Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

ıstranca dağlarının gizli rotalarında enduro-foto safari

    Mondial E-xtreme Max 150
    TRK 502
    Motosiklet Online
  1. #1
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Bir tam günü dağlarda geçirmek istesem nereye giderdim,
    Istırancalar'a elbette.
    Bir kaç alternatif vardı önümde ve zorlu yollar olmasına rağmen hepsini görmeyi istiyordum.
    Bulanıkdere,Longoz ormanları,ve Panayır İskelesi
    Google Earth'den bakınca iki adım gibi hepsi,
    Ama gel gör ki öyle olmayacağı apacık,Neredeyse Istırancadaki tüm virajları girip çıkmak gerek bu iki rota için.
    Çorlu'dan sabah 09.00 da çıktım
    Haritadaki siyah çizgi ile işaretlenmiş asfalt ve asfalt benzeri yolları geçtim
    tahminen 50-55 km.


    ilk mola yerim Çakıllı Köyü'ndeki Çınar Çay Bahçesi

    şu güzergahı izliyorum




    yanından sayısız kez geçtiğim halde ilk kez keşfettiğim bu enfes ortamdan büyük keyif aldım,çayın tadına doyamadım,gölge ve sukunet gani.

    Balkaya köyü yolunu sorduğumda" motorla mı gideceksin" abi
    şaşkınlığıyla yine de tarif ediyorlar,şaşırdıkları kadar var mı bakalım

    .




    Yol toprak,ama fena sayılmaz,zaman zaman stabilizeye dönüşüyor,Meşe ormanları içinde yol alıyorum




    Şu yolun güzelliğine bakar mısınız?Bir çok şehir ahalisini kıskandırır

    orman yolları sürprizlerle dolu,bundan sonrası böyle



    [SIZE="3"]Bu yoldan en son ne zaman bir araç geçti acaba,tek bir iz bile yok[/SIZE]

    motorum henüz temizken fotoğrafını çekeyim


    Balkaya köyü göründü,Çakıllıdan bu yana yaklaşık 22 km toprak yolda ilerlemişim,F650GS ile ilk defa toprak yola giriyorum zaten.


    yolun bundan sonrası asfalt

    asfalta çıktım ama gökyüzü pek karamsar,yağmur bulutları hızla bana yaklaşıyor

    Kömürköy'e yaklaşıyorum

    Gözüm bir yandan bulutlarda,buraların yağmuru oldukça sarsıcıdır

    Kömürköy vadiye kurulmuş bir orman kasabası

    Sivriler yönüne doğru devam ediyorum


    Tırsak değilim ama bilmediğim bir orman yolunda yağmura yakalanmak nasıl bir seydir öğrenmek istemiyorum,bir ay kadar önce Çorlu'da havaalanında ucakları deviren kasırganın 1 km kadar yakınındaydım o yetti bana.

    yol mükemmel ötesi,virajlar harika



    Gökyüzü bazen iyice kararıyor


    orman dereleri cam gibi berrak



    rampalar başlıyor yine





    bazı anlar yaşanır,anlatılamaz

    Böğürtlen molasııı



    Bu patikanın nerede biteceğini kim merak etmez ki?







    Sivriler köyünde yolu sordum,"çok zor bulursun,tabela filan yok" dediler,Sivriler köyünden sonra asfalt bitiyor



    Mavi Dikenleri görünce duruyorum,En iyi çekebildiğim fotoğraf bu,


    Okla işaretli yerde bir yol olması gerek onu arıyorum ama güvenilmez patikalardan başka bir şey yok,

    yola devam ediyorum

    Bulanıkdere'ye vardım,iyi de köprü filan yok ortalıkta


    ve yolun dere ile birleştiği yerde çekinerek ilk akarsu geçişimi yapıyorum F650Gs ile ,derenin ortasında motoru düşürürsem vay halime.
    Dün akşam buralara kuvvetli bir yağmur yağmış ve dere hızlı akıyor,tahminen 30 ila 50 cm arası derinlik var.Bunu botlarıma giren su yüzünden tahmin ediyorum ve geçiyorum yavaş yavaş.
    Bu anı fotoğraflamam mümkün değil diye üzülüyorum,keşke yanımda biri olsaydı.



    Karşıya geçtim ama aradığım yolu bulamadım ve sanırım ondan uzaklaşıyorum sonra sağa sapan bir yol buluyorum,,çoğu yeri çamur ham bir yol

    ileride bir kaç inek ve sonrasında yol bitiyor bir ağıl görüyorum,yaklaşıp korna çalıyorum,kimse yok,kimse yoksa köpek vardır,saldırırsa dönüp kaçmak oldukça zor ve ormanda köpekler aslına döner deyip ürperiyorum,geri dönüyorum
    İğneada tarafına doğru devam ediyorum,belki birileri ile karşılaşıp sorabilirim

    Asfalta ulaştığımda kavşakta Orman İşletmesinin aracı ile karşılaşıyorum
    "beni takip et" diyor direksiyondaki.Araçta üç kişi var.
    takip ediyorum,
    Bulanıkdere'yi bir kez daha geçiyorum,
    Ormancılar da durup beni seyrediyor,bu kez botlarımı ıslatmıyorum.
    Sonra bana yolu tarif ediyorlar ,"ileride yol çatal yapacak,sola dön,yaklaşık 5 km git" diyor şöför.
    Yanındaki amir kılıklı ormancı"avcılık,balıkçılık yok di mi"diyor.Ormancılar bu konuda çok hassas.Motoru bile alırlar yakalarlarsa
    Sonra uyarıyorlar;"yolda kalırsan yardım alman zor,biz bile ancak yol iyice kuruyunca giriyoruz" diyorlar.
    tarif üzerine yola devam ediyorum,yolun çatal yaptığı yer,benim mavi dikenlerin olduğu noktada.sola sapıyorum,ham toprak bir yol,tek bir tekerlek izi yok.
    dik bir rampa başlıyor ,500 metre kadar ilerleyebiliyorum ancak aksamki yağmur en çok burada etkisini göstermiş,rampa giderek dikleştiğinde kenarlardan akan killi çamurların yola yayıldığını görüyorum,karter koruma sacı çamura sürtmeye başlıyor ve bir süre sonra patinajlar artıyor,ayaklarımı sarkıtıyorum,bastığım yer balçık.rampayı çıkamayacağımı farkediyorum ve çamurun azaldığı bir yerde geri dönmek icin bir kaç manevra yapıyorum,tam o sırada cep telefonum titriyor.Münasebetsiz bir mesaj olmalı,çamurdan kurtulup
    tekrar sivriler istikametine yöneliyorum ve durup mesaja bakıyorum.




    Hay senin Avrupa'nı..
    Biz bu kadar yolu gelip hedefe 4,5 km yaklaşmış iken geri dönüyoruz be.


    Hedef neydi yahu.
    Longoz ormanı ve Deniz Gölü

    Biraz ansiklopedik bilgi:
    Longoz (Su basar) tipi ormanlık alanı; Kışları sularla kaplanan ormanlık alanı anlamına gelir. Dünya da Amazon, Afrika Kongo havzası ve Türkiyemizde de İğneada da bulumaktadır.Her mevsimde taban suyu seviyesi oldukça yüksek, organik madde bakımından zengin olan bu asidik topraklar, üzerinde gelişen ormanları, tropikal ormanlara benzer bir şekilde süsleyerek, biyolojik zenginliği arttırmaktadır. Ülkemizde bu tip ekosistemlerin az olmalarının sebebi, oldukça hassas yapılarının kolaylıkla tahrip edilerek zarar görebilmesidir. Longoz Ormanları'nın Taban Suyu seviyesi düştüğünde gerçek özelliklerini kaybederek, yok olacaklardır. Ulusal ve Avrupa ölçeğinde korunabilmiş en önemli subasar (longoz) ormanının yer aldığı İğneada bölgesi içerdiği farklı ekosistemleriyle yöredeki birçok hayvan türü için kaliteli ve farklı yaşam alanları oluşturmaktadır.
    İğneada Longozunda 544 çeşit bitki,46 tür canlı,17 tür sürüngen bulunmaktadır,Kayın,meşe ve gürgen ağaçları ile kaplıdır.
    Kağıt üzerinde Milli Park olan bu alandan çoğu kimsenin haberi olmadığı gibi nerede başlayıp nerede bittiğini de sadece ormancılar bilmektedir.
    Bulabildiğim bir fotoğraf da şudur:


    "Eh madem Longoz olmadı, bari şu Panayır İskelesi denen yeri göreyim"diyorum
    Kışlacık yönüne doğru devam ediyorum,Kızılağaç tarafından da bir yol var ama gözüm tutmuyor,üstelik haritaya göre Kışlacık tarafından gidersem daha fazla manzara göreceğimi düşünüyorum,Lakin öyle olmuyor ,Kışlacıkta sorduklarım Kızılağaç'ın Kuzey Batısındaki yolu öneriyorlar ve geri dönüyorum tekrar.
    Ggiriyorum o yola ,Yolda motosikletli bir Ormancı ile karşılaşıyorum
    "12 km kadar devam edeceksin" diyor.devam ediyorum




    Yoldaki taşlar giderek irileşiyor

    Aha simdi yandık,bu kamyon ne zaman yüklenir derken benim için yol açıyorlar


    "Ulaaaan git git ne bitmez 12 km" süratim gittikçe düşüyor.Saat 10.00 da Çakıllıdan çıktığımdan beri mola vermedim ve saat 15.30
    Tam beş buçuk saattir ormanlarda molasız motor kullanıyorum.Sol tarafta bir alan dikenli tel ile çevrili ve köpek çıkma ihtimalini düşünerek yanından geçiyorum.
    Konsantrasyonum eksi bilmem kaç,"İyi miyim ben" derken
    Panayır iskelesi'ne yaklaştığımı farkediyorum ama acaip bir inişi var,yolun üzeri iri çakıl döşeli ve olabildiğince yavaş gidiyorum,
    "km ibresi kıpırdamıyor" desem yeri var ve iri taşların arasından kaçmak isterken yola yapışıyorum etiket gibi
    İlk işim motoru stop etmek oluyor,farlar acık onları söndürüyorum,üzerimi çıkarıyorum ,iyi ki tam korumalıyım.
    Düştüğümde kaskın çenesi" küt" diye vurmuştu yere.
    Tek bir çizik bile yok bende
    Motorda da yok çizik filan,o kuma yattı ben taşların arasına.Üstelik canta baglama demirleri motor koruma demiri kadar iş yapmış
    "İyi de motor nasıl kalkacak,kalktı diyelim bu dik inişte nasıl tutacağım?" onu düşünüyorum.
    Motoru kaldırma tekniklerini hatırlamaya çalışıyorum.Yatıracağımız aklımıza gelmeyince teknikler de unutuluyor
    İlk üç hamle olmuyor,çünkü yere sağlam basamıyorum,bastığım yerdeki çakıllar kayıyor.
    dördüncüsünde tamam.
    Hiç bir sey olmamış gibi motora biniyorum ve karşımda 4 tane köpek
    Ama bunlar kedi sanki ,bi kuyruk sallamadıkları kalıyor ve yanlarından geçip sahile iniyorum.


    "İnanmıyorum Hacı,bu kadar insan o rampadan mı geldi buraya,kesin başka bir yolu var buranın,ben kötü olandan geldim demek ki"




    Rüzgar poyrazdan esiyor ve Karadeniz Keyifli








    orada bulunanlardan birine" başka bir yol var mı"? diye soruyorum
    bana batıdaki yolu gösteriyor,
    "bi taş var geçebilirsen sorun yok" diyor,
    "iyi iyi bir taş varsa geçerim" diyorum içimden.
    Ne taşmış anasını bee...
    Hayatımda geçtiğim en dik ve berbat yokuşun ortasında durdum,motora gaz verdim,taş dediği taşlar silsilesi,bi düşersem en az 10 metre aşağı sürüklenir bu motor,sizlere yalan gelebilir,hani trialbikelarla geçilen taşları andırıyor.Zeminden yukarı çıkmış ve ortalama 10-15 cm yüksekliğinde taşlar.Çıktığımda geri baktım gayriihtiyari,sahildeki bir çok insanın beni hayretle izliyordu.
    Bana yeni motor vereceklerini bilsem ikinciye denemek istemeyeceğm bir çıkış oldu.

    Çıkışın sonunda terkedilmiş bir bina var,

    Binanın yapılış tarihini dikkate alınca,1980 öncesi bu kıyılardan Türkiye'ye sokulan ve terörde kullanılan silahlar geldi aklıma.O günlerin silah kaçakçılarının bir çoğu şimdi işadamı

    bu beton barakalar da muhtemelen erat koğuşları olmalı,


    müsaade[
    arkadaşlar yeni resimler ekleyeceğim Konuyu güncelliyorum,Biraz müsaade.

    Karadeniz'in Rivierası,Bu kumsal İGneada'ya kadar uzanıyor

    Kumsalı takip edip ilerleyin kareye benzer beyaz şekil İgneada'da bir bina


    Karşı kıyıların Bulgaristan sağ tarafı Bulgaristan



    .php?image=pict0142x.jpg][/URL]






    Arkadaki sarı bina da Karakola ait olmalı.

    İşte tam bu sırada topcase' in dibindeki tripod aklıma geliyor ve fotograflara dahil oluyorum




    bunlarda sahil köpekleri
    kışın ne yerler acaba
    ?


    Panayır'dan dönüş vakti



    nihayet asfalta cıkıyorum hedef bu kez Kıyıköy



    Kıyıkoy e vardıgımda kurtlar gibi açtım bunyeyi besleme ihtiyacı hasıl oldu,üstelik bu macera sebebiyle kendimi tebrik etmem gerekiyordu.)
    bunu kısa yol motorcusu kardeşim Metehan icin yedim

    bunu ömersirin icin yedim''vitamin olsun' diye
    sınavı olmasa bugun gelirdi ve bu konu üç kat daha güzel,acaip makaralı olurdu




    bunu da kac gündür forumda göremedğim Süleyman kardeşim için

    Kıyıköy'ü fotografladım




    Sonra motosiklet.net uyeleri ile bulustum




    Bir kıyıköy klasiği;Pabucdere barajında koyun sürüsü

    İğneada'nın bilinmeyen bir manzarası,eski bir gezimde çektiğim gün batımı
    mageshack.us/my.php?image=pict0389.jpg]
    en son fotoğraflar yine motorumun,bugün yüyük temizlik ve bakım günü olacak.


    Son notlar:
    1-Bu gezi boyunca yaklaşık 80 km si toprak,mıcır ve stabilize yollarda olmak üzere toplam 293 km yaptım.
    12 saat 15 dakika sürdü.Molasız en uzun sürüşüm Çakıllı-Panayır iskelesi arası 5,5 saat.
    Sadece fotoğraf çekmek ve böğürtlen yemek icin durdum bu 5,5 saatte
    (molasız uzun sürüş bir daha hayatta yapmayacağım büyük bir hata)

    2-Bu gezide GPS pusula olmaktan başka bir işe yaramadı,yolların bir çoğu GPS haritasında yok.Toprak yollara girdiğimde yemyeşil ekranın
    ortasında bir nokta olabildim ancak.Ormandaki patikalar ve ham yollar da zaman zaman değişebiliyor,bir yıl önceki yol bir sekilde bozulduğunda başka bir yol kullanılmaya başlıyor.Atlas Dergisi'nde yazan gezginlerin neden sık sık yerel kılavuzlardan yardım aldığımı şimdi daha iyi anlayabiliyorum.

    3-Toprak yollarda motoru yatırma halinde en çok faydalı olacak şey kesinlikle sert metal yan çantalar,hem motora yattığı yerde kaldırmaya uygun bir açı verecek,hem de tampon olacak.Benim motorda sadece yan çanta demirleri takılı olması bile çok işe yaradı.Motorumda tek bir çizik bile olmadı.
    En ıssız yollarda bile tam koruma kesinlikle şart,özellikle yol dışı rotalarda konsantrasyon düşüklüğü artınca yola yapışma ihtimali asfalttan kat kat fazla.

    4-Kıyıköy gibi yerlerde turistik restoranlarda yemek asla yenmeyecek
    Garip bir ahlak anlayışları var.
    İlk girdiğim Cafe Marina'da beğendiğim masa aile yeriymiş,yerimi değiştirmeye kalktılar
    Sanki Aileler oraya yemekten başka maksatla geliyorlar.
    Aynı bölümdeki bir başka masada 4 sap oturuyordu.Onlar da aileydi sanıyorum
    Her erkek müşteriye aile restoranlarının potansiyel sapığı muamelesi yapılmayan başka bir restorana gittim ben de.
    Böyle yerlerde restoranlarda fiyatlar aynı mantık üzerine kurulu:
    Bütün kış boş durmanın,hafta ici sinek avlamanın acısını kesinlikle müşteriden çıkarıyorlar.

    5-Asfalt dağ yolları gerçekte ıssız değil,bunu bilmeyen bir öküz başka bir aracı virajda sollamaya kalktı,burun buruna geldik, selamımı aldı

    6-Istrancalar doğal güzellik açısından kesinlikle İsviçre Alpleri ile yarışacak düzeyde.Üstelik harika kumsalları ile Alplerden üstün yönleri de var
    Ama insanlarımız gerçekten pis,Kızılağaç köyünün girişi çöplük gibi,En ıssız,balta girmemiş kısımlarda bile çöplerle karşılaşmak mümkün.

    7-Tamamen ıssız bir sahilde tatil yapmak isteyenler için en güzel yer Panayır İskelesi-İğneada arasındaki el değmemiş kumsalları öneririm.
    Issız ada hayaline bir nebze ilaçtır.Robinson Cruise olma fırsatı yaratır.
    Panayır iskelesi de çadır kurmak icin iyi bir yer ancak çadır kurmak yerine terkedilmiş Karakol binaları bile kullanılabilir.
    Kumsala araçla inmeye gerek yok,karakolun bahçesi son derece uygun.


    8-Tek başına bu kadar yol yapmak ürkütücü gelse de sınırlarımızı bilebilmek açısından kesinlikle son derece faydalı.
    Yaptıklarım benim deneyimime sahip biri için oldukça fazla geldi.

    sonraki gezi burada
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post1773365
    9-Gezi boyunca performansımı beğendim,45 yaşında iken bu yolları yapabilmek güzel,müthiş keyif aldım.Akranlarım emekliliğine kaç yıl kaldığının hesabını yaparken ben yeniden enerji depoladım

    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Savaş hocamın bu raporu, Endurocu.com sitesinin hazırladığı ve Enduro gezilerinin yer alacağı kitaba girmiş görünüyor.

    Kaynak: Endurocu.com

    Tebrikler hocam.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    bir gün içinde mi bu maceraları yaşadın Savaş abi ..

    Helalin var senin bee

  3. #3
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    off ya mükemmel bir gezi olmuş orman yollarında sürmenin zevki bir başkadır fotoğraflar mükemmel yanlız tek gezmenin kötü tarafı var fotoğraf çekmek için sürekli duruyorsun gezinin keyfi kaçıyo bazen (:
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  4. #4

    Üyelik
    07 Nisan 2008
    Şehir
    erdek
    Motosikleti
    1996 model honda falcon 250 dominatör
    yanında sana motorumla eşlik etmek isterdim...çok hoş resimler..
    SEYFETTİN SARI-ORDU ÜNYE'Lİ---BALIKESİR ERDEK'TE YAŞIYOR---(TA3CT)-MOTORU SKYGO SG200GY....

  5. #5
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı halilihsan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir gün içinde mi bu maceraları yaşadın Savaş abi ..

    Helalin var senin bee
    Bi gun degil be Halil
    Bi gün bile degil
    Toplam 12 saat 15 dk.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  6. #6
    rafel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2007
    Şehir
    İSTANBUL-BAHÇEKÖY-SARIYER
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    oo savaş abı sızı görmek ne buyuk seref abı sakal yakışmamış bmw hayırlı olsn bu arada
    bende twint aldım pzt uzun yola cıkıyorum turkıye turuna abı bır ara göruşelım
    Ayrılık vakti geldıgınde sessizce cekilir giderım yüzümü önüme düşürüpte

  7. #7
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Nasıl damak zevki vardır sende bilmiyorum onlar (her ne cins hayvansa)tavada hiçte iç açıcı duymuyor abi karnında debreşen bir şeyler var mı Miden kurt yapacak

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:13 AM ----------

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi gun degil be Halil
    Bi gün bile degil
    Toplam 12 saat 15 dk.
    Kronometrede Sağlammış

  8. #8

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Yapma böyle ama yaaaaa
    Agzimin sulari akti wallahi..
    Harika bir gezi olmus..
    danke danke danke paylasim icin

  9. #9
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Alıntı halilihsan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl damak zevki vardır sende bilmiyorum onlar (her ne cins hayvansa)tavada hiçte iç açıcı duymuyor abi karnında debreşen bir şeyler var mı Miden kurt yapacak [COLOR="Silver"]
    Millet o 'cins hayvanı' bulupta yiyemiyor sen ne demişsin. Denemeni tavsiye ederim çok lezizdir(kötü hazırlanmamışsa). Karataş'taki masamın fotoğrafı gibi, yemekler aynı, içecek aynı(bardak modeli de aynı:D) manzara bile aynı neredeyse, memleketimizin heryeri güzel. Yanlız ben yukarılara çıkamadım bir türlü uhte kaldı içimde.

    Çok güzel bir gezi olmuş, bu kadar uğraş veripte bizimle paylaştığınız için teşekkürler, keşke ben bu kadar üşengeç olmasam, o kadar gezdik ettik 3-5 tane fotoğraf çektim ya çektim ya çekmedim:(

  10. #10
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı bur-k@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    off ya mükemmel bir gezi olmuş orman yollarında sürmenin zevki bir başkadır fotoğraflar mükemmel yanlız tek gezmenin kötü tarafı var fotoğraf çekmek için sürekli duruyorsun gezinin keyfi kaçıyo bazen (:
    bunun adı enduro-foto safari,293 km yi 300 den fazla fotoğrafla keyifli kıldım.
    ikisi bir arada olmak zorunda.Aynı anlayışta bir yol arkadaşım olsaydı belki 600 fotoğraf çekerdik.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:18 PM ----------

    Alıntı rafel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oo savaş abı sızı görmek ne buyuk seref abı sakal yakışmamış bmw hayırlı olsn bu arada
    bende twint aldım pzt uzun yola cıkıyorum turkıye turuna abı bır ara göruşelım
    o Türkiye Turunda Çorlu Yok mu ?
    uğra bana.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 PM ----------

    Alıntı halilihsan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl damak zevki vardır sende bilmiyorum onlar (her ne cins hayvansa)tavada hiçte iç açıcı duymuyor abi karnında debreşen bir şeyler var mı Miden kurt yapacak

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:13 AM ----------



    Kronometrede Sağlammış
    Benim bir tarafım da denizcidir Halilim
    Sen iki gün takıl bana,Eski Halil'den nefret edersin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 PM ----------

    Alıntı Gnusher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet o 'cins hayvanı' bulupta yiyemiyor sen ne demişsin. Denemeni tavsiye ederim çok lezizdir(kötü hazırlanmamışsa). Karataş'taki masamın fotoğrafı gibi, yemekler aynı, içecek aynı(bardak modeli de aynı:D) manzara bile aynı neredeyse, memleketimizin heryeri güzel. Yanlız ben yukarılara çıkamadım bir türlü uhte kaldı içimde.

    Çok güzel bir gezi olmuş, bu kadar uğraş veripte bizimle paylaştığınız için teşekkürler, keşke ben bu kadar üşengeç olmasam, o kadar gezdik ettik 3-5 tane fotoğraf çektim ya çektim ya çekmedim:(
    Fotoğraf bir hatıranın belgesidir.Belgesiz hatıralar unutulur.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  11. #11
    rafel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2007
    Şehir
    İSTANBUL-BAHÇEKÖY-SARIYER
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    abi edirneye dönüşte gelicem oda cbf ile gelicem yanına gelırım numaran aynımı
    Ayrılık vakti geldıgınde sessizce cekilir giderım yüzümü önüme düşürüpte

  12. #12
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı rafel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi edirneye dönüşte gelicem oda cbf ile gelicem yanına gelırım numaran aynımı
    12 yıldır aynı gelmeden önce ara beni
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  13. #13
    Sultans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki GS 500 E artçısı veeeeee Honda Activa 100
    emeğinize sağlık zor ama güzel bir gezi olmuş
    HAYATLA DALAŞMA

  14. #14
    Aykut009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Çok güzel bi gezi olmuş.ellerinize sağlık.
    her yer yemyeşil,şehirden kaçıp kafa dinlemek için ideal bi yer.

  15. #15
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Harika gerçekten.
    Ankara-Akvaryum Motosiklet Grubu

    .....TEHDİT.....

  16. #16
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı Sultans adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emeğinize sağlık zor ama güzel bir gezi olmuş
    Zorluklara güzellikler için katlanılır,güzelliğin bir öğesi de ulaşılmasındaki zorluktur
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  17. #17
    fireblade1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2008
    Şehir
    İzmir/Buca
    Çakıllı'daki o eski ağacın 100-150 metre ilersinde Çakıllı'nın içinde Tarım Kredi Kooperatifi'nin binası var..1998-2003 arasında dedem Kooperatif Müdürü olarak görev yaptı..ama bina hala duruyo mu bilmiyorum..her yaz giderdim Çakıllı'ya hatta 99 depreminde İstanbul'dan oraya dedemlerin yanına kaçmıştık
    güzel bi gezi olmuş..
    Here I'm,on the road again.... ultrAslan

  18. #18
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı fireblade1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çakıllı'daki o eski ağacın 100-150 metre ilersinde Çakıllı'nın içinde Tarım Kredi Kooperatifi'nin binası var..1998-2003 arasında dedem Kooperatif Müdürü olarak görev yaptı..ama bina hala duruyo mu bilmiyorum..her yaz giderdim Çakıllı'ya hatta 99 depreminde İstanbul'dan oraya dedemlerin yanına kaçmıştık
    güzel bi gezi olmuş..
    sen de "fasulyeci" sayılırsın o zaman
    Çakıllı'nın fasulyesi meşhurdur.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Aralık 2008
    kendim gezmiş gibi okudum super

  20. #20
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı motopisklet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendim gezmiş gibi okudum super
    böyle böyle gaz vereceğiz,herkes elinden geldiğince gezilerini yazacak ve her şey daha güzel olacak
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...


    TRK 502
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler