Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

sarıyer'in şirin beldesi garipçe

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #61
    deli mavili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    istanbul / bahçelievler
    Motosikleti
    motosiklet
    çok güzel bir zaman ayrımını gerçekleştirmişsiniz oraya gitmen için
    ayırdığınız zaman boşa arcanmamış resimler keyif verici şekilde güzeller
    ....
    UÇURUMUN KENARINDA OLSAN BİLE SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE GÜLÜMSE


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #62
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    çok keyifli bir buluşma olmuş arkadaşlar, hepinize selamlar, ama meteme özel selam
    özlemişiz mete-han seni.kendine iyi bak
    selamlar istanbula
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  3. #63
    TORAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Aprilia Scarabeo 200 ie
    Haziran 2008 tarihli bir gezi yazısı ama benim için yeni. Çok güzel yerlermiş gerçekten şu soğuk günlerde yazın özlemiyle yanıp tutuşurken bu fotolarla içim ısındı verdiğin emek için teşekkürler babaçi.

  4. #64
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    havalar biraz düzelince ilk gitmek istediğim yerlerden birisi garipçe, istanbulda olmamıza rağmen gidip görmediğimiz o kadar çok yer varki..
    GKN MOTORS

  5. #65
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    ybr125
    yazdan kalma geziler...
    ne güzeldi geçen yaz yav.
    herkes bir yerlerde fink atıyor, geziyor, tozuyor, topikler açıyor, acıyı tatlıyı paylaşıyordu.

    özledim vallahi. ısınsın şu havalar artık
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  6. #66
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    havalar biraz düzelince ilk gitmek istediğim yerlerden birisi garipçe, istanbulda olmamıza rağmen gidip görmediğimiz o kadar çok yer varki..
    diyeceklerime rehber oldun gökan babaçi önde aynen gidiyoruz buraya balık yemiye
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  7. #67
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    istanbulda böyle bir yer varda ben mi bilmiyormuşum vahvah, elinize sağlık
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  8. #68
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı OGLUMVE BEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    diyeceklerime rehber oldun gökan babaçi önde aynen gidiyoruz buraya balık yemiye
    balık fiyatlarını duyunca iştah kalmadıydı bizde

    çok güzel bi aile köftecisi bulmuştuk hem fiyat hem köfteler güzeldi


    abi ilk fırsatta tekrarlıyalım
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  9. #69
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balık fiyatlarını duyunca iştah kalmadıydı bizde

    çok güzel bi aile köftecisi bulmuştuk hem fiyat hem köfteler güzeldi


    abi ilk fırsatta tekrarlıyalım
    coşkunnn biziii garipçeye götürrrr
    coşkunnn biziii garipçeye götürrrr

    abi top sende, ilk hava durumu güzel olduğunda çıkalım yollara, geçen seneki şile gezisinde de hava soğuktu ama herşey güzeldi
    GKN MOTORS

  10. #70
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    coşkunnn biziii garipçeye götürrrr
    coşkunnn biziii garipçeye götürrrr

    abi top sende, ilk hava durumu güzel olduğunda çıkalım yollara, geçen seneki şile gezisinde de hava soğuktu ama herşey güzeldi
    organize işini hiç beceremem ben o işi çağlaya satıyım o zaman
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  11. #71
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balık fiyatlarını duyunca iştah kalmadıydı bizde

    çok güzel bi aile köftecisi bulmuştuk hem fiyat hem köfteler güzeldi


    abi ilk fırsatta tekrarlıyalım
    mangal yaparız usta hiç sorun diğil önemli olan muhabbet
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  12. #72
    By_DosT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2007
    Şehir
    mekan belli olmaz ama genelde istanbul içi...
    Motosikleti
    Motürü Sattım. Şimdilik Ticari TAXİ
    ben burayı yıllar önce keşfetmiştim.. hele kalesi mükemmel manzaraya sahiptir.. gece daha bi başka olur ..kalenin içine gece girebilecek kadar deli olan belki benimdir :D
    RUHUN BEDENİNDE, LASTİĞİNDE JANTININ ÜZERİNDE KALSIN......

  13. #73
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    organize işini hiç beceremem ben o işi çağlaya satıyım o zaman
    tmm o zaman abi, uydudan hava durumunu gösteren siteler var, ordan kolla, hava durumunun bugünkü gibi olduğu bi haftasonu açalım topicimizi gidelim
    GKN MOTORS

  14. #74
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı By_DosT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben burayı yıllar önce keşfetmiştim.. hele kalesi mükemmel manzaraya sahiptir.. gece daha bi başka olur ..kalenin içine gece girebilecek kadar deli olan belki benimdir :D
    bizim gündüz gözüyle kalenin içinde yaşadığımız bir ekşın var zaten

    gece hayatta girmem
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  15. #75
    kuyucadısı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xx 12999,9rr cadı süpürgesi :P
    görülmeye değer bi yer gerçekten gidelim mutlaka
    durmak yok... yola devam.....

    selam dünyalı ben dostum......

  16. #76
    kevın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2008
    Motosikleti
    Yamaha ESD
    Benim de bi garipçe maceram olmuştu ama ne korkunçtu anlatamam. Akşam saat dokuzda mecidiyeköy den çıkmışım. Rumeli feneri nde bir arkadaşın yemek davetine katılmak üzere. Oraları da hiç bilmem. Gittim Sarıyer e oradan geçeceğim fener e ama tarif üzeri gidiyorum. Yanlış yönlendirmeler sonucu girdiğim orman aralarındaki yolları anlatamam. Heryer zifiri karanlık. Sağım orman, solum orman. Kendi kendime neresi bu lanet yer falan diyorum. Sonra uzun ve virajlı bir yolun sonuna kadar gittim neredeyse. İstanbul da şu kuvvetli lodosların olduğu zamanlardı. Denizden gelen lodos bir vuruyor yoldan dışarı atacak şekilde. O uzun, karanlık, virajlı, ıssız ve korkunç yollarda deli gibi kullanıyorum motoru. Sonra bir çatala geldim. Sağ taraf garipçe sol taraf rumeli kavağı. çatalda durdum. Önümü bile göremiyorum motorun ışığı olmasa. Aradım yahu ben böyle bir yerdeyim. Bana aynen güzel bir "yuh" çektiler. Nereye gitmişsin oğlum dön geri. Allahım o yolları aynen geri döndüm. Tekrar zar zor toplanma yerine bayağı bir gecikmeli olarak döndüm. İşin garip(ÇE) ve ilginç tarafı; ben daha motosikleti yeni almışım ve vitesli deneyimim de pek yok. Oralardaki o dimdik ve virajlı yollarda Allah a emanet gidişimdir. İstanbul un kuzey sonu neredeyse. Ama benim için güzel deneyim ve bol adrenalin olmuştu. Kusura bakmayın biraz uzun oldu. İnşallah gündüz gözüyle düzenlemeyi planladığınız Garipçe gezisine ben de katılırım. Sevgi ve saygılarımla...
    O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.

    En çok direnenler, en çok bilenenlerdir

  17. #77
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı kuyucadısı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    görülmeye değer bi yer gerçekten gidelim mutlaka
    sen varsan ben yokum arkadaş
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  18. #78
    kuyucadısı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xx 12999,9rr cadı süpürgesi :P
    Alıntı OGLUMVE BEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen varsan ben yokum arkadaş
    sen yoksan ben kesin varım
    durmak yok... yola devam.....

    selam dünyalı ben dostum......


    Leoncino
    Hero Motosiklet
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler