyu dolu tutabilmek icin Kırklareli'nde depoyu fullemek lazım.
    11-Sınırı teğet geçmişiz nerdeyse 100 mt. kalmış.Yanlış bir yola girseydik bugünkü gazetelerde adımız Edirne'de sınırı geçen Yunan ineğiyle birlikte anılırdı


    Keyifli bir kaç gezimiz de şu linklerde;

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ruise-var.html
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-var-2-a.html
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ine-keyif.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...08-2009-a.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...-e-2009-a.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...da-2009-a.html

    Sonraki rotam bu
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...08-2009-a.html

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:19 PM ----------

    [/COLOR]
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    roadcarver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF 600
    resimler güzel,anlatım güzel teşşekkür ederiz tekerinize sağlık güzelim trakyanın ne kadar da görmediğim yeri varmış oysaki her yerini biliyoruz diye hava basıyorduk
    rüzgarınla sarıl bana hayallerim üşümeden

  3. #3
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    ybr125
    Yine babalar gibi bir gezi raporu.
    İğneada mı? Biz mi?
    Bizden ne köy olur, ne kasaba...
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  4. #4
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Savaş abi gezi gerçekten harika olmuş. Rota zaten süperdi geziyide kazasız belasız atlatmanıza çok sevindim. İnş. nasip olurda ileride bende katılırım bu güzelere.

    Metehan a gerçekten tam kapak olmuş gezi. Özer in Bodrum a gidişine bile laf atmıştı

    Ben bu sıralar o fotoğrafını çektiğin kaplumbağa gibi olamıyorum Fabrikadan eve evden fabrikaya bütün gezilerim

    Dünden beri sabırla bu gezi fotolarını bekleyip duruyordum sonunda gördüm Tam tahmin ettiğim gibi harika olmuş. O eski evler gerçekten çok muhteşem. El emeği evleri görüp gezmeye bayılırım Fotoğrafları bile beni heyecanlandırdı.
    Tekirdağ-Çorlu

  5. #5
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Anlatım ve fotoğraflar için teşekkürler! Ayağına eline sağlık!

    Yarın sabahtan çıkıp ufak çaplı bir Trakya gezisi yapmayı planlıyorum ben de:

    Gidiş rotası Edirne > Kırklareli, dönüş rotası da Pınarhisar > Vize > Saray şeklinde bir yol planı düşünüyorum.

    Bir sorum olacak: Vize - Saray arasındaki bahsettiğin mıcırlı yol çok uzun mu? Acaba araya Kıyıköy'ü de alıp o yolu bypass mı etsem? Senin de fikrini alırsam çok sevinirim.
    Ağır metal insanı...

  6. #6
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa Twin dct1000L- Yamaha xcity
    vay anam vay...abi helal olsun..uzat elini bu sefer öpeyim...çok güzel bir gezi.... sunum daha da güzel...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  7. #7
    petekci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2009
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    mondial mct250
    savaş bey,bu güzel geziyi bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler.

  8. #8
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Metehan a gerçekten tam kapak olmuş gezi. Özer in Bodrum a gidişine bile laf atmıştı

    .
    hay başınıza benim gada daş düşe....


    güzel gezi olmuş....
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  9. #9
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    abi yine süpersınız diyecek söz yok paylaşımın için teşekkürler iyi cesaret valla bunuda tebrık etmek lazım

  10. #10
    mgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    SİLİVRİ / İST
    Motosikleti
    F 650 GS
    Süpersiniz ya
    Çok güzel

  11. #11
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı roadcarver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resimler güzel,anlatım güzel teşşekkür ederiz tekerinize sağlık güzelim trakyanın ne kadar da görmediğim yeri varmış oysaki her yerini biliyoruz diye hava basıyorduk
    Teşekkürler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:05 PM ----------

    Alıntı emrello adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlatım ve fotoğraflar için teşekkürler! Ayağına eline sağlık!

    Yarın sabahtan çıkıp ufak çaplı bir Trakya gezisi yapmayı planlıyorum ben de:

    Gidiş rotası Edirne > Kırklareli, dönüş rotası da Pınarhisar > Vize > Saray şeklinde bir yol planı düşünüyorum.

    Bir sorum olacak: Vize - Saray arasındaki bahsettiğin mıcırlı yol çok uzun mu? Acaba araya Kıyıköy'ü de alıp o yolu bypass mı etsem? Senin de fikrini alırsam çok sevinirim.
    belki 10-12 km ama bize o kadar yoldan sonra sinir bozucu geldi.
    Acelen varsa Vize'den aşağı inersin,yoksa Vize-Kıyıköy yolu düzgün

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 PM ----------

    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine babalar gibi bir gezi raporu.
    İğneada mı? Biz mi?
    Bizden ne köy olur, ne kasaba...
    "Gültekin İğneada'da olabilir" diye aramayı da düşündüm Eğer İğneada'ya uğrasaydık seni bulacaktık.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:07 PM ----------

    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Savaş abi gezi gerçekten harika olmuş. Rota zaten süperdi geziyide kazasız belasız atlatmanıza çok sevindim. İnş. nasip olurda ileride bende katılırım bu güzelere.

    Metehan a gerçekten tam kapak olmuş gezi. Özer in Bodrum a gidişine bile laf atmıştı

    Ben bu sıralar o fotoğrafını çektiğin kaplumbağa gibi olamıyorum Fabrikadan eve evden fabrikaya bütün gezilerim

    Dünden beri sabırla bu gezi fotolarını bekleyip duruyordum sonunda gördüm Tam tahmin ettiğim gibi harika olmuş. O eski evler gerçekten çok muhteşem. El emeği evleri görüp gezmeye bayılırım Fotoğrafları bile beni heyecanlandırdı.
    Yav bu kapak Meteye büyük gelir,gazoz kapağı yeter de artar bile
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  12. #12
    Sultans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki GS 500 E artçısı veeeeee Honda Activa 100
    çok ilginç ve güzel bir gezi olmuş. paylaşım için teşekürler. elinize sağlık resimler muhteşem insanın orada olası geliyor
    HAYATLA DALAŞMA

  13. #13
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hay başınıza benim gada daş düşe....


    güzel gezi olmuş....
    niye gelmedin olum,
    Roadstar topiğinde sana açık davet vardı,
    Çinli Honda'na atlayıp gelseydin iki kat makara olurdu.


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 PM ----------

    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vay anam vay...abi helal olsun..uzat elini bu sefer öpeyim...çok güzel bir gezi.... sunum daha da güzel...
    rica ederim Ramço elimizi öptürmek için değil,arkadaşları gaza getirip daha güzellerini yaşasınlar ve paylaşsınlar diye gezdiğimizi anlattık sadece.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 PM ----------

    Alıntı Sultans adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok ilginç ve güzel bir gezi olmuş. paylaşım için teşekürler. elinize sağlık resimler muhteşem insanın orada olası geliyor
    Demek ki doğru olanı yapmışız
    biz fotoğrafları yüklerken yeniden oralara gittik.
    Dilerim size de kısmet olur gidebilmek.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  14. #14
    babyboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2006
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    125cc
    bu rota'dan geçmiştim çok güzel bi deneyimdi benim için, Gecenin karanlığı yakalamıştı bizi birde... Ağaçlar öyle çok ki kapkaranlıktı heryer, korkutucuydu biraz ama neyse(motorcu korkmaz
    anlatılmaz yaşanır güzel bir gezi olmuş Tebrikler...
    Atam Cumhuriyeti Sen kurdun, Onu biz koruyacağız!!!

  15. #15
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı babyboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu rota'dan geçmiştim çok güzel bi deneyimdi benim için, Gecenin karanlığı yakalamıştı bizi birde... Ağaçlar öyle çok ki kapkaranlıktı heryer, korkutucuydu biraz ama neyse(motorcu korkmaz
    anlatılmaz yaşanır güzel bir gezi olmuş Tebrikler...
    Böyle rotaları seviyorsan sonraki rotaya bekleriz
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  16. #16
    ugur volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL/FATİH
    Motosikleti
    600+150=750 CBF
    Herşey için teşekkür ederim böyle güzel bir gezi,biribirinden eşsiz fotoğraflar bir o kadarda sunumunuz bence süper
    Emeklerinize sağlık

  17. #17
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı ugur volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herşey için teşekkür ederim böyle güzel bir gezi,biribirinden eşsiz fotoğraflar bir o kadarda sunumunuz bence süper
    Emeklerinize sağlık

    rica ederim,

    Sizin daha güzel geziler yapmanız dileğiyle.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  18. #18
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    çok güzel gezi olmuş 12 yaşında oğlumda çok beğendi resimlere imrenerek baktık bende çorludayım fakat motorum 100cc cub böyle gezilere çıkabilme imkanım şimdilik yok ileride belki hacim büyütünce olur

  19. #19

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Motosikleti
    yamaha xt 660r \ ybr 125ESD
    Güzel gezi olmuş...

  20. #20
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    vallahi billahi senin yanında ben o tospaa kadar değilim abi doğdum doğalı edirnedeyim dibimizdeki su yerleri gezmedim.. Helal olsun sana.Ehliyeti alayım ben de dökülecem yollara


    Leoncino
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler